Hauska salaliitto.
Tai sit oli vaan huono käsikirjoittaja. Ihan siis riippumatta siitä että oliko nyt dei sitä tätä tai woke niitä näitä.
Salaliitto siellä ja salaliitto täällä.
Tutkisit edes vähän aihetta, nii näkisit ehkä itsekkin, että Woke pyörä pyörii isosti noissa lafkoissa, eikä paljon tarvi "salaliittoja" etsiä. Faktat löytyy vielä firmojen omilta sivuilta. Netflixistä en ole nähnyt taikka edes koiattanut estsiä itse todisteita, mutta en usko että eroaa mitenkään näistä muista pohjoisamerikkalaisista firmoista tämän asian suhteen. Enkä toki väittänyt missään vaiheessa, etteikö olisi mahdiollista, että joku kokenut ja meritoitunut kirjoittaja olisi tehnyt vaan paskaa. Omasta mielestäni tuo oma teoria nyt on vaan todennäköisempi, kun on varsinkin kyse tämmöisestä pienemmästä tuotannosta, joka on paljon helpompi antaa jollekkin nyypälle "Modernille käsikirjoittajalle"
Pikaisella googletuksella Tomb raider sarjan pääkirjoittaja tai mikä nyt onkaan on tosiaan ihan aloittelija nimeltään Tasha Huo. Aiemmin kirjoittanut yhden episodin siihen Witcher spin off sarjaan. Ollut sen sarjan tiimissä toki muakana muuten, mutta ihan aloittelija statuksella.
Known for: Tomb Raider: The Legend of Lara Croft, Red Sonja, The Witcher - Noituri: Verilinja
www.imdb.com
Lisäksi ilmeisesti kommentoinut IGN.n haastiksessa tms. että hahmoa (Laraa) on kirjottanut vaan miehet miehille, mikä ei ilmeisesti sitten edes pitänyt paikkaansa.
www.reddit.com
Ei nuo kahden minuutin googlella tehdyt löydökset nyt tuota minun teoriaa kyllä juuri heikennä.
Palatakseni vielä aimepaan viestiisi, missä ksysyit, että onko kaanoniin kirjoitettu että Lara on hetero. No onko siihen kirjoitettu että hän on Lesbo tai Bi tai Trans tai... niin.
Miksi se pitää nyt vaan tunkea väksisin mukaan, kun kaikkein paras tilannehan olisi ollut kaikkien kannlata se, että jokainen olisi omassa päässään ihan itse voinut asian päättää. Tuo on ihan turhaa polittiista woke lässytystä tämmöisessa toiminta-/seikkailusarjassa. Tämä on juuri se mikä ittseä tässä wokeilussa ärsyttää, joka aihealueeseen ja teemaan pitää saada tätä turhnapäivästä lässytystä mukaan.