Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Unohdin laittaa aikasempaan viestiin että ostin jo tuon PS4 version.Tai sitten otat PS+ Extran kuukaudeksi 13,95€ (jos ei ole jo PS+ tilausta) ja pelaat PS5 version sieltä.
Mulla joku juttu että jos on aasialaisia hahmoja(tai sijoittuu aasialaiseen maailmaan) niin haluaisin pelin olevan aasialaisella kielellä mutta vähintään englaniksi toki sitten tekstit.Kannattaa kokeilla myös japanilaista audiota ja Kurosawa-filtteriä.Tosin hyvin se ääntää japanilaisittain paikkoja ja nimiä englanninkielisellä audiollakin. Tykkäsin todella paljon tuosta pelistä.
Paljon teillä muilla on hintaa tuolla Ghost of Tsushimalla? Omalla Suomi-tunnuksella normaalit hinnat on 50 ja 60 euroa eikä niistä tule alennusta. Toisella Saksan tunnuksella on tällä hetkellä nuo normaalit alennushinnat 39,97 ja 29,37, jotka näkyy myös kirjautumattomana.
Ainakin kerran oon nähnyt oman kohdennetun alennuksen omalle tunnukselle, mutta tää on jännää että normaalit hinnat on eri kuin muille, eikä sitten tule alennuksia edes siihen muiden alennushintaan. Mielenkiintoista on myös että nuo hinnat on tasan 50 ja 60 euroa eikä "normi" 49,95 ja 59,95.
Onks sulla myös PS+:n kautta saatu GOT Legends? Huomasin, että sen hinta ois normaalisti 19,95 eli tuon kun vähentäisi noista normaalihinnoista 79,95 ja 69,95, niin saa nuo tasan 50 ja 60. Se vois selittää asian.Nuo 50 ja 60 vaikuttaisi täälläkin olevan.
Onks sulla myös PS+:n kautta saatu GOT Legends? Huomasin, että sen hinta ois normaalisti 19,95 eli tuon kun vähentäisi noista normaalihinnoista 79,95 ja 69,95, niin saa nuo tasan 50 ja 60. Se vois selittää asian.
Itse käyttänyt tätä. BIOS-modessa toimii hyvin pleikkarin kanssa:Käyttääkö joku näppäimistöä ja hiirta PS5:lla ? Suosituksia ?
Kokemuksia tästä :
![]()
Hori Tactical Assault Commander -mekaaninen näppäimistö, PS5 / PS4 / PC 134,99
Tactical Assault Commander (TAC) on mekaaninen näppäimistö PlayStation 5:lle, PlayStation 4:lle ja PC:lle.www.verkkokauppa.com
Kuullosta sellaiselta mitä en halua tehdä ( aina kun joku puhuu BIOS:sta , menee osastolle en osaa, pelkään , hajoitanko kaiken ).Itse käyttänyt tätä. BIOS-modessa toimii hyvin pleikkarin kanssa:
Meillä käytössä tommonen Rapoo K8000M näppäimistö + hiiri setti. Toimii oikein hyvin, lähinnä Minecraftin peluussa tuo on ollut käytössä. Myös paria muutakin langatonta 2.4Ghz näppistä (Rapoo, Keychron) ja hiirtä (Logitech, Rapoo, Razer) ollut jossain vaiheessa käytössä, eikä mitään ongelmia.Kuullosta sellaiselta mitä en halua tehdä ( aina kun joku puhuu BIOS:sta , menee osastolle en osaa, pelkään , hajoitanko kaiken ).
Ylipäätään onko näppispelaaminen pleikalla ihan toimivaa ?
Tää on ollut ihan toimiva, nähtävästi myös slim malliin saatavilla.Mistä saa tilattua Slim malliin noita vaakatuki klipsuja?
En kyllä viittis noin paljoa maksaa virityksistä, kun vielä postit päälle. Täytyy varmaan Aliexpressistä tilata, onpas ihme touhua että ei myydä niitä muoviklipsuja missäänTää on ollut ihan toimiva, nähtävästi myös slim malliin saatavilla.
En kyllä viittis noin paljoa maksaa virityksistä, kun vielä postit päälle. Täytyy varmaan Aliexpressistä tilata, onpas ihme touhua että ei myydä niitä muoviklipsuja missään
En kyllä viittis noin paljoa maksaa virityksistä, kun vielä postit päälle. Täytyy varmaan Aliexpressistä tilata, onpas ihme touhua että ei myydä niitä muoviklipsuja missään
Joo no, tämmönen ainakin löyty Googlella, ei vaan ole kokemusta 3D-tulostuksestaTulipa vaan mieleen, että uskoisin, että tuollaiset palikat olisi aika helppo 3D-tulostella ja varmasti jostain löytyy valmiit mallit.
Missäpäin turkua vaikutat, voin tulostella.Joo no, tämmönen ainakin löyty Googlella, ei vaan ole kokemusta 3D-tulostuksesta
PS5 SLIM REPLACEMENT FEET by DEADBEATDOOM | Download free STL model | Printables.com
Download 3D printable STL modelswww.printables.com
Jos lopettaa ton ps plus niin ne ilmaiset lunastetut pelit poistuu, mutta saako ne aiemmin lunastetut takaisin jos ottaa myöhemmin uudestaan jäsenyyden?
Kyllä saa.Jos lopettaa ton ps plus niin ne ilmaiset lunastetut pelit poistuu, mutta saako ne aiemmin lunastetut takaisin jos ottaa myöhemmin uudestaan jäsenyyden?
OnnistuuJos lopettaa ton ps plus niin ne ilmaiset lunastetut pelit poistuu, mutta saako ne aiemmin lunastetut takaisin jos ottaa myöhemmin uudestaan jäsenyyden?
Onko noista taas sekaisin vanhaa/uutta myynnissä (eli sama juttu kun vuosi-pari sitten päivittyi liipaisinmekanismi vahvemmaksi)?Onkohan tuo Kärkkäisen musta ohjain sitä uusinta revisiota missä akunkesto parantunut? Hinnan puolesta houkuttelee kyllä, mutta jos vanhaa revisiota, niin sitten nou thanks.
Voisi kuvitella että vanhaa varastoa on voinut olla siinä määrin paljon, että niitä vieläkin löytyy hyllystä. Siksi olisi parempi varmistua asiasta.Onko noista taas sekaisin vanhaa/uutta myynnissä (eli sama juttu kun vuosi-pari sitten päivittyi liipaisinmekanismi vahvemmaksi)?
Ei niissä mitään eroa taida olla. Olen katsellut nyt muutamia purku/testi videoita niin erot on lähinnä vain sisällä olevien ruuvien värissä/sijoittelussa ja pieniä muoviosien muutoksia siellä täällä. Akku sama, sähkölogiikka sama. Akunkestosta ei oikein löydy muuta tietoa muuta kuin foorumijuttuja. Ei ole oikein vertailukelpoista mittadataa että kestääkö akku pidempään vaikka ohjain on liipasimien muotoilua lukuunottamatta sisältä samat.Nyt ollaan jo 4. sukupolvessa näiden ohjaimien osalta. Sony ei tietenkään mitenkään kerro mitä paketissa on, vaan se täytyy salapoliisina tutkia sarjanumerosta tms. Ymmärrän syyn, pitäähän vanhat romut saada kaupaksi, mutta ei ole kovin kuluttajaystävällistä.
Ihan totta, että erot eivät ole isoja ja peruspelaajalle ei ole juurikaan väliä minkä version sattuu saamaan. Kuitenkin joillekkin saattaa näillä pienillä eroilla olla väliä, jos haluaa ohjainta modata tms.Ei niissä mitään eroa taida olla. Olen katsellut nyt muutamia purku/testi videoita niin erot on lähinnä vain sisällä olevien ruuvien värissä/sijoittelussa ja pieniä muoviosien muutoksia siellä täällä. Akku sama, sähkölogiikka sama. Akunkestosta ei oikein löydy muuta tietoa muuta kuin foorumijuttuja. Ei ole oikein vertailukelpoista mittadataa että kestääkö akku pidempään vaikka ohjain on liipasimien muotoilua lukuunottamatta sisältä samat.
Trigger Mechanism Housing Changes: Internal changes to the trigger areas of the controller mean that prior revision “full” (combined face and trigger) kits and solo trigger kits do not fit the BDM-040 controller and will need to be redesigned.
Olikos tämä siis pleikan kaupan kautta? Kysyn nöin tyhmiä sillä ei ole ollut hetkeäkään aikaa avata koko konsolia pidempään aikaan..Nyt on myös subscriptionit tarjouksessa. Itse jätin maaliskuussa tauolle ja nyt uusin Plus extran 95e. Onkohan tarjoukset kaikille samat?
Powerilla uusi ja vanha molemmat listoilla, ja niissä on eri EAN viivakoodi, eli siitä voi päätellä pakkausta avaamatta kumpi on kyseessä.Onkohan tuo Kärkkäisen musta ohjain sitä uusinta revisiota missä akunkesto parantunut? Hinnan puolesta houkuttelee kyllä, mutta jos vanhaa revisiota, niin sitten nou thanks.
Nyt on myös subscriptionit tarjouksessa. Itse jätin maaliskuussa tauolle ja nyt uusin Plus extran 95e. Onkohan tarjoukset kaikille samat?
Jep. Vaikuttaa samalta kuin viimeksi, eli voimassa olevan tilauksen upgrade ja uusi tilaus on tarjouksessa, olemassa olevan tilauksen jatko samanlaisena ilman upgradea taas ei.Tilaus päällä ei näytä olevan mitään tarjousta jatkolle. Tai ainakaan konsolin storessa sellaista kohtaa löydä.
Miten se tilaus onnistuu, jos ei osaa itse edes katsoa sitä hintaa...Paljon hinta essential?
Miten se tilaus onnistuu, jos ei osaa itse edes katsoa sitä hintaa...
57,76€/12kk...
Jälkimmäinen viesti olisi riittänyt, mutta kiitos!Miten se tilaus onnistuu, jos ei osaa itse edes katsoa sitä hintaa...
57,76€/12kk...
Niin kuin, näkyy kaikille. Jos ei ole tilaus voimassa...Kuten siinä tarjouksessakin sanotaan, hinta voimassa valikoiduille jäsenille. Kaikille ei siis näy se alehinta, sitä on vaikea silloin katsoa.