Prossu+emo+muistit n.800e

Tämä on Verkkiksessä törkysen kallis, mutta mahtuu näyttikset, on 200mm tuularit edessä ja usb-paikkoja peräti 5 edessä. Verkkis ei valitettavasti myy hienompaa Wood Editionia.
On nyt kyllä vähän budjetin yläpuolella.

Ihan mielenkiinnosta että mihin USB Ctä tarvitaan? Mä en ole tarvinnu semmosta kertaakaan tähän mennessä..
Vaikka jonkun USB-C:tä käyttävän langattoman laitteen lataamiseen tai datan siirtämiseen. Puhelin, kuulokkeet yms, bluetooth kaiuttimet, ulkoinen SSD, mitä näitä nyt on. Ei tartte näitä varten kurottaa sinne kotelon taakse. Toki saahan tarvittaessa USB-C portteja lisättyä nimenomaan latausta varten pistorasiaan jollain virta-adapterilla, ja normaalisti USB-C:tä lataamiseen käyttävät laitteet tulee tämmöisen adapterin kanssa.

Vaikka jonkun USB-C:tä käyttävän langattoman laitteen lataamiseen tai datan siirtämiseen. Puhelin, kuulokkeet yms, bluetooth kaiuttimet, ulkoinen SSD, mitä näitä nyt on. Ei tartte näitä varten kurottaa sinne kotelon taakse. Toki saahan tarvittaessa USB-C portteja lisättyä nimenomaan latausta varten pistorasiaan jollain virta-adapterilla, ja normaalisti USB-C:tä lataamiseen käyttävät laitteet tulee tämmöisen adapterin kanssa.
Itse käytän moiseen USB A-USB C piuhaa. Eroaako se jotenkin?

No jos haluaa yhdistää ison, halvan, rgb-valot, isot tuulettimet 4kpl, 2xusb-a+usb-c etupaneelissa niin nuo kaikki täyttyy Montechilla:

Silloin vain pitää löytää jotain muuta käyttötarkoitusta verkkiksen lahjakorteille. Proshopilta posteineen muutaman euron kalliimmalla, mutta nopeammin.

No jos haluaa yhdistää ison, halvan, rgb-valot, isot tuulettimet 4kpl, 2xusb-a+usb-c etupaneelissa niin nuo kaikki täyttyy Montechilla:

Silloin vain pitää löytää jotain muuta käyttötarkoitusta verkkiksen lahjakorteille. Proshopilta posteineen muutaman euron kalliimmalla, mutta nopeammin.
Tänks!
Eiköhän verkkiksestä jotain löydy, vielä puuttuu jäähy ja M2 levy/levyt.
E: ja rossuakaan vielä ole päätetty!

Viimeksi muokattu:
Itse käytän moiseen USB A-USB C piuhaa. Eroaako se jotenkin?
Kotelojen tapauksessa eipä juuri, ellei ole joku erityinen laite joka vaatii nimenomaan USB-C portin, esim jotkut virtuaalilasit voi olla tämmöisiä. Datansiirtonopeus voi olla isompi Type-C:n kautta, esim NZXT H5 Flowssa on Type-C 3.2 Gen2 (10 Gbps), ja Type-A sitten Gen1 (5 Gbps).

Verkkokauppa.comin hintataso vain on sellainen että ellei kyseessä ole tarjoustuote niin sen löytää aina muualta halvemmalla. Melkoinen inflaatiotekijä lahjakortille :(
Joo kun ei muualle lahjakorttia saanu..
Olisko tää hyvä pelilevyks ja käykö mulle?

Mutta on jo hintaakin.. näkyykö kalleus missään?
Näkyy, on hyvä.

Toisen 2tb tikkusen voi ostaa myöhemminkin. Verkkiksessä ei näemmä edes SN7100:n kohdalla säästä ostamalla suoraan 4tb tikkua.

Statistiikka

Viestiketjuista
286 600
Jäsenet
79 222
Uusin jäsen
Kappax

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom