• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Pörssisähkö perusmaksu 0 e / 6 kk, Helen, Vattenfall

Tuote: Vattenfall Optimi Pörssisähkö
Tarjoushinta: Perusmaksu 0,00e/kk 6kk, toistaiseksi voimassaoleva sopimus. Spot-hinta + 0,50 snt/kwh
Normaalihinta: 5,95e/kk
Kauppa: Lidl-sovelluksen kumppanietu
Voimassa: 17.8.2025
Linkki:

Kommentti tarjouksesta:
Tuote
: Helen Pörssisähkö
Tarjoushinta: Perusmaksu 0,00e/kk 6kk, toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Spot-hinta + 0,49 snt/kwh
Normaalihinta: 4,96e/kk
Kauppa: Helen
Voimassa: Ei ilmoitettu
Linkki: Heinäkuu 2025 - Pörssisähkön perusmaksut 6 kk 0 € | Helen

Kommentti tarjouksesta:

Voi olla kovemmat tai olla olematta. Pörssisähkö on ollut halpaa helmikuusta -24 tähän päivään asti.
Hyvä tarjous!

Nyt myydään halvalla kun on kesä ja pörssisähkö halpaa.
Mutta kun sopimus päättyy talvella 6 kk päästä, uuden sopimuksen hinnat voivat olla paljon kovemmat.
toistaiseksi voimassa oleva sopimus
Mikäänhän ei estä vaihtamasta talven lähestyessä johonkin toiseen sitten syssymmällä.

Mutta kuten tiedossa, talven yli määräaikaiset kiinteähintaiset alkaa lähestyä jo kymmentä senttiä per kWh joka taas on melkoisen kallis monissa tapauksissa.

Nämä kk-maksuttomathan on parhaimmillaan pienelle kulutukselle joissa perusmaksu voi muuten olla sähkölaskusta tyyliin kolmasosa tai puolet.
Tai toki sopii myös sellaiselle joka pystyy ajoittamaan sähkön käyttöään.

Ja tokihan itse sopimuksen alkamispäivän voi laittaa syksymmälle jos ei vielä halua käyttää. Itse laitoin vanhan kuukausimaksuttoman Vattenfallin tarjouksen päättymisen jälkeen alkamaan Heleniltä vastaavaa, kiitokset tästä tarjouksesta!

Kiitos tarjouksesta! Sai Helenin sopparin alkamaan lokakuun puolesta välistä eteenpäin Vattenfallin nykyisen 6kk tarjouksen perään :thumbsup:

Johan vattenfallilla ja Lummella on ollut vuoden päivät ekat 6kk ilmaiset kk maksut pörssisähköllä -tarjouksia. Olen pomppinut ristiinrastiin. Vattenfall myyjä myös soitteli kun oli soppari päättymässä pian niin myönsikin sitten lisät 6kk perään.

Nyt myydään halvalla kun on kesä ja pörssisähkö halpaa.
Mutta kun sopimus päättyy talvella 6 kk päästä, uuden sopimuksen hinnat voivat olla paljon kovemmat.

Ja tokihan itse sopimuksen alkamispäivän voi laittaa syksymmälle jos ei vielä halua käyttää. Itse laitoin vanhan kuukausimaksuttoman Vattenfallin tarjouksen päättymisen jälkeen alkamaan Heleniltä vastaavaa, kiitokset tästä tarjouksesta!
Itsellä alkoi kesäkuussa 6kk ilmaiset... ja seuraava on jo lukittu alkamaan joulukuussa seuraavat 6kk.

5-6€/kk perusmaksun säästöllä kuittaa jo saunomisen tai pari vaikka pörssi olisi vuoden kalleimmillaan. Ei toki sovi sähkölämmitteiseen taloon.

Itsellä alkoi kesäkuussa 6kk ilmaiset... ja seuraava on jo lukittu alkamaan joulukuussa seuraavat 6kk.

5-6€/kk perusmaksun säästöllä kuittaa jo saunomisen tai pari vaikka pörssi olisi vuoden kalleimmillaan. Ei toki sovi sähkölämmitteiseen taloon.
Mistä sait sopparin, jonka voi tehdä vasta joulukuulle?

Kiitos linkkaajalle. Nykyinen kk-maksuton sopimus alkoi juuri ja on voimassa 31.1.2026 asti. Helenin sopimuksen sain alkamaan juuri ja juuri 1.2.2026 alkaen - eli viimeisin mahdollisin päivämäärä! Kävipä sopivasti!

Kiitos. Keravan Energian 12 kk kuukausimaksuton pörssi on näköjään loppumassa ensikuun alkuun. Täytyy varmaa vaihtaa jompaan kumpaan näistä.

Kiitos vinkistä. Täytyypä huomenna tarkastaa missä tuo nykyinen pörssisoppari edes on :D Tullu kans hypittyä lafkasta toiseen näiden ilmaisten kuukausien kanssa. Muistaakseni olin tekemässä juuri uutta sopparia kilpailijalle kun Vattenfallilta soitettiin ja luvattiin vastaavat ilmaiskuukaudet + vähän extraa jos pysyn heillä.

Koetin laittaa Helenille tilauksen, mutta katsotaan, mitä sanovat. Taidan piruuttani vaihdella Vattenfallille, jos ei onnistu.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 176
Jäsenet
78 630
Uusin jäsen
Nafu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom