Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia vinkistä lähtee tuolta tilaukseen
![]()
Tästä nyt sen verran että tulee varmasti perille.
Tuleeko tähän ekaan nyt pelkkä osoite esim Matinkuja 15 ja alapuolelle sitten vaikka D 13
Hämää vaan kun tuossa alhaallakin on "street"
Samsung C32JG50 32"e; kaareva pelinäyttö - Näytöt
Aikeissa korvata BenQ:n XL2411 FHD 144 hz ruudun yllä olevalla niin meneekö metsään?
Näyttiksen virkaa hoitaa GTX1080, joten kaippa se vielä pienen resoluutiomuutoksen jaksanee.
Minulla on MSI Gaming+ GTX 1080 kiinni tuossa näytössä tälläkin hetkellä. Nyt on viime aikoina menty High-asetuksilla (eikä enää maksimeilla), mutta hyvin toimii. Lisäksi siinä ei ole 'synccejä, joka voi haitata jotain.
Ja olen vähän kasuaalimpi pelaaja, enkä huomaa välttämättä jos häntii, niin en ole semmoista huomannut ja pelit toimii hyvin. Olen itse asiassa Spyderiä ajanut ja tuo on kalibroitu ja toistaa 99.5% sRGB:stä.
Parasta on tummien värien toisto ja värit.
Itse ostaisin tuolla hinnalla, pelit on paljon, paljon immersiivisempiä kun on iso näyttö.
Niin ja en käytä mukana tullutta jalkaa, vaan on VESA-telineessä, niin vaikea sanoa siitä mitään. HDMI-portit on ehkä 1.4 tai sitten HDMI 2 on 2.0. Itsellä DP-kaapelilla kiinni.
--
Kai tuo 250€ näytöksi on loisto-ostos.
--
Ensimmäisessä versiossa oli laatu-ongelmia, niin vein takaisin Giganttiin ja sain uuden tilalle, ja se on ollut käytössä kohta 2 vuotta. En ole katselut uutta näyttöä, että on se ainakin sen verran hyvä. Ja taisin maksaa enemmän kuin tuo tarjous.
Teoriassa tämä voisi ehkä sinnekin asti tippua, useasti (kun sen ns. "normaali hinta" on ollut 349€ paikkeilla) hinta on ollut 299€ joten teoriassa se voisi tippua johonkin 249€ BF tarjoukseen:
![]()
Acer 27" Nitro VG270UPbmiipx, 144Hz WQHD -pelimonitori, musta - 349,00€
Acer Nitro VG270S on huippuluokan pelinäyttö. Loistava 27 tuuman 2560 x 1440 WQHD-näyttö mahdollistaa työnteon ja pelaamisen sekäwww.jimms.fi
Jalusta on todella heppoinen mutta itse taulu todella hyvä:
Saako 200-250 euron hintaluokassa mitään kelvollista 27" 2k-näyttöä? Nykyinen 32" on piirun verran liian iso omaan makuun ja vähän pienempää tekisi mieli. Hertsejä saisi olla kai vähintään se 75Hz, mutta ei kai enemmästäkään haittaa ole? Ja mieluusti suora, ei kaareva. Black Fridaykin jo nurkan takana ja mikään kiire tässä ei ole, mutta voihan tuon aiemminkin ostaa, jos tuohon rahaan saisi käypäisen pelin.
En voi kyllä suositella tuota jg50 loppuista samppaa. Tai oli näyttö muuten hyvän oloinen, mutta musta näytti ihan harmaalta tuossa, vaikka kuinka koitti säätää.
Vähän veikkaan et noilla Gamereactorin arvosteluilla voi vähän niinkun pyyhkiä persettä. Ei siellä kellekkään makseta palkkaa siitä et syvällisempää tietoa näytöistä tai muustakaan teknologiasta löytyis.Onko kukaan vielä hankkinut MSI:n uutta Creator PS321QR 32" näyttöä? Yksi arvostelu Gamereactorilta löytyi ja siinä ainakin kehuttiin.
Houkuttaisi ostaa tuo sekalaiseen käyttöön pelaamisesta etätyöhön. Vähän kuitenkin tuon hinta mietityttää.
Kannattaa testata jossain 32" 1440p näyttöä ensin. Itselleni pikselitiheys ei riittänyt. On kovin iso ruutu, johon kuitenkin mahtuu tosi vähän asiaa. En suosittele työkäyttöön. Ennemmin ostaisin 21:9 näytön jos tarkoitus tehdä töitä ja pelata. Tai 32" 4k näyttö mutta niissä on vielä enemmän pikseleitä ajettavana.
Kannattaa testata jossain 32" 1440p näyttöä ensin. Itselleni pikselitiheys ei riittänyt. On kovin iso ruutu, johon kuitenkin mahtuu tosi vähän asiaa. En suosittele työkäyttöön. Ennemmin ostaisin 21:9 näytön jos tarkoitus tehdä töitä ja pelata. Tai 32" 4k näyttö mutta niissä on vielä enemmän pikseleitä ajettavana.
VA. Ei noi paljoa enää maksa. Samanveronen Aceri IPS paneelilla oli kans tohon 300€ tarjolla, oli tosin "vaan" 144hz, mut ennemmin sen ottasin.[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Osaako joku sanoa miksi tuo on noin halpa?
No emt 350e alkuperäinen hinta, kun ei edes jalassa korkeussäätöä?[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Osaako joku sanoa miksi tuo on noin halpa?
Halpa IPS on yhtä huono kuin halpa VA. Ei tuo pelkkä IPS siitä Acerista varmasti parempaa tee.VA. Ei noi paljoa enää maksa. Samanveronen Aceri IPS paneelilla oli kans tohon 300€ tarjolla, oli tosin "vaan" 144hz, mut ennemmin sen ottasin.
Miten se eroaa tästä?
Tuo naurettava HDR400 sertifikaatti?![]()
Asus VG27WQ 27" TUF kaareva pelinäyttö (musta) - Gigantti verkkokauppa
Paranna pelikokemustasi kaarevalla Asus VG27WQ TUF -pelinäytöllä. Lähes kehyksettömän pelinäytön ominaisuuksiin lukeutuu muun muaswww.gigantti.fi
Joko sait tuon Sampan ja onko se pätevä? Tilasin kanssa samanlaisen, vaikka noita kaarevia ja 32" näyttöjä vähän karsastankin. Kai tuohon kaarevuuteenkin tottuu. Täytyy vissiin ostaa syvempi pöytä, niin ei tule toljoteltua ruutua liian läheltä (nykyinen on tuntunut vähän liian isolta, mutta ei viitsi pienemmästä kuitenkaan enempää maksaa).Ainahan voi hyödyntää Gigantin palautusoikeutta, jos ei ole sovelias omaan käyttöön.
Alla oleva ois ihan mukiinmenevän hintainen back-up, jos se vaatii sitä lisäresoa sitten.
Xiaomi Mi 34"e; kaareva pelinäyttö - Pelinäytöt
EDIT: Samsungi tilattu, katsotaan mennäänkö sillä ns. perse edellä puuhun vai ei. Palautusaika yltää kuitenkin BF:n toiselle puolen, joten BF:stä voi sitten napata kivempaa korviketta, jos tue ei natsaakkaan.
Saanut ainakin hyvät arvostelut Rtingsiltä: Dell S3220DGF ReviewOnko tästä näytöstä kokemuksia?![]()
Dell 32 S3220DGF kaareva näyttö - Gigantti verkkokauppa
Kaareva Dell 32 S3220DGF -näyttö tarjoaa erinomaisen pelikokemuksen. Suuren 32” ruudun ansiosta pieninkään yksityiskohta ei jää huwww.gigantti.fi
Onko tästä näytöstä kokemuksia?![]()
Dell 32 S3220DGF kaareva näyttö - Gigantti verkkokauppa
Kaareva Dell 32 S3220DGF -näyttö tarjoaa erinomaisen pelikokemuksen. Suuren 32” ruudun ansiosta pieninkään yksityiskohta ei jää huwww.gigantti.fi
Kiitos vastauksista.
Itse lähinnä mietin, että onko tuo 32" liikaa 2k resolle
Se vastaa Full HD -resoluutiota 24" monitorilla, ts. pikselit ovat samansuuruisia molemmissa näytöissä. Siltä pohjalta sanoisin, että ei ole, vaikka en isompaa monitoria ole käyttänytkään.Kiitos vastauksista.
Itse lähinnä mietin, että onko tuo 32" liikaa 2k resolle
Ostaako tämmösiä kukaan korjattavaksi?No eipä toi hyväkään juttu ole. Kaivelisin takuukuittia jo esille jos sellasta on, hyvä et toistaseks lähti painamalla pois, mutta tulee varmaan takaskin jossain vaiheessa. Sit ei muutaman kerran jälkeen enää välttämättä lähdekkään.
Pitääkin kokeilla jos nyt voisi ottaa omat kikkailut veke. VRR alarajan nosto 48->50 toimi omalla kohdalla kun 165Hz oli käytössä.Varmaan paras ketju tälle, jos joku kärsii ajoittain mustasta ruudusta g-sync compatible monitorin kanssa niin itsellä nämä tuoreet hotfix ajurit korjasivat ongelman:
NVIDIA Support
nvidia.custhelp.com
Näyttönä Y27q-20.
En esim. osassa peleissä voinut alt+tab ollenkaan, koska palatessa peliin kuva ei enää tullut takaisin.
Satunnaisesti kesken pelin saattoi myös heittää ruudun mustaksi, eli luultavasti kun fps käy alle g-sync rajan.
Tämä hotfix ajuri korjas mulla koko homman, oletettavasti sama fix mukana seuraavissa normaaleissa ajureissa. Geforce Experience kun ei hotfix ajureita tarjoa.
No kokeile toki.Pitääkin kokeilla jos nyt voisi ottaa omat kikkailut veke. VRR alarajan nosto 48->50 toimi omalla kohdalla kun 165Hz oli käytössä.
Tosiaan Y27Q-20 on Jimm's hintaan 399€, alin mitä itse olen ikinä nähnyt.399 hinta tuntui hyvältä mitä koittanut selvitellä tuote eroista. kyseessä sama paneeli kun LG 850 mallissa sanotaan.
Mulla 1080p pelaaminen oli luokkaa "ok", eli Warzone pelaaminen 80-110fps tosin lähes minimiasetuksilla.itteeni mietityttää miten PC:ni pärjää uuden resoluution kanssa. Pelailen Fortnite ja eve online. ei varmaan raskaimpia pelejä edes ole
Noh, ehkä sitten kumminkin säilytän häxini - eipä tule mustia ruutuja, eikä myöskään vaikuta VRR:n toimintaan. Ajurit kyllä päivitän.No kokeile toki.
Sen verran pitää muuten nyt todeta, että sitten viime viestien mulla on käynyt mustana näyttö joitain kertoja. Ero aiempaan se, ettei sitä käy läheskään niin paljon ja toisekseen se ei jää ikinä pysyvästi jumiin.
Aiemmin kävi siis välillä jopa niin, että peliä ei enää saanut takaisin näkyviin mitenkään. Alt+tab toimi siis aina, ja piti sitten Windowsista vaan sulkea peli.
Kyllä mä silti ajureita suosittelen kokeilemaan, koska tilanne on selvästi parempi.
Noi ajurit on toki nyt ihan release versiona jo.
Ei "pidä". Riippuu ihan siitä mitä haluaa. Itse pidän peleissä poissa ja ajureista päällä. Jos käy niin hullusti, että FPS menisikin yli 165, niin ei silloin repeilisi kuva.Tuli tuo jimm'sin tarjous y27q-20 ostettua ja vaikuttaa kyllä ihan hyvälle. Ei tuota kontrastieroa huomaa (revikassa ~860:1) oikeastaan toiseen näyttöön jossa about 1000:1 (dell up2716d) kontrasti. Saa palata työmaalle tuo delli nyt.
Eka yli 60hz näyttö itselle ja voi jumpe kun on smoothia työpöydälläkin. Ei valovuotoa, mutta ips glowia on "tavallisen verran". Pistin kirkkauden pienelleen ja sRGB tilan päälle, muuta en säädellyt. Illalla jotain pelejä, doomia tjsp niin näkee mihin tästä onVähän tuo sirisee kun pois päältä virtanapista, mutta katotaan häiritseekö se yöllä.
E: Käytännönasia tuosta g-syncistä/adaptive syncistä. Tuo on nvidian control paneelista päällä, niin pidetäänkö silloin pelin optionseina tuo vsync disabledina?
Itsekkin huomasin. Itseä ainakin sen verran häiritsi että jouduin ottaan seinästä pois kun sammutin koneen ja menin tekemään muuta.Vähän tuo sirisee kun pois päältä virtanapista, mutta katotaan häiritseekö se yöllä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.