Alkaa menemään hermot Dualsensen surkeaan laatuun. 2 kertaa olen palauttanut verkkokauppaan ohjaimen driftaamisen takia, yhden kerran uusi ohjain ei toiminut paketista otettaessa pelissä ollenkaan. Joka kerta olen saanut uuden ohjaimen suoraan hyllystä vaihdossa, joten "korjaus" on ollut kyllä vaivatonta.
Pelaan pleikkarilla vähän, säännöllisesti vain NHL 22 -peliä. Muuten pelaaminen hoituu PC:llä. Pelaan ihan normaalisti enkä pudottele ohjainta. Mistä saisi sellaisen ohjaimen tähän rotiskoon, että tatit ei ala itsekseen sekoilemaan?
Oon pelannut PS1, PS2, PS3, Xbox 1, Xbox 360 ja Xbox One. Ikinä ei oo ollut ohjainten kanssa mitään ongelmia. Takuu alkaa ohjaimesta loppumaan pikkuhiljaa, täytynee miettiä että pitääkö laittaa koko romu myyntiin mieluummin kun ostaa uusia ohjaimia muutaman kuukauden välein..
No niin. Pelittihän se ohjain huimat 4kk hyvin kevyellä käytöllä. Taas vasen tatti driftailee. En tiedä kehtaanko kiikuttaa verkkikseen neljättä kertaa tota maailman paskinta peliohjainta. Joka kerta antavat vaihdossa hyllystä uuden joka kestää muutaman kuukauden. Viime kerralla varoittelivat takuun loppumisesta, saa nähdä pitääkö Playstationin kanssa vääntää.