Näillä ohjeilla pitäisi onnistua.Nyt pitää viisaammilta kysyä kun tuli melkein revittyä pelihousut kun ei onnistunut omin käsin tämä homma. Eli tapaus kohta 9v Fortniten pelaaja.
Molemmat vanhemmista kolmea vuoroa tehdään ja jos ollaan iltavuorossa saattaa peliaika venähtää kohtuuttoman pitkäksi.
Tähän asti pelannut minun käyttäjällä, ja tavoite nyt max. kolmeen tuntiin rajoittaa peliaika päivässä.
Tälle minun "oletus" tilille ei anna rajoituksia laittaa vaan pitää luoda uusi käyttäjä. Noh ongelmaksi muodostui sitten että kun loin uuden käyttäjän jolle laitoin rajoitukset, tulee kuitenkin laitteen käynnistyessä kirjautumisikkuna joko minun käyttäjälle tai sitten pojalle.
Pojalla näkyy rajoitus peliaikaan tässä vaiheessa, omalla käyttäjällä tätä ei ole.
Noh, itse ongelma on että oma tilini ei vaadi salasanaa vaan sillekin pääsee kirjautumaan suoraan heti alun käyttäjävalikosta eli tyhmempikin hoksaa painasta isukin tunnuksilla sisään kun omat peliajat loppuu/on loppumassa.
Miten, saako tämän onnistumaan jotenkin että tämä minun käyttäjä mutta vaatisi jonkun salasanan kirjautuessaan sisään?
Ohimoa jo särkee...toivottavasti joku sai juonesta kiinni ja osaa jeesiä.
How to Restrict Access to Your PlayStation 4 with a Passcode