• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Prokord LC24 monitorinvarsi (Dustin) (11,90€)

Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
40
Näyttö painaa 3,5 kg, joten tuota varmaan uskaltaa kokeilla. Painavamman näytön kanssa en lähtisi testailemaan.
Mulla näyttö speksattu 3,9kg kaippa silläki menis. tympiä vaan ku mulla on tässä tuo kiinnityskohta montussa. täytyy jotain prikkoja laittaa väliin ja pitemmät ruuvit. Menettää kyllä sen seurauksena syvyyssuuntaista säätöä.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 848
Ymmärsinkö oikein, että jotkut haluaa näytön lähes pöydän pintaan kiinni? Miksi? :oops: Eikö silloin putkimallinen teline toimisi paremmin. Itellä näytön vakiojalka maksimikorkeudella nyt n. 15cm näytön alareunasta pöytään ja korkeammalle olisi tarkoitus nostaa kun/jos tämän tarjouksen teline saapuu.

päänäyttö 27"
kakkosnäyttönä qnix 27" jää yli 10cm pöydästä. vissii eri korkeudella tuo kiinnitys. pitäis löytää joku ratkaisu millä sais tuota korkeutta vielä säädettyä lisää.
Tuolla lisää säätövaraa korkeuteen:
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
40
Ymmärsinkö oikein, että jotkut haluaa näytön lähes pöydän pintaan kiinni? Miksi? :oops: Eikö silloin putkimallinen teline toimisi paremmin. Itellä näytön vakiojalka maksimikorkeudella nyt n. 15cm näytön alareunasta pöytään ja korkeammalle olisi tarkoitus nostaa kun/jos tämän tarjouksen teline saapuu.


Tuolla lisää säätövaraa korkeuteen:
Sen takia että näytön yläreuna olisi silmien korkeudella jolloin olisi paras ergonomia. (Näin ainakin itse asian ymmärtänyt)

Näytön vakiojaloilla ei ainakaan pääse yhtään alemmas.

Samaa voisi ihmetellä toisinpäin, miksi ihmiset haluavat saada näytön niin korkealle pöydästä?
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 848
Tottumuksia varmasti lähes yhtä monta kuin käyttäjiä ja muuttujiakin monia. Itsellä tuossa maksimikorkeudessa 34" ultrawiden yläreuna jää vielä silmien alapuolelle.
 
Liittynyt
30.08.2020
Viestejä
298
Harmi kun missasin tämän tarjouksen, pitää seurata tiiviimmin ketjua. Amazonista tilattu edullinen näytön jalka toimii hyvin ja jaksaa pitää 32" G7 hyvin mutta tilt ei toimi kun oli niin heikot kiinnikkeet, että pyöri tyhjää asennuksessa ja ei saa kiristettyä enään pitävästi. Tosin haaveissa myös toinen näyttö laittaa varrella, mutta pitää vaihtaa näyttö sitä ennen, kun ei kiinnikkeitä nykyisessä 2. näytössä.
 
