Pixel-puhelimet

Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
853
Katsoin huvikseni noita vanhojen Pixeleiden hyvityshintoja, kun Yhdysvalloissa on usein aivan käsittämättömiä trade-in diilejä etenkin ennakkomyynnissä (kokoluokka 500 dollaria + store creditiä).

No täällä meillä ei ihan samoihin ylletä, kun DNA antaa Pixel 6:sta jopa 10€, 7:sta jopa 20€ ja 8:sta jopa 55€ (+lisähyvitys). :D
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
252
Mitenkäs nopeasti tuo DNA:n vaihtohyvitys puhelimesta näkyy laskulla? Perjantaina vein puhelimen, josta piti saada 100e hyvitys Pixeliin, mutta ei vielä näy omaDNA:ssa mitenkään.
Itse itselleni vastaten, hevonkukkua koko touhu vaikka sama mistä se vaihtohyvitys vähennetään.

Screenshot_20240826-134747.png
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 944
kävin tollasta foldia hypistelemässä, ihan hyvältähän se tuntui, ja näyttää paremmalta kuin kuvissa, ei niin häiritsevä tuo epäsymmetrinen kirjalta muistuttava olemus. Aika tiukka magneetti pitää kantta kiinni, voisin kuvitella, että voi livetä käsistä jossain tilanteessa jos kiireellä koittaa avata. Riittävän ohut se kyllä on, mutta pitää nyt odottaa vielä mitä tuosta Honor V3:sta tulee. Varmaan Pixel on päivitysten ja jm-arvon kannalta paljon parempi vaihtoehto...
 
Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
2 323
kävin tollasta foldia hypistelemässä, ihan hyvältähän se tuntui, ja näyttää paremmalta kuin kuvissa, ei niin häiritsevä tuo epäsymmetrinen kirjalta muistuttava olemus. Aika tiukka magneetti pitää kantta kiinni, voisin kuvitella, että voi livetä käsistä jossain tilanteessa jos kiireellä koittaa avata. Riittävän ohut se kyllä on, mutta pitää nyt odottaa vielä mitä tuosta Honor V3:sta tulee. Varmaan Pixel on päivitysten ja jm-arvon kannalta paljon parempi vaihtoehto...
Tuo voimakas magneetti (tms) oli myös tässä ensimmäisessä foldissa ja huomasin että sama pidetty myös tuossa uudessa. Välillä tuo on kyllä vähän ärsyttävä kun joutuu "oikeasti vääntämään" että luurin saa auki.

Itselle se Pixelin UI/käyttis on se miksi tuo tulee pääosin hankittua, ei vaan samsungin oneui, saati Honorin vielä kauheampi MagicUI napostele yhtään.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
23
Saako tuon DNA vaihtohyvitysextran (+200e ostaessa Pixel 9 Pron) myös jostain vanhasta toimimattomasta Nokia N8:sta tms? Vai pitääkö olla sen verran uus luuri että lähtee käyntiin ja toimii edes jollain tapaa.
Itse en saanut vanhasta toimivasta Nokia N70 vaihtohyvitysextraa Pixel 8a:han, DNA:n myyjä sanoi kyllä että ennen on saanut, mutta nyt olivat poistuneet järjestelmästä. Laatikosta löytyi onneksi lisäksi Samsungin J5 jolla sai tuon vaihtohyvitysextran (vaihtoarvo järjestelmän mukaan 0€)
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
159
Mielenkiintoinen järjestelmä kun netissä seisoo ilman tulkinnan varaa että kaikki puhelimet käy ja vaihtoarvo aina vähintään 1€. Itse vein jonkun vuoden 2015 Sonyn, toki missään ei näy kuinka vaihtoarvo hyvitetään. Kuullostaa kusettajapuljun touhulta tämä DNA.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 377
Itse ku kävin kysäisee tuosta vaihtohyvityksestä paikallisessa DNAn liikkeessä, niin myyjä sanoi että mikä vaan kelpaa ja se maksetaan sit takaisin tilille. Saas nähdä miten käy parin viikon päästä ku 9 Pro tulee, itse ainakin vaadin rahana, koska sellainen on luvattu. Onneksi ennakkotilauksessa näkyy myyjän nimi, niin voi pyytää tarvittaessa selvittämään asian...

Mikähän lienee on syynä tuohon, että pienempi Pro tulee myöhemmin...
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
2 323
Itse ku kävin kysäisee tuosta vaihtohyvityksestä paikallisessa DNAn liikkeessä, niin myyjä sanoi että mikä vaan kelpaa ja se maksetaan sit takaisin tilille. Saas nähdä miten käy parin viikon päästä ku 9 Pro tulee, itse ainakin vaadin rahana, koska sellainen on luvattu. Onneksi ennakkotilauksessa näkyy myyjän nimi, niin voi pyytää tarvittaessa selvittämään asian...

Mikähän lienee on syynä tuohon, että pienempi Pro tulee myöhemmin...
Saat itse päättää miten hyvityksen otat. Se voidaan kirjata mahdollisen luottokaupan hyvotykseksi tai saat lahjakortin tai rahat tilille.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 997
Viestejä
4 370 622
Jäsenet
72 722
Uusin jäsen
Firesoul

Hinta.fi

Ylös Bottom