Myyty Playstation 4 1000Gb Slim 50€ Tampere (pois myynnistä)

Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
108
Myytävä tuote Playstation 4 1000Gb Slim
Hinta:50€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):Tori eilen 27.7
Kuitti löytyy (takuu voimassa):Ei
Muuta huomioitavaa:


Ostin Playstationin eilen Torista täyteen ns ehjän hintaan, mutta totesin tänään käynnistäessä ettei kone lähde ollenkaan päälle. Itse en näistä mitään tajua, enkä osaa korjata. Voi olla että on hyvinkin pieni asia miksi ei käynnisty mutta itse en ymmärrä näistä. Nyt myyntiin pahasti tappiolla rikkinäisen hinnalla, 50eurolla eteenpäin näistä ymmärtävälle.

Mukaan HDMI piuha sekä virta piuha.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa):Tampere
Toimitustapa: Posti tai Nouto
Maksutapa:Käteinen, mobilepay tai tilisiirtyo


Kuva:
 

Mawe

Thread Killer
NOSTO
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
755
Oletko ollut yhteydessä myyjään?
Jos näyttöä et myynyt ehjänä niin voi kysäistä haluaako purkaa kaupan vai poliisin kautta?
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
Olen ollut, ei ole vastaillut mitään takaisin.
Otahan sitten pikkuhiljaa yhteyttä poliisiin. Jos oikeasti kusettaja kyseessä, niin paras myös mahdollisille tuleville uhreille että kyseinen herra olisi poliisin tiedossa.

Enkä kyllä itse lähtisi heti myymään eteenpäin, vaan vaatisin rahoja takaisin.
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
108
Ostin sen kotiin tuotuna, prepaid liittymä ilmeisesti hänellä. Oli ensimmäinen kauppa ns "vähemmistön edustajan kanssa" ja samalla viimeinen. Oli varmaan lakannut menemästä päälle ja päätti laittaa koneen eteenpäin ilmoittamatta ettei mene päälle. Osaavalle voi olla helppo tehtävä, itse en ole osaava niin pakko kait niellä tappiot ja myydä rikkinäisen hinnalla eteenpäin ja ostaa ehjä tilalle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 289
Viestejä
4 288 549
Jäsenet
71 614
Uusin jäsen
Hupihapi

Hinta.fi

Ylös Bottom