Paketit on noudettavissa. Juuri tuli viesti postilta. :3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tännekkin lähtenyt Gigantista tavarat, oli vaan toinen paketti joka oli alun perin ~6kg muuttunut 800g painoiseksi, mietityttää että onko sieltä nyt vaan kaksi ohjainta tulossa.
Varmaan kauppa käy kuumanaNäköjään Tampereella joku torissa vuokraa Ps5 huokealla 20€/pv, 50€/viikonloppu ja 100€/viikko hinnalla. En tiedä onko tämä yleistä, mun mielestä aika röyhkeää ainakin
Kuinka kauan on joku täällä pisimpään joutunut pleikkaria odottamaan kun tuntuu etten koskaan tule sitä saamaan?
Ei voi.Mutta ehkä tuosta voi päätellä sen, että vähittäismyynnissä on myyty näiden viimeisten kolmen viikon aikana _vähintään_ 1600 PS5:sta.
No kyllä aika helposti voi, voisin lyödä vetoa että laitteita ostetaan email-jakelulistan ulkopuolelta enemmän kuin listalta, toisaalta ei ole myöskään uskottavaa että ilman mitään erityistä syytä (some kohu etc) listalle olevat suurissa määrin päättäisivät poistaa yhtäkkiä itsensä. Toisin sanoen onnistumisprosentti ei tarvitse olla lähelläkään 100% ja silti tuo 1600 (riittävällä virhemarginaalilla tähän kontekstiin) on myyty.Ei voi.
1600 poistettua sähköpostia tarkoittaa vain että 1600 ei syystä tai toisesta enää tarvitse tai halua ilmoituksia sivustolta. Aika optimistista arvioida onnistumisasteeksi täydet 100%.
Lainaamassani viestissä vain ynnäiltiin sähköpostimääriä ja pääteltiin myyntimäärän olevan vähintään sama ilman perusteluja. Tässä viestissä nyt sitten on ne puuttuvat datat ja perustelut, eli poistumiset painottuu myyntipäivien tienoille ja myyntierien määrät.Arvailua ja olettelua, kyllä, mutta on siinä dataakin taustalla oletusten tueksi. Kuten Jinx1980 tuossa sanoi, niin en osaa selittää 1600 poistunutta emailia muulla kuin silä, että on saatu PS5 ostettua. Ei sieltä listoilta lähdetä juurikaan pois muuta kuin silloin, kun Pleikkaa on jossain myyty, ja sitä seuraavina parina päivänä. Kun katsoo noita myyntipäiviä tässä kuussa niin siellä on ollut seassa muutama varmasti pienempikin, mutta kun tuossa nopeasti laskin, niin esim. Prisma + Power + Gigantti on myyneet tässä kuussa lähemmäs kymmenen kertaa ja siihen päälle Verkkokauppa.com niin päästään helposti 10 myyntikertaan (+ joitain nopeammin menneitä, ehkäpä pienempiä eriä). Jos aattelee, että kussakin on ollut vähintään 100 konetta myynnissä, niin siitä tulee jo 1000.
Arvailua? Oletuksia? Kyllä. Niitä on maailma täynnä. Jos on esittää jonkinlaisia faktoja, joka todistaa päinvastaista, niin saapi esittää. Teorioitahan nämä toki vain on, eikä niitä pidä ottaa liian tosissaan.
Lainaamassani viestissä vain ynnäiltiin sähköpostimääriä ja pääteltiin myyntimäärän olevan vähintään sama ilman perusteluja. Tässä viestissä nyt sitten on ne puuttuvat datat ja perustelut, eli poistumiset painottuu myyntipäivien tienoille ja myyntierien määrät.
Listalta poistumiseen kun voi olla lukuisia muitakin syitä, esimerkiksi turhautuminen jos ei ikinä ehdi ostamaan vaikka saisi ilmoituksen. Monissa palveluissa on poistumisen yhteydessä kysely juuri sitä varten, ettei tarvitse arvailla miksei palvelua enää haluta.
Levyasematonta en ostaisi missään tapauksessa. PS5'sta kun tulee siitäkin aikanaan kuitenkin markkinoilla liikkuva käytetty, niin levyasemallinen tulee aikanaan olemaan huomattavasti halutumpi versio. Siinä voi kuitenkin käyttää käytettyjä kotelollisia levy-pelejä mahdollisten nettipelien lisäksi, ilman nettiyhteyttä tai lisämaksuja. Eivätkä ne nettipelit useimmiten toimi ns. ikuisesti kuten levymoiset.
Missähän citymarketissa?
Trokarit voi jatkaa rahastamista, kun saatavuus pysyy surkeana.Ilmeisesti saatavuus on täysin nollassa tällä hetkellä kaikkialla eikä koneita tule edes maahan. Prisma hilannut hinnan 569 euroon levyasemallisessa mallissa, mutta ei sielläkään mitään ole hetkeen enää ollut myytävänä.
Mielenkiinnosta kysyn, missä kohti mennään Verkkokaupan PS5 varausten purussa? Itse pistin varaukseen viime joulukuussa ja kesäkuussa sain muualta niin peruin Verkkokaupan tilauksen. Tuli mieleen olisinko saanut sitä vieläkään sitä kautta.
Mielenkiinnosta kysyn, missä kohti mennään Verkkokaupan PS5 varausten purussa? Itse pistin varaukseen viime joulukuussa ja kesäkuussa sain muualta niin peruin Verkkokaupan tilauksen. Tuli mieleen olisinko saanut sitä vieläkään sitä kautta.
Onko tämä ihan legit? Mun silmään näyttää tyypilliseltä huijaukselta, Gigantin logo kyllä, mutta nettiosoite on aivan jossain muualla. Edes logosta ei pääse Gigantin sivulle. Onko jossain Gigantin virallisessa mediassa esim. linkki tänne? Jos on niin on kyllä epäilyttäväksi osattu tehdä tuo sivu..."VOITA PS5 ITSELLESI JA KAVERILLESI!
Pelaa Gigantin Pelikonetta ja osallistut arvontaan, jossa voit voittaa uuden PS5-konsolin itsellesi ja pelikaverillesi. Palkintoina myös alennuskoodeja verkkokauppaamme. Voit osallistua joka päivä marraskuun loppuun asti!"
Voita PS5 itsellesi ja pelikaverillesi!
Pelissä pääpalkintona kaksi PS5-konsolia. Lisäksi alennuskoodeja Gigantin verkkokauppaan.gigantti.leadfamly.com
Onko tämä ihan legit? Mun silmään näyttää tyypilliseltä huijaukselta, Gigantin logo kyllä, mutta nettiosoite on aivan jossain muualla. Edes logosta ei pääse Gigantin sivulle. Onko jossain Gigantin virallisessa mediassa esim. linkki tänne? Jos on niin on kyllä epäilyttäväksi osattu tehdä tuo sivu...
Mikä ihme siellä se "kilpailukysymys" mukamas on ("Tarkista vielä kilpailukysymys.")? En minä löydä mitään "kysymystä"?Cittarilla kohta taas pleikkareita. Arpovat osto-oikeuksia 5.-14.11.2021.
https://www.k-ruoka.fi/kilpailut/osto-oikeuden-arvonta-play-station-marraskuu
Mikä ihme siellä se "kilpailukysymys" mukamas on ("Tarkista vielä kilpailukysymys.")? En minä löydä mitään "kysymystä"?
Ja sitä isoa laatikkoa voi suurentaa/pienentää laatikon oikeasta alakulmasta mutta joo taitaa tosiaan olla tuo laatikko se "kilpailukysymys", kirjoitan siihen K-Citymarketin nimen ja omat yhteystiedot.Ensimmäinen "kilpailukysymys" näyttää olevan se Cittarin valinta, ja toinen "kilpailukysymys" on se iso tekstiloota siinä alla. Ei nämä ole ennen sisältäneet tuommoista isoa laatikkoa. Siihen voi luultavasti kirjoittaa esim. "kissa" tai mitä tahansa muuta. Varmaan joku moka käynyt tämän lomakkeen teossa.
Jos haluaa parantaa voittomahdollisuuksiaan, niin tuon lomakkeen voi täyttää x kertaa. Sen voi tehdä vaikka tietokoneavusteisesti. Kokeiltu on.
Ihan oikea sivu toi on. Gigantti on naamakirjassa tuota myös mainostanut.Onko tämä ihan legit? Mun silmään näyttää tyypilliseltä huijaukselta, Gigantin logo kyllä, mutta nettiosoite on aivan jossain muualla. Edes logosta ei pääse Gigantin sivulle. Onko jossain Gigantin virallisessa mediassa esim. linkki tänne? Jos on niin on kyllä epäilyttäväksi osattu tehdä tuo sivu...
Olen itse pudonnut kärryiltä.. Onko Telia siis toimittanut DE mallin sijasta levyllistä versiota? Samaan halvempaan hintaa?Onko kukaan uskaltanut aukassa Pandoran lipasta ja kysynyt tuosta Telian viime kämmierän (Digin sijasta levymalli) takuuhommista asiakaspalvelusta?
Kyllä, 100kpl erän myivät digi+kapula komboa 500e hintalapulla mutta lähettivät normiversion + kapulan Pari-kolme viestiä tais täällä ketjussa olla asiasta pari sivua taaempana.Olen itse pudonnut kärryiltä.. Onko Telia siis toimittanut DE mallin sijasta levyllistä versiota? Samaan halvempaan hintaa?
Takuuhan on laitteella, ei sitä tarvi Telian kuitin kanssa pelleillä. Takuu asioissa ottaa Sonyn tukeen thteyttä. PSN tunnuksella ne näkee koska olet PS5 ottanut käyttöön jne
Tietämättä tarkemmin, luulisi Telia oman kämminsä takuuasiat kuitenkin hoitavansa.Kyllä, 100kpl erän myivät digi+kapula komboa 500e hintalapulla mutta lähettivät normiversion + kapulan Pari-kolme viestiä tais täällä ketjussa olla asiasta pari sivua taaempana.
Edit. 18.10.2021 tais olla nuo myynnissä
Editt. Virhevastuuhan kyllä on voimassa valmistajan suuntaan niinkö kuvailit. Mietityttää vain että huoliiko Telia takuuseen tuolla kuitilla. Helpompi roudata konsoli / kapula Telialle kuin lähetellä Sonyn suuntaan
Itse siis nyt toivon, että tärppäisi tuosta Citymarketin arvonnasta osto-oikeus. Pitäisi saada lahjapakettiin yksi PS5..
Kotona on kyllä kaksi DE mallia mutta levyllinen pitäisi pakettiin saada
Samaa olettaisin, pienellä taistelulla luulis toimivan. Noh, katotaan mitä tuumaavat, tökkäsin nukkuvaa karhua ja laitoin telia aspaan viestiä. Eivät suoraan osanneet vastata, aiko myöhemmin olla yhteyksissä kun saa esimiehensä kiinni. Epäili aspatäti että tuotteen hinnanerotus tulisi maksaa jotta takuu toimisiTietämättä tarkemmin, luulisi Telia oman kämminsä takuuasiat kuitenkin hoitavansa.
Telialle siis kävi niinkuin julkaisun aikoihin joillekin Usassa ja EU alueella. Redditissä oli juttua kun DE laatikon sisällä olikin Sony laittanut levyllisen version pakettiin.
Itse silloin julkaripäivänä odottelin Amazonin kuriiria jännityksellä. Kun oli myös viestejä kuinka kuriirit on pöllinyt niitä pakettaja/vaihtanut tavaran sisällön. Myös Saksassa jossa silloin asustelin. (kiitos korona pakotuksesta Suomeen)
edit: pahoittelut hieman offtopicista.
Itse siis nyt toivon, että tärppäisi tuosta Citymarketin arvonnasta osto-oikeus. Pitäisi saada lahjapakettiin yksi PS5..
Kotona on kyllä kaksi DE mallia mutta levyllinen pitäisi pakettiin saada
Ihan oikea sivu toi on. Gigantti on naamakirjassa tuota myös mainostanut.
Ei ole.
Alemmassa viestissä linkattu oikea sivu.
Gigantin Pelikoneesta huimia palkintoja! - Gigantti
Gigantin Pelikoneesta huimia palkintoja!www.gigantti.fi
tarkkoja osoiterivissä olevan osoitteen kanssa. Pankkikortin tietoja ei todellakaan osallistumiseen tarvita.
Totta, itse ensin osallistuin sillä toisella sivulla ja seuraavana päivänä vuorostaan tuolla "leadfamly" sivulla ja toisen sivun tiedot oli valmiina täytettyinä myös "leadfamly" sivulla, ei tarvinnut kuin painaa "Pelaamaan".En ymmärrä, mitä kahta eri sivua sinä tarkoitat. Jos meinaat sitä linkkiä, missä on domainina "leadfamly" niin siihen tuli linkki ihan Gigantin kanta-asiakkailleen lähettämässä sähköpostissa. Siellä ei kysytä pankkikorttitietoja. Lisäksi jos googlettaa "leadfamly" niin selviää, että kyseessä on legitti markkinointi tms. firma.
Samaan kilpailuun kyllä pääsee myös gigantti.comi-osoitteen kautta.
Kiitos tästä!verkkokaupassa on levymallia tarjolla yli 25
Sony PlayStation 5 (PS5) -pelikonsoli 529,90
PlayStation 5PS5-konsoli tarjoaa uusia, odottamattomia pelimahdollisuuksia. Nauti salamannopeasta latauksesta, erittäin nopeasta SSD-asemasta ja mukaansatempaavista toiminnoista, kuten kosketuspalautteesta, mukautuvista liipaisimista, 3D-äänestä ja upouudesta PlayStation-pelien sukupolvesta.www.verkkokauppa.com
edit: kaikki män tai ainakin varattuna