Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun OP ei vastaa, niin kerron, että mulla on samantapainen setti ja harkitsen myyntiä 300eMikä tämän tilanne on, joko on mennyt? Onko prossua korkkailtu tms taikka muuta riskialtista rämplätty? Mikä olisi setin hinta?
Kun OP ei vastaa, niin kerron, että mulla on samantapainen setti ja harkitsen myyntiä 300e
Anteeksi, väärä hälytys. Tarkistin asioita ja huomasin, että suurempi vaiva vaihtaa melko pienestä tehon lisäyksestä.Kerro toki tarkempia speksejä jos olet ns. myyntihousut jalassa! Tosiaan mitkään vesijäähyt tai muut erikoisuudet taikka riskialttiit rämplätyt prosessorit eivät ole mun juttu.
Anteeksi, väärä hälytys. Tarkistin asioita ja huomasin, että suurempi vaiva vaihtaa melko pienestä tehon lisäyksestä.
jep, ei oo missään pakkomyynnissä ollut niin aina välillä katellu onko ketää kiinnostanut, ollut 16L kokosessa mini itx kopassa viimeset 2v olkkarissa `netflix`koneena, tunteja 2v aikana tullut ehkä 10.Siis onko tämä ollut myynnissä kohta 2v ja vielä myynnissä?