Graafisesti iso parannus molemmissa vanhoihin. Toivottavasti Tomb Raider tulee uusille. Jos XBoxin hankit niin eikä ole tehokasta PC:tä, niin tähyile microsoftin uutta lentosimua. Minulla XBox jää PC:n takia väliin, muutoin tulisi varmaan sekin hommattua. Pleikan suhteen kysymys taitaa olla lähinnä milloin tulee hankittua.
Konsolit tulevat huomattavasti PC-pelaamista halvemmaksi, oheislaitteet jo maksaneet simuiluun yli 1200 euroa ja siihen PC päälle. Itselle voi vielä tuollaisen PC:n ostaa, mutta lapsille konsolit ovat paljon parempi vaihtoehto siihen asti kunnes maksavat itse
Tomb Raiderissa ja vastaavissa ei ole edes oikeastaan eroa, saati sitten lego peleissä jotka tulee luultavasti hankittua kaikki. Singstar on jäänyt pois pelilistalta, joten se ei ole enää valintasyy siinä missä PS4:n aikaan. Suuria eroja noilla kahdella (PS ja XBox) konsolilla ei ole, ellei harrasta nettipelaamista. Silloin menenee kaveripiirin mukaan. Itse valitsen pleikan sen takia että toimii myös vanhat pelit siirtymäkautena.