Vaihdettu Poistoon

Mieluusti laittaisin pakettina menee, jää muuten emo ja muistit vaa roikkuu

itsellä löytyy juuri nuo samat osat koneesta että vain prossu puuttuisi, oon yrittäny metsästää tota prossua jo monta kuukautta että olisi mahtavaa jos sen myisit erikseen :) ulkomailta en uskalla tilata moista koska sitä ei sitten tiedä mitä postista tupsahtaa.

Mikä tämän tilanne on, joko on mennyt? Onko prossua korkkailtu tms taikka muuta riskialtista rämplätty? Mikä olisi setin hinta?

Kun OP ei vastaa, niin kerron, että mulla on samantapainen setti ja harkitsen myyntiä 300e

Kerro toki tarkempia speksejä jos olet ns. myyntihousut jalassa! Tosiaan mitkään vesijäähyt tai muut erikoisuudet taikka riskialttiit rämplätyt prosessorit eivät ole mun juttu.

Kerro toki tarkempia speksejä jos olet ns. myyntihousut jalassa! Tosiaan mitkään vesijäähyt tai muut erikoisuudet taikka riskialttiit rämplätyt prosessorit eivät ole mun juttu.
Anteeksi, väärä hälytys. Tarkistin asioita ja huomasin, että suurempi vaiva vaihtaa melko pienestä tehon lisäyksestä.

Siis onko tämä ollut myynnissä kohta 2v ja vielä myynnissä?
jep, ei oo missään pakkomyynnissä ollut niin aina välillä katellu onko ketää kiinnostanut, ollut 16L kokosessa mini itx kopassa viimeset 2v olkkarissa `netflix`koneena, tunteja 2v aikana tullut ehkä 10.

tommosessa näppärässä mini itx kotelossa, mahtuu silti täyskokonen näyttis sisää

Liitteet

• kotelo1.jpg
    kotelo1.jpg
    60 KB · Luettu: 22
  • kotelo.jpg
    kotelo.jpg
    66,3 KB · Luettu: 22

Statistiikka

Viestiketjuista
258 637
Jäsenet
74 265