Ostettu Puhelin, OnePlus 8T / 9 tms [TRE]

Liittynyt
04.09.2020
Viestejä
81
Tarve olisi kustannustehokkaalle käytetylle Android-puhelimelle. Esimerkiksi OnePlus 8T tai 9 täyttäisi kriteerit tai joku muutaman vuoden takainen Galaxy S, onhan noita. Voin noutaa Tampereelta tai lähikunnista.

Mitään yli 300€ luuria ei maksa vaivaa ehdotella.

Tarjoa.
 
Liittynyt
30.04.2018
Viestejä
261
Minulta löytyisi ylimääräisenä aina suojakuorissa ollut OnePlus 9 5G Astral Black (8/128). Kaikki löytyy alkuperäispakkauksineen ja lisäksi OnePlus Sandstone- suojakuori, missä puhelin majaillut koko käyttöikänsä. Olen ensimmäinen omistaja ja melko vähäisellä käytöllä ollut. Puhelinta olen ladannut keskimäärin kerran kahdessä päivässä.

EDIT: Tämä meni kaupaksi toisaalla...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.09.2020
Viestejä
81
Jos oot vielä vailla niin Honor 50 256/8gb löytyis Ylöjärveltä. Myydään - Honor 50 256/8GB musta (Ylöjärvi)
Kyllä edelleen on tarve, ei ole paljon tullut ehdotuksia. Itse asiassa vain yksi tätä ennen jos ei lasketa tuota johon refleksit ei riittäneet vastaamaan ennen kuin meni muualla.

Tuo ei ole minulle tuttu puhelin, pitää selvittää mikä se on ja palata asiaan.

Samsungin S9 ja S20 löytyisi Jyväskylästä
S20 kiinnostaa, S9 on jo vähän turhan iällä.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
234
Oneplus 8T 8/128 GB olisi Haminassa.
Siisti ja kunnossa.
Laita yv. jos kiinnostelee.
 
Liittynyt
04.09.2020
Viestejä
81
Oneplus 8T 8/128 GB olisi Haminassa.
Siisti ja kunnossa.
Laita yv. jos kiinnostelee.
Tällä hetkellä kaupat sovittu yhdestä luurista ja kaupat pitäisi olla loppuviikosta mutta mikäli myyjä jostain syystä peruu toki 8T kiinnostaa kuten avausviestissä sen yhtenä erityisen kiinnostavana listasin.

Laitan tähän ketjuun nyt kuitenkin Ostettu-merkinnän, avataan taas jos on tarve
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 349
Viestejä
4 233 754
Jäsenet
71 192
Uusin jäsen
Pyrhiss

Hinta.fi

Ylös Bottom