Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole vahvistettu mutta vihjattu että muitakin tilausmuotoja tulisi syssymmällä eli eiköhän sieltä tule vähintään joku diili että 40€/vuosi lisäsatsauksella saa extran ja 60€ /vuosi lisäsatsauksella premiumin. Hyvin vaiketa kuvitella syytä miksi näin ei tehtäisi.Miten käy nykyisen Plussan tilauksen? Monethan on ketjuttanut tuota jopa useita vuosia kun välillä saa 12kk sopivalla alella. Saako Plussan muutettua/upgradettua välirahalla toiseksi?
PS3 pelejen only-streaming optio on kyllä lievä pettymys, mutta suht odotettu. Pysynee siis oma ps3 vielä kytkettynä. Enemmän itseä kiinnostaa tietää miten psx, ps2 ja psp pelien kanssa toimitaan kuvanparantelun suhteen. Jos näihin peleihin pistetään edes joku kunnon resoluutio skaalaus ja mieluiten lisäksi 16x af xboxin tapaan niin tekee tästä kyllä huomattavasti kiinnostavamman omalta osalta. FPS boostin ja auto-hdr kaltaiset ominaisuudet olisivat tietty suurta plussaa, mutta niiden suhteen en pidättele hengitystä kun ei Sonylla taida olla mitään vastaavaa tekniikkaan käytössään (tai edes haluja panostaa BC ominaisuuteen noin paljon).Aika suolanen hinta siitä että pääsee striimaamaan ps3 pelejä sonyn kämäsillä servereillä hirveellä input lagilla höystettynä
Tämän hetkisen tiedon mukaan eivät mitään "extraa" vaan tuo muuttuu vaan korkeimmaksi tieriksi ja sitten riippuen kumpi noista jäsenyyksistä loppuun ensin joko tippuu essential tieriin(jos now loppuu ensin) tai pysyy korkeimmassa (jos now on se mitä on pidempään). Tiedä sitten tulevatko tuota jotenkin muuttamaan saa nähdä.Jos PS Now omistajat saavat korkeimman tierin ja PS+ omistajat alimman. Mitä saavat ne joilla on molemmat?
Tykkää
Tämän hetkisen tiedon mukaan eivät mitään "extraa" vaan tuo muuttuu vaan korkeimmaksi tieriksi ja sitten riippuen kumpi noista jäsenyyksistä loppuun ensin joko tippuu essential tieriin(jos now loppuu ensin) tai pysyy korkeimmassa (jos now on se mitä on pidempään). Tiedä sitten tulevatko tuota jotenkin muuttamaan saa nähdä.
Ainakin vähän aikaa sitten vielä sai stackattua now:n vuosi tilauksia 60€ jonkun redditistä löytämän linkin takaa joka pisti vuosi tilauksen ostoskortiin vaikka sitä ei enää sivuilla varsinaisesti näy. Itse kokeilin ja onnistui vuoden ostaminen tuota kautta (nyt loppuvuoteen 2023 asti now:ta joten tuon pitäisi sitten toivottavati convertoitua kesällä).
Tuossa vielä linkki reddit triidiin jossa tuohon edellä mainittuun linkkiin törmäsin. Löytyy kommenteista OP:n postaamana. En osaa sanoa toimiiko enää tuo kikka vai onko Sony korjannut jo sivuiltaan pois.
Niin siis onko nuo tasot Extra ja Premium nimensä mukaisesti ihan oikeasti pelien (pätkivää) striimausta? Eli toisin kuin perus PS+:n kanssa, jossa sentään "ilmaiset" pelit (lainassa kunnes lakkaat maksamasta kk-maksua) saa ladata ja pelata useimmiten ihan sulavasti riippumatta nettiyhteyden laadusta.
PS5 ja PS4 konsolille voi ladata pelit sekä striimipelata. PSNow PC:llä on pelkkä striimaus. Sama jatkunee uudessa mallissa.Niin siis onko nuo tasot Extra ja Premium nimensä mukaisesti ihan oikeasti pelien (pätkivää) striimausta?
Oho! Aika hieno juttu niille ketä retroilee ja keräilee trophyjäNew PS Plus brings trophy support to classic games
Funny enough, Sony got a patent for this last year ...www.polygon.com
Uuden PS+ palvelun PS1 peleillä olisi trophy support tuloillaan?
PSN+ loppui tänään. Kysymys kuuluukin mistä kannattaa hommata lisää vai kannattaako nyt edes hommata?
Se riippuu onko siellä mitään mitä sä haluat pelata. Mulla oli psnow ja psn+. Päivittyi tänään premium tilaukseen. Ainakin mulle toi kannatti, kun sain returnal, demon souls, ghost of tsushima directors cut ja muutaman muun pelin mitkä kiinnosti. Tuohon päälle ne ps4 pelit mitkä tuli ps5 psn+ bundlen kanssa ja sony suorastaan tyrkytti ainakin vuodeksi ilmaista laatupelattavaa, mikä mulla oli jäänyt välistä
Käytin jemmassa olleet psn+ kortit ja nyt on premiumia 1v9kk jäljellä.
Taisit asua jossain muualla kuin Euroopassa? 23.6 tulee tänne meille nuo uudet jäsenyys tierit.
Onhan näköjään ihan vitsi nuo Premiumin kokeiluversiot. "Tilaa Premium. niin voit kokeilla pelin täyttä versiota 2 tuntia". Näin esimerkiksi Uncharted: Legacy of Thieves Collectionissa. Ainakaan minä en tuommoselle anna arvoa yhtään.Linkistä löytyy palvelussa olevat pelit. Ainoa itkunaihe mulla, että osa peleistä tarjoaa oletuksena maksullista versiota. Joutuu itse valitsemaan valikon kautta, että löytää palveluun kuuluvan ilmaisen version
PlayStation Plus games | A-Z of all game catalog titles, classic catalog, trials and more | PlayStation
PlayStation Plus Essential is an ongoing subscription with a recurring fee of 9.99 charged automatically every month. Expand this section for further details. Enhance your PlayStation experience with core features, including online multiplayer access, monthly games, exclusive discounts, and more...www.playstation.com
Onhan näköjään ihan vitsi nuo Premiumin kokeiluversiot. "Tilaa Premium. niin voit kokeilla pelin täyttä versiota 2 tuntia". Näin esimerkiksi Uncharted: Legacy of Thieves Collectionissa. Ainakaan minä en tuommoselle anna arvoa yhtään.
Tuohan on varmaan juurikin se Premiumin suola. Saa pelata ne vanhat klassikot uudestaan ja voi itse arvioida kuinka nautinnollista niitä nyt onkaan pelata 75" 4K televisiosta sen ah niin ihanan kuvaa pehmentävän putkitelevision sijaanMä en niitä kokeiluversioita edes kaipaa. Tiedän aika hyvin mistä tykkään ja kenen arvosteluihin uskaltaa uskoa(sama pelimaku). Mä tosiaan latasin kokonaisia pelejä sen reilun 900GB edestä mitä ei ollut tullut pelattua. Mulle ainakin siis löytyi pelattavaa ihan reilusti. Vaikka se striimaus on mitä on niin vois sen kautta muutaman omaan mieleen olevan klassikon pelata uudestaan. MGS4 olis mukava veivata toiseen kertaan läpi jossain kohtaa.
Pitää muistaa että se Premium tosiaan on vaan 20€/vuosi lisää Extraan, eli ei siltä nyt ihan mahdottomia eroja Extraan voi odottaakaan. Yhden alelaaripelin verran vaan lisää hintaa.Tuo Premiumhan on melkoinen torttu. Itselleni löytyi sieltä uudemmista peleistä tasan yksi mielenkiintoinen tapaus, mitä ei sisälly Extraan (Mortal Kombat 11). Klassikkokokoelma olisi sinällään kiinnostava juttu, mutta tosi laimea tarjonta. Odotus oli, että retrokamaa olisi paljon enemmän tarjolla. Joku sataan kertaan pelattu Tekken 2 ei oikein jaksa yksinään innostaa. Kokeiluversioille ja streamaukselle en itse juuri lämpene.
Pitää muistaa että se Premium tosiaan on vaan 20€/vuosi lisää Extraan, eli ei siltä nyt ihan mahdottomia eroja Extraan voi odottaakaan. Yhden alelaaripelin verran vaan lisää hintaa.
En plus aikaa, mutta rahakortteja olen ostanut.Onko joku ostanut livekortti.fi plus aikaa?
Halvimmat PlayStation Plus Essential 12 Months Finland Digital Code | livekortti.fi
Buy the cheapest PLAYSTATION PLUS ESSENTIAL 12 MONTHS FI (Digital Codes) in Finland @ livekortti.fi today! | 100% legit codes, email delivery, multiple payment methods, & 24/7 livechat support | Finland's most trusted shop for Xbox, Playstation, Nintendo & PC digital codes!livekortti.fi
Onko halvin tapa hommata Plus EXTRA ostamalla tuo yllä linkissä oleva kortti ja päivittämällä 30 eurolla EXTRAKSI playstationilla?
Edit: Jos menee miten tuossa ylhäällä kysyin niin hintaa tulisi 12k Plus Extra jäsenyydelle 80,20e, kun taas suoraan konsolista ostamalla hinta 12 kuukaudelle on 99,95e. Eli säästöä tulisi noin pari kymppiä
En plus aikaa, mutta rahakortteja olen ostanut.
Jos vielä maksat päivityksen psn rahakorteilla säästät pari euroa lisää.
Itse olen koittanut maksimoida säästöt ostamalla sopivan rahakortti setin livekortisti.fi:stä ja ostamalla vuoden jäseenyyden kun storessa on alennus (esim. black friday).
Viime talvena oli mielenkiintoinen kun -50% tarjouksen sai vain kirjautumalla storeen PS4:lla tai nettisivuilta, mutta ei PS5:lla.
Itse olen pari kertaa kokeillut tilata tuolta livekortti.fi plussa aikaa. Mutta ei ole jostain syystä mennyt maksu läpitte, kun olen OP:n verkkopankkitunnuksilla sitä yrittänyt maksaa. Saa laitettua tunnukset, mutta sen jälkeen jää vaan sivu lataamaan ja kohta pyytää laittamaan uudestaan nuo verkkopankkitunnukset. Kokeiltu parilla eri selaimella ja molemmissa sama juttu. Mutta onko jollakin muulla ollut samoja ongelmia, kun yrittänyt maksaa verkkopankkitunnuksilla.
Itselläkin op. Voin raportoida illasta miten kävi. Katsoin myös että luottokortti maksu onnistuu, mutta tuohon tulee jostain syystä yli 2€ kuluja. Trustlyn kautta verkkopankkimaksu näyttää olevan ilmainen.
Ja jopa useammalla.Totta tätä voi jakaa kahdelle konsolille samalla periaatteella kuin PS+ -palvelua? Ei kyllä tekis mieli molempiin ostella tätä.
Itse olen pari kertaa kokeillut tilata tuolta livekortti.fi plussa aikaa. Mutta ei ole jostain syystä mennyt maksu läpitte, kun olen OP:n verkkopankkitunnuksilla sitä yrittänyt maksaa. Saa laitettua tunnukset, mutta sen jälkeen jää vaan sivu lataamaan ja kohta pyytää laittamaan uudestaan nuo verkkopankkitunnukset. Kokeiltu parilla eri selaimella ja molemmissa sama juttu. Mutta onko jollakin muulla ollut samoja ongelmia, kun yrittänyt maksaa verkkopankkitunnuksilla.
Juuri maksoin OP mobiililla ja meni heittämällä läpi. Selaimena Chrome, jos sillä jotain merkitystä. Ja koodi tuli alle minuutissa!
Onkos sony kertonut mitään että kuinka usein ja monta peliä tuohon Extran pelivalikoimaan lisätään?
Tai poistuuko noita välillä kuten MS Gamepassissa.
Uh Tony Hawk pitää katsastaaPitkästä aikaa elokuussa (ainakin omaan makuun) laadukas kattaus kuukauden PS+-peleinä:
Yakuza: Like A Dragon
Tony Hawk’s Pro Skater 1+2
Little Nightmares
PlayStation Plus Monthly Games for August: Yakuza: Like A Dragon, Tony Hawk’s Pro Skater 1+2, Little Nightmares
All available August 2.blog.playstation.com
Aika sekava sieltä storesta on etsiä, tuolta löytyy parhaiten.
PS Plus Tracker | See Which Games are on PlayStation Plus now
Find out the latest news with all things Playstation Plus. We keep track of all the games on PS Plus so you don't have to.psplustracker.com