Tykkään siitä että basson mukana koko ruumis tärisee, perse, kädet, rintakehä ja kaikki, ei pelkästään tärykalvot, en tykkää esim korvatulehduksista, painaumista, korvien hikoomisesta tai siitä kun niitä joutuu kokoajan repimään pois päästä jotta kuulee mitä kanssa-asujalla on asiaa.Toimii toimii, mutta kyllä itse ainakin tykkään että volumea voi säätää sen mukaan kuin itsestä tuntuu sopivalta eikä sen mukaan mitä voi ilman että naapurit tai muuta asunnossa olevat häiriintyvät.
Mistä tuo kuulokevihasi oikein kumpuaa? Kyllä on moniakin tilanteita joissa aikuinen ihminen "tarvitsee" kuulokkeita vaikkei nalkuttavaa vaimoa tai vauvaa olisikaan. Itse kulutan 99% sisällöstä (pelit, elokuvat, tv-sarjat, youtube videot yms.) kuulokkeilla vaikka ihan ok kaiuttimet löytyykin. Kyllä laadukkaat kuulokkeet varsinkin siinä pelaamisessa on paremmat niiden tarjoaman tarkkuuden ansiosta, vai oletko monesti nähnyt pro tason pelaajia käyttämässä kaiuttimia kuulokkeiden sijaan?
Mua ei pro tason pelaajat nyt kiinnosta yhtään siinä kun puhutaan mikä on hyväksi käyttäjälle, samat idiootit ostelee niitä l33t pelituoleja ja sit ihmetelleen kun on kaikki paikat paskana pelaamisen jälkeen.
Se on ihan fakta että esim cs tarvitsee kuulokkeet, mutta kun en enää ole teini eikä mua kiinnosta fps pelit konsolilla tippaakaan...