Lahjoitettu pöytätietokone, Tornio (postitan)

Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
586
tälle tulee posteja +10 eur mutta vastaanottajan tarvii maksaa vain 5 euroa (täysin ilmaiseksi ei selviä) jotta pääsen tästä eroon, maksan siis itse loput
tilanne on se että on lyhyempi matka viedä tää postiin kuin SER paikkaan jonne näitä saa viedä ja itselläni ei nyt ollut tälle käyttöä

elikkäs:
microATX kokoinen HP kone vissiin jotain vuodelta 2010 tjsp
prossu on AMD 8750, ainakin Win10 sanoo niin (toimiva Win10 asennus mut se on SATA HDD:lla joten se on ymmärrettävästi hidas käyttää)
kone oli täysin toimiva kun siitä otin pois Quadro näyttiksen omaan käyttöön sekä RAMmit (yht 8GB), ne valitettavasti siirtyy toiseen projektikoneeseen ja tarvitsen ne itse

eli ilman näyttistä ja ilman RAMmia oleva muuten valmis kone lahjoitukseen

kylkipaneeli ei puutu, se on vaan irti kuvaa varten
kotelon sekä muoviosat että metalliosat on hyväkuntoisia

itseasiassa toi on melkosen kestävää peltiä eikä mitään 30 euron (uutena) halpiskotelon haperoa metallia

kun se on merkkikone niin en osaa kovin kattavasti sanoa emolevyn ominaisuuksista

PCIe paikkoja on yksi iso, kolme pientä
 

Liitteet

Liittynyt
29.06.2023
Viestejä
128
Voisin ottaa tämän tuolla 5 € tutkittavaksi. Ei varmaan samaan laatikkoon mahdu nämä mukaan?
 
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
586
Voisin ottaa tämän tuolla 5 € tutkittavaksi. Ei varmaan samaan laatikkoon mahdu nämä mukaan?
Ei pysty millään laittaan tulemaan samalla.. mulla ei ole ylimääräsiä isoja laatikoita tuhlattavaksi.
Mutta jos maksat yhteensä 15 eur posteja niin lähetän sulle kaksi pakettia, toisessa pelkästään HP kone ja toisessa noi toiset kamat
HP kone on luultavasti 10,90 posteja ja noi toiset on luultavasti 8,90e
 
Liittynyt
29.06.2023
Viestejä
128
Ei pysty millään laittaan tulemaan samalla.. mulla ei ole ylimääräsiä isoja laatikoita tuhlattavaksi.
Mutta jos maksat yhteensä 15 eur posteja niin lähetän sulle kaksi pakettia, toisessa pelkästään HP kone ja toisessa noi toiset kamat
HP kone on luultavasti 10,90 posteja ja noi toiset on luultavasti 8,90e
Vastattu YV:nä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 609
Viestejä
4 248 736
Jäsenet
71 370
Uusin jäsen
janiselin

Hinta.fi

Ylös Bottom