Myyty PowerColor PCS+ Radeon HD 7870 MYST. Edition (Tahiti LE) 2GB

Liittynyt
25.10.2018
Viestejä
10
Lisäys: Huom! Vakiona tehoiltaan vastaa noin/lähes Nvidia GTX 1050 Ti -näytönohjainta! Tällä 7870:lla: 2,995 GFLOPS. GTX 1050 Ti: 2,138 GFLOPS (Lähteet ja lisätietoja kortista: AMD Radeon HD 7870 XT Specs )

Myytävä tuote: PowerColor PCS+ Radeon HD 7870 MYST. Edition (Tahiti LE) 2GB
Hinta: enää vain 40e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ostin Systemastoresta (uutena) vuosia sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä kai, mutta eipä ole väliä kun ei enää takuuta jäljellä.
Muuta huomioitavaa: Toimivana suoraan koneesta, aina toiminut hyvin. Laatikko on.


Sijainti: Kuopio
Toimitustapa: Postitus (ostaja maksaa postikulut) tai nouto
Maksutapa: Tilisiirto tai käteinen


Jos joku haluaa kuvia niin voin laittaa. Kyseessä ei ole siis perinteinen 7870 vaan tehokkaampaan Tahiti LE -piiriin perustuva kortti, joka arvosteluissa on varsinkin ylikellotettuna hyvinkin 7950 veroinen: Boost, Overclocking, And CrossFire - Tahiti LE, Tested: PowerColor's HD7870 PCS+ Myst Edition

Tosiaan ylikellottuu 925 -> 1200 mHz eli todella hyvin, mutta itse olen käyttänyt alivoltitettuna n. 1100 mHz ja pienillä (30 %) tuuletinnopeuksilla jo vuosia.
Ei ole äänekäs jos tekee oman tuuletinprofiilin (itse olen käyttänyt Sapphire Trixx-ohjelmaa, sieltä myös "Force constant voltage" -asetus pitää olla päällä niin saa parhaan tuloksen).

Hakusanoja: UEFI ready, AMD 7870 XT, PCI-Express 3.0 x16, DVI-I, HDMI, 2x Mini DisplayPort
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 546
Viestejä
4 314 250
Jäsenet
72 077
Uusin jäsen
Kalliolla

Hinta.fi

Ylös Bottom