PS Plus (/Now)

Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
278
Täällä voit keskustella Sonyn julkistamasta uudesta PS Plus palvelusta joka sisältää myös PS Now palvelun.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 795
Uudistus sisältää kolme eri hintaista vaihtoehtoa.

Eri tasot ovat nimeltään PlayStation Plus Essential, PlayStation Plus Extra ja PlayStation Plus Premium.

PlayStation Plus Essential on täysin sama kuin aiempi PlayStation Plus -tilaus.

Essential maksaa 8,99 euroa kuukaudessa, 24,95 euroa / 3kk tai 59,95 euroa vuodessa.

Extra-tilaus sisältää Essential-tilauksen ominaisuudet ja sisältää lisäksi jopa 400 PS5- ja PS4 -peliä PlayStation Studiosilta ja muilta kehittäjiltä.

Extran hinta on 13,99 euroa kuukaudessa, 39,99 euroa / 3kk tai 99,99 euroa vuodessa.

Premium sisältää aiemmat ominaisuudet ja lisää vielä jopa 340 peliä.

Premium-tilauksen pelivalikoimaan kuuluu netin kautta suoratoistettava valikoima PS3-pelejä sekä muita vanhempia PS1-, PS2- ja PSP-pelejä.

Lisäksi Premium yhdistää PS Now -tilauksen ominaisuudet. PS Now -tilauksella pääsee pelaamaan PS4-, PS3- ja PS2-pelejä PS4:lla, PS5:lla tai Windows-tietokoneella. PS Now on saatavilla Suomessa eli myös Premium tulee saataville Suomessa.

PlayStation Plus Premiumin hinta on 16,99 euroa kuukaudessa, 49,99 euroa / 3kk tai 119,99 euroa vuodessa.

Sony kertoo, että uuden PlayStation Plus-tilauksen tullessa se sisältää muun muassa Death Stranding, God of War, Marvel's Spider-Man, Marvel's Spider-Man: Miles Morales, Mortal Kombat 11 ja Returnal pelit. Tietoa muista sisältyvistä peleistä julkaistaan myöhemmin.

Lähde: Sony yhdistää PS Plus- ja PS Now -tilaukset - kolme vaihtoehtoa, sisältää jopa 740 peliä
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
610
Miten käy nykyisen Plussan tilauksen? Monethan on ketjuttanut tuota jopa useita vuosia kun välillä saa 12kk sopivalla alella. Saako Plussan muutettua/upgradettua välirahalla toiseksi?
 
Liittynyt
09.10.2021
Viestejä
202
Laajasta valikoimasta Ps1- ja Ps2-pelejä olisi voinut jotain alle 10€ kuukausimaksua satunnaisesti maksaa, mutta nyt ne on niputettu kalleimpaan tasoon.
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
413
Miten käy nykyisen Plussan tilauksen? Monethan on ketjuttanut tuota jopa useita vuosia kun välillä saa 12kk sopivalla alella. Saako Plussan muutettua/upgradettua välirahalla toiseksi?
Ei ole vahvistettu mutta vihjattu että muitakin tilausmuotoja tulisi syssymmällä eli eiköhän sieltä tule vähintään joku diili että 40€/vuosi lisäsatsauksella saa extran ja 60€ /vuosi lisäsatsauksella premiumin. Hyvin vaiketa kuvitella syytä miksi näin ei tehtäisi.
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
413
Aika suolanen hinta siitä että pääsee striimaamaan ps3 pelejä sonyn kämäsillä servereillä hirveellä input lagilla höystettynä
PS3 pelejen only-streaming optio on kyllä lievä pettymys, mutta suht odotettu. Pysynee siis oma ps3 vielä kytkettynä. Enemmän itseä kiinnostaa tietää miten psx, ps2 ja psp pelien kanssa toimitaan kuvanparantelun suhteen. Jos näihin peleihin pistetään edes joku kunnon resoluutio skaalaus ja mieluiten lisäksi 16x af xboxin tapaan niin tekee tästä kyllä huomattavasti kiinnostavamman omalta osalta. FPS boostin ja auto-hdr kaltaiset ominaisuudet olisivat tietty suurta plussaa, mutta niiden suhteen en pidättele hengitystä kun ei Sonylla taida olla mitään vastaavaa tekniikkaan käytössään (tai edes haluja panostaa BC ominaisuuteen noin paljon).
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 833
Jos PS Now omistajat saavat korkeimman tierin ja PS+ omistajat alimman. Mitä saavat ne joilla on molemmat?
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
413
Tykkää
Jos PS Now omistajat saavat korkeimman tierin ja PS+ omistajat alimman. Mitä saavat ne joilla on molemmat?
Tämän hetkisen tiedon mukaan eivät mitään "extraa" vaan tuo muuttuu vaan korkeimmaksi tieriksi ja sitten riippuen kumpi noista jäsenyyksistä loppuun ensin joko tippuu essential tieriin(jos now loppuu ensin) tai pysyy korkeimmassa (jos now on se mitä on pidempään). Tiedä sitten tulevatko tuota jotenkin muuttamaan saa nähdä.

Ainakin vähän aikaa sitten vielä sai stackattua now:n vuosi tilauksia 60€ jonkun redditistä löytämän linkin takaa joka pisti vuosi tilauksen ostoskortiin vaikka sitä ei enää sivuilla varsinaisesti näy. Itse kokeilin ja onnistui vuoden ostaminen tuota kautta (nyt loppuvuoteen 2023 asti now:ta joten tuon pitäisi sitten toivottavati convertoitua kesällä).
Tuossa vielä linkki reddit triidiin jossa tuohon edellä mainittuun linkkiin törmäsin. Löytyy kommenteista OP:n postaamana. En osaa sanoa toimiiko enää tuo kikka vai onko Sony korjannut jo sivuiltaan pois.
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 833
Tykkää

Tämän hetkisen tiedon mukaan eivät mitään "extraa" vaan tuo muuttuu vaan korkeimmaksi tieriksi ja sitten riippuen kumpi noista jäsenyyksistä loppuun ensin joko tippuu essential tieriin(jos now loppuu ensin) tai pysyy korkeimmassa (jos now on se mitä on pidempään). Tiedä sitten tulevatko tuota jotenkin muuttamaan saa nähdä.

Ainakin vähän aikaa sitten vielä sai stackattua now:n vuosi tilauksia 60€ jonkun redditistä löytämän linkin takaa joka pisti vuosi tilauksen ostoskortiin vaikka sitä ei enää sivuilla varsinaisesti näy. Itse kokeilin ja onnistui vuoden ostaminen tuota kautta (nyt loppuvuoteen 2023 asti now:ta joten tuon pitäisi sitten toivottavati convertoitua kesällä).
Tuossa vielä linkki reddit triidiin jossa tuohon edellä mainittuun linkkiin törmäsin. Löytyy kommenteista OP:n postaamana. En osaa sanoa toimiiko enää tuo kikka vai onko Sony korjannut jo sivuiltaan pois.
Tuo linkki antaa nyt Access Denied vaikka olisi kirjautunut sisään eli korjattu. Ei sillä. Ei tuosta itselle olisi hyötyä kun ostin juuri vuoden plussaa joten hinnaksi tulisi about sama kuin ostaisi suoraan Premium.

Ainoa toivo on että Sony sallii jonkinlaisen upgraden essentialin päälle.
 
Liittynyt
18.02.2022
Viestejä
386
Niin siis onko nuo tasot Extra ja Premium nimensä mukaisesti ihan oikeasti pelien (pätkivää) striimausta? Eli toisin kuin perus PS+:n kanssa, jossa sentään "ilmaiset" pelit (lainassa kunnes lakkaat maksamasta kk-maksua) saa ladata ja pelata useimmiten ihan sulavasti riippumatta nettiyhteyden laadusta.

Vähän olen jo saattanut tippua kärryiltä kun pleikkarinkin vein jo lasten huoneeseen. En vaan jouda koskaan pelaamaan enkä saa koskaan tilaisuutta olla kotona yksin omassa rauhassani:coffee:

Viimeksi kun pelailin päivittäisellä tasolla, oli tyrkyllä muistaakseni tuolla Now-nimellä pelien striimausta, joka ei vissiin ihan kauhean mairittelevasti toiminut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
361
Niin siis onko nuo tasot Extra ja Premium nimensä mukaisesti ihan oikeasti pelien (pätkivää) striimausta? Eli toisin kuin perus PS+:n kanssa, jossa sentään "ilmaiset" pelit (lainassa kunnes lakkaat maksamasta kk-maksua) saa ladata ja pelata useimmiten ihan sulavasti riippumatta nettiyhteyden laadusta.
Käsittääkseni kaikki muut voi ladata konsolille, paitsi PS3 pelit, jotka tulee striimata.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
147
Niin siis onko nuo tasot Extra ja Premium nimensä mukaisesti ihan oikeasti pelien (pätkivää) striimausta?
PS5 ja PS4 konsolille voi ladata pelit sekä striimipelata. PSNow PC:llä on pelkkä striimaus. Sama jatkunee uudessa mallissa.

Teknisesti toimii hyvin, kun oma netti ei ole roskaa. Itse käytän GoogleStadiaa lähes päivittäin (Chromecast applari) sekä kokeillut XboxCloud striimausta. Ei mitään valittamista.

Kokemus varmasti eri jos oma modeemi ja netti surkea. Kategorisesti eivät ole huonoja palveluita.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Silent Hilliä tuli pelattua ps now:lla. Se taitaa olla striiminä kuten ps3-pelit yleensä. Ei mitään ongelmia ollut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
361
PSN+ loppui tänään. Kysymys kuuluukin mistä kannattaa hommata lisää vai kannattaako nyt edes hommata?
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 792
PSN+ loppui tänään. Kysymys kuuluukin mistä kannattaa hommata lisää vai kannattaako nyt edes hommata?
Se riippuu onko siellä mitään mitä sä haluat pelata. Mulla oli psnow ja psn+. Päivittyi tänään premium tilaukseen. Ainakin mulle toi kannatti, kun sain returnal, demon souls, ghost of tsushima directors cut ja muutaman muun pelin mitkä kiinnosti. Tuohon päälle ne ps4 pelit mitkä tuli ps5 psn+ bundlen kanssa ja sony suorastaan tyrkytti ainakin vuodeksi ilmaista laatupelattavaa, mikä mulla oli jäänyt välistä

Käytin jemmassa olleet psn+ kortit ja nyt on premiumia 1v9kk jäljellä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Se riippuu onko siellä mitään mitä sä haluat pelata. Mulla oli psnow ja psn+. Päivittyi tänään premium tilaukseen. Ainakin mulle toi kannatti, kun sain returnal, demon souls, ghost of tsushima directors cut ja muutaman muun pelin mitkä kiinnosti. Tuohon päälle ne ps4 pelit mitkä tuli ps5 psn+ bundlen kanssa ja sony suorastaan tyrkytti ainakin vuodeksi ilmaista laatupelattavaa, mikä mulla oli jäänyt välistä

Käytin jemmassa olleet psn+ kortit ja nyt on premiumia 1v9kk jäljellä.
Taisit asua jossain muualla kuin Euroopassa? 23.6 tulee tänne meille nuo uudet jäsenyys tierit.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 792
Taisit asua jossain muualla kuin Euroopassa? 23.6 tulee tänne meille nuo uudet jäsenyys tierit.
Jenkeissä asun. Aamulla sai räpsytellä psn+ maksukortit sisään ja latailla pelit. Olen erittäin tyytyväinen tuohon uuteen premium palveluun ainakin vielä.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 792
Linkistä löytyy palvelussa olevat pelit. Ainoa itkunaihe mulla, että osa peleistä tarjoaa oletuksena maksullista versiota. Joutuu itse valitsemaan valikon kautta, että löytää palveluun kuuluvan ilmaisen version

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 257
Linkistä löytyy palvelussa olevat pelit. Ainoa itkunaihe mulla, että osa peleistä tarjoaa oletuksena maksullista versiota. Joutuu itse valitsemaan valikon kautta, että löytää palveluun kuuluvan ilmaisen version

Onhan näköjään ihan vitsi nuo Premiumin kokeiluversiot. "Tilaa Premium. niin voit kokeilla pelin täyttä versiota 2 tuntia". :DNäin esimerkiksi Uncharted: Legacy of Thieves Collectionissa. Ainakaan minä en tuommoselle anna arvoa yhtään.

En tiedä onko maakohtaisia eroavaisuuksia pelitarjonnassa, tässä varuiksi vielä Suomilinkki: PlayStation Plus -pelit | Täydellinen luettelo kaikista pelivalikoiman ja klassikkovalikoiman peleistä, kokeiluversioista jne. | PlayStation
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 792
Onhan näköjään ihan vitsi nuo Premiumin kokeiluversiot. "Tilaa Premium. niin voit kokeilla pelin täyttä versiota 2 tuntia". :DNäin esimerkiksi Uncharted: Legacy of Thieves Collectionissa. Ainakaan minä en tuommoselle anna arvoa yhtään.
Mä en niitä kokeiluversioita edes kaipaa. Tiedän aika hyvin mistä tykkään ja kenen arvosteluihin uskaltaa uskoa(sama pelimaku). Mä tosiaan latasin kokonaisia pelejä sen reilun 900GB edestä mitä ei ollut tullut pelattua. Mulle ainakin siis löytyi pelattavaa ihan reilusti. Vaikka se striimaus on mitä on niin vois sen kautta muutaman omaan mieleen olevan klassikon pelata uudestaan. MGS4 olis mukava veivata toiseen kertaan läpi jossain kohtaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 257
Mä en niitä kokeiluversioita edes kaipaa. Tiedän aika hyvin mistä tykkään ja kenen arvosteluihin uskaltaa uskoa(sama pelimaku). Mä tosiaan latasin kokonaisia pelejä sen reilun 900GB edestä mitä ei ollut tullut pelattua. Mulle ainakin siis löytyi pelattavaa ihan reilusti. Vaikka se striimaus on mitä on niin vois sen kautta muutaman omaan mieleen olevan klassikon pelata uudestaan. MGS4 olis mukava veivata toiseen kertaan läpi jossain kohtaa.
Tuohan on varmaan juurikin se Premiumin suola. Saa pelata ne vanhat klassikot uudestaan ja voi itse arvioida kuinka nautinnollista niitä nyt onkaan pelata 75" 4K televisiosta sen ah niin ihanan kuvaa pehmentävän putkitelevision sijaan :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 287
Tuo Premiumhan on melkoinen torttu. Itselleni löytyi sieltä uudemmista peleistä tasan yksi mielenkiintoinen tapaus, mitä ei sisälly Extraan (Mortal Kombat 11). Klassikkokokoelma olisi sinällään kiinnostava juttu, mutta tosi laimea tarjonta. Odotus oli, että retrokamaa olisi paljon enemmän tarjolla. Joku sataan kertaan pelattu Tekken 2 ei oikein jaksa yksinään innostaa. Kokeiluversioille ja streamaukselle en itse juuri lämpene.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 495
Tuo Premiumhan on melkoinen torttu. Itselleni löytyi sieltä uudemmista peleistä tasan yksi mielenkiintoinen tapaus, mitä ei sisälly Extraan (Mortal Kombat 11). Klassikkokokoelma olisi sinällään kiinnostava juttu, mutta tosi laimea tarjonta. Odotus oli, että retrokamaa olisi paljon enemmän tarjolla. Joku sataan kertaan pelattu Tekken 2 ei oikein jaksa yksinään innostaa. Kokeiluversioille ja streamaukselle en itse juuri lämpene.
Pitää muistaa että se Premium tosiaan on vaan 20€/vuosi lisää Extraan, eli ei siltä nyt ihan mahdottomia eroja Extraan voi odottaakaan. Yhden alelaaripelin verran vaan lisää hintaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 287
Pitää muistaa että se Premium tosiaan on vaan 20€/vuosi lisää Extraan, eli ei siltä nyt ihan mahdottomia eroja Extraan voi odottaakaan. Yhden alelaaripelin verran vaan lisää hintaa.
No toisaalta joo. Sen yhden "alelaaripelinhän" minä tässä juurikin saisin. Ehkä tuossa kaivelee eniten tuo nimeäminen, kun Premium antaa odottaa ehkä enemmän. Sisältöä paremmin kuvaava voisi olla jokin Extra+ tai vastaavaa.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
234
Eipä tarvitse Premiumista murehtia vähään aikaan( piti laittaa kuva jo aika sitten mutta leuhkitaan nyt). Sitten voikin miettiä mitä tehdä jatkolle
1656867304512.png
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 494
Onko joku ostanut livekortti.fi plus aikaa?


Onko halvin tapa hommata Plus EXTRA ostamalla tuo yllä linkissä oleva kortti ja päivittämällä 30 eurolla EXTRAKSI playstationilla?

Edit: Jos menee miten tuossa ylhäällä kysyin niin hintaa tulisi 12k Plus Extra jäsenyydelle 80,20e, kun taas suoraan konsolista ostamalla hinta 12 kuukaudelle on 99,95e. Eli säästöä tulisi noin pari kymppiä :hmm:
 
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
21
Onko joku ostanut livekortti.fi plus aikaa?


Onko halvin tapa hommata Plus EXTRA ostamalla tuo yllä linkissä oleva kortti ja päivittämällä 30 eurolla EXTRAKSI playstationilla?

Edit: Jos menee miten tuossa ylhäällä kysyin niin hintaa tulisi 12k Plus Extra jäsenyydelle 80,20e, kun taas suoraan konsolista ostamalla hinta 12 kuukaudelle on 99,95e. Eli säästöä tulisi noin pari kymppiä :hmm:
En plus aikaa, mutta rahakortteja olen ostanut.
Jos vielä maksat päivityksen psn rahakorteilla säästät pari euroa lisää. :)
Itse olen koittanut maksimoida säästöt ostamalla sopivan rahakortti setin livekortisti.fi:stä ja ostamalla vuoden jäseenyyden kun storessa on alennus (esim. black friday).
Viime talvena oli mielenkiintoinen kun -50% tarjouksen sai vain kirjautumalla storeen PS4:lla tai nettisivuilta, mutta ei PS5:lla.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 494
En plus aikaa, mutta rahakortteja olen ostanut.
Jos vielä maksat päivityksen psn rahakorteilla säästät pari euroa lisää. :)
Itse olen koittanut maksimoida säästöt ostamalla sopivan rahakortti setin livekortisti.fi:stä ja ostamalla vuoden jäseenyyden kun storessa on alennus (esim. black friday).
Viime talvena oli mielenkiintoinen kun -50% tarjouksen sai vain kirjautumalla storeen PS4:lla tai nettisivuilta, mutta ei PS5:lla.
Täytyypä huomenna kikkailla noilla kun nykyinen plus tilaus päättyy.
 
Liittynyt
05.10.2019
Viestejä
29
Itse olen pari kertaa kokeillut tilata tuolta livekortti.fi plussa aikaa. Mutta ei ole jostain syystä mennyt maksu läpitte, kun olen OP:n verkkopankkitunnuksilla sitä yrittänyt maksaa. Saa laitettua tunnukset, mutta sen jälkeen jää vaan sivu lataamaan ja kohta pyytää laittamaan uudestaan nuo verkkopankkitunnukset. Kokeiltu parilla eri selaimella ja molemmissa sama juttu. Mutta onko jollakin muulla ollut samoja ongelmia, kun yrittänyt maksaa verkkopankkitunnuksilla.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 494
Itse olen pari kertaa kokeillut tilata tuolta livekortti.fi plussa aikaa. Mutta ei ole jostain syystä mennyt maksu läpitte, kun olen OP:n verkkopankkitunnuksilla sitä yrittänyt maksaa. Saa laitettua tunnukset, mutta sen jälkeen jää vaan sivu lataamaan ja kohta pyytää laittamaan uudestaan nuo verkkopankkitunnukset. Kokeiltu parilla eri selaimella ja molemmissa sama juttu. Mutta onko jollakin muulla ollut samoja ongelmia, kun yrittänyt maksaa verkkopankkitunnuksilla.
Itselläkin op. Voin raportoida illasta miten kävi. Katsoin myös että luottokortti maksu onnistuu, mutta tuohon tulee jostain syystä yli 2€ kuluja. Trustlyn kautta verkkopankkimaksu näyttää olevan ilmainen.
 
