Playstation 5

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 603
Ja tosiaan siltä vaikuttaa että jokin muistivuoto se olisi PS5:lläkin CP 2077:ssa, nimittäin jossain kohden alkaa huomaamaan että esim autoilussa sulavuus on heikentynyt. Eivät ilmeisesti enää kyenneet lykkäämään julkaisua tms.
 
Liittynyt
03.10.2018
Viestejä
121
Offtopic kuten aiemmatkin (vai onko?) mutta onneksi ostamista voi myös lykätä jos tuollaisia kikkareita julkaistaan :giggle:
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
168
Ongelma joko PS5 tai PS4-pelien kanssa PS5:lle. Cyberpunk on tilttaillut eiliseen asti paivän aikana varmaan 10 kertaa ja vikakoodi on ollut CE-108255-1. Onko täällä muilla ollut samaa ja oletteko saaneet tuon jotenkin aisoihin? Töpselin tuuletus ja virtanapin painaminen pitkään (cachen nollaus) auttoi itsellä siten että eilen kaatui vain kerran koko päivänä - olisi van mukava tietää saako tuolle tehtyä itse mitään vai pitääkö odotella. :)
Tuon kaatuilun vielä kestän,mutta itellä katosi aseet,vaatteet ja juoksu taito kokonaan.Hahmo kävelee munasillaan ja nyrkeillä pitäs pärjätä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 782
Uliseeko muilla tuuletin niin kuin tässä videossa? Videon lopussa on vertailua vanhan konsolin ja takuusta saadun uuden konsolin välillä. Itsellä pitää juuri samaa ääntä, mietin tässä että pitäiskö sitä itsekkin laittaa vuoden vaihteessa rma kehiin.

 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 286
Uliseeko muilla tuuletin niin kuin tässä videossa? Videon lopussa on vertailua vanhan konsolin ja takuusta saadun uuden konsolin välillä. Itsellä pitää juuri samaa ääntä, mietin tässä että pitäiskö sitä itsekkin laittaa vuoden vaihteessa rma kehiin.

Olen pelannut ite vasta nhl21, ghost of tsushimaa, wreckfestia ja nhl 94 rewindia enkä noista peleistä ole kuullut oikeastaan mitään ääntä konsolista.
Tuulettimena mulla se 17 lapainen.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
261
Uliseeko muilla tuuletin niin kuin tässä videossa? Videon lopussa on vertailua vanhan konsolin ja takuusta saadun uuden konsolin välillä. Itsellä pitää juuri samaa ääntä, mietin tässä että pitäiskö sitä itsekkin laittaa vuoden vaihteessa rma kehiin.

Kummassakin koneessani on 17-lapainen ja samaa myötä ääni kovempi kuin kunnostetussa Pro:ssa oli( RDR2:sta lukuunottamatta). Ääni on rasittava eikä auta vaikka pelaisi kuulokkeet päässä. Mutta varmasti laitan kummankin huoltoon/ vaihtoon pyhien jälkeen. Ja se BR-asema, jumankekka nääs päivää. Sehän sahaa kuin hullu aina tasaisin välein, peliasi asemassa olevaa peliä eli ei. Siihen sentään auttoi sen jalustan heivaaminen ja vaahtomuovityynyn laittaminen koneen alle
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 782
Kummassakin koneessani on 17-lapainen ja samaa myötä ääni kovempi kuin kunnostetussa Pro:ssa oli( RDR2:sta lukuunottamatta). Ääni on rasittava eikä auta vaikka pelaisi kuulokkeet päässä. Mutta varmasti laitan kummankin huoltoon/ vaihtoon pyhien jälkeen. Ja se BR-asema, jumankekka nääs päivää. Sehän sahaa kuin hullu aina tasaisin välein, peliasi asemassa olevaa peliä eli ei. Siihen sentään auttoi sen jalustan heivaaminen ja vaahtomuovityynyn laittaminen koneen alle
Kuuluuko sullakin siis tuo sama ulina tuulettimesta, vai käykö ihan vaan kovilla kierroksilla?
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 211
Jos ihan totta puhutaan, tekisi mieli peruuttaa ennakkotilaus ja odottaa että näistä lastentaudeista päästään eroon. Sen verran paljon kaikkea pientä tuntuu olevan.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 620
Jos ihan totta puhutaan, tekisi mieli peruuttaa ennakkotilaus ja odottaa että näistä lastentaudeista päästään eroon. Sen verran paljon kaikkea pientä tuntuu olevan.
Foorumeilla sitä tuodaan tietenkin ne viat esiin helpommin kun "hyvin toimii" kommentit. Hyvä tietysti niin. Itsellä nyt 30h valhallaa ja 10h demons soulsia takana ilman ainuttakaan kaatumista ja ääni ollut hiljainen. En edes kuule tuota laitetta. Olen pitänyt alusta asti rest modessa ilman ongelmia. Näin ainakin toistaiseksi tyytyväinen.

Luin, että isoimmat ongelmat juontaisi ps4 pelien siirtoon tai niiden pelaamiseen ulkoiselta kovolta? Siihenkin taisi kyllä tulla patchi ja itsellä ei vielä kokemusta siittä. Jos tämä on deal breaker niin sitten kannatta tietysti ostaa myöhemmin, jonossa varmaan halukkaita tuolle sun tilaukselle :)

edit. Puhuithan pleikkarista vai misaä ketjussa oltiin? Cyberpunkistakin täällä juttua <--ei kannata ostaa vielä :lol:
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
261
Kuuluuko sullakin siis tuo sama ulina tuulettimesta, vai käykö ihan vaan kovilla kierroksilla?
Kuulostaa siltä kuin olisi epäkesko tai laakerivika. Teippejä ei ollut. Sietämätön meteli kuitenkin kun on tottunut pitämään äänilähteet hiljaisella volyymilla.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 339
Tuoko oli ulinaa? Siinä videossahan sanottiin kohdassa 2:10 "tätä ette huomaa, lupaan sen"

Minä nyt en tiedä kuinka te pelaatte, ilmeisesti korva kiinni konsolin tuuletinritilässä? :interested:

Voi voi voi. voivoivoi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 603
Tuon kaatuilun vielä kestän,mutta itellä katosi aseet,vaatteet ja juoksu taito kokonaan.Hahmo kävelee munasillaan ja nyrkeillä pitäs pärjätä.
Joo hei mulla on käynyt myös silleen että kun laitoin huivin päähän niin hiukset katosi ja ukko oli kalju. Sen jälkeen googlasin että pelissä ei ole esim partureita niin aattelin että mitähän v*ttua sitä nyt sitten.. No, huivi pois päästä niin palasi ukon oikea habitus. Toisena sellainen että joskus kaveri yhtäkkiä on alkanut kävelemään kuin raskaassa ylilastissa, en saa fiskattua niin että käy inventoryssa (vai oliko siinä pelin valikossa ja tulee takaisin peliin niin toimii jälleen. Eli nämä kaksi silkkoja bugeja koodissa.

PS. Mullakin oli joskus ukko yhtäkkiä munasiltaan mutta totesin että olin tainnut myydä kaverilta housut jalasta. :D
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
108
Tota kommentoin tätä ketjua ekaa kertaa, ja haluaisin tietää, että mitkä ovat olleet kokemuksenne Cyberpunkista ps5 konsolilla. Omasta mielestä pyörii hyvin ja olen positiivisesti yllättynyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 603
Tota kommentoin tätä ketjua ekaa kertaa, ja haluaisin tietää, että mitkä ovat olleet kokemuksenne Cyberpunkista ps5 konsolilla. Omasta mielestä pyörii hyvin ja olen positiivisesti yllättynyt.
Mun kommentit ylläolevissa viesteissä liittyvät juurikin PS5-versioon. :) Hyvä peli mutta vielä on tosiaan vakausongelmia ja bugeja. Ja yllättävänkin kivan näköinen vaikkei nyt vielä "true PS5-versio olekaan. :)
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
326
Foorumeilla sitä tuodaan tietenkin ne viat esiin helpommin kun "hyvin toimii" kommentit. Hyvä tietysti niin. Itsellä nyt 30h valhallaa ja 10h demons soulsia takana ilman ainuttakaan kaatumista ja ääni ollut hiljainen. En edes kuule tuota laitetta. Olen pitänyt alusta asti rest modessa ilman ongelmia. Näin ainakin toistaiseksi tyytyväinen.

Luin, että isoimmat ongelmat juontaisi ps4 pelien siirtoon tai niiden pelaamiseen ulkoiselta kovolta? Siihenkin taisi kyllä tulla patchi ja itsellä ei vielä kokemusta siittä. Jos tämä on deal breaker niin sitten kannatta tietysti ostaa myöhemmin, jonossa varmaan halukkaita tuolle sun tilaukselle :)

edit. Puhuithan pleikkarista vai misaä ketjussa oltiin? Cyberpunkistakin täällä juttua <--ei kannata ostaa vielä :lol:
Tämä on totta, että nämä joilla on ollut ongelmia, ovat äänessä. Itse voin sanoa, että tähän mennessä ei ole (onneksi) mitään ongelmaa ole ollut konsolin kanssa. Siirsin hieman dataa PS4 konsolista ja pelaillut nyt astroa, days gonea, mortal kombattia, eikä kaatuiluita yms mitään.

Sellainen kysymys, että saako tuon ohjaimen mikin oletuksena olemaan mykistetty kun laittaa päälle?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 782
Tuoko oli ulinaa? Siinä videossahan sanottiin kohdassa 2:10 "tätä ette huomaa, lupaan sen"

Minä nyt en tiedä kuinka te pelaatte, ilmeisesti korva kiinni konsolin tuuletinritilässä? :interested:

Voi voi voi. voivoivoi.
Hienosti katottu video sielä takana. :facepalm: puhuu siinä takuusta saadusta koneestaan ja heti perään sanoo vanhasta koneestaan ”it was just very very annoying” ja ”why the first one was so annoying and i think because its so high bitched, it rings, has like some resonance to it”
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 178
Hienosti katottu video sielä takana. :facepalm: puhuu siinä takuusta saadusta koneestaan ja heti perään sanoo vanhasta koneestaan ”it was just very very annoying” ja ”why the first one was so annoying and i think because its so high bitched, it rings, has like some resonance to it”
Toisaalta taas kummassakin yksilössä sai ääntä nauhoitettua vain työntämällä puhelin tuulitinritilään kiinni. Eli aika pienistä äänistä puhutaan, kun ottaa huomioon että puhelimen mikrofoni on yliherkkä juuri tuommoisille kaikille kohinoille ja keskitaajuuksille.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 339
Toisaalta taas kummassakin yksilössä sai ääntä nauhoitettua vain työntämällä puhelin tuulitinritilään kiinni. Eli aika pienistä äänistä puhutaan, kun ottaa huomioon että puhelimen mikrofoni on yliherkkä juuri tuommoisille kaikille kohinoille ja keskitaajuuksille.
Koitappa soittaa käynnissä olevan induktiotason äärestä. Voin sanoa että vastapuoli kysyy "mikä **ttu siellä metelöi?" :)

Ja aildille: hienosti katsottu video siellä takana. Todellakin. Se että joutuu tunkemaan puhelimen ritilöiden ääreen kuullakseen äänen, niin kyllä pirulauta on neuroottista.

Sama kuin kaivamalla persereikää haetaan sitä pukamaa, jota et näe.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 479
Koitappa soittaa käynnissä olevan induktiotason äärestä. Voin sanoa että vastapuoli kysyy "mikä **ttu siellä metelöi?" :)

Ja aildille: hienosti katsottu video siellä takana. Todellakin. Se että joutuu tunkemaan puhelimen ritilöiden ääreen kuullakseen äänen, niin kyllä pirulauta on neuroottista.

Sama kuin kaivamalla persereikää haetaan sitä pukamaa, jota et näe.
Se kännykkä, vaikka voikin poimia myös häiriöääniä ei nyt kuitenkaan ole mikään kovin hyvä kapistus taustaäänien tallentamiseen, kun niitä juuri yleensä ei haluta mukaan. Sitä puhelinta ei varmaankaan siis tungeta ritilöiden ääreen, että se ääni kuultaisiin, vaan että se tallentuisi... En ihan hirveästi sijaisloukkaantuisi sorretun konsolin puolesta, jos joitakin ääni häiritsee (joko herkempien korvien tai äänekkäämmän konsolin vuoksi). Nimimerkillä oman tietokoneen ääni häiritsee, mutta tuskin työskentelyetäisyydeltä puhelimella tallentuisi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 576
Olikos jo monta firmis-päivitystä tullut PS5:een, missä versiossa menee? Toki tuon tänään näkee jos vehje materialisoituu itselle.
 
Liittynyt
10.09.2019
Viestejä
290
Ainoat miinukset mitä omasta mielestä ollut:
-Ohjaimen akku kestää todella huonosti verrattuna DS4
-PS Store todella sekava ja huono lajittelu (esim demojen etsintä 10x hankalampaa kuin ennen: valitsi kaikki pelit->demot)
-Saisi vielä olla samanlaiset valikot kun painaa PS näppäintä pohjassa, kaikkeen tarvitsee pari painallusta enemmän ja etsintää
-Et voi tehdä kansioita, kuten ennen
Pieniä juttuja, mutta toivottavasti palataan enemmän vanhaan malliin.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 211
Foorumeilla sitä tuodaan tietenkin ne viat esiin helpommin kun "hyvin toimii" kommentit. Hyvä tietysti niin. Itsellä nyt 30h valhallaa ja 10h demons soulsia takana ilman ainuttakaan kaatumista ja ääni ollut hiljainen. En edes kuule tuota laitetta. Olen pitänyt alusta asti rest modessa ilman ongelmia. Näin ainakin toistaiseksi tyytyväinen.

Luin, että isoimmat ongelmat juontaisi ps4 pelien siirtoon tai niiden pelaamiseen ulkoiselta kovolta? Siihenkin taisi kyllä tulla patchi ja itsellä ei vielä kokemusta siittä. Jos tämä on deal breaker niin sitten kannatta tietysti ostaa myöhemmin, jonossa varmaan halukkaita tuolle sun tilaukselle :)

edit. Puhuithan pleikkarista vai misaä ketjussa oltiin? Cyberpunkistakin täällä juttua <--ei kannata ostaa vielä :lol:
Toki tuodaan juu, se on selvä :) peruutin nyt kuitenkin kun ei tämän kanssa oikeasti ole mikään kiire. Mekkaloivat levyasemat, tuuletinarvonnat ja satunnaiset pelikaatuilut. Noihin mekaanisiin juttuihin saattaa hyvinkin tässä ensimmäisen vuoden aikana tulla jotain "parannusta" uuden revision myötä joten seuraillaan rauhassa. Softajutut korjaantuvat päivityksellä varmastikkin ihan tässä lähiaikoina niiden osalta kenellä ongelmia ollut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 576
Ainoat miinukset mitä omasta mielestä ollut:
-Ohjaimen akku kestää todella huonosti verrattuna DS4
Jos on, niin tuo jo aika huono juttu. DS4:kin surkea akunkesto jo vienyt vuosia hermoja niin outoa jos Sony ei sitten korjannut asiaa uudessa ohjaimessa. Samaan aikaan kun tottunut siihen että boksin puolella ohjain toimii kymmeniä tunteja.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 620
Ainoat miinukset mitä omasta mielestä ollut:
-Ohjaimen akku kestää todella huonosti verrattuna DS4
-PS Store todella sekava ja huono lajittelu (esim demojen etsintä 10x hankalampaa kuin ennen: valitsi kaikki pelit->demot)
-Saisi vielä olla samanlaiset valikot kun painaa PS näppäintä pohjassa, kaikkeen tarvitsee pari painallusta enemmän ja etsintää
-Et voi tehdä kansioita, kuten ennen
Pieniä juttuja, mutta toivottavasti palataan enemmän vanhaan malliin.
-Onkohan sun ohjain kunnossa mietin vain? Itse pelasin koko viikonlopun n 12h ja olisko yksi palkki pudonnut pois akusta. Pitää seurata kauanko menee lataamatta.
-Kansiot tuli ps4 päivityksenä myöhemmin. Ehkäpä tähän sama homma
-Suurin haaste vielä itsellä kun on tottunut pitämään ps nappia pohjassa ja sieltä valikkoon niin tässä riittää kerta painallus :D
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Ps5:n user interface on kyllä epäselkeä. Se on tosi. Liian monen mutkan takaa löytyy asiat. Oispa ps3 ui...

Ohjaimen akku on surkea (3-4h), jos pelaa astros playroomia ja päällä triggerit ja vibrat. Muuten OK ja akku kestää noin 4 kertaa pitempään (mulla pois trigger-jutut, dim lights ja vibra stantardil).

Dualsenses mua huolettaa se et mun käsiin alkaa sattumaan jossain kohtaa pelisession aikana. Se on jostakin kohtaa liian bulky... ...kädessä sinänsä ohjain tuntuu uskomattoman hyvältä verrattuna onnettomiin dualshockeihin.


Edit: kuulokkeet ohjaimes kiinni ja ohjaimesta ei ääniä lähde
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
576
En itse kanssa pysty allekirjoittamaan huonoa akkua, muutamana iltana olen nyt pelannut +5h putkeen Spider-Man remasteria ja lopettaessa palkit ovat edelleen täynnä. Toki lataustelakassa se lähtee kyllä lataamaan mutta en sanoisi että kovin paljoa akku tuollaisessa sessiossa hupenee.

Ohjaimen akunkestoon vaikuttanee myös millaisilla asetuksilla sitä käyttää, itsellä kuulokkeet on kiinni ohjaimessa joten ohjaimen kaiutin ei ole käytössä, ohjaimen valot olen myös laittanut himmeimmälle mahdolliselle valinnalle. Tärinät ja triggerit ovat oletusasetuksella. Voisin olettaa että esim 5h Astron pelaaminen kuluttaa ohjaimen akkua enemmän kuin 5h Spider-Man, koska Astrossa käytetään ohjaimen ominaisuuksia paljon laajemmin kuin Spider-Manissa.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
326
En itse kanssa pysty allekirjoittamaan huonoa akkua, muutamana iltana olen nyt pelannut +5h putkeen Spider-Man remasteria ja lopettaessa palkit ovat edelleen täynnä. Toki lataustelakassa se lähtee kyllä lataamaan mutta en sanoisi että kovin paljoa akku tuollaisessa sessiossa hupenee.

Ohjaimen akunkestoon vaikuttanee myös millaisilla asetuksilla sitä käyttää, itsellä kuulokkeet on kiinni ohjaimessa joten ohjaimen kaiutin ei ole käytössä, ohjaimen valot olen myös laittanut himmeimmälle mahdolliselle valinnalle. Tärinät ja triggerit ovat oletusasetuksella. Voisin olettaa että esim 5h Astron pelaaminen kuluttaa ohjaimen akkua enemmän kuin 5h Spider-Man, koska Astrossa käytetään ohjaimen ominaisuuksia paljon laajemmin kuin Spider-Manissa.
Olin juuri kanssa tulossa kommentoimaan, että astroa pelatessa huomasin ohjaimen akun hupenevan paljon nopeammin kuin esim days gonea. Johtuu varmaan siis paljolti millä tapaa peli käyttää ohjaimen ominaisuuksia.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
261
Ps5:n user interface on kyllä epäselkeä. Se on tosi. Liian monen mutkan takaa löytyy asiat. Oispa ps3 ui...

Ohjaimen akku on surkea (3-4h), jos pelaa astros playroomia ja päällä triggerit ja vibrat. Muuten OK ja akku kestää noin 4 kertaa pitempään (mulla pois trigger-jutut, dim lights ja vibra stantardil).

Dualsenses mua huolettaa se et mun käsiin alkaa sattumaan jossain kohtaa pelisession aikana. Se on jostakin kohtaa liian bulky... ...kädessä sinänsä ohjain tuntuu uskomattoman hyvältä verrattuna onnettomiin dualshockeihin.
En ole niinkään varma siitä, että Sony tulisi muokkaamaan käyttöliittymää lähemmäksi PS4:n vastaavaa sillä he ovat todenneet ettei keskivertokäyttäjä pelaa kuin muutamaa peliä ja siihen ei tarvita ensinnäkään isoa talletustilaa tai toisekseen kansioita. Tämä on perseestä kun meitä on moneksi. Vituttaa hakea haluamaansa peliä ulkoiselta levyltä ensin oman tovinsa ja sitten todeta, ettei sitä voikaan pelata kun käyttis on joko jättänyt sen lataamatta tai poistanut sen( tätä on nyt pari kertaa tapahtunut). Tai, jos haluaa omasta pelikokoelmastaan hakea jotain uutta pelattavaa, selaa siinä se 500 peliä läpi kun pelinimi mitä haet ei ole se mitä oletit( esimerkiksi siinä saattaa PS5:ssa olla edessä 'the' mitä ei nelosessa ollut).

Pilvitalletukset eivät myöskään toimi kunnolla vaikka tätä nykyä voikin tallentaa muillakin tileillä ja koneilla kuin pääkäyttäjätilillä tai pääkoneella. PS4:ssa sain aina pelaamisen jälkeen talletettua pilveen talletukset R2:lla valikosta talletuksen valitsemalla. PS5:ssa tämä ei enää ole mahdollista vaan pitää aina mennä asetusten kautta. Asetuksissa taas pelin kohdalla ei näy kunnolla mikä talletusversio pilvessä ja koneessa on kuten tapaus oli PS4:ssa. ( plus-tilin vuoksi olen pääkäyttäjänä pojan Pro:ssa mutta tämä ei enää vitosaikana vaikuta asiaan vaan nyt pääkone vaikuttaa ainoastaan pelijakamiseen)

Dualsense on vieläkin minulle pieni ohjain( vaikka käsi ei 11 suurempi olekaan) mutta merkittävä parannus lastenohjaimeksi laskettavasta dualshockista. Mutta kyllä kilpailijoiden ohjaimet ovat yhä eri maailmasta.

Kokonaisuudessaan PS4-pelejä pelatessa en näi mitään merkittävää hyötyä PS5:lla pelaamisessa sillä harva peli on vielä optimoitu PS5:lle. Ja, kun sisäiselle levylle ei mahdu montakaan peliä, ovat pelit joissain tapauksissa jopa hitaammin latautuviakuin Pro:n SSD-levyltä olivat. Mutta, odotetaan vuosi ja joskohan asioissa olisi sittenkin silloin jo uutta ja positiivista annettavaa vaativammillekin käyttäjille.

Kevennyksenä vielä liite tämän hetken konekokoelmastani, josta näkee miten koko on muuttunut 36 vuodessa( tuo ensimmäinen 'konsoli' oli ZX81-kone ja siihen tuli tehtyä useampikin assemblerilla väännetty peli)
 

Liitteet

Liittynyt
10.09.2019
Viestejä
290
-Onkohan sun ohjain kunnossa mietin vain? Itse pelasin koko viikonlopun n 12h ja olisko yksi palkki pudonnut pois akusta. Pitää seurata kauanko menee lataamatta.
Pitääpä kellotella jotain aikoja itsekin. Kävi kylä mielessä olisiko ihan joku vika.
 
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
145
Pitääpä kellotella jotain aikoja itsekin. Kävi kylä mielessä olisiko ihan joku vika.
Netistä kun lukee niin Dualsensen akku kestää 4-5h jos pelaa Astros playroomia kaikki lisäjutut päällä. Normaalissa käytössä 15h?

 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 902
Netistä kun lukee niin Dualsensen akku kestää 4-5h jos pelaa Astros playroomia kaikki lisäjutut päällä. Normaalissa käytössä 15h?

Tuo voisi kuulostaa ihan mahdolliselta. Kyllä meillä normaalipeleissä nyt ainakin reippaasti yli 10h kestää akku. En ole kyllä kellottanu mitenkään tarkasti. Astro's toki käyttää vibraa jatkuvasti niin en ihmettele jos se vie akkua paljon.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 178
Muistaakseni latasin kerran ohjaimen Astron läpipeluun aikana. Se on kyllä aika tykitystä ohjaimen osalta. Kaikki jousella ammunnat ynnä muut jotka oikeasti pistää vastaan niin että ei meinaa uskaltaa nappeja painaa pohjaan.

Demons soulssia olen pelannut reilu 10h ilman että on tarvinut latailla vielä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 782
Takas vielä tähän tuuletin ulinoihin, otin nyt kokeeksi konsolin pois tv tasolta ja laitoin pystyyn tv tasolle, ulina loppui käytännössä kokonaan. :tup: itsellä ääni siis kuului sohvalle asti kun oli hiljaista, näköjään tv tason lokerosta tuli kaikukoppa ja korosti meteliä. Suosittelen muitakin testaamaan jos ääni on häiritsevä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 576
Mitens pelit jotka ulkoisella olleet PS4(Pron) kanssa niin ymmärtääkö PS5 ne suoraan, kun siis profiilissa ovat "asennettuna", vai pitääkö ne kaikki vaan ladata uudelleen. Series X tunnisti suoraan ja vain lyhyesti valmisteli.
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
171
Mitens pelit jotka ulkoisella olleet PS4(Pron) kanssa niin ymmärtääkö PS5 ne suoraan, kun siis profiilissa ovat "asennettuna", vai pitääkö ne kaikki vaan ladata uudelleen. Series X tunnisti suoraan ja vain lyhyesti valmisteli.
Ei tarvi ladata. Toimii suoraan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 576
Katselin netistä, en tosin ole varma, mutta siis varmuuden vuoksi kannattaa jokaisen asennetun PS4 pelin savet ensin siirtää(jos ei 1:1 jo ole) pilveen? Mitenkäs pelit joita on pelannut mutta ei asennettuna(vain kirjastossa)? Profiilia ei varmaan tarvitse mitenkään seivata?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 286
Katselin netistä, en tosin ole varma, mutta siis varmuuden vuoksi kannattaa jokaisen asennetun PS4 pelin savet ensin siirtää(jos ei 1:1 jo ole) pilveen? Mitenkäs pelit joita on pelannut mutta ei asennettuna(vain kirjastossa)? Profiilia ei varmaan tarvitse mitenkään seivata?
Itse siirsin savet ensin ps4 to ps5 data transferin kautta, samalla ku pari peliä, varmuudeksi vielä ennen kuin nollasin ps4:n siirsin sieltä tallennukset usb tikulle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 576
No itse en nollaa PS4 prota, laitan sen vain kaappiin. Mutta netistä jotenkin ymmärsin että ps4-savet eivät maagisesti siirry PS5-pelaamiseen vaan juuri pitää itse siirtää pilveen ja sitten ilmeisesti PS5:lla aina(?) ladata ne peliä aloittaeessa. Huomasin tuossa samalla että vaikka osassa peleistä oli pilvi ajan tasalla niin monessa oli vuoden vanhoja tai enemmän.

