• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Ruoka Prisma Itäkeskuksessa käyttötavarat -25%, astiat jopa -40%

Tuote: Kaikki käyttötavarat -25%
Tarjoushinta: -25% kaikki käyttötavarat, poislukien polkupyörät, kännykät, tietokoneet, älykellot, pelikonsolit sekä lahjakortit.
Normaalihinta:
Kauppa: Prisma Itäkeskus
Voimassa: 26.3-29.3.2026
Linkki: Prisma Itäkeskuksen avajaiset 2026

Kommentti tarjouksesta: S-Mobiilista löytyy etukuponki ”Ruoanvalmistus ja kattaminen -20%”. Itse sain syvälautasista kyseisessä Prismassa loppuviikon käytössä olevan -25% alennuksen käyttötavaroista sekä lisäksi kupongin käyttämällä -20% alennuksen. 6 syvälautasta olisi maksanut 131,40€, mutta alennuksien jälkeen vain 78,84€. Säästöä siis 52,56€.

Astiat lähtivät siis kassalla -40% alennuksella, kun näyttää myyjälle tuota S-mobiilin etukuponkia tämän loppuviikon aikana Itiksen Prismassa. S-bonukset vielä päälle. Jos on astioissa tai kattiloissa uusimisen paikkaa, mene Itikseen edullisille ostoksille.

PS. S-Businesia käyttävät saavat myös nämä alet, jos ensin vilauttavat vihreää korttia lukijalle ja näyttävät S-mobiilista etukupongin. Siihen päälle sitten se S-Busineksen 2% alennus.

Poislukien pelikonsolit. Koskeeko siis virallisia oheislaitteita kuten vaikka ohjaimia?

Poislukien pelikonsolit. Koskeeko siis virallisia oheislaitteita kuten vaikka ohjaimia?
Mä tulkitsisin, että ohjaimet kuuluisi tuohon, koska se on lisävaruste eikä pelikonsoli. Käy kokeilemassa ja muista käyttää samalal -10% Prisman käyttötavaran alennuskuponki S-mobiilista, jolloin alennus olisi -30% luokkaa yhteensä :)

Mä tulkitsisin, että ohjaimet kuuluisi tuohon, koska se on lisävaruste eikä pelikonsoli. Käy kokeilemassa ja muista käyttää samalal -10% Prisman käyttötavaran alennuskuponki S-mobiilista, jolloin alennus olisi -30% luokkaa yhteensä :)
Mä yritin sitä -10% kuponkia Airpods Pro 3:iin ja kuulemma ei voi yhdistää.

AirPods Pro 3 kotiutettu 186,75 € hintaan. Ei suostunut ketjuttamaan mobiilin -10% käyttötavarasta kuponkia. Tällä hinnalla ei harmita yhtään!

Tämä Moccamaster Automatic-kahvinkeitin on myös hyvässä tarjouksessa. Tuolla myymälässä oli nämä myös alennettu -10% eli 249€ ja siitä saa vielä tuon 25% alennusta. Tämän kysyin myyjältä. Joten tälle Moccamasterille jää hintaa 186,75€ ja hintahistorian mukaan tuo ei ole koskaan ollut noin halpa. Ja tähän tietysti saa myös bonukset ostoksesta. Katsoin, että nämä alla olevat värit oli ainakin saatavilla tuolta Itäkeskuksen Prismasta.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
303 926
Jäsenet
82 424
Uusin jäsen
jani__225

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom