PlayStation VR2 -keskustelu

Verkkis lähettää ennakkoon sanoivat. Ompa jännää että näin paljon eroaa käytännöt.
 
Operaattorit laittaa kuulemma vasta 22 päivä paketit liikkeelle
Just itse olin dna yhteydessä chätissä ja kysyin onko mahdollista vaihtaa matkahuoltoon...selvittää ja vastaa mulle viestillä...jos onnistuu niin vaihtuu siihen. Oli siis tulossa postin kautta mutta kun katsoi niin ei ollut vielä edes mitään seurantanumeroa sille...katsotaan miten käy.

On se vittu kun yksi liitto on ihan mafia asemassa täällä niin mikään ei kulje .
 
Operaattorit laittaa kuulemma vasta 22 päivä paketit liikkeelle
Amerikassa sony oli jo laittanut paketit liikkeelle. Näemmä sitten eri eurooppa vs. usa. Mulle tuleva paketti on jossain los angelesin lähellä menossa.

1676902471278.png
 
Samapa tuo vaikka lähettävät ennakkoon, kun lakon takia ei kuitenkaan saa tällä viikolla.
 
Gt7 saa kunnon updaten. Sophy jne.


Wow...

----

gtplanetissa hands on previewiä tekstimuodossa. PD&sony tuntuu toimittavan

Gran Turismo 7’s February 2023 update includes the public debut of GT Sophy: a new artificial intelligence that you can compete against in a free “Race Together” special event.
I had the chance to preview the new Sophy races at PlayStation’s North American headquarters last week, and it was the most fun I’ve ever had racing against a computer.

Sophy is brilliant, and it can change the way racing games like Gran Turismo are designed and developed from now on. But you don’t have to take my word for it: you can try it for yourself, for free, in Gran Turismo 7 on the PlayStation 5.

 
Powerin chatti kertoi, että olisi tänään lähdössä keskusvarastolta, mutta toimitustapaa ei pysty enää vaihtamaan. Noh, toivottavasti pääsevät sopuun palkasta, että kusti polkee taas pian.

Edit. toi kanssa harmittaa, että Call of the Mountain on ladattavissa vasta bundle-paketin saavuttua, kun olisi mielellään ensimmäisenä testannut kylkiäistä. Näillä näkymin kaikki muut pelit on asennettu headsetin saapuessa (yöllä ainakin jo Kayakit ja Mossit valui). Toisaalta ohjaimia joutuu pian latailemaan ja sitten täytyy olla GT7/Tetris Effect/Thumper tai vastaavaa valmiina, joissa ei tarvitse Sense-ohjaimia. Tai voihan sitä testailla Cinematic-moodiakin.
 
Viimeksi muokattu:
Just itse olin dna yhteydessä chätissä ja kysyin onko mahdollista vaihtaa matkahuoltoon...selvittää ja vastaa mulle viestillä...jos onnistuu niin vaihtuu siihen. Oli siis tulossa postin kautta mutta kun katsoi niin ei ollut vielä edes mitään seurantanumeroa sille...katsotaan miten käy.

On se vittu kun yksi liitto on ihan mafia asemassa täällä niin mikään ei kulje .
Ja nyt tuli textaria dna lta...ei ole sopparia niillä muiden kuin postin kanssa eli joutuu odottelemaan kiltisti vaan. Tilaukset lähtee heti keskiviikkona tilausjärjestyksessä tulemaan, eli ollaan täällä sitten tää viikko varmasn hypessä mukana ja kuunnellaan kateellisina niitä joilla laite löytyy. Pistäkää kommentteja sitten kovasti laseista ;)
 
Redditissä paskovat jo ekat housuun kun ei näytäkään laseissa kuva samalta ku 4k trailereissa 4k telkuissa. Ompa kumma.
 
Jossain ketjussa oli keskustelua siitä että pystyykö kaiuttimia käyttämään lasien kanssa. Tietenkin siinä tuli keskustelua miten se 3d tilaääni ei toimi oikein kun kääntyilet pelatessa. Istuen pelatessakin pää kääntyilee niin eipä se siinäkään toimi.


VR:ssa kamera on sama kuin pää. 3d äänet laskee kameran suhteen niin se tuottaa oikean päänasennon ja audion aina. Ongelma kaiuttimien kanssa tulee pään ja kaiuttimien etäisyyden kanssa roomscale peleissä. Pitäisi kameroilla tunnistaa kaiuttimet ja laskea viiveitä audioon.

Aina tullut käytettyä kuulokkeita vr:n kanssa. Kaiuttimet on huono idea vaikka ne sais edes jotenkin toimimaan.
 
Powerin chatti kertoi, että olisi tänään lähdössä keskusvarastolta, mutta toimitustapaa ei pysty enää vaihtamaan. Noh, toivottavasti pääsevät sopuun palkasta, että kusti polkee taas pian.
Mielenkiintoista. Minulle ei vastattu mitään. Eka henkilö ohjasi toiselle, ja se ei vastannut mitään. Minulla siis nouto myymälästä.
Ei ainakaan lue, että olisi liikkunut mihinkään. Mutta peruuta-nappi poistui aamulla.
Redditissä paskovat jo ekat housuun kun ei näytäkään laseissa kuva samalta ku 4k trailereissa 4k telkuissa. Ompa kumma.
Kumma kun minun huomion mukaan kaikki VR-videot (esim. Horizon) on aina olleet tosi sumeita storessa konsolilta katsottuna. Tätä on tullut ihmeteltyä, ja mietittyä että kai ne näyttää laseissa paremmalta. Vaikkakin tiedostan, että grafiikat tippuu jonnekin PS4-tasolle yleensä.
Kauhea into on kyllä silti päästä laseja käyttämään. Ihan pitkälläkin aikavälillä. Pienetkin pelit kiinnostaa. Nyt on vain Quest 1, joten hyppy on varmasti suuri siihen. Sillä en ole ikinä pelannut, koska pleikkari vie voiton. GT7 ja Horizon on ainakin heti, ehkä joku VR1 peli myös, jos niihin tulee ilmaisia päivityksiä. VR1 skippasin heikon reson takia.
 
Viimeksi muokattu:
Jossain ketjussa oli keskustelua siitä että pystyykö kaiuttimia käyttämään lasien kanssa. Tietenkin siinä tuli keskustelua miten se 3d tilaääni ei toimi oikein kun kääntyilet pelatessa. Istuen pelatessakin pää kääntyilee niin eipä se siinäkään toimi.

Jonkinlaisen ratkaisun ne on yrittäneet tehdä tuolle. Tuoreessa DF Directissä John avasi vähän asiaa ja ilmeisesti siellä on jokin asetus joka kääntää äänen pään mukaan Surround setupeissa. Eli ne jotka haluaa kajareita käyttää niin varmaan jotenkin onnistuu, kuulokkeilla tietenkin optimaalisempaa.


Tää olikin tosi kiintoisaa, itsekään en nyt erityisesti suunnittele tuollaista käyttäväni mutta voisi kyllä silti testata että miten toimii jos tilaisuus tarjoutuisi. Sony ilmeisesti sitten pitänyt toteuttamisen arvoisena kuitenkin. Ei taida missään muussa VR-järjestelmässä tätä ominaisuutta olla.
 
Vaikkakin tiedostan, että grafiikat tippuu jonnekin PS4-tasolle yleensä.

Silmienseuranta auttaa. Ainakin osa peleistä (gran turismo, horizon) on optimoitu laskemaan grafiikat tarkemmin niihin kohtiin mihin pelaaja katsoo. Gran turismo7:en previkoissa on sanottu että havaittavia kompromisseja ei ole tehty vr:an eteen. Kaapattua videota jos katsoo kompromisseja näkee niillä alueilla mihin silmä ei ole tarkentunut, mutta kypärän sisällä näitä kompromisseja ei voi havaita, koska silmiä seurataan,...

Toki psvr2:en näytöt eivät ole 4k näytön veroisia. Optiikka on mitä on. Optiikka ja näytöt tuovat omat kompromissinsa havaittavaan kuvanlaatuun. Ainakin optiikan tarkkaa aluetta on moitittu psvr2:ssa. Ilmeisesti yksittäisten pikseleiden värikomponentteja voi edeilleen havaita.
 
Tätä meinasin. Ja kyllä minusta on mielenkiintoista lukea ihan tavallisen ihmisen näkemyksiä aiheesta eikä ainoastaan some vaikuttajien. Olkoot vaikka väärässä mielipiteineen. r/PSVR - PS VR2 with problems?

Minustakin on, tympii jo lukea ylistystä. Toki Digital Foundry ei ole somevaikuttaja tai maksettu mainostaja, niihin vielä luotan. Ja sieltä tuli isoa peukkua tekniikalle.

edit 1: isnt the image quality on PSVR 2 supposed to look like on the youtube videos?

Tässäpä tuo ongelma tulee ilmi. Ja ihan varmasti ihmiset pettyvät kun odottavat 4K terävyyttä. Jos Quest 2 on käyttänyt vaikka Alyxissa niin varmaan tietää mitä odottaa.
 
Tottakai. Tuota DF Directiä kuunnellessa muistin vain että joku kysyi tuosta niin linkkasin tänne. Ei mullakaan ole kiinnostusta käyttää kaiuttimia VR-lasien kanssa. Ovat kuitenkin yrittäneet antaa sen vaihtoehdoksi niille jotka niin haluavat.
Itse ainakin kyselin tuon perään. Jotenkin kovin mieluusti käyttäisin kotiteatterin avarampaa (ja myös tuhdimpaa) äänimaailmaa joka näyttäisi nyt ainakin jollain tasolla olevan mahdollista uuden laitteen kanssa - ehdoton plussa joka poisti nyt yhden henkisen esteen laitteen hankinnalle. Toki eri asia miten hyvin tuo on toteutettu ja riippuu tietty omasta laitteistostakin. :)
 
Sorruin hypeen ja tilasin lasit myös Horizon-setillä Gigantista, kysyin vielä asiakaspalveluista niin palautusoikeus pitäisi olla, ei passaa peliä tai in ear-kuulokkeita ihan heti korkata siis, testaa jollain muulla ensin.

Ensimmäinen kokemus VR:stä joten siksi vähän varovaisesti liikkeellä jos iskee vaikka voittamaton pahoinvointi tai muuten ei kokemus iske. Odotukset tosin aika korkealla, VR-laseja ja vaihtoehtoja katsellut jo pitkään. No kohtahan tuo nähdään. :) Matkahuolto ilmoitteli että paketti oli eilen jo Vantaalla vaikka 23. päivä oli arvioitu toimitus alunperin, ehtiskö jopa julkkaripäiväksi perille.
 
Minustakin on, tympii jo lukea ylistystä. Toki Digital Foundry ei ole somevaikuttaja tai maksettu mainostaja, niihin vielä luotan. Ja sieltä tuli isoa peukkua tekniikalle.



Tässäpä tuo ongelma tulee ilmi. Ja ihan varmasti ihmiset pettyvät kun odottavat 4K terävyyttä. Jos Quest 2 on käyttänyt vaikka Alyxissa niin varmaan tietää mitä odottaa.
Voi vaan kuvitella reaktion jos olisivat jotain vanhempia laseja kokeilemassa, kuitenkin aika paljon on tuo resoluutio niistä jo tässä parantunut mutta ei se oikein koskaan voi samalla laitteistolla olla suorituskyvynkään takia sama ellei jotain valtavia edistysaskelia onnistuta jonkin foveated renderingin tyyppisen kautta joskus tulevaisuudessa saamaan, PSVR2:n kanssahan tuon suorituskykyvaikutus on kuitenkin suhteellisen vaatimaton vaikka toki olemassa.

