Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole vielä tullut mitään sähköpostia. Jos napsahtaa kohdalleen, niin lähtee kaverille PS5 matkaanGigantin sivuille ilmestynyt banneri jossa kerrotaan lisäarvonnasta jossa nuo jäljelle jääneet koodit arvottu. Onko jotakin Techiläistä onnistanut?
Viimeksi ainakin arpoivat päivää aiemmin kun viestiä tuliGigantin sivuille ilmestynyt banneri jossa kerrotaan lisäarvonnasta jossa nuo jäljelle jääneet koodit arvottu. Onko jotakin Techiläistä onnistanut?
Nyt tosin tuo lunastusaika on alkaen 12. päivä, eli luulisi koodien tulevan tänään, jos on tullakseenViimeksi ainakin arpoivat päivää aiemmin kun viestiä tuli
Olisi itekin pitänyt vaihtaa lokeroon heti tilauksen jälkeen, sai vaan nopeammin tuolla kotiinkuljetulsella maksuunItse otin normaalin toimituksen pakettiautomaattiin ja tänään näyttäisi olevan vieläkin tulossa. Tietysti aina se vaara, että automaatti täynnä ja toimitus viivästyy maanantaille.
Gigantin sivuille ilmestynyt banneri jossa kerrotaan lisäarvonnasta jossa nuo jäljelle jääneet koodit arvottu. Onko jotakin Techiläistä onnistanut?
Grattista vain! Itsellä jännäys jatkuuTänne napsahti tulla koodi.
Näköjään eräällä sivulla myydään jo koodiaKyl vitutuskäyrä otti piikkii tost verkkokaupan toiminnast sen verra et tekis mieli ostaa joltai trokarilt ihan vaan sen takii et sais peruttuu tilauksen sieltä...
Chat niin ruuhkautunut että ei pääse selvittämään.Kellekään tullut ilmoitusta siitä, että ei voittanut?
Ainakin yhden saman myyjän bongasin joka kaupitteli myös edellisella kerralla koodeja. Millähän lie itselleen nuo koodit kerännyt.. Samalla herrasmiehellä toki myös itse konsoli ryöstöhintaan myynnissä.Näköjään eräällä sivulla myydään jo koodia
En ihmettelisi vaikka työskentelisi GigantissaAinakin yhden saman myyjän bongasin joka kaupitteli myös edellisella kerralla koodeja. Millähän lie itselleen nuo koodit kerännyt.. Samalla herrasmiehellä toki myös itse konsoli ryöstöhintaan myynnissä.
On tollanen toiminta kyl musta niin väärin. Itelle tää konsolin hommaus osottautunut haastavaksi. Tais mun tuuri mennä, kun ton rtx 3080 sain julkaisuna ostettua.Ainakin yhden saman myyjän bongasin joka kaupitteli myös edellisella kerralla koodeja. Millähän lie itselleen nuo koodit kerännyt.. Samalla herrasmiehellä toki myös itse konsoli ryöstöhintaan myynnissä.
Toisin sanoen, ei ole tullut mitään vastausta.VOI HITSI
Et voittanut lisäarvonnassakaan!
Eikö ne oikeasti meinaa ilmoittaa Gigantilla toista kertaa että "huti hei". On tämäkin yksi saatanan työmaa. Fakta on se, että niin kauan kuin Sony ei saa oikeasti rahtilaivallista pleikkareita per kauppa niin näistä iso osa menee trokareille. Tai emmätiiä trokarista, jotain laupiaita samarialaisia ne on "Joo mulla on pleikkari jo, mutta löysin tälläsen arpakoodin pensaasta niin aattelin et jollekin joulu/synttärit/pääsiäinen kotiin ja 900e on ihan passeli hinta"
Joo ostakoon ken haluaa. Mä ostaisin sen mielummin kymppitonnilla Gigantilta kuin joltain tyypiltä jonka "laittaa ylimääräinen, vähälle käytölle jäänyt plege pienestä vaivanpalkasta takaisin kiertoon" on lisätä viis hunttia uuden hinnan päälle. Ja vielä pokalla väittää tekevänsä mulle palveluksen. Pitäkööt tunkkinsa.Niin kauan kun ihmiset noita trokareilta ostaa niin trokareita on, ei heitä olisi jos kukaan ei niitä ostaisi.
Ymmärrän tuskasi. Olikohan se se samainen koodi josta täällä äskettäin puhuttiin? Ilmeisen hyvin kyllä menee koodit kaupaksi. Prisman ja muiden osto-oikeuksia järjestävien pitää huomioida trokaus.Piti ihan rekisteröityä tänne itkemään. Juuri näytti menevän huutonetissä ostoikeus giganttiin 150€ myyntiin. Onhan tämä niin surullista touhua että mistään ei saa poitsulle/itselle konetta. Tämän kun olis tiennyt niin oltaisiin kyllä heti tilattu ennakkoon kun mahdollista. Elisalta laitettu vuoden alussa tilaus sisään joten ehkä juhannuksena saa konsolin käyttöön. Ja miten samoilla henkilöillä voi olla noita koodeja myynnissä? Vati palaa.. No niin, nyt on taas vuodatettu
Kyllä pitäisi. Niin älytöntä touhua että ei mitään rajaa. Varmaan joo oli sama koodi, ei se siellä ehtinyt kuin hetken olla myynnissä.Ymmärrän tuskasi. Olikohan se se samainen koodi josta täällä äskettäin puhuttiin? Ilmeisen hyvin kyllä menee koodit kaupaksi. Prisman ja muiden osto-oikeuksia järjestävien pitää huomioida trokaus.
Piti ihan rekisteröityä tänne itkemään. Juuri näytti menevän huutonetissä ostoikeus giganttiin 150€ myyntiin. Onhan tämä niin surullista touhua että mistään ei saa poitsulle/itselle konetta. Tämän kun olis tiennyt niin oltaisiin kyllä heti tilattu ennakkoon kun mahdollista. Elisalta laitettu vuoden alussa tilaus sisään joten ehkä juhannuksena saa konsolin käyttöön. Ja miten samoilla henkilöillä voi olla noita koodeja myynnissä? Vati palaa.. No niin, nyt on taas vuodatettu