Pojalle itsensä kasaama pelikone

MP2

Terve tietoviisaat,

Auttakaapa miestä mäessä kun 13v poika kasaa ensimmäistä pelikonettaan. Itse en näistä ymmärrä riittävästi, että osaisin auttaa.
Onko tuossa kaikki tarvittava ja mitä kannattaisi vaihtaa. Budjetti ei ainakaan paljoa saisi kasvaa. Tietysti Windows + kasaus vielä päälle.
EDIT: Pelit eivät ole tällä hetkellä kovin raskaita. Minecraft, Fortnite yms. Jatkossa varmasti halua siirtyä raudalta vaativampiin peleihin.

Ja Jimms'in Venäjäkohut on tiedossa

1753262935126.jpeg

Viimeksi muokattu:
Kyllähän noista kone kasaan tulee, kaikki osat nyt ei kumminkaan ole kaikkein fiksuimpia valintoja eli kokonaishinnalla saisi tehokkaamman pelikoneenkin.
Datatronicciinhan täällä nuo konepaketit pääasiassa suuntautuu edullisen hinnan ja ilmaisen kokoonpanon (ilman winukka-asennusta) johdosta. Myöskään mainitsemasi droonisekoilut ei Jimmsille paketteja suuntaa.

Näytönohjaimen vaihtaisin tuoreimpaan sukupolveen ja hinnan ollessa määrittävä tekijä: rx 9060 xt. Samaan rahaan parempi laitos kuin tuo esimerkkisi 7700xt.

Virtalähde on myös aika jytky, 750W tai 850w riittää mainiosti.

En ota kantaa itse kokoonpanoon mutta sellaisen ehdotuksen tekisin että voisiko tämä olla olla isän ja pojan yhteinen projekti ? Eli kokoaisitte sekä asentaisitte yhdessä, io-techin youtube-kanavalta kun löytyisi lukuisia kokoamisvideoita Sampsan & Juhan toimesta joiden turvin varmasti pärjäisitte.

Kiitos kaikille vastauksista. Näiden perusteella tehdään parit muutokset. Otetaan pienempi poweri, tuoreempi ja ehkä parempikin näyttis ja vaihdetaan jäähdytys ilmajäähyksi. Ostopaikka on sitten joko Jimm's tai Datatronic (pojan projekti, joten hän päättää) ja Visionin ehdotusta itse kasaamisesta harkitaan.

uudemman sukupolven Radeon 9060 XT 16Gt pesee tuon 7700 XT hinnoittelun,fps ja ominaisuuksien puolesta.

Oliko 7700 XT valinnassa joku syy kun fortti ja minecraft kyseessä ?

Statistiikka

Viestiketjuista
282 724
Jäsenet
78 459
Uusin jäsen
akumäkinen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom