Postipaketti jumissa

Mitäs ootte mieltä tilanteesta, kun lähetin paketin Postin kautta seurantatunnuksella 20.4 ja vieläkin matkalla vastaanottajalle. Viimeisin maininta omapostissa 7.5 että ”lähetys rekisteröity postintaival”. Eli ollut tuolla Helsinki/Vantaa-akselilla pari viikkoa ja tullut käytännössä joka päivä nuo ”lähetys on lajiteltu/rekisteröity” viestit.

Asiakaspalveluun oltu yhteydessä monta kertaa ja paketti kuulemma ei ole hukassa, vaan ruuhkaa lajittelukeskuksessa, lähtee eteenpäin kohta ja pahoitellaan tilannetta.

Vastaanottaja on hiilenä ja vaatii että palautan rahat tuotteesta, tai tekee kohta rikosilmoituksen, mutta minun mielestäni on väärin että minä joutuisin palauttamaan rahat ja vielä menettäisin tuotteenkin. Onko tosiaan niin että minun vastuulla myyjänä tuo postipaketin tilanne, vaikka itse olen hoitanut kaiken oikein. Postitin heti, tulostin pakettikortin ja teippasin hyvin pakettiin ja ostin oikean kokoisen (S-koko) paketin pienelle paketille, mihin mitat riittävät varmasti. Vastaanottajalla on vielä omaposti, josta näkee paketin tilanteen samalla tavalla kuin minäkin, eli paketti on 100% lähetetty ja matkalla.

En tiedä onko oikea paikka kysellä, eli saa poistaa, jos rikkoo jotain käytäntöä sivustolla 😊

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
306 806
Jäsenet
82 952
Uusin jäsen
Teska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom