Psychonauts 2 (PC, Xbox One, Xbox Series X|S, PS4)

Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
171

En löytänyt täältä kyseiselle pelille ketjua, joten tehdäänpä tästä semmoinen siis.

Kyseessä Douple Finen julkaisema jatko-osa alkuperäiselle psychonauts pelille. Pelin genre taitaa olla lähinnä seikkailu/tasohyppely. Peli julkaistiin viime vuoden elokuussa (25.8.2021).

Olen nyt noin 5h pelannut peliä, että melko alku metreillä vielä mennään. Täytyy kyllä todeta, että ei ole pitkään aikaan tuntunut pelailut näin viihdyttävältä, ainakaan jos vertaa viime vuosien julkaisuihin. Pelin tunnelma, tarina ja äänimaailma tuo muistoja grim fandangosta sekä monkey islandista, jonka vuoksi peli onkin niin hyvin imaissut mukaansa. Itse pelattavuus taas muistuttaa lähinnä jak & daxter ja ratchet & clank pelejä, jotka myös tuo hyviä muistoja itselle.

Törmäsin itse tähän xbox gamepass palvelun kautta ja näillä näkymin tulee kyllä peli vielä hommattua ihan omaksi, kun tuo tilaus päättyy. Ensimmäistä psychonauts osaa en ole pelannut, joten taitaa tämän jälkeen lähteä se testiin.

Mitens muut techiläiset oletteko peliin tutustunut? Millaisia ajatuksia ja tuntemuksia herätti? Täältä ainakin iso suositus pelille.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Gamepass -palvelun kautta tuli pelattua tämä läpi. Tuntuu olevan vähän sellainen piilotettu helmi, joka ei oikein noussut suuren yleisön tietoon. Tosi viihdyttävä ja laadukkaasti viimeistelty 3D seikkailu, näteillä grafiikoilla ja tosi mielikuvituksellisella kenttädesignilla. Pelin suurin heikkous oli ehkä sen suht helppo vaikeustaso. Antaisin silti jonkun 9/10.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
685
Aika pitkään seurasin tämän pelin kehitystä netissä niin piti se läpi pelata heti, kun julkaisivat pelin gamepassin. Missasin tosin joitakin kerättäviä tavaroita jaksotusten takia (juoni) vaikka itse maailmaa ei ole ns. paloiteltu eri kenttiin, tämä jäi eniten harmittamaan pelissä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
793
Viihdyin sen alku missionin ajan koska maailma oli tosi mielenkiintoinen. Sitten tultiin sinne toimistolle ja yhtäkkiä peli vaikutti pelkästään tavaran keräämis grindaamiselta. Vihaan kerätä tavaraa peleissä.
 
Liittynyt
13.06.2019
Viestejä
276
Täällä meni tänään peli läpi. Olihan se hyvä seikkailu/tasohyppely todella erikoisilla kentillä! Pituutta oli ehkä vähän liikaa, lopussa alkoi jo taisteluväsymys iskemään ja odotti vain sitä loppua jo. Helppo peli oli myös mutta se ei aina haittaa, koska rentoa fiilistelypelaamistakin tarvitaan. Sanoisko ihan semmonen 7/10 peli.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 996
Viestejä
4 247 113
Jäsenet
71 267
Uusin jäsen
Mokkamaster

Hinta.fi

Ylös Bottom