Myyty Pois myynnistä

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
591
Offtopic: Kasasin aikoinaan asiakkaalle koneen tuohon koteloon, joku huippumallin P4 ja Quadro siihen tuli, koko vehkeen hinnaksi muodostui reilu 6000€.

Mulla saattaa olla tallessa kokoamisraportti, josta käy ilmi kotelon tarkka tyyppi, jos joku sillä tiedolla haluaa viisastua :smile:

Lisää offtopicia, kun nyt muistelin koneen syntyä:

Tilaaja oli tuttu ja mukava asiakas. Aika pitkään speksejä hierottiin kuntoon, kone tuli AutoCad ja Inventor 3D -käyttoon. Loppupelissä koneen kasaamisen kustannuksista ei päästy sopuun, joten asiakas raahasi pahviloodat toimistolleen ja päätti kasata koneen itse. Hänellä oli mun yhteystiedot kännynumeroa myöten, ja avunantosopimus vähintään toimistoaikatauluilla.

Nooh, konehan palautui meille, syynä oli jatkuva kaatuilu. Avasin tuon Sky Hawkin, niin ekana pöydälle tipahti kaksi lapaa prossun tuulettimesta :facepalm:
Asiakas meinaili, että saattoi vähän ruuvimeisseli lipsua asennuspuuhissa, mutta eihän se nyt voi kaatuilua aiheuttaa :whistling:

Laitoin koko koneen palasiksi, prossujäähy meni ihmeen kautta takuuseen, kasasin koneen uudelleen kuten kuuluukin, eikä sen takuuasioista sen koommin tarvinnut keskustella.

EDIT: Poistin hintamuistelun kasaamisesta, se saattoi olla yläkanttiin, vaikka homma tehtiin softien käyttökuntoon säätämistä myöten avaimet käteen -periaatteella.

Raporttia en nyt löytänyt, se majailee eläkkeelle siirretyn työkoneen kiintolevyllä, eikä ole siten suit sait saatavilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.08.2021
Viestejä
3 651
Hemmetti... täytyy todeta, etten osannut odottaa näin hienoa viestiä tähän ketjuun. Kuuden tonnin tietokone... huh huh! :psmoke:

Mistä tietää, vaikka nyt olisi kyseessä samainen kotelo? En usko, että näitä on ollut montaa kappaletta Suomessa, ellei tämä ole peräti ainoa.
Paljonkohan tämä kotelo on mahtanut uutena maksaa? Löytyisiköhän mitään tietoa asiasta vaikka jostain kokoamisraportista, @Termos?

Mulla oli tuossa aiemmin joku Lian Li:n harvinainen ja todella massiivinen alumiinikotelo, jonka ovh (ilman alvia) oli ollut Jenkkilässä jotain 600-800 dollaria.
Yleensä alumiinikotelot ovat todella kevyitä, kuten tämäkin yksilö, mutta tuo Lian Li:n kotelo painoi melkein kuin synti. :D Kaveri sai siitä hienon koneen itselleen.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 313
Viestejä
4 214 553
Jäsenet
71 036
Uusin jäsen
mirmir

Hinta.fi

Ylös Bottom