Toivottavasti kaikki uusistakaan käyttäjistä nyt ei kuitenkaan ihan tuota 4k odota vaikka toki VR on vaan ylipäätään sellainen teknologia että tietysti odotukset voi lähtökohtaisesti olla sitä että astuu toiseen todellisuuteen muutenkin jos niitä ei yhtään ennalta jarruttele.
 
Grafiikka on onneksi se mihin silmä ja aivot tottuu nopeasti ja pääsee aidosti nauttimaan hyvistä peleistä. GT7 + RE8 itselle on jo suoraan semmosia mitkä on iso upgrade aikaisempiin (ainakin psvr 1 -> psvr 2). Ja tämä riittää minulle oikein hyvin. Tekniikka kehittyy ja eiköhän tässä päästä vielä vr-laseilla ohi nykyajan 4k telkkareista ajallaan, tosin sitten on taas napinaa kun ei pääse 8k telkkareiden tasoon. Hyvältä vaikuttaa.
 
Itellä on hyppäys oculus riftistä tähän. Ja kyllä mä luulen että en tuu pettymään.
 
Verkkiksestä lähtee näköjään tänään matkahuollon kautta omat lasit. Seurantakoodi tuli jo. Pallo on nyt sitten matkahuollon näpeissä. Odottavan aika on pitkä.
 
Itse ainakin kyselin tuon perään. Jotenkin kovin mieluusti käyttäisin kotiteatterin avarampaa (ja myös tuhdimpaa) äänimaailmaa joka näyttäisi nyt ainakin jollain tasolla olevan mahdollista uuden laitteen kanssa - ehdoton plussa joka poisti nyt yhden henkisen esteen laitteen hankinnalle. Toki eri asia miten hyvin tuo on toteutettu ja riippuu tietty omasta laitteistostakin. :)
Kyllä se ääniraita on tosiaan hyvä saada muualtakin kuin vain kuulokkeista.
Esim. Box VR oli vuorotellessa mukavampi, kun musiikkiraita tulee muualta kuin pelaajavuorossa olevan kuulokkeista. Sama varmasti kaikissa rytmipeleissä. Muuhun pelaamiseen en tosin osaa kuvitella kaiuttimia käyttäväni.
 
Minullakin näyttäisi Verkkokaupassa lasit olevan varattuna tilaukselle, mutta samassa yhteydessä tilattu lataustelakka odottaa vielä saapumista. Toivottavasti toimitus ei ihan hirveästi tuon vuoksi myöhästy.
 
Voi vaan kuvitella reaktion jos olisivat jotain vanhempia laseja kokeilemassa, kuitenkin aika paljon on tuo resoluutio niistä jo tässä parantunut mutta ei se oikein koskaan voi samalla laitteistolla olla suorituskyvynkään takia sama ellei jotain valtavia edistysaskelia onnistuta jonkin foveated renderingin tyyppisen kautta joskus tulevaisuudessa saamaan, PSVR2:n kanssahan tuon suorituskykyvaikutus on kuitenkin suhteellisen vaatimaton vaikka toki olemassa.

Toivottavasti kaikki uusistakaan käyttäjistä nyt ei kuitenkaan ihan tuota 4k odota vaikka toki VR on vaan ylipäätään sellainen teknologia että tietysti odotukset voi lähtökohtaisesti olla sitä että astuu toiseen todellisuuteen muutenkin jos niitä ei yhtään ennalta jarruttele.
Ja mihinköhän sä perustat tuon sun ihme väittämän että fovoated rendering ei tuo tehoja paljon paskaakaan ps5/psvr2 komboon??? Monessa revikoissa hehkutettu kuinka kuinka noiloa laseilla pystytään samoihin suorituksiin kuin kovimmilla 4000 sarjan korteilla...ja mistäköhän se johtuu taas??? On kyllä niin ihme dissausta välillä ettei tosikaan ja monesti mitä huomannut niin asialla nämä pcvr tyypit jotka haluaa pakkopäteä pc n ylivettaisuudesta....kyllä se vaan on niin että kyllä toi tekniikka on aika mullistavaa ja saa konsoli vr lle aivan uuden suunnan. Tässä vertailus pcvr vs psvr2

 
Kova VR odotus ja kiima näemmä täällä. Toivottavasti ei tule pettymys ja lasit jäävät hyllyyn pölyttymään. Killer app vielä puuttuu. Itsellä viimeisin vr kokemus parin vuoden takaa: Oculus Riftillä Assetto Corsaa. Vähän demo fiilis jäi noista vr-jutuista…
 
Kova VR odotus ja kiima näemmä täällä. Toivottavasti ei tule pettymys ja lasit jäävät hyllyyn pölyttymään. Killer app vielä puuttuu. Itsellä viimeisin vr kokemus parin vuoden takaa: Oculus Riftillä Assetto Corsaa. Vähän demo fiilis jäi noista vr-jutuista…
Kuoris voi vapaasti jatkaa riftillä assetto corsaa.... .nyt enemmän kokemuksen(psvr2) ääntä käyttäjiltä tänne kun lasinne saatte ja vähemmän pcvr puolen oletuksia ( voitte keskustella ja heitellä omalla puolellanne puolesta tai vastaan).

Vaikka kyllähän tän arvasi että kyllähän se dissaus ja vähättely alkaa saman tien...

Ja hype jatkukoon....
 
Kova VR odotus ja kiima näemmä täällä. Toivottavasti ei tule pettymys ja lasit jäävät hyllyyn pölyttymään. Killer app vielä puuttuu. Itsellä viimeisin vr kokemus parin vuoden takaa: Oculus Riftillä Assetto Corsaa. Vähän demo fiilis jäi noista vr-jutuista…
Kyllä se killer app on jo olemassa. En parempaa julkaisupeliä keksi kuin GT. VR on parhautta juuri ohjaamoissa istuessa, autopelit ja lentosimut, ja nämä tarjoavatkin loputtoman määrän pelattavaa. Jotakin Alyxia ei jaksa jauhaa montaa kertaa.

Firewall Ultra toinen mitä odotan todella kovasti.

Edit:



Siitä katetta em. puheilleni :)
 
Kyllä se killer app on jo olemassa. En parempaa julkaisupeliä keksi kuin GT. VR on parhautta juuri ohjaamoissa istuessa, autopelit

Niin tarkoitatko Gran Turismo 7? Kaikki eivät tykkää autopeleistä tai ei ole rigiä. Odotan jotain sellaista pelikokemusta jota ei voi saada muuten kuin vr laseilla.
 
nyt enemmän kokemuksen(psvr2) ääntä tänne kun lasinne saatte ja vähemmän pcvr puolen oletuksia ( voitte keskustella ja heitellä omalla puolellanne puolesta tai vastaan).

Yhden arvostelun katsoin jo, grafiikat pieni pettymys (pl hdr heijastus peileistä ja jotain hienoja pikkujippoja) ja kameran näkymälle liian vähän säätöjä. Mutta jatkakaa vaan rinkirunk… öö hehkutusta :D
 
No kameran näkymän varmaan saa pd värkättyä kuntoon jos haluaa. Sehän ei varsinaisesti laittoistosta johdu. Elisalla oli paketti käsittelyssä.
Yhden arvostelun katsoin jo, grafiikat pieni pettymys (pl hdr heijastus peileistä ja jotain hienoja pikkujippoja) ja kameran näkymälle liian vähän säätöjä. Mutta jatkakaa vaan rinkirunk… öö hehkutusta :D
 
Viimeksi muokattu:
Yhden arvostelun katsoin jo, grafiikat pieni pettymys (pl hdr heijastus peileistä ja jotain hienoja pikkujippoja) ja kameran näkymälle liian vähän säätöjä. Mutta jatkakaa vaan rinkirunk… öö hehkutusta :D

Voit poistua tästä ketjusta jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa ... kiitos, Herra 'yhden arvostelun katsoin'. Koitamme pitää keskustelun non-toxic, ja kommenttisi ei ole mitään muuta tuonut kuin sitä tänne. Now BEGONE!
 
