Pixel-puhelimet

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
829
Itselle näyttää -50€ kun tilaa samalla 31€ 5G liittymän...jep,jep,eihän siinä jos tuollaiselle on tarvetta.
Taitanee riippua jotenkin tapauskohtaisesti, kun matkapuhelinfoorumilla joillekin tarjottu -100€. Ehkä kalliimmasta liittymästä saa enemmän tjsp
 
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
479
Miten tuo DNA lisävaihtari toimii, ottavatko minkä tahansa puhelimen "vaihdossa" ja hyvittävät sen 200€ siitä?

"200 € lisävaihtohyvitys vanhasta puhelimesta tai tabletista

DNA hyvittää ehjistä ja toimivista puhelimista ja tableteista vaihdossa uuteen laitteeseen jopa 600 €. Vaihtohyvitys ei voi ylittää uuden laitteen hintaa ja vaihtolaite tulee palauttaa DNA Kauppaan.

Osta Google Pixel 9 Pro tai Pro XL -puhelin ja saat ylimääräisen 200 € lisävaihtohyvityksen vanhasta puhelimestasi tai tabletistasi. Eli jopa 600 + 200 euroa!"



Tilasin siis Pixel 9pro, niin vienkö vain vanhan toimivan kiinan puhelimen vuodelta 2010 liikkeeseen ja he antaa mulle 201€ hyvitystä?
 

jos

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
606
Tilasin siis Pixel 9pro, niin vienkö vain vanhan toimivan kiinan puhelimen vuodelta 2010 liikkeeseen ja he antaa mulle 201€ hyvitystä?
Olen ymmärtänyt että antavat hyvityksen kaikista älypuhelimista. Annoin aikanaan vanhan Galaxy Trend -puhelimen vaihdossa Galaxy S23:een. Myyjä piippasi paketista viivakoodin kun sellainekin oli vielä tallessa.

Puhelimen ei tarvitse löytyä Dna:n sivuilla olevasta listasta, sillä omakaan vaihtari ei löytynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
479
Olen ymmärtänyt että antavat hyvityksen kaikista älypuhelimista. Annoin aikanaan vanhan Galaxy Trend -puhelimen vaihdossa Galaxy S23:een. Myyjä piippasi paketista viivakoodin kun sellainekin oli vielä tallessa.

Puhelimen ei tarvitse löytyä Dna:n sivuilla olevasta listasta, sillä omakaan vaihtari ei löytynyt.
No näin olen itsekin ymmärtänyt, ajattelin vain varmistaa vielä.
 

qettyz

Tukijäsen
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
796
Nyt kun Pixelit virallisesti suomessa saatavilla, olisiko google assistant saamassa kunnollisen suomi-tuen?

edit: omat kokemukset assistantista vuoden takaa viimeksi
 
Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
2 305
Nyt kun Pixelit virallisesti suomessa saatavilla, olisiko google assistant saamassa kunnollisen suomi-tuen?

edit: omat kokemukset assistantista vuoden takaa viimeksi
Assistant ei tue suomenkieltä. Mutta Gemini tukee jo suomea ja nämä uudet käyttää geminiä vakiona. Kuitenkin kaikki geminin ominaisuudet eivät varmastikkan tule toimimaan suomessa.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
244
Assistant ei tue suomenkieltä. Mutta Gemini tukee jo suomea ja nämä uudet käyttää geminiä vakiona. Kuitenkin kaikki geminin ominaisuudet eivät varmastikkan tule toimimaan suomessa.
Muistan jostain lukeneeni, mutta saatan olla myös väärässä, mutta Gemini korvaisi jossain vaiheessa Assistantin? Tuo on jopa mahdollinen skenaario kun kyseessä on Google.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 207
Viestejä
4 361 598
Jäsenet
72 571
Uusin jäsen
keke_82

Hinta.fi

Ylös Bottom