Ulkoinen levy oli jo muutenkin PS4:ssa joten sillä taas asennukset saan suoraan mukaan.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
278
Eilen Fortnite peli sai päivityksen joka tukee 1080p resolla 120fps, aiemmin oli 60fps. Jos jollain on telkkarissa varmasti hdmi 2.1 niin tukeeko 4K resoa, onko mahdollista testata? Itselläni kun laitan tuon 120fps asetuksen päälle niin muuttaa resoluution automaattisesti tuohon 1080p
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 576
Aika syvältä kyllä tuo PS5:n menu. Storesta ei edes pysty löytämään mitään kuten PS4:llä, vasta kun loppuillasta esim ilmestyi "pinnalla" tms määreellä se 70% alennukset niin sitä ei voinut muuten löytää. Plussa-edut kyllä mutta noille muille tarjouksille ei näemmä mitään omaa osastoa.

Ei tarvitse olla meedio että varmasti muuttuu tuo menu vielä. Ja mistä vaihdan taustakuvan? En löydä mitään "mukauta" tms mistään.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Aika syvältä kyllä tuo PS5:n menu. Storesta ei edes pysty löytämään mitään kuten PS4:llä, vasta kun loppuillasta esim ilmestyi "pinnalla" tms määreellä se 70% alennukset niin sitä ei voinut muuten löytää. Plussa-edut kyllä mutta noille muille tarjouksille ei näemmä mitään omaa osastoa.

Ei tarvitse olla meedio että varmasti muuttuu tuo menu vielä. Ja mistä vaihdan taustakuvan? En löydä mitään "mukauta" tms mistään.
Ei pysty muokkaamaan taustaa.
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
428
Olikos mistään kuulunu että tuleeko PS5:stä mustaa versiota myyntiin jossain vaiheessa?
 
Liittynyt
26.09.2017
Viestejä
553
Mitens pelit jotka ulkoisella olleet PS4(Pron) kanssa niin ymmärtääkö PS5 ne suoraan, kun siis profiilissa ovat "asennettuna", vai pitääkö ne kaikki vaan ladata uudelleen. Series X tunnisti suoraan ja vain lyhyesti valmisteli.
Toimii suoraan.
 

jukeb0xi

Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
302
Aika syvältä kyllä tuo PS5:n menu. Storesta ei edes pysty löytämään mitään kuten PS4:llä, vasta kun loppuillasta esim ilmestyi "pinnalla" tms määreellä se 70% alennukset niin sitä ei voinut muuten löytää. Plussa-edut kyllä mutta noille muille tarjouksille ei näemmä mitään omaa osastoa.

Ei tarvitse olla meedio että varmasti muuttuu tuo menu vielä. Ja mistä vaihdan taustakuvan? En löydä mitään "mukauta" tms mistään.
Tuo Storen käyttöliittymä on omastakin mielestä aivan järkyttävä. Järjestät vaikka pelit myydyimpienkin mukaan niin näyttää jonkin verran myydyimpiä pelejä ja sit lista jatkuukin yhtäkkiä kaikki pelit aakkosjärjestyksessä, pelien yksittäiset DLC:t vielä siellä kaiken seassa. Melkoista päänsärkyä löytää tuolta niitä hyviä pelejä jos ei satu tietämään jo nimeltä mitä peliä etsii.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
56
Dualsense ja langalliset kuulokkeet, onko kukaan huomannut että kuulokkeista kuuluu taustakohinaa /suhinaa. Kuuluu aika selkeästi läpi mitä parilla nappikuulokkeilla kokeilin. Dualshockin v4 kanssa testasin ja ongelmaa ei ole. Mistäköhän tuo johtuu? Suhina ei ole jatkuvaa eli kun ääni katkeaa kuulokkeista ei kuulu mitään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 786
Viestejä
4 240 854
Jäsenet
71 245
Uusin jäsen
oppipoika_

Hinta.fi

Ylös Bottom