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
274
Jos joku kaipaa tälläistä niin omalle pöydälle tämä ei oikein sopinut ja näytön omassa jalassa oli jo hyvät säädöt niin voisin myydä pois. YV kautta voi sopia kauppoja ja sijainti hki
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 927
Tänne tuli kanssa toimituksen siirto ilmoitus kuukaudella eteenpäin. Pitääkö vaan odottaa vai voiko tuosta vaatia että toimittavat vastaavilla ominaisuuksilla olevan tilalle?
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 542
Tänne tuli kanssa toimituksen siirto ilmoitus kuukaudella eteenpäin. Pitääkö vaan odottaa vai voiko tuosta vaatia että toimittavat vastaavilla ominaisuuksilla olevan tilalle?
Odottaa. Tai voi vaatia, mutta mikään laki tai muu ei ole tässä kuluttajan puolella. Jos viivästymisestä aiheutuu kuluttajalle kustannuksia, ne pitää korvata, mutta muuten viivästymisen takia ei joudu korvaamaan mitään. Kuluttajalla toki oikeus purkaa kauppa.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
719
Odottaa. Tai voi vaatia, mutta mikään laki tai muu ei ole tässä kuluttajan puolella. Jos viivästymisestä aiheutuu kuluttajalle kustannuksia, ne pitää korvata, mutta muuten viivästymisen takia ei joudu korvaamaan mitään. Kuluttajalla toki oikeus purkaa kauppa.
Turhauttaa kyllä itteäkin viivästyminen, mutta en kyllä kehtaa alkaa mussuttamaan. Aivan selvä hintavirhe ja itse tätä hyödynsin :D Jos nyt jouluksi tulee kotiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 436
Vaikka olisikin jotain oikeuksia pyytää jotain korvauksia niin en todellakaan kehtaisi tälläisessä tapauksessa. Olen ihan tyytyväinen jos tulee joskus tuolla hinnalla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
96
4.10 nyt toimitusaika, onko joku saanut näitä tässä elo-syyskuun aikana?
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
112
4.10 nyt toimitusaika, onko joku saanut näitä tässä elo-syyskuun aikana?
Tuli viesti myös tuosta päivämäärästä 4.10 mutta sivuilla puhutaan jo 21.10.2022 päivämäärästä jolloin tulee saldoa, taitaa jäädä jalka tulematta.
 
Liittynyt
16.08.2018
Viestejä
357
Tuli viesti myös tuosta päivämäärästä 4.10 mutta sivuilla puhutaan jo 21.10.2022 päivämäärästä jolloin tulee saldoa, taitaa jäädä jalka tulematta.
Ennen tuota 4.10 viestiä ihmettelin kun omilla sivuilla luki ”Odotettavissa varastossa 15.12.2022” ja tuotesivulla 21.10.2022. Seuraavana päivänä tuli sitten tämä viesti :hmm:
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
628
Onko porukalle mitään kuulunut näistä nyt lähipäivinä? Itselläni viimeisimmässä sähköpostissa "Arvioitu saapumisaika: 4.10.2022", mutta ei ainakaan vielä ole mitään kuulunut, ovatko lähettäneet vai katsotaanko keväämmällä uudelleen.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
719
Onko porukalle mitään kuulunut näistä nyt lähipäivinä? Itselläni viimeisimmässä sähköpostissa "Arvioitu saapumisaika: 4.10.2022", mutta ei ainakaan vielä ole mitään kuulunut, ovatko lähettäneet vai katsotaanko keväämmällä uudelleen.
Samaa pohdin itse tossa noin vartti sitten ja näyttäisi arvioitu saapumispäivä muuttuneen jälleen. Näytti 10.10. tällä hetkellä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
118
Onko porukalle mitään kuulunut näistä nyt lähipäivinä? Itselläni viimeisimmässä sähköpostissa "Arvioitu saapumisaika: 4.10.2022", mutta ei ainakaan vielä ole mitään kuulunut, ovatko lähettäneet vai katsotaanko keväämmällä uudelleen.
Katsellaan keväämmällä uudelleen.

Sivulla näkyy ”arviolta varastossa 21.10.2022”.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
628
Samaa pohdin itse tossa noin vartti sitten ja näyttäisi arvioitu saapumispäivä muuttuneen jälleen. Näytti 10.10. tällä hetkellä
Itselleni tästä ei ole vielä ainakaan sähköpostia tullut. Katsoitko tuota arvioita Dustin sivuilta kirjautuneena omista tilauksista vai tuliko sinulle jo sähköpostia?
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
719
Itselleni tästä ei ole vielä ainakaan sähköpostia tullut. Katsoitko tuota arvioita Dustin sivuilta kirjautuneena omista tilauksista vai tuliko sinulle jo sähköpostia?
Dustinin sivuilta. Ei mulle oo tullut kun joka toisesta lykkäyksestä sähköposti :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 927
Kysyin tuolta joskus viimekuun lopussa että tuleeko sillon 4.10 niille. Sanoivat että tulee. Tosin tuli eilen viesti että toimitus siirtyy 10.10 päivälle. Eli joku pieni viive on tullut varmaan kuljetuksessa niitten suuntaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 369
Mitähän ne oikein meinaa? Ottivat rahat heti tilatessa ja nyt jatkuvasti siirtävät toimitusta eteenpäin? Onko tahallista? Yrittävät päästä eroon näistä tilauksista vittuilemalla?
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
719
Mitähän ne oikein meinaa? Ottivat rahat heti tilatessa ja nyt jatkuvasti siirtävät toimitusta eteenpäin? Onko tahallista? Yrittävät päästä eroon näistä tilauksista vittuilemalla?
Mulla näkyy kyllä edelleen tilauksessa 10.10. Aikanaan olen joutunut olemaan tekemisissä yhden näyttötelinevalmistajan kanssa. Kama tuli Kiinasta ja toimitusarviot oli luokkaa +-2kk. Eiköhän tässä ole ihan sama tilanne. Jonain päivänä se kama sitten vaan pamahtaa ilman ilmotusta perille.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 848
Ottivat rahat heti tilatessa
Näissä mahdollisissa hintavirhetapauksissa kannattaa aina valita maksutavaksi lasku, niin raha ei liiku turhaan ;)

Mullakin näkyy edelleen 10.10., joten kait viimeistään ylihuomenna ollaan viisaampia. Edellisen 4.10. arvion jälkeen tuli 5. päivä spostia, että uusi toimituspäivä 10.10. mikä johtunee logistisista viivästyksistä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
719
Tämä (vähemmän yllättäen) lykkääntyi :D Nyt näkyy 20.10. Kyllä mä tästä vielä itelleni joululahjan saan
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 369
Näissä mahdollisissa hintavirhetapauksissa kannattaa aina valita maksutavaksi lasku, niin raha ei liiku turhaan ;)

Mullakin näkyy edelleen 10.10., joten kait viimeistään ylihuomenna ollaan viisaampia. Edellisen 4.10. arvion jälkeen tuli 5. päivä spostia, että uusi toimituspäivä 10.10. mikä johtunee logistisista viivästyksistä.
Tottunut jotenkin, että luottokorttia (credit) veloitetaan vasta kun tavara toimitetaan. Laskua yritän välttää, monesti se tarkoittaa sielun myymistä Klarnalle. Eikös tuolla dustinilla ollut jotain historiaa kuinka ovat huonosti hoitaneet/venkoilleet tämäntyyppisissä tilanteissa? Hämärästi muistan jotain sellaista mutta en tarkasti enää mitä. Tuli vain mieleen, että yrittävätkö venkoilla näistä tilauksista nyt tällä kertaa tällä tavalla eroon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 369
Samma på här. Seurantakoodi tuli. Turhaan maalailin piruja seinille, Dustin hoiti tämän ihan mallikkaasti (miinusta kortin veloituksesta heti tilatessa eikä vasta toimitettaessa).
 
Liittynyt
16.08.2018
Viestejä
357
täällä ei ole tapahtunut mitään… toiset tuotteet mitä tilaushetkellä oli 100+ varastossa ja olleet ”vahvistettu” tilauksessa on nyt tilassa ”loppuunmyyty” ja tuotesivulla lukee ”Tämä tuote on poistunut valikoimasta, eikä sitä voi tilata”. :poop:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
719
Mullekin tuli ilmoitus, että paketti rekisteröity. Nyt vielä odotellaan, että se selviää kotiin.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
628
Ei ole itsellenikään vielä tullut sähköpostia toimituksesta, mutta tuntuu yleensäkkin itselleni lähettävän niin myöhään viestit, verrattuna milloin porukka täällä saa viestejä. Muut saa tietää etukäteen, että toimituspäivä on muuttunut ja itselleni tulee viesti, että toimituspäivä on muuttunut siinä vaiheessa kun paketin pitäisi olla jo postissa.
Eli odotellaan tovi, eiköhän tuosta viimeistään keskiviikkona jotain kuulu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 436
Ei tullut tännekkään sähköpostia toimituksesta mutta omapostin mukaan paketti on matkalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
118
Paketti tulossa tännekin, tätä päivää en uskonut näkeväni. Sain sähköpostia toimituksesta ja paketti näkyy omapostissa.
 

vokE

Tukijäsen
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
573
Myös tänne tulossa paketti, äsken tuli sähköpostia asiasta.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
628
Itsellekkin paketti nyt tulossa. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Ihan mielenkiintoista olisi tietää, että paljonka näitä oikeasti tilattiin, kun taitavat ottaa sen ~40-50€ takkiin per myyty monitorivarsi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
894
Onko porukalla siis ihan lähtenyt oikeesti ne paketit? Mulla lukenu jo monta päivää et posti odottaa pakettia saapuvaksi
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 436
Joo, juuri hain paketin postista. Eiköhän se sinullekkin vielä joskus saavu vaikka saattaakin mennä toiset 3kk :p
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 556
Tänään myös noudettu ja testimielessä kasailtu, asennus sitten varmaan huomenna.
Tulee korvaamaan LG 42C2:ssa tällä hetkellä kiinni olevan Arctic X1-3D:n, kun tuo itse varren pää pikakiinnityslevyineen tuntuu olevan huomattavasti parempi ratkaisu kuin Arcticin "kuulapää", joka tämän painoisella ruudulla pitää hampaat irvessä vääntää niin lukkoon, ettei käytössä enää säädettyä saa.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 135
Tänne tuli kanssa tänään. Eivätpä peruneet vaikka selvä hintavirhe oli, propsit Dustinille :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 369
selvä hintavirhe
KRIL:ltä on tullut selviä päätöksiä, että jopa 90% alhaisemmat hinnat versus ovh eivät ole olleet "selviä hintavirheitä". Tästä on keskusteltu täälläkin foorumilla monta kertaa. Eli ei kannata huudella "selvistä hintavirheistä".
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 135
Tämä olikin varsin jämäkkä tapaus! Vaatinee kohtuullisen tukevan pöydän kun itse telinekin painaa melko paljon. Hintaisekseen varsin oiva kapistus jos tällaista tarvitsee :thumbsup: Paketin koko hieman yllätti kun hain postista kaksi näitä. Onneksi olin autolla liikkeellä :D
 
Liittynyt
29.05.2017
Viestejä
47
Tänne tuli kanssa tänään 3 kpl, toimitusaika muuttui kolmisen kertaa mutta itselleni ei kiirettä pitänyt. :cool:
Pisteet alkuperäselle postaajalle ja Dustinille.
Olin kaukaa viisas ja otin kotiinkuljetuksen, melko tuskallista olisi ollut postista kantaa tota pakettia joka oli painava ja kuitenkin heiveröisen tuntunen. Pahvi siis näin, itse jalkoja en ole vielä kerennyt testata.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
894
Itse myös nyt asentamassa tätä mutta en saa tuota jälkimmäistä käsiosaa mitenkään jäykäksi että se pysyisi ala-asennossa ilman että se lerpahtaa ihan niin alas kun menee.
Tietääkseni se on toi ruuvi joka on noiden 2 käden liitoksen päällä jossa on toi + ja - ? En tiedä pitääkö alkaa 2 ihmisen voimin vääntämään että sen saa tarpeeksi tiukaksi, onko se kiristys jossain muualla vai onko tämä vain "ominaisuus"?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 174
Viestejä
4 276 857
Jäsenet
71 630
Uusin jäsen
Supersaukko

Hinta.fi

Ylös Bottom