Samsung Odyssey C27JG56 -pelinäyttö takaa mukaansatempaavan pelikokemuksen. Kaarevassa 27 tuuman VA-paneelissa on korkea kontrasti, yksityiskohtainen WQHD 1440p -resoluutio, 144 Hz virkistystaajuus sekä AMD FreeSync.
www.gigantti.fi
Tätä samaa ollut jo pariin kertaan samaan hintaan. Paperilla näyttää ihan kivalta ja ei tuohon hintaan, tai lähellekään parempaa saa? Huomenna siis 199€
Varmaan vanhan TN näytön luulisi voittavan?
Edelleen, minulla on vanhempi malli. Hyvin lyhyesti, kun tuntuu, että olen kirjoittanut tämän jo 5+ kertaa:
+ Mustan taso loistava
+ Pimeät elokuvat ja pelit toimivat hyvin
+ Värisävyjä on enemmän kuin IPS tai TN (ja 99.9% sRGB sanoo kalibraattori)
+ Minulla ei ole mitään glowta tai häiritseviä efektejä, tosin taustavalo on pienellä (120cdm kirkkaus)
+ Näyttö ei suuresti heijasta valoja takana (tämä oli jossain glossy Philipsissä pieni ongelma)
- Tätä pitäisi kyllä kanssa katsoa edestä, pientä värisiirtymää on, jos yrittää katsoa sivusta tai väärältä korkeudelta.
- Kaikki kaverini, joille olen suositellut sitä vanhempaa mallia, ovat jotain sanoneet "motion blurrista", ts. häntimisestä. Minua ei häiritse. Heilläkin vielä sama näyttö, niin vaan ovat huomanneet, mutta ei ole ollut niin suurta, että näyttö olisi mennyt vaihtoon..
- Jalustastakin tuli jotain mussutusta, mutta tuossa on VESA-kiinnikkeet takana..
- Freesyncistä ei ole kokemusta (tuli uutena tuohon malliin)
..mutta olen maksanut 250€ siitä vanhemmasta mallista ja mielestäni tein hyvän diilin.. Tästä on toki jo vuosi ja 32" mallista jo pari vuotta - jos muistan oikein.