Myyty PS4 Pro 1TB (Glacier White) + 2 ohjainta + 11 peliä (Espoo)

Liittynyt
09.07.2019
Viestejä
509
Myytävä tuote: PlayStation 4 Pro pelikonsoli, 2 ohjainta ja 11 peliä
Hinta: 240 EUR
Tuote ostettu (mistä ja milloin): MuroBBS 11/2017 (alun perin GameStop 09/2017)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy, takuu ei enää voimassa
Muuta huomioitavaa:

Tämä on jäänyt lähinnä pölyttymään stereotasoon, kun siirryin pojan kanssa täysin PC-pelaamiseen jo ajat sitten. Laite on 100% toimiva ja ulkoisesti virheetön. Ei naarmuja tai mitään muitakaan jälkiä. Myös ohjaimet ovat erittäin siistissä kunnossa (kts. kuvat).

Mukaan itse konsoli, 2 ohjainta, virtakaapeli, HDMI-kaapeli, ohjaimen latauskaapeli sekä nappikuulokkeet.
Kaupan päälle lisäksi optinen (toslink) kaapeli ja verkkokaapeli, sekä 11 peliä.

Pelit:
- Dirt Rally
- Sebastien Loeb Rally Evo
- Assetto Corsa
- Project Cars
- Project Cars 2 Limited Edition
- Dying Light
- Fallout 4
- Farming Simulator 19
- Fifa 19
- The Lego Movie Videogame
- Lego Marvel Super Heroes
(kaikki levyt ovat siistejä/naarmuttomia ja täysin toimivia)

Mielellään pakettina, mutta voin myydä pelit myös erikseen (pelit lähtee vain kaikki kerralla, ellei sitten löydy nopeasti ostajia osissa kaikille).

(myynnissä myös muualla)

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Espoo
Toimitustapa: EN postita. Ensisijaisesti nouto, mutta voin mahdollisesti myös tuoda pääkaupunkiseudulla.
Maksutapa: Mobile Pay, Nordea Siirto, tilisiirto (Nordea tai S-Pankki), käteinen


Kuvat:
ps4.jpg
ps4-games.jpg
ps4-ohjain1.jpg
ps4-ohjain2.jpg
 
Liittynyt
09.07.2019
Viestejä
509
Ziisus... Pakko vaan todeta, että kyllä Torissa käy kauppa. Laitoin siis ilmoituksen myös sinne ja tuli saman tien läjäpäin kyselyjä ja tarjouksia. Heti noutotarjous pyyntihintaan ja ostaja ehti tämän jo hakemaankin. Toinen soitti ja tarjosi 300 EUR, kun kerroin, että olen jo sopinut kaupat :rofl: (myin tietty sille ensimmäiselle, jolle olin laitteen jo luvannut). Kai tää meni sitten liian halvalla.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 408
Viestejä
4 236 364
Jäsenet
71 206
Uusin jäsen
Jocn Rock

Hinta.fi

Ylös Bottom