Itse ainakin kyselin tuon perään. Jotenkin kovin mieluusti käyttäisin kotiteatterin avarampaa (ja myös tuhdimpaa) äänimaailmaa joka näyttäisi nyt ainakin jollain tasolla olevan mahdollista uuden laitteen kanssa - ehdoton plussa joka poisti nyt yhden henkisen esteen laitteen hankinnalle. Toki eri asia miten hyvin tuo on toteutettu ja riippuu tietty omasta laitteistostakin. :)
Nopeasti tulee ilmi miksi kuulokkeet ovat hyvä vaihtoehto, jos joskus pääset testaamana vr:aa. 3d äänet on jotain muuta, kun lasketaan "oikein" sen mukaan missä paikassa ja missä asennossa pää on. En jaksa uskoa, että kotiteatterilla saisi samanlaista tarkkuutta ääneen kuin korvissa olevassa äänilähteellä. Toki, jos tarkoitus on vain "lisää bassoa" niin onhan se argumentti, mutta kannattaa kyllä kokeilla kuulokkeilla.

Sonylla on hrtf funktio toteutettu. HRTF tekee kuulokekokemuksesta parempilaatuisen. Asetuksissa on 5 eri hrtf funktiota joista kannattaa käydä valitsemassa itselle sopivin. HRTF on algoritmi, jolla otetaan kuuntelijan pään ja korvienmuoto huomioon. Äänestä saadaan uskottavampi. HRTF:lla on iso vaikutus ääneen.

A head-related transfer function (HRTF), also known as anatomical transfer function (ATF),[citation needed], or a Head Shadow is a response that characterizes how an ear receives a sound from a point in space. As sound strikes the listener, the size and shape of the head, ears, ear canal, density of the head, size and shape of nasal and oral cavities, all transform the sound and affect how it is perceived, boosting some frequencies and attenuating others.

 
Ja mihinköhän sä perustat tuon sun ihme väittämän että fovoated rendering ei tuo tehoja paljon paskaakaan ps5/psvr2 komboon??? Monessa revikoissa hehkutettu kuinka kuinka noiloa laseilla pystytään samoihin suorituksiin kuin kovimmilla 4000 sarjan korteilla...ja mistäköhän se johtuu taas??? On kyllä niin ihme dissausta välillä ettei tosikaan ja monesti mitä huomannut niin asialla nämä pcvr tyypit jotka haluaa pakkopäteä pc n ylivettaisuudesta....kyllä se vaan on niin että kyllä toi tekniikka on aika mullistavaa ja saa konsoli vr lle aivan uuden suunnan. Tässä vertailus pcvr vs psvr2


Perustan ihan siihen mitä muistaakseni Unity kertoi taannoin GDC:ssä siitä mikä tuo saavutettu etu silmienseurantaa käyttävästä foveatedista oli PSVR2:n kanssa. Tarkoitus nyt ei tosiaankaan ollut sen perusteella mitään PC:n ylivertaisuutta promota vaa ihan todeta se että VR näillä näkymin vaatii ja tuleekin vaatimaan enemmän potkua ihan kaikilla alustoilla. PS5:llä sinänsä on paljon etua jo siitä että kehittäjät pystyvät räätälöimään pelinsä sille paremmin, PC:llä hukkuu yllättävänkin paljon tehoja siihen että ajoympäristöstä voi olettaa niin vähän. Lisäksi kun voi odottaa isompien kehittäjien, joilta löytyy enginepuolen osaamista, tekevän PSVR2:lle pelejä niin oma veikkaukseni on kyllä, että PSVR2+PS5 yhdistelmällä tullaan luultavasti näkemään näyttävimmät uudet VR-pelit. Toki toivon silti että porttauksia muillekin alustoille saataisiin.
 
Digital foundryn videolta näkee hyvin silmienseurannan vaikutuksen. Se kama mihin silmä ei fokusoi rendataan hyvinkin heikolla tasolla ja paukut sinne mihin silmä katsoo. Tuota kompromissia ei VR:ssa huomaa, koska silmienseuranta, mutta 2d-kuvissa/youtube videoissa näkee ihan kamalaa grafiikkaa siellä minne silmä ei yllä. Esimerkkikuva ja video aikaleimalla alla.

Tarkka alue minkä ihminen näkee on aika pieni,...

PC puolella peleihin ei silmienseurantaa ole vielä optimoidusti toteutettu. Kludgella sitä saa päälle, mutta lopputulos ei ole sama kuin, jos peli olisi optimoitu.


1676986375559.png


 
Jossain lentosimuissa varmaan saisi pyörivyyttä tuolla tarkennusalueella, nykyäänhän joku MS Simulator on niin helvetin raskas mille tahansa pc-setupille.

Sääli ettei PS5:lle ole, vielä ainakaan, mitään kunnon lentosimua.
 
Jossain lentosimuissa varmaan saisi pyörivyyttä tuolla tarkennusalueella, nykyäänhän joku MS Simulator on niin helvetin raskas mille tahansa pc-setupille.

Sääli ettei PS5:lle ole, vielä ainakaan, mitään kunnon lentosimua.
Eiköhän parhaat veikkaukset saa sillä puolella (psvr2) heittää johonkin ace combattiin jos tulee nykyiseen porttaus tai uutta tulossa.... Ja eiks war thunderista ole tulossa vr versio?
 
Jossain lentosimuissa varmaan saisi pyörivyyttä tuolla tarkennusalueella, nykyäänhän joku MS Simulator on niin helvetin raskas mille tahansa pc-setupille.

Sääli ettei PS5:lle ole, vielä ainakaan, mitään kunnon lentosimua.
Flightsimulatorissa taitaa olla joku cpu rajoite, kun nopeammatkaan gpu:t ei anna lisää fps:aa. Flightsimulator yksi harvoista peleistä missä dlss3:en käyttö on helppo perustella.
 
Jos Xboxille olisi ollut VR-laite (tulossa), niin Series X olisi mennyt ostoon Flight Simulatorin takia. Pakko kyllä viritellä joku purkkaviritys ratille ja polkimille GT7 varten, vaikkei alunperin ollut tarkoitus. Simujutut VR:llä kiinnostaa nyt kovastikin. Trophyhunttaus tällä hetkellä väsyttää. Toivottavasti PSVR 2:llekin saataisiin muutamia hyviä simuja.
 
Laitteisto kyllä pääsi yllättämään kuinka pätevän kuuloista kamaa sieltä onkaan tulossa. Tavallaan heräsi kiinnostus taas vr settiä kohtaan, joskus omistanut rift s mutta myin pois kun ei oikein tilaa mihinkään vr pelailuun enää muuton jälkeen ollut. Ainoa mikä itselle on aika suuri este joskus psvr2 hommaamiselle on pc tuki, kuitenkin pc puolelta itseltä löytyy alyxit yms ostettuna. Toivotaan että saataisiin joskus nämä lasit toimimaan kummallakin alustalla niin sitten viimeistään olisi todella kova setti kyseessä. Jännä muuten että launch pelilistassa ei ole beat saberia, kuitenkin taitaa olla yksi suosituimmista vr peleistä simppeliytensä ja hauskuutensa takia.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 618
Viestejä
4 493 810
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
NiuNau

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom