Playstation 5

Omaan v*tutukseen. Mutta tämmöisissä rajoitetuissa painoksissa jälleenmyyjät saavat tasan tarkkaan sen verran mitä heille on luvattu. Tässä nyt ärsyttää myös sekin kun on myynyt tavaraa pois kun on kokoajan luullut saavansa tuon. Mitä tuohon ennakkovaraukseen tulee niin verkkokauppahan ei kertonut mitään ennakkoon että milloin tulisi tilattavaksi, niin minähän valvoin tuon yön päivitellen niiden sivustoa.

Ja vielä kun olen laittanut tuohon puljuun tuhansia euroja vuosien saatossa niin pisti oikein vihaksi heidän pahoittelu viesti. Laitoin tämän asian kuitenkin kuluttaja-asiamiehelle ja ostan jatkossa tavarani kilpailijoilta.

Meni kyllä tunteisiin 🥲
Älä turhaan harmistu, jos sulla on sieltä tilausvahvistus niin he ovat kuluttajasuojalain mukaan velvollisia sulle sen tuotteen toimittamaan, tai maksamaan sinulle erotuksen mitä sulla menee itse hommata toi.

Edit: kkv kateosto googleen ni saat lisää tietoa.

Itse saanut esim powerilta 500e tilille kun hakenut gigantista kameran sen jälkeen kun nä pellet yrittäneet perua tilausta.

Älä turhaan harmistu, jos sulla on sieltä tilausvahvistus niin he ovat kuluttajasuojalain mukaan velvollisia sulle sen tuotteen toimittamaan, tai maksamaan sinulle erotuksen mitä sulla menee itse hommata toi.

Edit: kkv kateosto googleen ni saat lisää tietoa.

Itse saanut esim powerilta 500e tilille kun hakenut gigantista kameran sen jälkeen kun nä pellet yrittäneet perua tilausta.

Ihan arvalla heitän mutta ei taida erotuksella ostaminen onnistua kun kyseessä on äärimmäisen rajoitettu painos joten mistään kaupasta et sitä saa ja ainoa tapa ostaa tuommoinen konsoli on nyt ebay ja muut kauppapaikat ja hinnat pyörivät siellä 3000-4000 eurossa.

Oletan että vastaavia tapauksia on käsitelty aikaisemminkin kuluttaja-asiamiehen toimesta/kuluttajasuojalain nojalla eli jos joku osaa kaivella niin kiinnostaisi tietää miten tämä teoriassa tästä voi edetä.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
257 654
Jäsenet
73 982
Uusin jäsen
Tonninseteli_

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom