Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Optimitilanteessa saat perusmallin 30fps grafiikat pro:lla 60fps. Jos et ole kultasilmä grafiikan suhteen niin pro on hyödytön.Nyt saisi tuota karvalakkia 379€.
Sanokaa nyt ytimekäs kannattaako tuota Pro vai perusmalli? Onko sulavuudessa merkittävä ero Pro:n eduksi?
Mutta käytännössä saat 30fps sijaan 40fps. Niin vähän se on tehokkaampi. Ja tuokin jo melkein yläkanttiin (yli 30%). Ehkä näemme myöhemmin jotain parempaa.Optimitilanteessa saat perusmallin 30fps grafiikat pro:lla 60fps. Jos et ole kultasilmä grafiikan suhteen niin pro on hyödytön.
Itse olen kyllä aika skeptinen tuon suhteen. On tullut todella paljon, todella huonoja Pro-pätsejä.Optimitilanteessa saat perusmallin 30fps grafiikat pro:lla 60fps. Jos et ole kultasilmä grafiikan suhteen niin pro on hyödytön.
Itse pähkäilen myös pro vs tavallinen välillä. Veikkaan että tulevat julkaisut kuten GTA VI satavat vahvasti pron laariin ja katumus voi olla silloin kovempi, jos nyt pihistelee. Mene ja tiedä kuinka isot erot sitten ovat…
Kaikki lisätehot ovat arvokasta pääomaa GTA VI kohdalla erityisesti. Samoin odotan tulevan Battlefieldin mahdollisesti haukkaavan kaiken irtiotettavan.Itse pähkäilen myös pro vs tavallinen välillä. Veikkaan että tulevat julkaisut kuten GTA VI satavat vahvasti pron laariin ja katumus voi olla silloin kovempi, jos nyt pihistelee. Mene ja tiedä kuinka isot erot sitten ovat…
Itelle tuli 04959/12300.Otin oman PS5 Pro 30:n käyttöön eilen niin mitä sarjanumeroita porukat ovat saaneet? Mulle tuli 04152/12300
Itsestään selvä juttu, mutta ole tässä todella tarkkana, eli huolellinen myyjän tsekkaus. Tuntuu, että nimenomaan PS5:n ympärillä on Torissa ja Huudossa valtava määrä kusettajia liikenteessä. Itselläkin tästä valitettavasti kokemusta.Itse kallistumassa käytetyn PS5 ostamiseen 'interim solution' hengessä.
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se, joka maksaa.Hulluinta (varsinkin tässä BF-aikaan/joulun alla) tuntuu olevan pyynnit käytetyistä. Kaksi vuotta vanhoista takuuttomista levyasemallisista pyydetään liki samaa mitä uusi digital versio maksaa. Eipä tarvinnut pitkään miettiä ostaako uuden vai käytetyn vaikka päädyinkin standard malliin.
Nyt on ollut tosiaan paljon pelejä, joissa PSSR näyttää rumemmalta välkkymisen ja artefaktien takia. Pro on saanut jonkin verran korkeamman FPS:n, mutta näyttää rumemmalta. Resoluutio on PSSR:llä monesti jopa 720p, kun tavan konsolilla se on selvästi korkeampi. Eli sen FPS-lisän voi ajatella tulevan jo siitä. Toki PSSR näyttää noita virheitä lukuunottamatta selvästi paremmalta samalla resoluutiolla kuin vanha konsoli. Tällä hetkellä PSSR vie suorituskykyä jopa 20% pois verrattuna ei-AI-upskaalaukseen, pyörii usein huomattavasti matalammalla resoluutiolla, ja lopputuloskin voi näyttää jopa rumemmalta, eli paljon olisi parantamista ja varmasti myös kehittäjillä oppimista, mutta ei niillä ole monesti jaksamista tai aikaa alkaa tekemään kunnollisia patcheja. Ei tilanne hirveän hyvältä nyt näytä, mutta uskon että saavat vielä hyviäkin parannuksia aikaan myös jatkossa, kuten nytkin on joissain peleissä nähty.Toki myönnän olevani kateellinen esim. Alan Wake 2:n Pro-version tarjoamille ray tracing ehostuksille ja kovasti harmittaa, kun ei niitä pääse näkemään. Tosin pelin performance-mode ilmeisesti näyttää paikoitellen Prolla jopa normipleikkaria rumemmalta, eli erot voivat pelistä ja käytettävästä grafiikkamodesta riippuen olla todella minimaalisia.
Älä päivitä enää. Tuohan oli ominaisuuspäivitys. Pelailet offlinella.Anniversary editioneihin sais jäädä pysyväksi.![]()
789.91€ tuli kassalla eli säästää noin 60€ suomihinnastaKeepa ilmoitteli että PS5 Pro lähtee Saksan Amazonista 749€ + veroero.
Viikonloppuna tuli vaihdettua molempien tattien moduulit konsolinetin myymiin hall-versioihin. Hiukan tuskaista oli saada vanhat irti mutta kun keksin ohuilla sivuleikkureilla katkoa jalat moduulin puolelta niin homma onnistui suht kivuttomasti. Kolviasema ja tinaimuri muut työkalut. Uudet oli jo suht hyvin säädöissä, mutta kalibroinnin jälkeen vielä paremmin. Katsotaan nyt miten kauan nämä pelittävät.Onko tuohon iänikuiseen ohjaimen driftaukseen jotain oikeasti toimivaa kikkaa, paitsi uuden ostaminen? Olen nyt kaksi kertaa avannut ja putsannut ne ohjainpinnat sieltä sisältä. Viimeisen putsauksen jälkeen ei montaa tuntia mennyt kun alkoi taas. Seuraavaksi lyön keksinnön UÄ-pesuriin IPAn sekaan.
Ärsyttää vähän tuo sonyn jatkuva hintojen nostelu. 12kk essential tilauskin pompsahti 72€:hen eikä edes minkäänlaista BF tarjousta annettu. Taidan pistää vastavetona koko essential tilauksen kiinni, kun ei pelaaminenkaan mitenkään aktiivista.
Oliko sulla voimassa oleva tilaus? Mulla oli tai siis on, mut ei näkyny mitään alea. Kai näissäki vielä joku pärstäkerroinItsellä näkyi kyllä siellä hikinen -20% Ale eli 59€
Tuli otettua, kun rouva pelailee enenpi noita moninpelejä.
Minulla oli tilaus. Peruin sen tuossa ennen black fridaytä. Voimassa toki vielä huhtikuuhun. Ei ole näkynyt tarjouksia.Oliko sulla voimassa oleva tilaus? Mulla oli tai siis on, mut ei näkyny mitään alea. Kai näissäki vielä joku pärstäkerroin![]()
Oliko sulla voimassa oleva tilaus? Mulla oli tai siis on, mut ei näkyny mitään alea. Kai näissäki vielä joku pärstäkerroin![]()
Minulla oli tilaus. Peruin sen tuossa ennen black fridaytä. Voimassa toki vielä huhtikuuhun. Ei ole näkynyt tarjouksia.
Juu. Tein juuri näin, mutta normihintaan ainoastaan pystyi uusimaan. Päivitykset muille tasoille olivat tarjouksessa kyllä.Oli voimassa, mutta olin perunut sen reilu viikkoa ennen alennuksia. Se piti erikseen käydä sieltä uusimisen kautta nappaamassa, Black friday "tarjouksen" kautta antoi vain päivittää seuraavalle tasolle alennuksen kera.
Juu. Tein juuri näin, mutta normihintaan ainoastaan pystyi uusimaan. Päivitykset muille tasoille olivat tarjouksessa kyllä.
Tulossa keskusvarastoon 11.12.2024
Alennus: Ilmainen toimitus
PS5 Pro, levyasema ja ständi odottaisi, muttei voi avata, kun Prisma ei vastaa kysymykseen miksi lähti bonukset samalla kun palautui edellinen tilaukseni, jonka jälkeen jouduin tekemään uuden tilauksen, kun tästä palautuneesta tilauksesta ei saanut bonuksia yhteydenotosta ja paikanpäällä käymisestä huolimatta mitenkään.![]()
Tarkoitus ostaa pojalle myös PS5 ja tuli mieleen, että hänen näyttö on aika onneton. Olisko suositella jotain edullista sopivaa pelinäyttöä? VRR olis varmaan jees mutta saako alle 200€.
Fortnitea lähinnä pelaa.
Mitäpä tähän muuta voisi vastata kuin että sinne prismaan kyselemään. Jos ohjain lähetetään jonnekkin kauemmas niin siinähän voi ainakin pyytää ohjainta lainaksi siksi aikaa että pystyy pelaamaan.Onko täällä tietoa meneekö ohjain takuuseen jos X nappi alkanut kiukutella? Jää välillä hetkeksi pohjaan. Välillä ei tee tätä pitkää aikaan ja vian toteaminen voi olla hankalaa jos vain muutaman kerran joku sitä huollossa painaa. Ostettu prisma.fi koko pelipaketti jossa ohjain mukana eli tuskin infosta uutta saa vaan pitää lähettää ja jos ei vika juuri ilmene niin mahtaako tulla kustannuksia?
Kai nämä kaikki on tehty?Mikähän homman nimi. Joulupukki toi PS5:sen. Pääkäyttäjällä ladattu voucherilla Just Dance 2025. Sitten tein lapsille tilit ja he ovat perheessäni. On asetettu se offline-käyttö myös päälle.
Lapsen tilillä kirjautuessa Just Dance näkyy pelikirjastossa, mutta se on vain demo... 2025 editionista pyytää rahaa.
Olen yrittänyt asentaa pelin uudelleen, kun lapsien tilit ovat tilini alla.
Mistä kiilastaa? Hermot menee, kun näyttää Sony tekevän näistä yhtä hankalia kuin Google.
Kuulostaa perus Ubisoft paskeelta. Ainakin Ubisoftin FAQ sanoo että Just Dance Subaukset ei toimi samassa konsolissa kuin sillä käyttäjällä jolla on omistusoikeus.Mikähän homman nimi. Joulupukki toi PS5:sen. Pääkäyttäjällä ladattu voucherilla Just Dance 2025. Sitten tein lapsille tilit ja he ovat perheessäni. On asetettu se offline-käyttö myös päälle.
Lapsen tilillä kirjautuessa Just Dance näkyy pelikirjastossa, mutta se on vain demo... 2025 editionista pyytää rahaa.
Olen yrittänyt asentaa pelin uudelleen, kun lapsien tilit ovat tilini alla.
Mistä kiilastaa? Hermot menee, kun näyttää Sony tekevän näistä yhtä hankalia kuin Google.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.