Myyty Qisan Magicforce 68 (Gateron Brown) [Kajaani]

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
347
Näppäimistöjä tulee ja menee. Ylimääräiseksi jäämässä tällainen vähän erikoisempi ns. 65% kokoluokan näppäimistö. Näppiksessä valkoiset ledit sekä Gateronin ruskeat kytkimet. Vastaa Cherryn ruskeita, mutta tuntopiste paljon selvempi, eikä "hankaa" niinkuin Cherryn kytkimet. Itse ainakin tykkään Gateroneista Cherryjä enemmän, juurikin smoothimman tuntuman takia.

Takana dip-switchit, joilla voi layouttia hieman säätää. Esimerkiksi itse olen vaihtanut FN ja windows nappien paikkaa. Layoutti on ihan vakio ANSI ilman epästandardeja näppäinkokoja, joten näppäinhatut on vaihdettavissa helposti. Vakiohatut mallia ABS, ja merkinnät on tehty doubleshot-tekniikalla, joten ei pitäisi kulua. Näppäimistö ollut omassa käytössä muutaman kuukauden, jonka jälkeen siirryin 60% kokoluokkaan.

Mukaan tulee kaikki mitä uutenakin: ohjevihkonen, valkoinen johto (mini-usb näppiksen päässä), ja oma laatikko. Myös työkalu hattujen irroittamiseen löytyy, mutta itse en uskaltanut sitä käyttää, kun oli aivan liian pieni siihen hommaan. Rikki menee joko työkalu taikka hatut. Hatut eivät ole kovin tiukassa, joten irtoavat kohtalaisen helposti käsinkin.

HP: 50€ sis. postikulut
Nouto onnistuu Kajaanista.


Kuva netistä:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
347
Tässä ei ole ääkkösiä?
Hatuissa ei ole ääkkösten merkintöjä, mutta kaikki merkit tulee ihan normaaleilta paikoiltaan, kunhan suomi-layoutti on valittuna windowssista. Ainoa näppäin, joka jää puuttumaan, on shiftin vieressä normaalisti oleva <>|. Ja *'-nappi enterin vierestä on siirtynyt tuohon enterin ja backspacen väliin, jonka hatussa on merkinnät |\.

EDIT: Ja vielä sellainen muutos, että ALT GR ei ole heti välilyönnin vieressä, vaan välissä on joko FN, tai windows-painike, riippuen siitä mitä dip-switcheillä siihen on valittuna.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 239
Viestejä
4 232 475
Jäsenet
71 182
Uusin jäsen
SuperKilppari

Hinta.fi

Ylös Bottom