Postin kulkemisen vaikeus

Mulla ne sentään tykkää lajitella useamman kerran päivässä.
Screenshot_20210412-234150.png
Jatketaans tätä saagaa. Nyt tuli mielenkiintoinen ilmoitus tuonne oma postiin.

"Osoitekorttiin merkitty lähetystunnus on puutteellinen. Lähetys voi viivästyä työpäivällä.
Posti Logistiikkakeskus"

Ihmettelenpä vain että miten se voi olla puutteellinen, kun kerran viikon verran on kuitenkin kirjautunut järjestelmään usean kerran päivässä tuolla lajittelukeskusessa.
Ja ihan perus kotimaan postipaketti kyseessä :D
 
Jatketaans tätä saagaa. Nyt tuli mielenkiintoinen ilmoitus tuonne oma postiin.

"Osoitekorttiin merkitty lähetystunnus on puutteellinen. Lähetys voi viivästyä työpäivällä.
Posti Logistiikkakeskus"

Ihmettelenpä vain että miten se voi olla puutteellinen, kun kerran viikon verran on kuitenkin kirjautunut järjestelmään usean kerran päivässä tuolla lajittelukeskusessa.
Ja ihan perus kotimaan postipaketti kyseessä :D
Kai se nyt on puuteellinen kun se on niin monta kertaa kiirinyt siellä lajittelussa kaikenmaailman rullakoissa ja liukuhihnoilla, on kulunut osoitekortti puhki... :D
 
Briteistä puheen ollen, siellä tuo samainen 2,90 euron käsittelymaksu on tällä hetkellä vajaa 14 euroa per paketti (£12), eli siitä suunta-antava arvio mihin asti se voisi Suomessakin nousta jos ei kukaan puutu asiaan.
Kyseessä ei ole sama maksu. Tuo Parcelforcen 12 GBP hinta on koko tuontitullaukselle (eli ei tarvitse asioida UK-tullin kanssa itse ollenkaan). Suomessa vastaava Postin tekemä tuontitullaus maksaa 25,60 EUR: Tullaus- ja huolintapalvelujen hinnat - Posti

Briteissä ei ole samanlaista itsetullausmekanismia kuin Suomessa, joten vastaavaa käsittelymaksuakaan ei ole.
 
[...]
Posti vetoaa myös kuluttajariitalautakunnan kommenteissa alla olevaan 3-kohtaan, mutta tämä ei liity mitenkään käsittelymaksuun vaan siihen, että pakettia kuljettava taho hoitaa tullaustoimenpiteet ja veloittaa tästä aiheutuvasta lisävaivasta.
[...]
3 Nimetyt operaattorit, joilla on valtuutus tullauksen suorittamiseen asiakkaiden puolesta, ovat oikeutettuja perimään asiakkailta todellisiin kustannuksiin perustuvan tulliselvitysmaksun. Maksu voidaan veloittaa kaikista tullatuista lähetyksistä kansallisen lainsäädännön mukaisesti, mukaan lukien tullittomat lähetykset. Asiakkaille on selkeästi etukäteen ilmoitettava vaadittavasta maksusta.
[...]
Eikö tähän voi vain vastata ettei ole antanut postille valuutusta tullata asiakkaan puolesta?

Ja iso kiitos sinulle viestistä sekä ennen kaikkea vaivasta jota tämän eteen teet. Jonkun pitää olla esitaistelija. Minun oikeustajuuni ei mitenkään mene, että Posti antaa kansainväliselle toimijalle hinnan lähetyksen toimittamiselle, joka perii sen minulta. Sitten paketin saapuessa Posti alkaa kiristämään lisää rahaa sillä verukkeella, että paketti on heidän hallussaan "maksa tai menetät tavarasi".

Rikoslaki 31 luku 3 § (24.8.1990/769) Kiristys
Joka muulla kuin 1 §:ssä tarkoitetulla uhkauksella pakottaa toisen luopumaan taloudellisesta edusta, johon rikoksentekijällä tai sillä, jonka puolesta hän toimii, ei ole laillista oikeutta, on tuomittava kiristyksestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
 
Kyseessä ei ole sama maksu. Tuo Parcelforcen 12 GBP hinta on koko tuontitullaukselle (eli ei tarvitse asioida UK-tullin kanssa itse ollenkaan). Suomessa vastaava Postin tekemä tuontitullaus maksaa 25,60 EUR: Tullaus- ja huolintapalvelujen hinnat - Posti

Briteissä ei ole samanlaista itsetullausmekanismia kuin Suomessa, joten vastaavaa käsittelymaksuakaan ei ole.

Hyvä täsmennys, ei tosiaan ole verrattavissa ja hiukan tuli oiottua mutkia. Lähinnä tullut seurattua vierestä kun britit ovat tuskailleet tuon pakollisen käsittelymaksun (tai millä nimellä sitä haluaa kutsua, handling fee nimellä se kulkee) kanssa jo vuosia. Eli briteissä kun paketti jää tullin haaviin niin halvalla et selviä riippumatta paketin arvosta koska pakolliset maksut alkavat noin 10 eurosta (Royal Mail £8) ja tietty tuohon päälle itse paketista maksettavat kulut.
 
Eikö tähän voi vain vastata ettei ole antanut postille valuutusta tullata asiakkaan puolesta?

Ja iso kiitos sinulle viestistä sekä ennen kaikkea vaivasta jota tämän eteen teet. Jonkun pitää olla esitaistelija. Minun oikeustajuuni ei mitenkään mene, että Posti antaa kansainväliselle toimijalle hinnan lähetyksen toimittamiselle, joka perii sen minulta. Sitten paketin saapuessa Posti alkaa kiristämään lisää rahaa sillä verukkeella, että paketti on heidän hallussaan "maksa tai menetät tavarasi".

Rikoslaki 31 luku 3 § (24.8.1990/769) Kiristys
Joka muulla kuin 1 §:ssä tarkoitetulla uhkauksella pakottaa toisen luopumaan taloudellisesta edusta, johon rikoksentekijällä tai sillä, jonka puolesta hän toimii, ei ole laillista oikeutta, on tuomittava kiristyksestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Nyt ei ollut puhe siitä, että posti tullaa lähetyksen, vaan siitä, että posti perii tuon käsittelymaksun ja sitä tässä vastustan, koska mielestäni mitään oikeita perusteita tuon maksun perimiselle ei ole. Koko maininta tuosta maksusta tuolla maailman postiliiton yleissopimuksessa on varmastikin sen takia, että jos tullaava viranomainen työllistää postilaitosta pakettien takia, niin tuo kustannus siirretään asiakkaalle. Lähtökohtaisestihan paketteja ei mitenkään erikseen tarkastella, vaan tullille ilmoitetaan paketin tiedot ja tullimaksu määräytyy siinä tullauksen yhteydessä, niin miten siellä muka joku on tarkastellut pakettia erikseen? Ei mitenkään.
 
Pitkäänhän taas ollut ilman ongelmia postin kanssa, tänään sitten meni niin vahvasti ettei voi kuin ihmetellä miten voi edes olla mahdollista.
Paketti lähti normaalisti smartposti automaatista toisessa kaupungissa, mutta jotenkin ihmeellisesti päätynyt saman kaupungin asiamiespostiin noudettavaksi pari tuntia automaatista haun jälkeen, välimatkaa näiden kahden paikan kanssa on jotain vajaa kilometri. Seurantakoodilla kun katsoo niin näkyy kohdepostinumerona oman noutopisteen postinumero, ja pakettien ohjaus omaan noutopisteeseenkin on päällä.
Tein sähköisen korjauspyynnön, katsotaan vaan niin pistävät vielä laskun perään omaehtoisesta siirrosta :rofl:
 
Onko muilla lähetys seurannat/paketit jumitellut nyt parina viimepäivänä? Nyt on pari pakettia tulossa, toinen vantaalta ja toinen liedosta. Yleensä nämä on lähes aina seuraavana päivänä haettavissa kun kyseisissä paikoissa lajiteltu. Nyt toisessa ei mitään merkintöjä seurannassa maanantain jälkeen ja toisessa ei eilisen iltapäivän jälkeen.
 
Itselleni tuo Amazonista ostettu Kiinan pikku paketti/pussukka tuli. Erikoisesti postin paketteja jakanut tyyppi soitti. Yleensä/koskaan postin paketinjakajat eivät soita, DHL ja UPS vaan sitä on tehnyt.

Lähetetty about 27. päivä Kiinasta, kuriirina Yanwen, ilmeisesti ensin lähetetty heidän jollekin yhteistyökumppanille, ja sitten Suomen sisällä mulle. Lähettäjän (palautus)osoitteena oli Yanwenin postilokero Helsingissä, postin seurantakoodissa ei ollut mitään tullausta. Eli tuolla tavalla noi halukkaat Kiinan myyjät toimivat.
 
Onko muilla lähetys seurannat/paketit jumitellut nyt parina viimepäivänä? Nyt on pari pakettia tulossa, toinen vantaalta ja toinen liedosta. Yleensä nämä on lähes aina seuraavana päivänä haettavissa kun kyseisissä paikoissa lajiteltu. Nyt toisessa ei mitään merkintöjä seurannassa maanantain jälkeen ja toisessa ei eilisen iltapäivän jälkeen.
Juu.. Itellä tullu paketti maahan 8. päivä, lajiteltu Vantaalla (01530) 10. ja 12. päivä, eikä sen jälkeen mitään päivityksiä. Normisettiä. :rolleyes:
 
Ei liity Postiin, mutta onkohan joku käyttänyt Budbeetä? Jimmsistä tulossa lähetys, joka oli eilen (ke) jo kello 6 jälkeen aamulla merkattu Budbeen toimitettavaksi, mutta eipä pakettia näkynyt koko iltana eikä tila ole muuttunut miksikään.

Turhaan koko illan päivystin ja vedin vanhat osatkin jo lihoiksi. Emolevyä odotellessa siis.

Taitaa se Postikin olla nopeampi, ensikokemus ei todellakaan hyvä.
 
Tuli vaihteeksi aihetta laittaa tänne.
TLDR; tilasin Thrustmasterilta jarrumodin (pieni paketti) polkimiin, maksoin 23.3.2021 ja he postittivat nopeasti, mutta sitten tökkäsi:
(nyt tosiaan 7.4.2021 ja paketti ei näytä liikkuneen yhtään)
1617782705287.png
Tässä toki voi olla seurannassakin vikaa, mutta aika kauan tuntuu silti kestävän, varsinkin kun vain noita automaattisia steppejä tullut.
Paketti vihdoin saapui.
Thrustmaster sitten laittoi jotain automaattiviestiä vielä perään, että träkkäyksen mukaan 24h kesti paketin toimitus.
Vastasin sitten ystävällisesti kiittäen paketista, mutta todeten, että tuo 24h oli kai vitsi, koska paketin toimitus kesti 21 päivää :rofl:
 
Oma pakettini pätkähti sitten eilen suoraan postilaattikkoon eli ilmeisesti selvästikin tullattavaa pakettia (sisältö, arvo ja lähtömaa oikein merkitty päälle) ei ole huvittanut tullille esitellä 2,9€ käsittelymaksun toivossa. Noph olisi kai tämä huonomminkin voinut mennä. :hmm:
 
Ei liity Postiin, mutta onkohan joku käyttänyt Budbeetä? Jimmsistä tulossa lähetys, joka oli eilen (ke) jo kello 6 jälkeen aamulla merkattu Budbeen toimitettavaksi, mutta eipä pakettia näkynyt koko iltana eikä tila ole muuttunut miksikään.

Turhaan koko illan päivystin ja vedin vanhat osatkin jo lihoiksi. Emolevyä odotellessa siis.

Taitaa se Postikin olla nopeampi, ensikokemus ei todellakaan hyvä.

Kannattaa reklamoida Jimm'sille.
 
Kellään muulla OmaPosti sovellus kaatuu käynnistäessä? Eilen toimi vielä normaalisti.
Täällä kaatuu myös. Kokeiltu buutata, poistaa välimuisti, poistaa sovelluksen tiedot, mutta ei mitään vaikutusta.

Pitää vielä kokeilla ladata sovellus uudelleen.
Edit. Sekin kokeiltu. Kaatuu yhä.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kaatuu myös. Kokeiltu buutata, poistaa välimuisti, poistaa sovelluksen tiedot, mutta ei mitään vaikutusta.

Pitää vielä kokeilla ladata sovellus uudelleen.
Edit. Sekin kokeiltu. Kaatuu yhä.
Samsung S10 toimii ainakin Omaposti ilman ongelmia.
 
Ei liity Postiin, mutta onkohan joku käyttänyt Budbeetä? Jimmsistä tulossa lähetys, joka oli eilen (ke) jo kello 6 jälkeen aamulla merkattu Budbeen toimitettavaksi, mutta eipä pakettia näkynyt koko iltana eikä tila ole muuttunut miksikään.

Turhaan koko illan päivystin ja vedin vanhat osatkin jo lihoiksi. Emolevyä odotellessa siis.

Taitaa se Postikin olla nopeampi, ensikokemus ei todellakaan hyvä.

Elisan tarjoama Budbee oli moitteeton. Lähetysiltana tuote kotiovella, kuriiri ottaa vielä kuvan paketista jonka jättää.
 
OmaPosti näyttää menneen rikki Android system webview päivityksessä. Minullakin toimi vielä eilen illalla, mutta nyt päivityksen jälkeen kaatuu käynnistyksessä.
 
Omassa samsungissa päivittelin muutama päivä sitten Android system webviewin (ja samalla paljon muutakin) ja OmaPosti tuntuu toimivan edelleen. Voi tietty olla että sen jälkeen on tullut joku uudempi webview-päivitys tai sitten tuo johtuu jostain muusta.
 
Onko kukaan löytänyt ratkaisua tähän Tullin ja Postin väliseen ongelmaan, joka estää tavaran tullaamisen Tullin nettiasioinnissa, ja paketti roikkuu siis Postissa ,vaikka käsittelymaksu Postille on maksettu?

Virheilmoitus asiointi.tulli.fi:ssä sanoo:

1618486124521.png

  • Lähetystä ei voi vielä tullata, odotathan vielä. Ole hyvä ja kokeile myöhemmin uudelleen.
(mitään sisällöllisiä virheitä syötteissä ei ole ,tämän olen käynyt läpi Tullin asiakaspalvelun kanssa).

Olen nyt viikon kohta yrittänyt tullata, kolme kertaa jonottanut läpi Tullin asiakaspalveluun ja selitys on aina sama: postin järjestelmä ei vapauta tietoa, emme voi tehdä mitään (siis Tulli ei), laittavat vain uuden pyynnön Postille.

Ärsyttävää, että tähän on mennyt aikaa jo tunteja, sekä tulli että posti pesevät kätensä, ja kohta paketti palautuu takaisin jenkkeihin (toki on jo maksettu).

Onko kukaan löytänyt tähän ongelmaan mitään ratkaisua?

Olen yrittänyt jo kaikkea mitä keksin, ja ainoa mitä saan tullilta ja postilta on, että "yritä huomenna uudestaan" (olen yrittänyt jo 20+ kertaa).

Tullin Aspalta kuulin sellaisen "tiedon", että vastaavia jumipaketteja on nyt Postissa satoja ellei tuhansia Postin tietojärjestelmässä. Eli veikkaisin, että jollain muullakin on sama ongelma, ja neuvot varmaan kelpaisivat muillekin.


EDIT: lisäys, sain nyt erilaisen selityksen Postin puolelta : Postitullin puolen varasto on mennyt uusiksi, ja paketteja siirretty varastosta toiseen, mikä on johtanut siihen, että moni varastosiirtynyt paketti ei nyt jotenkin "näy" järjestelmässä, eikä niitä voida tullata. Ja postinkin ohje oli taas kerran sama : "yritä huomenna uudestaan".
 
Viimeksi muokattu:
Onko kukaan löytänyt ratkaisua tähän Tullin ja Postin väliseen ongelmaan, joka estää tavaran tullaamisen Tullin nettiasioinnissa, ja paketti roikkuu siis Postissa ,vaikka käsittelymaksu Postille on maksettu?

Virheilmoitus asiointi.tulli.fi:ssä sanoo:

1618486124521.png

  • Lähetystä ei voi vielä tullata, odotathan vielä. Ole hyvä ja kokeile myöhemmin uudelleen.
(mitään sisällöllisiä virheitä syötteissä ei ole ,tämän olen käynyt läpi Tullin asiakaspalvelun kanssa).

Olen nyt kaksi viikkoa kohta yrittänyt tullata, kolme kertaa jonottanut läpi Tullin asiakaspalveluun ja selitys on aina sama: postin järjestelmä ei vapauta tietoa, emme voi tehdä mitään (siis Tulli ei), laittavat vain uuden pyynnön Postille.

Ärsyttävää, että tähän on mennyt aikaa jo tunteja, sekä tulli että posti pesevät kätensä, ja kohta paketti palautuu takaisin jenkkeihin (toki on jo maksettu).

Onko kukaan löytänyt tähän ongelmaan mitään ratkaisua?

Olen yrittänyt jo kaikkea mitä keksin, ja ainoa mitä saan tullilta ja postilta on, että "yritä huomenna uudestaan" (olen yrittänyt jo 20+ kertaa).

Tullin Aspalta kuulin sellaisen "tiedon", että vastaavia jupaketteja on nyt Postissa satoja ellei tuhansia Postin tietojärjestelmässä. Eli veikkaisin, että jollain muullakin on sama ongelma, ja neuvot varmaan kelpaisivat muillekin.
Tuossa pari viestiä aiemmin linkkaamassani tiedotteessa sanottiin, että ongelmapaketit eivät lähde toistaiseksi takaisin lähettäjille.

 
Jatketaans tätä saagaa. Nyt tuli mielenkiintoinen ilmoitus tuonne oma postiin.

"Osoitekorttiin merkitty lähetystunnus on puutteellinen. Lähetys voi viivästyä työpäivällä.
Posti Logistiikkakeskus"

Ihmettelenpä vain että miten se voi olla puutteellinen, kun kerran viikon verran on kuitenkin kirjautunut järjestelmään usean kerran päivässä tuolla lajittelukeskusessa.
Ja ihan perus kotimaan postipaketti kyseessä :D
Tarina jatkuu. Puolisentuntia jonotin tuonne postin puhuvanpään tekstiversioon, (joo tiedän että siitä ei ole apua, mutta halusin maksimoida vitutuksen) ja kyselin mahdollisia toimitus aikoja. No, ainoa mitä tapahtui, oli kauheat vakuuttelut, että toimituksessa on ja se koko vitun paketti katosi lähetyksen seurannasta.
 
mitehän tästäkin vielä tulee. 12.4lähettäny paketin saksaanpäin. mut

14.4 klo 03:47 lähetys lajiteltu vantaa.
lähetys regattu logistiikka keskus klo 03:56.

15.4 lähetys lajiteltu vantaa klo 03:14
lähetys rekistöröity postin logistiikkakeskus klo 03:28

klo:15:02 lähetys lajitelty vantaa

kohta tulee varmaan päivittyy lähetys rekistöröity logistiikkakeskus ja sit taas vantaa
 
Onko kukaan löytänyt ratkaisua tähän Tullin ja Postin väliseen ongelmaan, joka estää tavaran tullaamisen Tullin nettiasioinnissa, ja paketti roikkuu siis Postissa ,vaikka käsittelymaksu Postille on maksettu?

Virheilmoitus asiointi.tulli.fi:ssä sanoo:

1618486124521.png

  • Lähetystä ei voi vielä tullata, odotathan vielä. Ole hyvä ja kokeile myöhemmin uudelleen.
(mitään sisällöllisiä virheitä syötteissä ei ole ,tämän olen käynyt läpi Tullin asiakaspalvelun kanssa).

Olen nyt viikon kohta yrittänyt tullata, kolme kertaa jonottanut läpi Tullin asiakaspalveluun ja selitys on aina sama: postin järjestelmä ei vapauta tietoa, emme voi tehdä mitään (siis Tulli ei), laittavat vain uuden pyynnön Postille.

Ärsyttävää, että tähän on mennyt aikaa jo tunteja, sekä tulli että posti pesevät kätensä, ja kohta paketti palautuu takaisin jenkkeihin (toki on jo maksettu).

Onko kukaan löytänyt tähän ongelmaan mitään ratkaisua?

Olen yrittänyt jo kaikkea mitä keksin, ja ainoa mitä saan tullilta ja postilta on, että "yritä huomenna uudestaan" (olen yrittänyt jo 20+ kertaa).

Tullin Aspalta kuulin sellaisen "tiedon", että vastaavia jumipaketteja on nyt Postissa satoja ellei tuhansia Postin tietojärjestelmässä. Eli veikkaisin, että jollain muullakin on sama ongelma, ja neuvot varmaan kelpaisivat muillekin.


EDIT: lisäys, sain nyt erilaisen selityksen Postin puolelta : Postitullin puolen varasto on mennyt uusiksi, ja paketteja siirretty varastosta toiseen, mikä on johtanut siihen, että moni varastosiirtynyt paketti ei nyt jotenkin "näy" järjestelmässä, eikä niitä voida tullata. Ja postinkin ohje oli taas kerran sama : "yritä huomenna uudestaan".

Itselläni oli sama tilanne sunnuntaista lähtien. Nyt meni läpi n. kello 19.30.
Saas nähdä milloin liikkuu Postin toimesta...

1618505108931.png


-ode
 
Piti pakettiautomaatiin jättää lähetys. Varasin lokeron lähetyksen maksun jälkeen ja kaikki meni kuten pitääkin.
Menin lokerolle, näppäilin koodin ja luukku aukeni. Yllätyksekseni lokerossa oli jo jonkun paketti odottamassa vastaanotajaa.
Postiin ei enää tuohon kellon aikaan saanut yhteyttä.
Pistin siis luukun kiinni ja varasin toisen lokeron samasta automaatista. Tämä lokero oli onneksi tyhjä.

Väkisinkin tuli mieleen, että mitenhän paljon vastaavaa tapahtuu ja mistä tuo tuplabuukkaus oikein johtui.
 
Toimiiko omaposti muilla? Itsellä sulkeutuu heti loginin jälkeen, tehnyt tätä koko päivän.
 
8.4 lajiteltu ja sen jälkeen aika hiljaista.. soitin Postiin tai aikani jonotettuani jätin soittopyynnön. No soitti sieltä asiakaspalvelija ja selitteli, että ei näe kaikkia tietoja ja ollu ruuhkaa jne. ja kannattaa odotella vielä. Eli yhtä tyhjän kanssa.

1618512855609.png
 
Joo eipä toimi vieläkään omaposti-appi. Kaikki muut sovellukset toimii kyllä normaalisti.
 
toimi itsellänikin vielä tunti sitten nyt kaatuu kun koittaa aukaista. Muutenkin menny paskempaan suuntaan toi appi. enne oli erillinen välilehti et pysty kattelee pakettien kulkua. ainenkin viime vilkaisulla kaikki postit ja paketit samalla sivulla. kun kymmenkuntapakettia liikenteessä ja useampi muu posti niin yhtäsillisalaattia koittaa seurata tosta nyt
 
toimi itsellänikin vielä tunti sitten nyt kaatuu kun koittaa aukaista. Muutenkin menny paskempaan suuntaan toi appi. enne oli erillinen välilehti et pysty kattelee pakettien kulkua. ainenkin viime vilkaisulla kaikki postit ja paketit samalla sivulla. kun kymmenkuntapakettia liikenteessä ja useampi muu posti niin yhtäsillisalaattia koittaa seurata tosta nyt

iPhonella on ainakin etusivulla alasvetovalikko, josta saa valittua Kaikki / Laskut / Kirjeet / Lähetykset.
 
toimi itsellänikin vielä tunti sitten nyt kaatuu kun koittaa aukaista. Muutenkin menny paskempaan suuntaan toi appi. enne oli erillinen välilehti et pysty kattelee pakettien kulkua. ainenkin viime vilkaisulla kaikki postit ja paketit samalla sivulla. kun kymmenkuntapakettia liikenteessä ja useampi muu posti niin yhtäsillisalaattia koittaa seurata tosta nyt
Jep, sulkeutuu yhä saman tien kirjautumiswn jälkeen. S20 ja viimeisimmät päivitykset, joten tuskin johtuu puhelimesta..
 
Jep, sulkeutuu yhä saman tien kirjautumiswn jälkeen. S20 ja viimeisimmät päivitykset, joten tuskin johtuu puhelimesta..

Android päivitys sen on rikkonut
 
Android päivitys sen on rikkonut
Osalla on auttanut Android webview päivitysten poistaminen. Itselläni alkoi taas toimia kun poistin Google Chromen päivitykset.
 
Heh, tosiaan myös S10:lla nyt crashaa. Eli voi heittää legendaarisen "eilen se vielä toimi!".
 
Tulin vain ilmoittamaan, että paketti on myös täällä jumittunut Vantaalle. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja kuulemma "mahdollisesti ensi viikolla" jotain voisi tapahtua. Se siitä. :D


2021-04-16.png
 
Tuohan on ihan normaalia postilta että yhtäkkiä pari päivää jumittaa jossakin ettei tule uusia leimoja, varsinkin nyt kun tuntuu ettei oikein mikään paketti kulje missään mihinkään. Mullakin on pari pakettia jossain postin varastoissa/lajittelussa jumissa, pariin päivään ei ole tapahtunut mitään, viimeinen leima Vantaalla.

Samoin nippu kiinapaketteja on jossain jumissa kun ei ole kohta pariin viikkoon niilläkään tila muuttunut, näkyy että on lähtenyt ja osassa on merkintä että seuraava stoppi pitäisi olla Hki-Vantaa. Lentorahtina pitäisi olla tulossa niin ei Ever Giveniäkään voi syyttää...

Onneksi noilla mun paketeilla ei ole mikään hoppu. Voisi vaan tuo posti vähän korjailla toimintojaan, osalla on OmaPosti rikki, ulkomaan paketit jumissa tullissa jne...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
264 291
Viestejä
4 578 663
Jäsenet
75 404
Uusin jäsen
MiikaK82

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom