Playstation 5

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
Juu, todella nopeasti latasi Gran Turismo 7 ja sitten päivityksen siihen päälle, MUTTA juuri kun olin pääsemässä peliin niin korjaustöitä tänään. Aamusta iltaan. Noh... nyt Horizon latautumassa.

Jostain syystä oman PS5 tuuletin on melko korkealla teholla jatkuvasti, eli aika kummallista. Kun pelin äänet päällä ei se kuulu lainkaan, mutta heti kun rauhallinen valikko taikka kohta niin ekana kuulen tuulettimen äänen. Tasainen humina. Täysin naurettavaa kun jo tottunut XSX äänettömyyteen.

Voi olla että aikanaan vaihdan tuulettimen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 946
Juu, todella nopeasti latasi Gran Turismo 7 ja sitten päivityksen siihen päälle, MUTTA juuri kun olin pääsemässä peliin niin korjaustöitä tänään. Aamusta iltaan. Noh... nyt Horizon latautumassa.

Jostain syystä oman PS5 tuuletin on melko korkealla teholla jatkuvasti, eli aika kummallista. Kun pelin äänet päällä ei se kuulu lainkaan, mutta heti kun rauhallinen valikko taikka kohta niin ekana kuulen tuulettimen äänen. Tasainen humina. Täysin naurettavaa kun jo tottunut XSX äänettömyyteen.

Voi olla että aikanaan vaihdan tuulettimen.
Itse vahvistit sen, että laitteessasi on vikaa eikä laitteen ominaisuus. Tuuletin ei kuulu pyöriä jatkuvasti korkeilla kierroksilla. Ei liene sattumaa kun käytettynä meni myyntiin. Takuukin alkaa olla hyvin kulutettu jos alkupään laite.
 
Liittynyt
27.02.2022
Viestejä
698
Kymysys: tekeekö noilla Sonyn Pulse 3D -kuulokkeilla mitään? Ei mitään kovin kummoisia arvioita ole saanut, mutta ilmeisesti toimivat saumattomasti ja pelatessa ihan OK? Kun taas tulevat tarjoukseen ~65€ hintaan, niin voisihan nuo melkein napata, kun tuntuu välillä peliäänien jäävän taka-alalle, kun joutuu aamuisin ja iltaisin pitämään volumet niin pienellä, ettei pieninmäinen heräisi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Kymysys: tekeekö noilla Sonyn Pulse 3D -kuulokkeilla mitään? Ei mitään kovin kummoisia arvioita ole saanut, mutta ilmeisesti toimivat saumattomasti ja pelatessa ihan OK? Kun taas tulevat tarjoukseen ~65€ hintaan, niin voisihan nuo melkein napata, kun tuntuu välillä peliäänien jäävän taka-alalle, kun joutuu aamuisin ja iltaisin pitämään volumet niin pienellä, ettei pieninmäinen heräisi.
Tohon käyttötarkotukseen varmasti ihan ok. Itellä jääny vähälle käytölle kun asuu yksin ja joutuu silmälaseja käyttämään pelatessa, niin noi rupeaa aika nopeesti painamaan sankoja kalloon sisään.

Noi on sit tosiaan 100% pelaamiseen suunniteltu, todella outo äänimaailma tuntu olevan ainakin aluks, mut pelatessa se on ihan fine. Muussa sit ei oikeastaan juurikaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Kymysys: tekeekö noilla Sonyn Pulse 3D -kuulokkeilla mitään? Ei mitään kovin kummoisia arvioita ole saanut, mutta ilmeisesti toimivat saumattomasti ja pelatessa ihan OK? Kun taas tulevat tarjoukseen ~65€ hintaan, niin voisihan nuo melkein napata, kun tuntuu välillä peliäänien jäävän taka-alalle, kun joutuu aamuisin ja iltaisin pitämään volumet niin pienellä, ettei pieninmäinen heräisi.
Minusta ovat pelikäytössä aivan hyvät. Ostin Ps5 julkaisun tienoilla enkä ole katunut. Missään nimessä en musiikkia näillä kuuntelisi, mutta pelailuun ja chättiin kaverin kanssa kelvot.
 

HikinenM

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Kymysys: tekeekö noilla Sonyn Pulse 3D -kuulokkeilla mitään? Ei mitään kovin kummoisia arvioita ole saanut, mutta ilmeisesti toimivat saumattomasti ja pelatessa ihan OK? Kun taas tulevat tarjoukseen ~65€ hintaan, niin voisihan nuo melkein napata, kun tuntuu välillä peliäänien jäävän taka-alalle, kun joutuu aamuisin ja iltaisin pitämään volumet niin pienellä, ettei pieninmäinen heräisi.
Käytän vain kun pakko eli myöhään illalla kun perhe nukkuu. Äänenlaatu on IMO heikon puoleista ja 3D äänien toiminta ei vastaa odotuksia ja donglen tarve PS5 käytössä on miinus myös. Hintaansa nähden silti ihan kelpo kapistus.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 360
Kymysys: tekeekö noilla Sonyn Pulse 3D -kuulokkeilla mitään? Ei mitään kovin kummoisia arvioita ole saanut, mutta ilmeisesti toimivat saumattomasti ja pelatessa ihan OK? Kun taas tulevat tarjoukseen ~65€ hintaan, niin voisihan nuo melkein napata, kun tuntuu välillä peliäänien jäävän taka-alalle, kun joutuu aamuisin ja iltaisin pitämään volumet niin pienellä, ettei pieninmäinen heräisi.
Tarjoushinnalla oikein hyvä ostos. Dongle toimii hyvin vaikka on pleikkarin taakse kytketty, niin tarvitse jättää eteen törröttämään. Suoraan paketista äänenlaatu on vähän tunkkainen, mutta onneksi tuo EQ on helposti ulottuvilla pikavalikossa, niin saa säädettyä sen mieleisekseen. Tässä on ihan hyvä video aiheesta, saa vähän osviittaa mihin suuntaan noita voi säätää. Itse taisin säätää niin että 100Hz ja 400Hz on +1db ja loput tuon videon Balanced asetuksien mukaan.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
8 023
Pelit saa muuten myös ostettua/asennettua luurin appsista. Voi vaikka työpaikalla ostaa/laittaa pelin asentumaan applikaation kautta. On peli sitten valmiina kun pääsee kotiin.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 186
Tais olla varmaan sama kaveri ketä hehkutti switchiäki samanlaisilla ylistys sanoilla, joitain vuosia sitten. :hmm:
Itselle taas tulee mieleen se kaveri, ketä oli yksiöönsä(?) ostamassa 77' LG oledia ja Xbox Series X:ää. Muistaako joku nimimerkin? Siinä oli meinaan hehkutusta ja juttua kerrakseen.
 

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
Hei kaikille,

En ymmärrä sellaista asiaa kun laitan vaikka GT7 päälle ja pelaan, miksi tuuletin käy tavallaan aika voimakkaana? onko peli niin raskas? olen pohtinut tuulettimen vaihtamista jos se jotain auttaisi? Toki sitä voisi kuulokkeitakin kokeilla, mutta mieluiten kone voisi olla hiljaisempi.

Pelin äänien takaa ei kuulu mitään, mutta hiljaisemmat kohdat... en pysty lainkaan keskittymään itse peliin, mistä voisin käydä jo huomenna hakemassa tuulettimen?
 
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
448
Hei kaikille,

En ymmärrä sellaista asiaa kun laitan vaikka GT7 päälle ja pelaan, miksi tuuletin käy tavallaan aika voimakkaana? onko peli niin raskas? olen pohtinut tuulettimen vaihtamista jos se jotain auttaisi? Toki sitä voisi kuulokkeitakin kokeilla, mutta mieluiten kone voisi olla hiljaisempi.

Pelin äänien takaa ei kuulu mitään, mutta hiljaisemmat kohdat... en pysty lainkaan keskittymään itse peliin, mistä voisin käydä jo huomenna hakemassa tuulettimen?
Ebaysta laita tuuletin tilaukseen nyt, niin ei tarvi tätä enää surkutella enempää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Pelin äänien takaa ei kuulu mitään, mutta hiljaisemmat kohdat... en pysty lainkaan keskittymään itse peliin, mistä voisin käydä jo huomenna hakemassa tuulettimen?
Saatsä jotain videota tosta äänestä? Rupes kiinnostamaan jos se kerta noin häiritsevä on, et onks vehkeessä vikaa vai hä.

Mistään suomesta tuskin löydät noita tuulettimia. Ebaysta tjsp tilaukseen vaan ja odottelemaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Hei kaikille,

En ymmärrä sellaista asiaa kun laitan vaikka GT7 päälle ja pelaan, miksi tuuletin käy tavallaan aika voimakkaana? onko peli niin raskas? olen pohtinut tuulettimen vaihtamista jos se jotain auttaisi? Toki sitä voisi kuulokkeitakin kokeilla, mutta mieluiten kone voisi olla hiljaisempi.

Pelin äänien takaa ei kuulu mitään, mutta hiljaisemmat kohdat... en pysty lainkaan keskittymään itse peliin, mistä voisin käydä jo huomenna hakemassa tuulettimen?
Olitkos jo kertonut millainen tuuletin sinulla siellä sisällä on? Olet varma että kyse on tuulettimen äänestä?
 

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
hmm... hyviä pointteja. harmittaa koska aikanaan PS4 pelaamiseni loppui vuosiksi koska -> Jet Engine PS4 ... nyt sitten pelatessa tämän kanssa ok, MUTTA kaikki hiljaisemmat hetket...

en väitä että ääni, tuuletin olisi mitenkään erikoisen kova, mutta kuitenkin sellainen että se on selkeästi päällä ja tuottaa ääntä. ihmettelen miksi kun olen esim. GT7 valikossa. joku kavereistani sanoi että hänen PS5 pitää ääntä noin 30 min. ja sitten "rauhoittuu" ... kuitenkin jos vertaan XSX niin ero on kuin yö ja päivä.

hmm... tosiaan käytettynä hankin konsolin ja takuusta tuli kuva. eipä tuolla kuvalla varmaan paljoa tee... ihmettelen vain tätä PS5 touhua verrattuna XSX... tässä mielessä PS5 on aika onneton, jos niin suurta vaihtelua konsoleiden tuuletin ratkaisuissa
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 599
Täällä jo monta kertaa laitettu, että vaihda tuuletin jos häiritsee. Omasta laitteesta en kuule mitään joten ei tuo normaalia ole. Xbox puolella parempi tuuletinratkaisu, mutta on tuollakin äänekkämpiä yksilöitä. Jos sulla yksi laite hiljainen tai kovaääninen ei tarkoita että ne kaikki laitteet ovat samanlaisia (ikävä kyllä). Kaikki laitteet pitävät tuuletinääntä. Mielestäni tuuletinvertailuja konsoleiden välillä voisi jatkaa väittelyketjussa.
 

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
Täällä jo monta kertaa laitettu, että vaihda tuuletin jos häiritsee. Omasta laitteesta en kuule mitään joten ei tuo normaalia ole. Xbox puolella parempi tuuletinratkaisu, mutta on tuollakin äänekkämpiä yksilöitä. Jos sulla yksi laite hiljainen tai kovaääninen ei tarkoita että ne kaikki laitteet ovat samanlaisia (ikävä kyllä). Kaikki laitteet pitävät tuuletinääntä. Mielestäni tuuletinvertailuja konsoleiden välillä voisi jatkaa väittelyketjussa.
Pointti, on siinä että miksi tuuletin on tavallaan melko voimakkaalla jos olen pelin valikossa? Eli onko se ominaisuus, jolla pidetään PS5 viileänä, koska laite on kyllä suorastaan kylmä. Jostain kohtia kuuma, mutta kokonaisuutena hyvin viileä.

XSX on jostain kohtia sivuilta hyvinkin kuuma, ja siksi ehkä tuuletinkin lähes äänetön.

Jotain tässä PS5 suunnittelussa on mennyt totaalisen pieleen jos näin suuria eroja konsoleiden välillä. Ja eivätkö he muuttaneet malleja? Tuli jokin uusi tuuletin ratkaisu? Sitten on erikseen DIGI PS5 ja fyysinen PS5, eli onko niiden systeemeissä eroa?


tämä video, minulla hieman tuota samaa ääntä...
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 186
Pointti, on siinä että miksi tuuletin on tavallaan melko voimakkaalla jos olen pelin valikossa? Eli onko se ominaisuus, jolla pidetään PS5 viileänä, koska laite on kyllä suorastaan kylmä. Jostain kohtia kuuma, mutta kokonaisuutena hyvin viileä.

XSX on jostain kohtia sivuilta hyvinkin kuuma, ja siksi ehkä tuuletinkin lähes äänetön.

Jotain tässä PS5 suunnittelussa on mennyt totaalisen pieleen jos näin suuria eroja konsoleiden välillä. Ja eivätkö he muuttaneet malleja? Tuli jokin uusi tuuletin ratkaisu? Sitten on erikseen DIGI PS5 ja fyysinen PS5, eli onko niiden systeemeissä eroa?


tämä video, minulla hieman tuota samaa ääntä...
Kuten jo monta kertaa neuvottu, laita konsoli takuuseen tai vaihda itse tuuletin jos epäilet siinä vikaa. Normaalia se ei ole että kone häiritsevän kovaa ääntä pitää. Laitteen suunnittelussa ei ole mitään vikaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
502
Pointti, on siinä että miksi tuuletin on tavallaan melko voimakkaalla jos olen pelin valikossa? Eli onko se ominaisuus, jolla pidetään PS5 viileänä, koska laite on kyllä suorastaan kylmä. Jostain kohtia kuuma, mutta kokonaisuutena hyvin viileä.

XSX on jostain kohtia sivuilta hyvinkin kuuma, ja siksi ehkä tuuletinkin lähes äänetön.

Jotain tässä PS5 suunnittelussa on mennyt totaalisen pieleen jos näin suuria eroja konsoleiden välillä. Ja eivätkö he muuttaneet malleja? Tuli jokin uusi tuuletin ratkaisu? Sitten on erikseen DIGI PS5 ja fyysinen PS5, eli onko niiden systeemeissä eroa?


tämä video, minulla hieman tuota samaa ääntä...
Tuo on juuri se coilwhine mikä aika yleinen näissä. Ei tietääkseni auta tuulettimen vaihto.
 

scowl

Tukijäsen
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
620
Ei tuon testudo80 altteri nro. 12 kanssa kannata vääntää kättä mistään. Kaava on vuodesta toiseen sama. Ensin kehutaan jokin maasta taivaisiin jonka jälkeen alkaa kritisointi ihan turhista asioista. Kohta on taas toisella nimellä jotain toista asiaa jauhamassa...
 

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
Kuten jo monta kertaa neuvottu, laita konsoli takuuseen tai vaihda itse tuuletin jos epäilet siinä vikaa. Normaalia se ei ole että kone häiritsevän kovaa ääntä pitää. Laitteen suunnittelussa ei ole mitään vikaa.
Tuo on juuri se coilwhine mikä aika yleinen näissä. Ei tietääkseni auta tuulettimen vaihto.
No tosiaan ostin PS5 konsolin käytettynä ja sain valokuvan tuosta takuusta. Kysyn asiaa asiakaspalvelusta. (Saunalahti / Elisa)
 
Liittynyt
18.03.2022
Viestejä
7
No tosiaan ostin PS5 konsolin käytettynä ja sain valokuvan tuosta takuusta. Kysyn asiaa asiakaspalvelusta. (Saunalahti / Elisa)
Kyllä se takuu on voimassa vaikka laitteen omistaja vaihtuu.

Itse kun availee laitteen niin takuu raukee ja huonolla tuurilla hajottaa koko vehkeen omalla säätämisellä.
 

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
Kyllä se takuu on voimassa vaikka laitteen omistaja vaihtuu.

Itse kun availee laitteen niin takuu raukee ja huonolla tuurilla hajottaa koko vehkeen omalla säätämisellä.
Kiitos.

Mutta miten kun laitteen pakkausta ei ole? Siinä kuulemma jotkut takuuohjeet, palautukseen liittyen, huoltoon, ilmeisesti. Jätin asiakaspalveluun kuitenkin soittopyynnön. Mahtava laite muuten, mutta ihmettelen miksi käy koko ajan 80-90 % teholla vaikka olisin pelin valikoissa. Täytyy lukea tuosta "coil whinestä" mikä ikinä sitten onkaan...

Ollut surkea onni näiden PS-konsoleiden kanssa... 2 kpl -> Jet Engine PS4 ja nyt tämä PS5 ...
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
923
Tuo on juuri se coilwhine mikä aika yleinen näissä. Ei tietääkseni auta tuulettimen vaihto.
Piti ihan kuulokkeet korville laittaa ja ei tuo mun mielestä coilwhineä ole vaan vialliselta tuulettimelta kuulostaa, ihan niinkuin vastais johonkin tietyillä kierroksilla? Ite antaisin laitteelle napakasti kämmentä joskos siitä tokenis ennen kun lähtisin takuurumbaan.
 
Liittynyt
18.03.2022
Viestejä
7
Kiitos.

Mutta miten kun laitteen pakkausta ei ole? Siinä kuulemma jotkut takuuohjeet, palautukseen liittyen, huoltoon, ilmeisesti. Jätin asiakaspalveluun kuitenkin soittopyynnön. Mahtava laite muuten, mutta ihmettelen miksi käy koko ajan 80-90 % teholla vaikka olisin pelin valikoissa. Täytyy lukea tuosta "coil whinestä" mikä ikinä sitten onkaan...

Ollut surkea onni näiden PS-konsoleiden kanssa... 2 kpl -> Jet Engine PS4 ja nyt tämä PS5 ...


Tossa video miltä ps5 nyt normaalistikin vaan ”kuuluu kuulostaa”.

Elisalta saa takuuhuolto-/palautusohjeet asiakaspalvelusta ja heidän sivuiltakin löytyy ohjeet jos hakee. Varmaan joku lappu tulostettava mihin täyttää kysytyt tiedot ja postiin laittaa. Laatikonhan ei tarvitse olla alkuperäinen, vaan sellainen mihin se mahtuu ja on hyvin suojattu ja pehmustettu.
 

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
Piti ihan kuulokkeet korville laittaa ja ei tuo mun mielestä coilwhineä ole vaan vialliselta tuulettimelta kuulostaa, ihan niinkuin vastais johonkin tietyillä kierroksilla? Ite antaisin laitteelle napakasti kämmentä joskos siitä tokenis ennen kun lähtisin takuurumbaan.
Siis mitä tarkoitat, olen kiristänyt laitteen ruuveja? ... sitten kelasin voiko siellä jossain tuulettimen syvyyksissä olla jotain pölyä. Olen kunnolla yrittänyt putsata. Voin toki yrittää tuotakin...
 
Liittynyt
18.03.2022
Viestejä
7
Tuli mieleen, että kun availit tuulettimen putsailua varten niin lähtikö joku ”warranty” tarra tjsp. pois. Koska sitten on eniveis takuu rauennut siinä kohtaa jo aiemmin :p
 

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
Tuli mieleen, että kun availit tuulettimen putsailua varten niin lähtikö joku ”warranty” tarra tjsp. pois. Koska sitten on eniveis takuu rauennut siinä kohtaa jo aiemmin :p
Siis olen avannut vain nämä vaihdettavat kannet. Kokeilin puhdistaa ilmapuhdistin + ruuvejen kiristäminen + läimäytys + vaaka ja pysty asennot. Kun pelin laittaa päälle niin oma arvio 80-90 % tuuletin, ylipäätään tehojen käyttö. Jatkuvalla syötöllä.

Vaikka olisi huonoin tuuletin tuossa niin minusta ääni selkeästi häiritsee pelaamista ja toiseksi haluaisin että sähkönkäyttö ei olisi koko ajan maksimissa koska pelaan paljon. Verrattuna aikaisempiin kokemuksiini konsoleista niin minusta näin ei konsoleiden tulisi toimia, ei myöskään PC-tietokoneiden.

Yksi vaihtoehto olisi toki pelata aina Headset, mutta minulla suorastaan erinomainen äänentoisto. KEF LSX + KEF subbari... muutenkin olen äärimmäisen mukavuuden haluinen. Harmi homma sinäänsä että kaikkeen muuhun olen äärimmäisen tyytyväinen. Jopa pelit jotka hankin:

- Returnal
- Horizon
- GT7

Ai että mitä silkkaa parhautta, ja sisällön määrä tähtitieteellinen. Näitä tulen pelaamaan pitkään, tavoite 100 %. Turismo on suorastaan vetänyt jalat alta, Horizon vaikuttaa suurelta seikkailulta, (huom. ei aikaisempaa kokemusta avoin maailma peleistä), Returnal on sitten äärimmäistä pelattavuutta Alien maailmassa, sellainen audiovisuaalinen taide-elämys.

Toivon että saisin vielä konsolin kuntoon, koska muuten meni aika paljon rahaa hukkaan.
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
923
Siis olen avannut vain nämä vaihdettavat kannet. Kokeilin puhdistaa ilmapuhdistin + ruuvejen kiristäminen + läimäytys + vaaka ja pysty asennot. Kun pelin laittaa päälle niin oma arvio 80-90 % tuuletin, ylipäätään tehojen käyttö. Jatkuvalla syötöllä.

Vaikka olisi huonoin tuuletin tuossa niin minusta ääni selkeästi häiritsee pelaamista ja toiseksi haluaisin että sähkönkäyttö ei olisi koko ajan maksimissa koska pelaan paljon. Verrattuna aikaisempiin kokemuksiini konsoleista niin minusta näin ei konsoleiden tulisi toimia, ei myöskään PC-tietokoneiden.

Yksi vaihtoehto olisi toki pelata aina Headset, mutta minulla suorastaan erinomainen äänentoisto. KEF LSX + KEF subbari... muutenkin olen äärimmäisen mukavuuden haluinen. Harmi homma sinäänsä että kaikkeen muuhun olen äärimmäisen tyytyväinen. Jopa pelit jotka hankin:

- Returnal
- Horizon
- GT7

Ai että mitä silkkaa parhautta, ja sisällön määrä tähtitieteellinen. Näitä tulen pelaamaan pitkään, tavoite 100 %. Turismo on suorastaan vetänyt jalat alta, Horizon vaikuttaa suurelta seikkailulta, (huom. ei aikaisempaa kokemusta avoin maailma peleistä), Returnal on sitten äärimmäistä pelattavuutta Alien maailmassa, sellainen audiovisuaalinen taide-elämys.

Toivon että saisin vielä konsolin kuntoon, koska muuten meni aika paljon rahaa hukkaan.
Ei se mekkala suoraan kerro tehonkäytöstä, lähinnä viittaa viilennyksen tehottomuuteen kun pitää kierroksia turhaan nostaa. Laita takuuseen tai hanki pitkä HDMI-kaapeli ja siirrä konsoli riittävän kauas ettei melu enää häiritse, ilmeisesti tuo tuulettimen ääni ainoa vika laitteessa?
 
Liittynyt
23.04.2018
Viestejä
105
Vihdoinkin, vihdoinkin toi Game Base muuttunut ja näkee ystävät suoraan eikä tarvi vaihtaa kusisia välilehtiä.
Jotain hyvää tässä päivityksessä
 
Liittynyt
11.10.2021
Viestejä
23
Mitähän ihmettä nyt taas, Vanguardia yritän pelata onlinessa, mutta herjaa ettei olisi muka tilausta. Ihan muuten varmasti on kun esim änäriä kyllä pystyy pelata onlinessa ja tilauksissa näkyy että jäsenyys on
 
Liittynyt
11.10.2021
Viestejä
23
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 424
Sonyllä ei ihan kaikki ole mennyt oikein putkeen viime aikoina. Toki kannattaisiko tuo update vaan jättää vielä sitten asentamatta?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 424
Toki sittenkin kommenttini kädettämisestä on paikallaan. Ensin turismo-keissi ja nyt tämä.
 
Liittynyt
11.10.2021
Viestejä
23
Jotain bugeja tuosta päivityksestä on kyllä tullut, joillain ei ole konsoli käynistynyt enää
 
Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
71
Tuliko päivityksessä ALLM tuki?
LG OLED C9 ilmoittaa nyt kun PS5 käynnistää: "Välitön pelivaste kytketty" tjs...
En muista ennen tuota ilmoitusta nähneeni.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 186
Ainakin pelien statsit päivittyvät nyt profiiliin (pelatut tunnit yms). Nuo oli ainakin itselläni pari viikkoa rikki ja mikään muu ei päivittynyt kuin trophyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
373
Ilmeisesti päivityksessä tuli ettei enää asenna levyltä ps4 versiota suoraan vaan pääsee lataamaan ps5 version.
Olikin ärsyttävää kun alkoi samantien asentamaan peliä mitään kysymättä aiemmin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 852
Viestejä
4 211 297
Jäsenet
70 969
Uusin jäsen
700e puhelin

Hinta.fi

Ylös Bottom