Myyty Procaster DE-4337H AV-esivahvistin, Kirkkonummi

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
226
Myytävä tuote: Procaster DE-4337H AV-vahvistin
Hinta: 60€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ei muistikuvaa, 2015?
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:

Tästä 7.1 kanavainen esivahvistin aktiivikaiuttimien kaveriksi. Mukaan ei ole laittaa ohjekirjaa mutta laitetta on markkinoitu aikoinaan jenkkilässä nimellä Outlaw 975 ja sen ohjekirja on käytännössä sama: Model 975_OM_Spread.pdf (outlawaudio.com) . Laite on ollut jonkin aikaa käyttämättömänä ja unohtunut omaan nurkkaansa mutta on täysin toimiva.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Kirkkonummi
Toimitustapa: Nouto/Voin myös tuoda länsiväylän välittömään läheisyyteen välillä Kirkkonummi-Helsinki
Maksutapa: Tilisiirto/Mobilepay


Kuva: PXL_20211104_153235847.jpg PXL_20211104_153102659.jpg
 
Viimeksi muokattu:

H3x

Liittynyt
12.11.2021
Viestejä
3
Hei,

Tarjoan 60€+postikulut.
Yhteyden minuun saa PUH/SMS/Signal/Whatsapp
puhnro.png
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
226
Hei,

Tarjoan 60€+postikulut.
Yhteyden minuun saa PUH/SMS/Signal/Whatsapp
Nyt ehdin tätä asiaa tutkia lähettämisen kannalta. Homma on ikävä kyllä niin, että postittaminen ei nyt kuitenkaan onnistu. Kirkkonummen cittarin, prisman ja tokmannin olen käynyt läpi ja sopivaa laatikkoa ei löydy postittamiseen eikä itselläni laatikoita ole. Ongelmaksi muodostui laitteen leveys. Minun on valitettavasti tästä postittamisesta vetäydyttävä ja myytävä se samaan hintaan toiselle taholle, joka laitteen tulee hakemaan. Näin nyt kävi tällä kertaa.
 

H3x

Liittynyt
12.11.2021
Viestejä
3
Nyt ehdin tätä asiaa tutkia lähettämisen kannalta. Homma on ikävä kyllä niin, että postittaminen ei nyt kuitenkaan onnistu. Kirkkonummen cittarin, prisman ja tokmannin olen käynyt läpi ja sopivaa laatikkoa ei löydy postittamiseen eikä itselläni laatikoita ole. Ongelmaksi muodostui laitteen leveys. Minun on valitettavasti tästä postittamisesta vetäydyttävä ja myytävä se samaan hintaan toiselle taholle, joka laitteen tulee hakemaan. Näin nyt kävi tällä kertaa.
Ok. Harmillinen homma.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 185
Viestejä
4 349 397
Jäsenet
72 365
Uusin jäsen
Zanablaad

Hinta.fi

Ylös Bottom