• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Prokord LC24 monitorinvarsi (Dustin) (11,90€)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 569
Itse myös nyt asentamassa tätä mutta en saa tuota jälkimmäistä käsiosaa mitenkään jäykäksi että se pysyisi ala-asennossa ilman että se lerpahtaa ihan niin alas kun menee.
Tietääkseni se on toi ruuvi joka on noiden 2 käden liitoksen päällä jossa on toi + ja - ? En tiedä pitääkö alkaa 2 ihmisen voimin vääntämään että sen saa tarpeeksi tiukaksi, onko se kiristys jossain muualla vai onko tämä vain "ominaisuus"?
Juurikin se iso pultti jossa + ja -, oli aluksi melko jäykkä, mutta kyllä se siitä lähti sitten liikkeelle kun sillä isoimmalla kuusiokoloavaimella alkoi vääntämään.
Plussan suuntaan (eli vastapäivään ylhäältä katsottuna) jos kerta tosiaan näyttö vääntää jalan alas, 42C2:lle sai hetken aikaa ruuvata.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
896
Tilasin kolme - odotin jotain välttävää muoviroskaa, mutta täähän on ihan hemmetin hyvä! Vaihtoehtona on asennustapa pöytälevyn läpi pöydänreuna-asennuksen sijaan. Kaikki tarvittava löytyy suoraan paketista ja ohjeetkin on ihan ok. Itse ihmettelin tuota n15min paikalleen. Omia työkaluja ei tarvitse, nekin on mukana. Paketilla oli painoa sen verran että kassatytöllä oli vaikeuksia kantaa tuo yhteen pakettiin koostettu kolmen setti varastosta. Jos joku miettii onko liian löysä, niin kyllä tuota piti hetki ruuvata löysemmäksi että tuollainen vanhempi asuksen 24" alkoi pysyä alhaalla. Eli kantanee kyllä vähän isommankin kunnialla. -edit: pöytälevyn paksuus ilman kikkailua voi olla välillä 10mm-85mm. Itse uskaltaisin ainakin tuon lasten pelikäytössä olevan lätyn pistää suoraan ohuempaan lastulevyynkin kiinni.
Mitä ruuvia olit siis säätänyt? Nyt on toi jalkojen välissä oleva ruuvi kyllä melkein niin tiukalla mitä jatkovarsisella avaimella vaan saa kiinni mut kyllä heti kun näyttö on alle vaakatason niin se heti lompsahtaa alimpaan asentoon.
Näyttö ihan perus 27" ettei painosta pitäisi olla kiinni.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
896
Juurikin se iso pultti jossa + ja -, oli aluksi melko jäykkä, mutta kyllä se siitä lähti sitten liikkeelle kun sillä isoimmalla kuusiokoloavaimella alkoi vääntämään.
Plussan suuntaan (eli vastapäivään ylhäältä katsottuna) jos kerta tosiaan näyttö vääntää jalan alas, 42C2:lle sai hetken aikaa ruuvata.
Ah :D No se selvitti... Plussan puolelle :D
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 146
Näytöt on nyt paikallaan ja hyviä ovat.
En kyllä osaa lukea mitä tuo + ja - tuossa kuvassa yrittää kertoa, kuvittelin alunperin että joku putki jossain pienentyy eli enemmän kitkaa tai jotain, mut mitä toi sit tarkottaa?
Siinä yritetään kertoa, että jos omaat ison näytön ruuvia kierretään vastapäivään (jäykemmäksi) ja jos omaat pienen näytön ruuvia kierretään myötäpäivään (löysemmäksi).

Itse varresta näkee selvemmin:
1666380551085.png

Sitä en tiedä mitä tuo ruuvi sitten itse asiassa tekee :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
896
Siinä yritetään kertoa, että jos omaat ison näytön ruuvia kierretään vastapäivään (jäykemmäksi) ja jos omaat pienen näytön ruuvia kierretään myötäpäivään (löysemmäksi).

Itse varresta näkee selvemmin:

Sitä en tiedä mitä tuo ruuvi sitten itse asiassa tekee :)
Aa, no tuo selittäisi kyllä sen paremmin.
Oma moka oli kun ruuvi oli niin tiukka ja kun kokeilin ensin + mutta ei tuntunut tapahtuvan mitään niin luulin sen sitten olleen - kun se kuitenkin pyörii sinne suuntaan minne ruuvit yleensä kiristyy mutta piti vaan pyörittää paljon enemmän sinne + suuntaan ennen kun alko mitään tapahtua.
Vielä lopuks onnee kaikille voittajille, tosi hyvät jalat kyllä oli varsinkin tuohon hintaan :D
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
25
Onko muilla ongelmana pieni välys pikakiinnikkeen kohdalla? tuntuu että ei meinaa pysyä suorassa millään.
Kuinka alas saatte näyttönne tällä monitorivarrella? itsellä oli ajatus että olisi saanut pöytään kiinni. Nyt jää ainakin 5cm pöydästä. Tosin varmaan riippuu myös siitä missä kohtaa näyttöä on kiinnityskohta.
Vihdoin sain tän asennettua ja samat ongelmat. 32" näyttö ei pysy kunnolla suorassa ja näytön alareuna pöydästä sen 15 cm, kun haluaisin sen pöytään kiinni. Löytyikö tuohon pikakiinnitykseen joku jippo että näytön saa edes pysymään paikoillaan vaakatasossa?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 876
Viestejä
4 291 856
Jäsenet
71 744
Uusin jäsen
Vanreyne

Hinta.fi

Ylös Bottom