Liittynyt
05.10.2019
Viestejä
29
Itselläkin op. Voin raportoida illasta miten kävi. Katsoin myös että luottokortti maksu onnistuu, mutta tuohon tulee jostain syystä yli 2€ kuluja. Trustlyn kautta verkkopankkimaksu näyttää olevan ilmainen.
Hyvä juttu. Huomasin kanssa, että tuohon luottokortti maksuun tulee yli 2€ kuluja niin en ole sitä kokeillut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 913
Totta tätä voi jakaa kahdelle konsolille samalla periaatteella kuin PS+ -palvelua? Ei kyllä tekis mieli molempiin ostella tätä.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
234
Totta tätä voi jakaa kahdelle konsolille samalla periaatteella kuin PS+ -palvelua? Ei kyllä tekis mieli molempiin ostella tätä.
Ja jopa useammalla.
Itsellä on kaksi PS5:ttä, yksi Pro ja pojalla ja tytöllä omat nelosensa. Saan pelattua normaalisti omilla kolmella koneellani( 4 ja 5 samanaikaisesti mutta vain toisella vitosella kerrallaan) sekä poika omallaan riippumatta omasta pelaamisestani. Tytär joutuu vuorottelemaan pojan kanssa.

Samaa peliä tosin emme voi pelata yhdellä lisenssillä.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 494
Itse olen pari kertaa kokeillut tilata tuolta livekortti.fi plussa aikaa. Mutta ei ole jostain syystä mennyt maksu läpitte, kun olen OP:n verkkopankkitunnuksilla sitä yrittänyt maksaa. Saa laitettua tunnukset, mutta sen jälkeen jää vaan sivu lataamaan ja kohta pyytää laittamaan uudestaan nuo verkkopankkitunnukset. Kokeiltu parilla eri selaimella ja molemmissa sama juttu. Mutta onko jollakin muulla ollut samoja ongelmia, kun yrittänyt maksaa verkkopankkitunnuksilla.
Juuri maksoin OP mobiililla ja meni heittämällä läpi. Selaimena Chrome, jos sillä jotain merkitystä. Ja koodi tuli alle minuutissa!

Edit: Eli Extraan päivitys maksoi 40€ lisää. Otin tuohon myös 40€ psn rahakortin tuolta samasta kaupasta. Nuo yhdistämällä siis vuoden Extralle tuli hintaa 86,98e. Ei siis mikään iso säästö, mutta kuitenkin :asif:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2019
Viestejä
29
Juuri maksoin OP mobiililla ja meni heittämällä läpi. Selaimena Chrome, jos sillä jotain merkitystä. Ja koodi tuli alle minuutissa!
Hyvä tietää pitää kokeilla joku päivä uudestaan jos vaikka toimisi.

Edit: En onnistu jostain syystä tilaamaan tuolta livekortti.fi sivulta plus aikaa. Kun valitsee tuon trustlyn verrkomaksun ja valitsee OP:n ja sitten, että vahvistaa mobiiliavaimella tilauksen. Niin tulee uudestaan tuo sama ikkuna missä pitää vahvistaa tilaus OP mobiilissa. Mutta tilausta on vaikea vahvistaa uudestaan, kun OP mobiiliin ei tule uutta vahvistus ilmoitusta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 575
Tulipa napattua premiumi itsekkin. Jouluun asti oli vielä entistä ps+ aikaa jäljellä joten 25euron päivityshintaan saa kyllä aimo annoksen pelejä. Vähän tuli kyllä tämä netflix syndrooma kun paljon valikoimaa ja ei aikaa pelata kaikkia. Nappasin Returnalin, Death Strandingin ja Mafiat, jotka vielä kokematta. Saas nähdä mitä on tulossa lisää syksyllä.

Toiv näihinkin jotain alennuksia tulee olemaan tulevaisuudessa, jolloin saisi vuosiannoksen halvemmalla :)
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 494
Onkos sony kertonut mitään että kuinka usein ja monta peliä tuohon Extran pelivalikoimaan lisätään?

Tai poistuuko noita välillä kuten MS Gamepassissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Onkos sony kertonut mitään että kuinka usein ja monta peliä tuohon Extran pelivalikoimaan lisätään?

Tai poistuuko noita välillä kuten MS Gamepassissa.
En tiedä noista lisäyksistä mutta kyllä noita ainakin poistuu ihan kuten ennenkin PS Now kanssa. Esimerkiksi Red Dead Redemption 2 on ilmeisesti poistumassa syyskuussa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Perse, kun Silent Hillejä ei ole enää.

Otin premium loppuvuodeksi. Katsoo sitten, mutta extra todnäk vähintään.
 
Liittynyt
05.01.2020
Viestejä
286
Noista ei oikein mikään kiinnosta. Plussaan ei ole oikein ole tullut pitkään aikaan mitään itselle kiinnostavaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 257
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 337
Viestejä
4 157 713
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom