Playstation 4 / Pro

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
818
Nyt pitää viisaammilta kysyä kun tuli melkein revittyä pelihousut kun ei onnistunut omin käsin tämä homma. Eli tapaus kohta 9v Fortniten pelaaja.

Molemmat vanhemmista kolmea vuoroa tehdään ja jos ollaan iltavuorossa saattaa peliaika venähtää kohtuuttoman pitkäksi.
Tähän asti pelannut minun käyttäjällä, ja tavoite nyt max. kolmeen tuntiin rajoittaa peliaika päivässä.

Tälle minun "oletus" tilille ei anna rajoituksia laittaa vaan pitää luoda uusi käyttäjä. Noh ongelmaksi muodostui sitten että kun loin uuden käyttäjän jolle laitoin rajoitukset, tulee kuitenkin laitteen käynnistyessä kirjautumisikkuna joko minun käyttäjälle tai sitten pojalle.

Pojalla näkyy rajoitus peliaikaan tässä vaiheessa, omalla käyttäjällä tätä ei ole.

Noh, itse ongelma on että oma tilini ei vaadi salasanaa vaan sillekin pääsee kirjautumaan suoraan heti alun käyttäjävalikosta eli tyhmempikin hoksaa painasta isukin tunnuksilla sisään kun omat peliajat loppuu/on loppumassa.

Miten, saako tämän onnistumaan jotenkin että tämä minun käyttäjä mutta vaatisi jonkun salasanan kirjautuessaan sisään?

Ohimoa jo särkee...toivottavasti joku sai juonesta kiinni ja osaa jeesiä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
597
Nyt pitää viisaammilta kysyä kun tuli melkein revittyä pelihousut kun ei onnistunut omin käsin tämä homma. Eli tapaus kohta 9v Fortniten pelaaja.

Molemmat vanhemmista kolmea vuoroa tehdään ja jos ollaan iltavuorossa saattaa peliaika venähtää kohtuuttoman pitkäksi.
Tähän asti pelannut minun käyttäjällä, ja tavoite nyt max. kolmeen tuntiin rajoittaa peliaika päivässä.

Tälle minun "oletus" tilille ei anna rajoituksia laittaa vaan pitää luoda uusi käyttäjä. Noh ongelmaksi muodostui sitten että kun loin uuden käyttäjän jolle laitoin rajoitukset, tulee kuitenkin laitteen käynnistyessä kirjautumisikkuna joko minun käyttäjälle tai sitten pojalle.

Pojalla näkyy rajoitus peliaikaan tässä vaiheessa, omalla käyttäjällä tätä ei ole.

Noh, itse ongelma on että oma tilini ei vaadi salasanaa vaan sillekin pääsee kirjautumaan suoraan heti alun käyttäjävalikosta eli tyhmempikin hoksaa painasta isukin tunnuksilla sisään kun omat peliajat loppuu/on loppumassa.

Miten, saako tämän onnistumaan jotenkin että tämä minun käyttäjä mutta vaatisi jonkun salasanan kirjautuessaan sisään?

Ohimoa jo särkee...toivottavasti joku sai juonesta kiinni ja osaa jeesiä.
Näillä ohjeilla pitäisi onnistua.

How to Restrict Access to Your PlayStation 4 with a Passcode
 
Liittynyt
06.05.2018
Viestejä
997
Nyt pitää viisaammilta kysyä kun tuli melkein revittyä pelihousut kun ei onnistunut omin käsin tämä homma. Eli tapaus kohta 9v Fortniten pelaaja.

Molemmat vanhemmista kolmea vuoroa tehdään ja jos ollaan iltavuorossa saattaa peliaika venähtää kohtuuttoman pitkäksi.
Tähän asti pelannut minun käyttäjällä, ja tavoite nyt max. kolmeen tuntiin rajoittaa peliaika päivässä.

Tälle minun "oletus" tilille ei anna rajoituksia laittaa vaan pitää luoda uusi käyttäjä. Noh ongelmaksi muodostui sitten että kun loin uuden käyttäjän jolle laitoin rajoitukset, tulee kuitenkin laitteen käynnistyessä kirjautumisikkuna joko minun käyttäjälle tai sitten pojalle.

Pojalla näkyy rajoitus peliaikaan tässä vaiheessa, omalla käyttäjällä tätä ei ole.

Noh, itse ongelma on että oma tilini ei vaadi salasanaa vaan sillekin pääsee kirjautumaan suoraan heti alun käyttäjävalikosta eli tyhmempikin hoksaa painasta isukin tunnuksilla sisään kun omat peliajat loppuu/on loppumassa.

Miten, saako tämän onnistumaan jotenkin että tämä minun käyttäjä mutta vaatisi jonkun salasanan kirjautuessaan sisään?

Ohimoa jo särkee...toivottavasti joku sai juonesta kiinni ja osaa jeesiä.
PS4: How to Set Up a Local Passcode for a User Profile
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 928
Spider-Man palkitsee platinapystin hankkineet

Spider-Man oli yksi viime vuoden menestyksistä. Toinen huomattava ominaisuus on se, että pelillä on eräs korkeimmista platinapystin suoritusprosenteista.

Sony on ryhtynyt lähettämään ihmisten sähköposteihin maileja niille, jotka ovat Spider-Manista platinapystin pelanneet. Mukana on myös koodi päheälle Spider-Man-avatarille omaan PSN-profiiliin. Aiemmin Sony on tehnyt saman peleissä Bloodborne, Horizon: Zero Dawn ja God of War.


Spider-Man palkitsee platinapystin hankkineet

Ihan kiva bonus vaikka tuon takia ei viitsi alkaa aikaa kuluttamaan valtavasti. Bloodbornesta tuon saaminen onkin jo kova suoritus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
818
Mites, nyt kun on tuo toinen käyttäjä tehty, onnistuuko ns. pääkäyttäjän psnetwork tunnuksia jollain ilveellä saamaan tuolle käyttäjälle myös? Vai pitääkö uusi luoda? Menettääkö esim. Fortnite kamppeet mitä minun tilillä löytyy?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
450
Mites, nyt kun on tuo toinen käyttäjä tehty, onnistuuko ns. pääkäyttäjän psnetwork tunnuksia jollain ilveellä saamaan tuolle käyttäjälle myös? Vai pitääkö uusi luoda? Menettääkö esim. Fortnite kamppeet mitä minun tilillä löytyy?
Valitettavasti tuon kun on kerran liittänyt PSN-tiliin, sitä ei voi toiseen enää liittää. On tehtävä uusi Fortnite tunnus toiselle PSN-tilille.

Itse tumpuloin selaimessa kun olin liittämässä pojan Fortnite tiliä hänen PSN-tiliinsä: Oli selaimessa muistissa oman PSN-tilini loggaantuminen joten liitti kysymättä omaan tiliini. Ei saa tekemättömäksi.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Onko fyysisissä peleissä yleistäkin että levy on siellä kotelossa irtaallaan? Tilaamani hämis peli tuli ja ihmettelin ääntä niin siellähän se oli kotelon pohjillaan irtaallaan, ainakin pikasella vilkasulla näytti olevan hyvässä kunnossa. Ja paikallisessa prismassa kun kattelin Uncharted trilogyjä niin ensimäisessä joka tarttu käteen oli myös levy irtaallaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 928
Postin toimittamissa peleissä on itselläni ollut lähes aina levy tai levyt irrallaan. Harvoin kivijalkakaupasta ostettaessa. Eipä noissa peleissä ole vaurioita koskaan ollut kuten ei elokuvienkaan kohdalla.

edit. tarkennetaan sen verran, että levyt olleet irti eri konsolien peleissä PS2 ajoista lähtien kun postin kautta tulleet. Saavat ilmeisesti sen verran kovaa kyytiä ettei pidikkeet jaksa pitää levyä paikoillaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
No, jonkulaista tuuria kun itsellä vasta nämä ps4 pelit olleet tuollaisia. Hyvä tietää ettei ole ollu vain meikäläisen perustuuria :D
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 417
Jos anthemia pelaa proolla ja halua mahdollisimman vakaan fps lukeman niin kannattaa tässäkin tapauksessa ottaa 1080p mode käyttöön:

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 928
5. Maaliskuuta saataville tulevat plussapelit. CoD on loistava plussapeli, erityisesti moninpelinä.

  • The Witness
  • Call of Duty: Modern Warfare Remastered


 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Destiny 2 forsaken + annual pss ois 43e us storessa vs 70e suomi store. Toimiikohan tuo jenkkikaupan dlc suomi storesta ladatun d2 kanssa?

Olen kyllä pelejä jenkkistoresta ostanut, mutta mites dlc yhteensopivuus?
 
Viimeksi muokattu:

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 417
PlayStation 5:tä odotellessa: tältä PlayStation 4:n haaveiltiin näyttävän ennen virallista julkistusta

Sonyn PlayStation 5 -konsoli siintää horisontissa, mikäli eri huhuja ja arvioita on uskominen. Internetin syövereistä onkin jo löydettävissä ensimmäiset havainne- tai haavekuvat tulevasta masiinasta. Mutta miltä PlayStation 4:n uskottiin näyttävän?
Ohessa on eri lähteistä kaivettuja kuvia, joista yksikään ei lopulta vastannut todellisuutta.






Yksi ehdotus esitti astetta läpinäkyvämmän konsolin.






Olisiko PlayStation 4:n pitänyt näyttää digiboksilta?






Kuvavelho Andy Gilleandin hahmotelma lienee lähimpänä todellisuutta. Tämä kuva on luotu muutama päivä Sonyn julkaiseman kiusoitteluvideon jälkeen, mikä selittää yhtäläisyyksiä aidon masiinan kanssa.






Yksi kuva maalaili PlayStation 4:stä frisbeetä. Koska miksi ei?






Entä miten olisi valokuvakehyksen näköinen pelimasiina.






Näytöt ohjaimissa olivat (kova) juttu PlayStation 4:n julkistuksen aikaan.






Rannekepelaaminen ei toteutunut, vaikka sitä tässä kuvassa kaavailtiinkin.






Olisiko punavalkoinen ohjain ja konsoli ollut pop?






Kaksiosainen ohjain sekä kiekkomainen konsoli? Miksipä ei.






Monitoimitulostinta muistuttava laite olisi vaatinut astetta enemmän tilaa hyllyssä.
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
531
Itte ostin ainakin last of ussin Usa kaupasta ja left behind dlc:n Suomi kaupasta. Hyvin toimi.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Onko tämä sitten aina dlcn kanssa näin? Muistelen että olisin ostanut spider-man US storesta ja DLCn siihen EU kaupasta, mutta muistankohan väärin...
On ollut näin jo PS3-ajoilta. Tuli silloin itekin kerran tuohon miinaan ajettua... :vihellys:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 928
PS3 aikana Left Behind oli dlc mutta PS4 remasterissa se pakattiin emopelin kanssa samaan.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
On ollut näin jo PS3-ajoilta. Tuli silloin itekin kerran tuohon miinaan ajettua... :vihellys:
Spider-Mania tai sen DLC:tä ei kyllä tullut ihan selvinpäin ostettua niin voipi olla että en nyt muista oikein :darra:

Tuohan ei levynä olisi kuin 26e gigantissa mutta ei huvittaisi digistä siirtyä levyrumbaan... 40e suomi storessa on vähän suolainen hinta 6kk sitten julkaistusta DLC:stä. 70e annual passin kera : P

Uskaltaisikohan tuollaista ostaa: Destiny 2 - Forsaken Legendary Collection Upgrade EU PS4 CD Key | Buy on Kinguin

Edit: Uskalsin ja Kinguin delivered! Joskus rikollisiinkin kannattaa luottaa :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 928
Kingdom Hearts 3 VR -kokemus nyt ilmaisjakelussa

Sonyn VR-järjestelmän omistajat pääsevät tästä päivästä lähtien kokemaan Kingdom Hearts 3 -elämyksen ilmaiseksi.

Kingdom Hearts -pelisarjan viimeisin osa on tullut pelattavaksi aivan äskettäin, ja nyt PSVR-käyttäjät pääsevät sukeltamaan pelin maagiseen maailmaan ilmaiseksi.


Comicbook-sivusto osaa sanoa, että 10-minuuttinen virtuaalikokemus ei ole varsinainen Kingdom Hearts 3 -peli, vaan pieni maistiainen.

Sony ei paljasta millaisesta kokemuksesta on kyse, mutta luvassa on ainakin interaktiivisuutta ja pelisarjan ikoniseksikin kutsuttua musiikkia. Lisäksi VR-elämyksestä voi avata uutta sisältöä sen mukaan, miten siinä etenee.

Kingdom Hearts 3 VR tulee tänään saataville. Sen löytää PlayStation Storen osioista Free ja VR.
Kingdom Hearts 3 VR -kokemus nyt ilmaisjakelussa | Muropaketti.com
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 928
edelliset bäfät hankittu mutta tämä puuttuu. Jaksaiskohan sitä jo hankkia :confused:
Ihan hyvältä tuo beta versiona tuntui. Edellinen ei oikein innostanut. Mikään myyntimenestys tuo ei tietääkseni ole ollut mutta PS moninpeleissä varmasti peliseuraa löytää hyvin pitkän tovin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 928
Valmis peli on nyt analysoitu. Pro:lla on edelleen se paras versio pelata konsoleilla. Tuo on hyvä lisä kun voi järjestelmätasolla lukita 1080p moodiin. Mahdollistaa monessa pelissä kuten tässä saamaan lukitun 1080p30. Muuten pelistä löytyy dynaaminen 4K ja performance moodi 35-60fps.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 174
Valmis peli on nyt analysoitu. Pro:lla on edelleen se paras versio pelata konsoleilla. Tuo on hyvä lisä kun voi järjestelmätasolla lukita 1080p moodiin. Mahdollistaa monessa pelissä kuten tässä saamaan lukitun 1080p30. Muuten pelistä löytyy dynaaminen 4K ja performance moodi 35-60fps.

Hyvin pyörii pleikalla. Uskaltaisikohan tuon ostaa arvosteluista huolimatta?
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 417
Suosittelisin kyllä odottamaan hetken aikaa mahdollisia hinnan alennuksia ja saavat sisältöä peliin enemmän:
Sony on tarjonnut hyvityksiä Anthemin konsolin kaatavista ongelmista

Osa pelaajista on onnistunut saamaan Sonylta hyvityksiä Anthem-verkkoräiskintäpelin teknisten ongelmien vuoksi.

Biowaren kehittämän Anthemin konsoliversioiden kerrotaan kärsivän kaatumiseen johtavista ongelmista. Kaatumisten kerrotaan usein johtavan koko konsolin kaatumiseen, minkä pelätään voivan aiheuttaa ongelmia konsolin toiminnan kanssa.

Käyttäjien kertomusten mukaan ainakin Sonylla ollaan tietoisia Anthemin PS4-versiota vaivaavista ongelmista. Useat käyttäjät ovat kertoneet verkossa saaneensa teknisiin ongelmiin vedoten rahansa takaisin Sonyn tuesta pyytämällä. Hyvityspäätös ei kuitenkaan vaikuta olevan yleinen linjaus, sillä osa pelaajista kertoo yrittäneensä turhaan saada rahojaan takaisin ongelmien vuoksi.
 
Liittynyt
25.07.2018
Viestejä
440
Jos sisällöllisesti köyhästä pelistä haluaa maksaa :)
Verrattuna mihin? Olen pelannut vaikka kuinka monta peliä jotka on kestoltaan 10-20h ja nyt on varmaan tuo aika kasassa tässä vaikka olen vasta 13 levelillä. Jos muutamat nettibugitukset kestää niin onhan tämä ollut mielenkiintoista ja raikasta mättöä (vs. Destinyt, Divisionit..) Maailma, haarniskat ja mättö on vaan niin hauskaa tässä.
Mikään grindaus ei kiinnosta joten pisteitä ei kerätä pisteiden takia ja sen pohjalta asekehitykset jne on olleet ihan ok. Jotkut kitisee siitä että aseita ei saa tehtävän aikana käytöön, so what, onhan sekin oma pelillinen strategiansa -> pärjää niillä mitä otat mukaan.
Pelaamisen ulkopuolisilla asioilla tässä pelissä on kehittymistä mutta itse pelaaminen toimii, IMO.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 928
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Gran turismoon tuo ois varmaan aika veikeä mutta mieluusti hommais kokosetin ettei tartte esim tuota kameraa (mikäli on pakollinen) ruveta erikseen etsimään mutta mites tuo PSVR toimii lasien kanssa? Vai saako lasit säädettyä niin ettei rillejä tartte käyttää?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 928
Suosittelisin kyllä odottamaan hetken aikaa mahdollisia hinnan alennuksia ja saavat sisältöä peliin enemmän:
Sony on tarjonnut hyvityksiä Anthemin konsolin kaatavista ongelmista
Näköjään ongelmia on ollut laajemminkin pelin kanssa. Onneksi rahoja on saanut takaisin pleikkariversiosta.

Sony Interactive Entertainment on tarjonnut rahoja takaisin Anthemin ostaneille, ja vielä täysin mutkattomasti.

Anthemiin tyytymätön pelaaja kertoo Reddit-keskustelupalstalla suorin sanoin, kuinka pettynyt hän on Biowaren odotettuun ammuskelupeliin. Comicbook-sivusto tietää, että Anthemia on piinannut jokaisella alustalla pelin kaatumiset.


Tarkemmin sanottuna Playstation 4:llä ja Xbox Onella pelaavat ovat joutuneet kärsimään pelin toimimattomuudesta. Näillä peli ei ainoastaan kaadu, vaan samalla koko konsoli menee pois päältä. Tämä voi huonolla onnella aiheuttaa koko laitteen rikkoontumisen.
Anthemiin pettyneet PS4-omistajat ovat saaneet Sonylta rahansa takaisin | Muropaketti.com
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 252
Näköjään ongelmia on ollut laajemminkin pelin kanssa. Onneksi rahoja on saanut takaisin pleikkariversiosta.



Anthemiin pettyneet PS4-omistajat ovat saaneet Sonylta rahansa takaisin | Muropaketti.com
Ilmeisesti mitään yhtenäistä linjaa ei ole ja ihmiset ovat saanu vaihtelevalla mestyksellä rahat tai sitten ei


PlayStation 4 owners have reported mixed results in their attempts to get refunds on digital copies of the game.

Anthem: Sony is reportedly refunding PS4 players due to the game crashing consoles - VG247
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 928
Ilmeisesti mitään yhtenäistä linjaa ei ole ja ihmiset ovat saanu vaihtelevalla mestyksellä rahat tai sitten ei


PlayStation 4 owners have reported mixed results in their attempts to get refunds on digital copies of the game.

Anthem: Sony is reportedly refunding PS4 players due to the game crashing consoles - VG247
Jos ei kaikki niin osa ainakin on kuitenkin saanut rahansa. Tarina ei kerro onko muilla laitteilla pelaavat saaneet mitään.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Riittääkös tällänen tila prolle? Jos ei ainakaan 4k resoa käytä? (Ja kyllä, vajaan 3 viikkoa tuo ehti laatikossaan olla :D)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 928
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 928
Ensikuussa myyntiin tulevan seuraavan Playstation hittipelin Days Gonen lupaillaan olevan 30h mittainen. Ihan mukavasti peliaikaa tiedossa.

Sonyn yksinoikeuspeli Days Gone julkaistaan 26. huhtikuuta. Nyt on selvinnyt, että luvassa on mukavan mittainen pelikokemus. Gamereactorin saaman tiedon mukaan tarinalla on kestoa 30 tuntia, ja välivideoilla on mittaa yhteensä kuutisen tuntia.

30 tunnin tarinallinen kesto on aiemmin mainittu Game Informerin haastattelussa. Kuuden tunnin mitan välivideoille varmisti myös ääninäyttelijä Sam Witwer Twitterissä.
Days Gonen tarinalla kestoa noin 30 tuntia
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 329
Viestejä
4 198 220
Jäsenet
70 891
Uusin jäsen
Rupsu

Hinta.fi

Ylös Bottom