Tänne voi kertoa, että kuinka pahoja tapauksia on tullut vastaan ja onko takuuvaihto onnistunut.
Minun ei pitänyt vaihtaa poweria ainakaan mihinkään överiin, mutta kun halvalla sain.
Maanantaiversiohan sieltä sitten tuli eli vikisevä Corsair HX1000.
Eihän tuo idlatessa ja kevyissä hommissa ääntele, mutta meteli alkaa kuulumaan +200 watin kuormilla.
Eli esim. pelatessa (noin 300 wattia näytti mittari).
Kuulee selvästi kun pelailee yöllä.
Kone on lattiatasossa, joten mistää pienestä sirinästä ei ole kyse.
Ihan sama kuormittaako prossua vai näyttista ja muutenkin kuuluu selvästi powerin suunnalta.
Kaikki halvemmat Corsairini ovat olleet täysin hiljaa ja samoiten tuo wanha Super Flower.
Itseasiassa eka poweri koskaan, joka vikisee noin selvästi.
Jokseenkin käsittämätön ominaisuus tämän hintaluokan powereissa.
Normaali ihminen voisi ehkä tottua tuohon, mutta itse tuskin totun.
Jos tuon laittaisi Jimmsille takuuseen, niin se tulisi laskun kera takaisin, joten pitänee joskus kysäistä Corsairilta suoraan.
Takuuvaihtoon tarvitaan ilmeisesti kaikki kaapelitkin mukaan? En nimittäin jaksaisi repiä noita enää irti.
Ja mikäänhän ei takaa, että sieltä tulee hiljainen tilalle.
Kävi mielessäni kelojen ja muiden suristimien lakkauskin, jos takuutarrat saisi nätisti irti. Sekään ei välttämättä auta noin pahaan sirinään, joten jätän idean hautumaan.
Aina ei voi voittaa ja paskan möivät.
Minun ei pitänyt vaihtaa poweria ainakaan mihinkään överiin, mutta kun halvalla sain.
Maanantaiversiohan sieltä sitten tuli eli vikisevä Corsair HX1000.
Eihän tuo idlatessa ja kevyissä hommissa ääntele, mutta meteli alkaa kuulumaan +200 watin kuormilla.
Eli esim. pelatessa (noin 300 wattia näytti mittari).
Kuulee selvästi kun pelailee yöllä.
Kone on lattiatasossa, joten mistää pienestä sirinästä ei ole kyse.
Ihan sama kuormittaako prossua vai näyttista ja muutenkin kuuluu selvästi powerin suunnalta.
Kaikki halvemmat Corsairini ovat olleet täysin hiljaa ja samoiten tuo wanha Super Flower.
Itseasiassa eka poweri koskaan, joka vikisee noin selvästi.
Jokseenkin käsittämätön ominaisuus tämän hintaluokan powereissa.
Normaali ihminen voisi ehkä tottua tuohon, mutta itse tuskin totun.
Jos tuon laittaisi Jimmsille takuuseen, niin se tulisi laskun kera takaisin, joten pitänee joskus kysäistä Corsairilta suoraan.
Takuuvaihtoon tarvitaan ilmeisesti kaikki kaapelitkin mukaan? En nimittäin jaksaisi repiä noita enää irti.
Ja mikäänhän ei takaa, että sieltä tulee hiljainen tilalle.
Kävi mielessäni kelojen ja muiden suristimien lakkauskin, jos takuutarrat saisi nätisti irti. Sekään ei välttämättä auta noin pahaan sirinään, joten jätän idean hautumaan.
Aina ei voi voittaa ja paskan möivät.