PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
119
Joulukuulle meni minunkin Elisan tilaus. Oishan se ollu kiva saada Marraskuussa, mutta eipä elämä tähän kaadu.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
278
Tasan klo 12 tehty tilaus meni joulukuulle. Väliähän tällä ei oo itelle, sillä tää Elisalta tuleva vehje menee kaverille, niin itelle sinällänsä ihan vitun sama tuleeko se edes tänävuonna :cigar:
Niin milloin tilasit?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 825
Dna:lla lukee, että toimitukset alkavat 19.11. Jos niin on niin ei se kyllä takuulla viikonlopuksi tule.

Hyvä olisi sellainen tilausseuranta, että näkisi kartalla reaaliajassa, missä se paketti on. Olisi mielenkiintoinen kisastudio seurata sohvalta. :nb:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 204
Hyvä olisi sellainen tilausseuranta, että näkisi kartalla reaaliajassa, missä se paketti on. Olisi mielenkiintoinen kisastudio seurata sohvalta. :nb:
Verkkokauppa.com:n pikatoimituksissa onkin :)
(Toki jakelualue on hyvinkin rajattu. Pääkaupunkiseutu & Tampere)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 825
Verkkokauppa.com:n pikatoimituksissa onkin :)
(Toki jakelualue on hyvinkin rajattu. Pääkaupunkiseutu & Tampere)
Tuli mieleen, kun lasten kanssa Woltilta tilattiin niin oli hauskaa seurata karttaa. Tosin postin kanssa, kun paketti lojuu pari päivää jossain niin voisi olla hauskuus kaukana.
 
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
145
Tasan klo 12 tehty tilaus meni joulukuulle. Väliähän tällä ei oo itelle, sillä tää Elisalta tuleva vehje menee kaverille, niin itelle sinällänsä ihan vitun sama tuleeko se edes tänävuonna :cigar:
Maksoitko heti konsolin? Elisan chatissa oli työntekijä vastannut että osamaksu asiakkaat menivät jonoon vasta kun luottokelpoisuus oli mennyt Elisan päässä läpi, joten tilausaika ei kerro koko totuutta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 675
Maksoitko heti konsolin? Elisan chatissa oli työntekijä vastannut että osamaksu asiakkaat menivät jonoon vasta kun luottokelpoisuus oli mennyt Elisan päässä läpi, joten tilausaika ei kerro koko totuutta.
Taisin ottaa laskulla kertamaksulla. En tiedä jäikö tosta sitten kiinni, mutta se myyntihän alko jo ennen 12 jollon ne julkkaripäivän konsolit varmaan sit menikin. On mulla nimittäin aikasempia Elisalta tehtyjä tilauksia laskulla, mut en sit tiedä joutuuko tarkistamaan joka tilauksen yhteydessä.
 
Liittynyt
05.12.2019
Viestejä
91
Onko kukaan perillä gigantin tilanteesta? Ottivatko vain sen verran tilauksia mitä pystyvät toimittamaan? Itselle tulossa yksi elisalta ja toisen sain maksettua giganttiin. Kiinnostaisi tuo gigantin tilanne, jotta uskaltaisi luvata veljelle toisen konsolin. :cigar:
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
79
Itse sain myös tehtyä ennakkotilauksen Giganttiin ja maksettua vaan eipä ole sieltä tullut mitään infoa vielä
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Onko kukaan perillä gigantin tilanteesta? Ottivatko vain sen verran tilauksia mitä pystyvät toimittamaan? Itselle tulossa yksi elisalta ja toisen sain maksettua giganttiin. Kiinnostaisi tuo gigantin tilanne, jotta uskaltaisi luvata veljelle toisen konsolin. :cigar:
Ainakin ne myynnit oli auki tosi vähän aikaa, mikä on kaiketi ihan hyvä merkki.

EDIT: itse lupasin verkkiksen 100% varman tilauksen veljelleni, kun siellä on helppo muuttaa osoitettakin valmiisiin tilauksiin. Itse sitten luotan siihen että Gigantti toimittaa mulle. Voi käydä toki kylmät, kun kyseessä Gigantti.
 
Liittynyt
05.12.2019
Viestejä
91
Ainakin ne myynnit oli auki tosi vähän aikaa, mikä on kaiketi ihan hyvä merkki.

EDIT: itse lupasin verkkiksen 100% varman tilauksen veljelleni, kun siellä on helppo muuttaa osoitettakin valmiisiin tilauksiin. Itse sitten luotan siihen että Gigantti toimittaa mulle. Voi käydä toki kylmät, kun kyseessä Gigantti.
Tommonen twiitti löyty. Eli ne jotka ovat saaneet tilauksen sisään, saavat konsolin julkaisuksi. Tosin veikkaan gigantin touhun tuntien, että ei tule julkaisu viikolla, vaan seuraavalla viikolla.
 

Liitteet

Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
62
Ainakin ne myynnit oli auki tosi vähän aikaa, mikä on kaiketi ihan hyvä merkki.

EDIT: itse lupasin verkkiksen 100% varman tilauksen veljelleni, kun siellä on helppo muuttaa osoitettakin valmiisiin tilauksiin. Itse sitten luotan siihen että Gigantti toimittaa mulle. Voi käydä toki kylmät, kun kyseessä Gigantti.
Millon tilasit verkkiksestä? Ite tilasin kesäkuussa ja en saa julkasuks, kiinnostais tietää kuinka aikasin on täytyny tilata että saa varmasti. Eli kuinka myöhässä olin ite
Jos täällä on muita jotka tilas verkkiksestä ni voitteko kertoa millon tilasitte? Sais ehkä vähän osviittaa siihen et saako ite edes seuraavasta erästä
 
Liittynyt
04.07.2018
Viestejä
261
Millon tilasit verkkiksestä? Ite tilasin kesäkuussa ja en saa julkasuks, kiinnostais tietää kuinka aikasin on täytyny tilata että saa varmasti. Eli kuinka myöhässä olin ite
Jos täällä on muita jotka tilas verkkiksestä ni voitteko kertoa millon tilasitte? Sais ehkä vähän osviittaa siihen et saako ite edes seuraavasta erästä
20.3.2020 tilattu eikä oo tulossa tänne.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
452
Millon tilasit verkkiksestä? Ite tilasin kesäkuussa ja en saa julkasuks, kiinnostais tietää kuinka aikasin on täytyny tilata että saa varmasti. Eli kuinka myöhässä olin ite
Jos täällä on muita jotka tilas verkkiksestä ni voitteko kertoa millon tilasitte? Sais ehkä vähän osviittaa siihen et saako ite edes seuraavasta erästä
Muistaakseni aiemmin tässä ketjussa oli puhetta että helmikuun puolivälin kieppeillä tilanneet kerkesivät saamaan vielä julkaisuerästä kosolin.
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
62
Muistaakseni aiemmin tässä ketjussa oli puhetta että että helmikuun puolivälin kieppeillä tilanneet saivat julkaisuerästä kosolin.
No voi saatana... TT_TT
EDIT: Jos joku on onnistunu jostain saamaan ylimäärästä kopiota ni meikälle voi tarjota. Varmaan aika hakuammuntaa mutta parempi yrittää ku jäädä rannalle ruikuttaa
 
Liittynyt
24.01.2018
Viestejä
209
No voi saatana... TT_TT
EDIT: Jos joku on onnistunu jostain saamaan ylimäärästä kopiota ni meikälle voi tarjota. Varmaan aika hakuammuntaa mutta parempi yrittää ku jäädä rannalle ruikuttaa
Itselläni on parikin ylimääräistä konsolia plakkarissa, mutta pitää nyt ensin katsoa mihin hintaan noita trokaillan/haluaako joku kummin kaima sellaisen ensin. Pidetään sinut kuitenkin mielessä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
332
Tänne kelpaa kanssa, jos jollakulla ylimääräisiä tilattuna. Laitoin verkkikselle tilauksen vasta lokakuussa, joten tuskin on hirveän joutuin tulossa.
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
62
Itselläni on parikin ylimääräistä konsolia plakkarissa, mutta pitää nyt ensin katsoa mihin hintaan noita trokaillan/haluaako joku kummin kaima sellaisen ensin. Pidetään sinut kuitenkin mielessä.
Tattista! En mitään mahottomia ite pysty maksamaan, mutta katsellaan sitten uudelleen kun tiedät paremmin. Näin facebookissa jotain älyttömyyksiä, joissa jengi pyytää tonnia...Eli sellaseen en ainakaan lähde
 
Liittynyt
24.01.2018
Viestejä
209
Tattista! En mitään mahottomia ite pysty maksamaan, mutta katsellaan sitten uudelleen kun tiedät paremmin. Näin facebookissa jotain älyttömyyksiä, joissa jengi pyytää tonnia...Eli sellaseen en ainakaan lähde
Ai trokarit ovat liikkeellä jo ennen julkaisua :rofl:

Joo ja jos en itse jaksa mennä kuuntelemaan kettuilua trokailusta muualle tai anna sukulaiselle, niin lähinnä olin jonkin muotoisen haku + bensa palkkion perässä, kun pitää kuitenkin myymälästä noutaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2017
Viestejä
38
Muistakaa, että Gigantti, Prisma ja Citymarket myyvät vielä erät julkaisupäivänä. Vielä on siis pienet mahdollisuudet saada konsoli julkaisupäivän tienoilla.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Millon tilasit verkkiksestä? Ite tilasin kesäkuussa ja en saa julkasuks, kiinnostais tietää kuinka aikasin on täytyny tilata että saa varmasti. Eli kuinka myöhässä olin ite
Jos täällä on muita jotka tilas verkkiksestä ni voitteko kertoa millon tilasitte? Sais ehkä vähän osviittaa siihen et saako ite edes seuraavasta erästä
Tuossa tulikin jo ylempänä infoa, mutta helmikuussa tuli siis itse tilattua. Enpä arvellut silloin että niinkin tiukille tulisi menemään sen konsolin saaminen o_O
 
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
35
Powerilla elonmerkkejä, pleikkatilaus siirtyi vastaanotetusta käsitellyksi:

Sama maili tuli tänä aamusta minullekin. Konsoli (digi versio) tilattu 24.9 klo 11:15. Ruokatauolla tuona päivänä vahingossa huomasin, et vaikka Poweri oli loppuunmyynnyt konsolit niin he ottivatkin tilauksia taas vastaan joten laitoin tilauksen sisään ja nouto myymälästä. Tuossa aamulla tulleessa kuitissa lukee, et konsoli lähtee varastolta 19.11, joten mielenkiinnolla odotan saanko konsolin julkkariksi vai milloin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
620
Sama maili tuli tänä aamusta minullekin. Konsoli (digi versio) tilattu 24.9 klo 11:15. Ruokatauolla tuona päivänä vahingossa huomasin, et vaikka Poweri oli loppuunmyynnyt konsolit niin he ottivatkin tilauksia taas vastaan joten laitoin tilauksen sisään ja nouto myymälästä. Tuossa aamulla tulleessa kuitissa lukee, et konsoli lähtee varastolta 19.11, joten mielenkiinnolla odotan saanko konsolin julkkariksi vai milloin.
Power on toiminut tähän mennessä oikein mallikkaasti ainakin tiedottamisen suhteen. Vahvana mutuna heittäisin veikkauksen, että pistävät konsolit toimitukseen 16.11. :hmm:

Sen jälkeen saakin sitten jännittää postin ajoittain hyvinkin tahmeaa kulkua:cautious:
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
39
Täällä oli varmaan jossain vaiheessa mainittu, mutta laitoin tonne foodieen sähköpostia ja äsken soittivat että tilaus joudutaan tosiaan perumaan ja Playstationia voi sitten Prisman omilta sivuilta tilailla kun sen sinne tulee.
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
82
Pitänee suosiolla myötäelää tämä uusi sukupolvenvaihdos muiden kautta.

Kaveri Tosin aina kaikki uudet laitteet hankkii joten siellä pääsee hypistelemään.

Ensi vuonna sitten hyökkäykseen!
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
265
Ehkä vähän hölmö kysymys, mutta mihinkä kauppaan kannattaisi laittaa varaus sisään jotta ehkä sais nopeiten tulevasta erästä itelleen pleikkarin? Verkkiksestä ainakin näyttäis saavan varauksen sisään ilman että pitää ennakkoon maksaa, niin mukavampi peruutella jos saa jostain muualta aikaisemmin..

Ja jos Turussa sattuu jollain olemaan useempi varaus tämän vuoden puolella niin saa ottaa yhteyttä :D vaivanpalkaksi saa hieman rahaa ja autokyydin kauppaan ja takas :p
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 675
Ehkä vähän hölmö kysymys, mutta mihinkä kauppaan kannattaisi laittaa varaus sisään jotta ehkä sais nopeiten tulevasta erästä itelleen pleikkarin? Verkkiksestä ainakin näyttäis saavan varauksen sisään ilman että pitää ennakkoon maksaa, niin mukavampi peruutella jos saa jostain muualta aikaisemmin..

Ja jos Turussa sattuu jollain olemaan useempi varaus tämän vuoden puolella niin saa ottaa yhteyttä :D vaivanpalkaksi saa hieman rahaa ja autokyydin kauppaan ja takas :p
Gigantti, Prisma ja Citymarket tarjoaa vielä varastossa olevia kappaleita julkasupäivänä. Tai no, Prismasta en tasan tarkkaan muista, mutta näitä kolmea kyttäilisin jos haaveena vielä tälle vuodelle osua.

Mutta noin muuten, aika vaikea sanoa kuka on saamassa ekana ja mitä. Operaattoreilta (Elisa, Telia ja DNA) voi saada vielä aika hyviä sijotuksia jonoon, mutta verkkiksellä on jo jonoa ens vuodelle asti, samoten VPD.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 237
Hiukan kuumottaa miten käy mutta pitää olla valppaana 19. päivä kärkkymässä ja tehdä tunnus jokaiseen etukäteen, voi olla suolatasot hiukan koholla jos jää saamatta ja Demon's Souls julkaisumyräkästä paitsi.
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
62
Hiukan kuumottaa miten käy mutta pitää olla valppaana 19. päivä kärkkymässä ja tehdä tunnus jokaiseen etukäteen, voi olla suolatasot hiukan koholla jos jää saamatta ja Demon's Souls julkaisumyräkästä paitsi.
Mulla sama, mut uuden spider-manin suhteen Se 2018 tullut peli oli niin kova, että en malta odottaa et pääsen pelaa tuota uutta. Pääsyy miks haluun julkasuks ps5. Haluun myös päästä lunastaa ne playstation+ collection pelit ja ne on käsittääkseni lunastettavissa vaan jos omistaa ps5 ja rajotetun ajan myöskin. Joku voi korjata jos oon väärässä!
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
329
Mulla sama, mut uuden spider-manin suhteen Se 2018 tullut peli oli niin kova, että en malta odottaa et pääsen pelaa tuota uutta. Pääsyy miks haluun julkasuks ps5. Haluun myös päästä lunastaa ne playstation+ collection pelit ja ne on käsittääkseni lunastettavissa vaan jos omistaa ps5 ja rajotetun ajan myöskin. Joku voi korjata jos oon väärässä!
Olet väärässä, lue ps5 ketjua, siellä vastaus tuohon collectioniin.
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
62
Olet väärässä, lue ps5 ketjua, siellä vastaus tuohon collectioniin.
Hienot keskustelutaidot omaat:sclap:
Olin näemmä väärässä vain siitä, että ne on lunastettavissa rajoitetun ajan. Tuo, että ne saa lunastettua ps4:lla koskee vain playstation+ kuukauden pelejä eli bugsnaxia. Jos googlailee asiaa niin kaikki lähteet sanoo ettei collection pelejä voi lunastaa ilman vitosta. Ens kerralla kun korjaat ihmisiä, olis suotavaa kertoa miten ne on väärässä. :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 204
Hienot keskustelutaidot omaat:sclap:
Olin näemmä väärässä vain siitä, että ne on lunastettavissa rajoitetun ajan. Tuo, että ne saa lunastettua ps4:lla koskee vain playstation+ kuukauden pelejä eli bugsnaxia. Jos googlailee asiaa niin kaikki lähteet sanoo ettei collection pelejä voi lunastaa ilman vitosta. Ens kerralla kun korjaat ihmisiä, olis suotavaa kertoa miten ne on väärässä. :facepalm:
The PlayStation Plus Collection will be an added benefit to the existing PS4 benefits that PlayStation Plus members receive for a single subscription price – no additional membership fee required. Once you redeem a game from the PlayStation Plus Collection, you can keep the games for as long as you are an active PlayStation Plus member. PS4 games redeemed from the PlayStation Plus Collection and played on the PS5 console will see benefits such as increased loading speed and improved or more stable framerates with PS5’s Game Boost****.

:rolleyes:
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
62
The PlayStation Plus Collection will be an added benefit to the existing PS4 benefits that PlayStation Plus members receive for a single subscription price – no additional membership fee required. Once you redeem a game from the PlayStation Plus Collection, you can keep the games for as long as you are an active PlayStation Plus member. PS4 games redeemed from the PlayStation Plus Collection and played on the PS5 console will see benefits such as increased loading speed and improved or more stable framerates with PS5’s Game Boost****.

:rolleyes:
Eihän tuossa missään mainita et ne voi ladata ps4:llä. Tuossa vaan sanotaan että se collection on lisätty etu kaikkien muiden ps4 etujen lisäksi. Eli Ps5 omistajat jotka saa kaiken mitä playstation 4 plussalaiset saa, saa sen LISÄKSI tämän collectionin.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 072
Vaihdoinkin levyversiion niin menin takaisin jonon hännille milloha saa verkkokaupasta
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 619
Vaihdoinkin levyversiion niin menin takaisin jonon hännille milloha saa verkkokaupasta
Tekemällä tilauksesi nyt menevät konsolitoimitukset vuoden 2021 alkuun.
Lukee ainakin tuotteen kohdalla verkkokaupassa. Voisin kuvitella, että mallinvaihto laskettaisiin uudeksi tilaukseksi.
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
329
Huomautus - asiaton käytös, piikittely ja henkilökohtaisuudet
Hienot keskustelutaidot omaat:sclap:
Olin näemmä väärässä vain siitä, että ne on lunastettavissa rajoitetun ajan. Tuo, että ne saa lunastettua ps4:lla koskee vain playstation+ kuukauden pelejä eli bugsnaxia. Jos googlailee asiaa niin kaikki lähteet sanoo ettei collection pelejä voi lunastaa ilman vitosta. Ens kerralla kun korjaat ihmisiä, olis suotavaa kertoa miten ne on väärässä. :facepalm:
Olet väärässä olettamassa että et voi lunastaa tuota collectionia ilman ps5:sta. Kas kun voit lisätä ne pelikirjastoon ps storessa ja pelata niitä sitten kun joskus ps5:den saat haltuusi. Itse pyysit korjaamaan jos olet väärässä ja sen jälkeen hirveä akkamainen ulina kun niin sattui olemaan :x3: tosin pyydän jo suoraan anteeksi kun olen mennyt olettamaan sukupuolesi;)
 
Liittynyt
19.10.2020
Viestejä
40
saakoha sieltä prisman tai k cittarin julkaisusta haku myymälästä jo samana päivänä? onko kenelläkään tietoa
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 719
Viestejä
4 239 071
Jäsenet
71 242
Uusin jäsen
Miohe

Hinta.fi

Ylös Bottom