Pixel-puhelimet

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 415
Eikö tuota nyt ole lähes kaikissa testeissä ja foorumilla haukuttu että todella hidas ja epävarma lukija?
Riippuu myös sormesta, ilmeisesti toisilla on vahvemmat sormenjäljet. Esim. mun exä ei oikein ikinä saanut missään puhelimessa sormenjälkiavausta toimimaan läheskään yhtä nopeasti kuin minun sormi.
Ei ole. Eikä tuo ole hidas tai epävarma.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 233
Minulla ei ole käytössä näytössä mitään suojakalvoja sun muita ja sormenjäljen lukija toimii todella hyvin, ehkä saattaa joskus vaatia toisen skannauksen, etenkin ku itse huonosti olen sormen asettanut pikkasen ohi...
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 031
Minulla ei ole käytössä näytössä mitään suojakalvoja sun muita ja sormenjäljen lukija toimii todella hyvin, ehkä saattaa joskus vaatia toisen skannauksen, etenkin ku itse huonosti olen sormen asettanut pikkasen ohi...
Ei ole kalvoja mullakaan, ja kyllä tuo selkeästi huonommin toimii kuin oneplussan tai samsungin lukijat mitä itsellä on ollut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 415
No ei se kyllä mitenkään häävi ole, melko monesti saa syöttää koodia kun ei lue ollenkaan sormea. Ja onhan tuo koko sormenjälki konsepti aika haikea faceidhen tottumisen jälkeen..
Ei kuulosta tutulta. Sormen kunto vaikuttaa ainakin noihin.
 
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
380
Minulla ei ole käytössä näytössä mitään suojakalvoja sun muita ja sormenjäljen lukija toimii todella hyvin, ehkä saattaa joskus vaatia toisen skannauksen, etenkin ku itse huonosti olen sormen asettanut pikkasen ohi...
Tämä,enemmän joutuu keskittymään sormen asettamiseen kuin edellisessä luurissa Samsung S21,siinä riitti kun oli sinnepäin.
Voisi tietysti kokeilla asettaa sormenjäljet uudestaan.

e: Eikös nämä luurit nykyään kysele PIN-koodia välillä ihan turvallisuusmielessä,vaikka sormenjälki tunnistukset olisikin ok.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 528
Mitä vikaa sormenjälkilukijassa on? Ei se hidaskaan ole.
Tunnistaa sormenjäljet paljon huonommin kuin Oneplussan vastaava vaikka siinä kalvo ja pixelissä ei.
Edit 2: Alkoi vähän paremmin toimimaan kun lisäsin peukalon uudelleen toisen kerran.

Pari kysymystä:
Saako tuota pin koodin kyselyä sormenjäljen jälkeen pois päältä?
Edit: tää taitaakin olla niin ettei tunnista juuri koskaan ja sen jälkeen tulee pin kysely?
Saako tähän niitä alapalkin navigointinäppäimiä? Lähinnä paluu näppäin.
Saako näytön lukitusta avattua kasvojen tunnistuksella?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 233
Saako tähän niitä alapalkin navigointinäppäimiä? Lähinnä paluu näppäin.
Saako näytön lukitusta avattua kasvojen tunnistuksella?
System -> Gestures -> System Navigation ja sieltä voit valita joko gesture taikka napit.

Face unlock on vain 4, 7 ja 7 Pro malleissa:

Ja ainakin minulla kun vaan pistää sormen tohon skannaus kohtaan niin samantein napsahtaa auki.
 
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
380
Ei kuulosta tutulta. Sormen kunto vaikuttaa ainakin noihin.
Töissä käytin Brakleenia ilman suojakäsineitä,niin 2 viikkoon ei puhelin (Samsung silloin) tunnistanut sormea,piti opettaa toisen käden sormi :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 415
Tunnistaa sormenjäljet paljon huonommin kuin Oneplussan vastaava vaikka siinä kalvo ja pixelissä ei.
Edit 2: Alkoi vähän paremmin toimimaan kun lisäsin peukalon uudelleen toisen kerran.

Pari kysymystä:
Saako tuota pin koodin kyselyä sormenjäljen jälkeen pois päältä?
Edit: tää taitaakin olla niin ettei tunnista juuri koskaan ja sen jälkeen tulee pin kysely?
Saako tähän niitä alapalkin navigointinäppäimiä? Lähinnä paluu näppäin.
Saako näytön lukitusta avattua kasvojen tunnistuksella?
Mulla on kalvo, toimii silti.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 528
Mulla on kalvo, toimii silti.
Niin jos luet mun viestin ajatuksella en sanonut ettei toi toimi. Toimii, mutta toimii huonommin kuin Oneplussan ja kommenttien perusteella myös Samsungin vastaavat.


Onko toi Googlen 30w laturi joku tavallista nopeampi laturi? Onko googlen oma laturi ainoa vaihtoehto vai onko yhteensopiva jonkun muun merkin kanssa?
 

cman

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 761
Onko toi Googlen 30w laturi joku tavallista nopeampi laturi? Onko googlen oma laturi ainoa vaihtoehto vai onko yhteensopiva jonkun muun merkin kanssa?
Googlen laturi käyttää USB Power Delivery -standardia joten kaikki 30w ja yli usb-pd laturit toimivat pikalatureina pixelissä.
Itellä on esim. Motonetistä ostettu tämmönen ja se pelaa ihan fine.
PXL_20230423_081147409.jpg
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 415
Niin jos luet mun viestin ajatuksella en sanonut ettei toi toimi. Toimii, mutta toimii huonommin kuin Oneplussan ja kommenttien perusteella myös Samsungin vastaavat.


Onko toi Googlen 30w laturi joku tavallista nopeampi laturi? Onko googlen oma laturi ainoa vaihtoehto vai onko yhteensopiva jonkun muun merkin kanssa?
Lukija toimii mielestäni hyvin. Samsungin a-sarja lukee paljon huonommin.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 528
Onko tää jotenkin erityisen tarkka latausjohdoista?
Mulla on baseuksen 2 metriä pitkiä johtoja ja huomasin ettei lataa niillä ollenkaan?
Ne toimii moitteetta muiden merkkisten puhelimien kanssa mutta ei tän 6a:n.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 031
Onko tää jotenkin erityisen tarkka latausjohdoista?
Mulla on baseuksen 2 metriä pitkiä johtoja ja huomasin ettei lataa niillä ollenkaan?
Ne toimii moitteetta muiden merkkisten puhelimien kanssa mutta ei tän 6a:n.
Ainakin kaikki letkut mitä itse olen käyttänyt on toiminut ongelmitta, ja niitä on melkoinen läjä.
 

cman

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 761
Onko tää jotenkin erityisen tarkka latausjohdoista?
Tuskin eirityisesti, mutta sen oon huomannu, että mun vanhalle puhelimelle (Huawei Mate 20 Pro) ostetut johdot, eikä alkuperäisetkään johdot, ei toimi Pixel 7 Pron kanssa. Ei vain lähde lataamaan. Samat piuhat eivät myöskään Samsungeissa lataa pikalatauksella Samsungin oman laturin kanssa. Lataa toki, mutta vain hitaasti.

EDIT: Ts. muille pikalatausjärjestelmille (kuten esim. Huawei Supercharge, Xiaomi Hypercharge tai Oppo Vooc) sovitetut latausjohdoteivät välttämättä toimi. Ne järjestelmät jotka käyttää Qualcommin Quickchargea luultavasti toimii, koska USB-PD ja tuo Qualcommin järjestelmä on periaatteessa samanlainen ja lisäksi Quick Charge on 4.0 versiosta lähtien ollut suoraan USB-PD yhteensopiva.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 528
Tuskin eirityisesti, mutta sen oon huomannu, että mun vanhalle puhelimelle (Huawei Mate 20 Pro) ostetut johdot, eikä alkuperäisetkään johdot, ei toimi Pixel 7 Pron kanssa. Ei vain lähde lataamaan. Samat piuhat eivät myöskään Samsungeissa lataa pikalatauksella Samsungin oman laturin kanssa. Lataa toki, mutta vain hitaasti.

EDIT: Ts. muille pikalatausjärjestelmille (kuten esim. Huawei Supercharge, Xiaomi Hypercharge tai Oppo Vooc) sovitetut latausjohdoteivät välttämättä toimi. Ne järjestelmät jotka käyttää Qualcommin Quickchargea luultavasti toimii, koska USB-PD ja tuo Qualcommin järjestelmä on periaatteessa samanlainen ja lisäksi Quick Charge on 4.0 versiosta lähtien ollut suoraan USB-PD yhteensopiva.
Hmm... Noi kaapelit jotka ei toimi on ihan tavallisia kaapeleita, vähän normaalia pidempiä vain ja ovat suht uusia eli ei pitäisi olla edes kuluneita.

Toisaalta taas Oneplussan omat kaapelit jotka noita vooc/dash/warp johtoja toimii...
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
55
Onko tää jotenkin erityisen tarkka latausjohdoista?
Mulla on baseuksen 2 metriä pitkiä johtoja ja huomasin ettei lataa niillä ollenkaan?
Ne toimii moitteetta muiden merkkisten puhelimien kanssa mutta ei tän 6a:n.
Muutaman kerran jättänyt yön aikana lataamatta. Epäilin ensin rikkinäistä johtoa, mutta luulen että on tuo "mukautuva lataus" tms. Eilen illalla otin pois käytöstä ja oli nyt ainakin latautunut. Pixel 7 pro.
 

Obi-Lan

¯\_(ツ)_/¯
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 097
Tukiko Telia VoLTEa vanhemmalle 4XL mallille? Mietin voiko tuon kierrättää lapselle vai meneekö ser vaihtolaitteena johonkin Samsungiin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 415
Muutaman kerran jättänyt yön aikana lataamatta. Epäilin ensin rikkinäistä johtoa, mutta luulen että on tuo "mukautuva lataus" tms. Eilen illalla otin pois käytöstä ja oli nyt ainakin latautunut. Pixel 7 pro.
Mukautuva lataus lataa puhelimen täyteen herätykseen mennessä. Joskus se täynnä kello x:xx mennessä ei heti tule.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 367
Onko tää jotenkin erityisen tarkka latausjohdoista?
Mulla on baseuksen 2 metriä pitkiä johtoja ja huomasin ettei lataa niillä ollenkaan?
Ne toimii moitteetta muiden merkkisten puhelimien kanssa mutta ei tän 6a:n.
Käsittääkseni pitää olla "data-kaapeli", osassa kaapeleista puuttuu signaalijohtimet eikä ne toimi
 

Obi-Lan

¯\_(ツ)_/¯
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 097
USB-PD:ssä kännykän ja laturin pitää käsittääkseni neuvotella korkeammat voltit, eli alussa ilman mitään yhteensopivuutta on 5V ja jos neuvottelu onnistuu -> voltit nostetaan 9V/15V/20V. 4XL väittää latautuvansa nopeasti esim. Steam Deckin tai Lenovon läppärin USB-C latureilla. Molemmissa toki piuha kiinteästi kiinni laturin päässä.
 
Liittynyt
15.04.2020
Viestejä
1 144
Google on muutenkin tarkka USB-PD speksin noudattamisesta.

Johtimissa pitää standardin mukaan olla oikea vastus, jonka mittaamisella tunnistetaan johtimen ominaisuudet.

Mikäli se menee väärin niin lataus saattaa onnistua ainoastaan alhaisemmalla USB-PD profiilillla tai peruslatauksella (500mA) tai ei ollenkaan.

Muilla valmistajilla se ei ole aina niin tarkkaa johtuen siitä että heidän pikalatausratkaisuissaan (esim QC) nostetaan ainoastaan jännitettä, jolloin johtimen pinta-alalla ei ole väliä.

Suuremmalla virralla johdin polttaa eristeen pois, menee oikariin ja jotain menee rikki.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 884
Sellaisen olen huomannut että ei lähde lataamaan jos laturi on kiinni katkaisijalla varustetussa jatkojohdossa ja jos johdon kytkee puhelimeen ja sitten vasta laittaa jatkojohtoon sähköt. Mutta jos laittaa ensin johdon puhelimeen ja sitten vasta tökkää laturin seinään niin kuitenkin toimii. Todella erikoinen asia mielestäni kun en oikein keksi mitä eroa tuolla lopulta on? Tosin voi johtua ankerin laturistakin eikä tästä pixel 7 pro pihelimesta.

Kuitenkin taas heti toimii jos vaan irroittaa puhelimesta piuhan ja tökkää takaisin.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 528
Mun ongelmat Pixelin käyttöönotossa jatkuu:
En saa S-Pankin kortteja toimimaan G-payssä.
Herjaa ettei ole tuettu CTLS kortti tjsp.
Mikä avuksi, muut kortit toimii kyllä...
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 329
Itsellä oli tänään mielenkiintoisia hetkiä, kun Pixel 4A 5G meni yhtäkkiä kesken äänikirjan kuuntelun bootlooppiin. Eipä siinä, olin just heittämässä muksua päiväkotiin, joten ajattelin että ihmettelen himassa sitten lisää ja heitin puhelimen taskuun. Puhelin päätti kuitenkin siinä kotimatkan aikana sitten järjestää hieman lisäviihdykettä soittamalla satunnaisesti kesken bootloopin hätäkeskukseen. Kahdesti. Sitten muistin, että että virtanappi ja volume taisi olla joku juttu ja sillä sainkin bootloopin sitten rikottua. Muttajoo, "jänniä" bugeja.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 360
On kyllä tuskaista tämän Pixel 7:n ja sormenjäljen kanssa. Spigenin lasi* päällä ja ollaan jossain lähellä 1/10 kerrasta sisään sormenjäljellä ja 9/10 pin-koodilla. Ja kun sormella saa yrittää kolmesti tms. niin luvut aika hirveät. Sormi koitettu lisätä uudestaan pariin otteeseen ja yleensä lisäämisen jälkeen "nyt pääsin kerralla sisään" ja kaksi tuntia myöhemmin ei onnistukaan. Ehkä pitää ottaa naamantunnistus käyttöön.
Edelliset Huawei ja LG (molemmissa erilliset lukijat) niin ei mitään ongelmia...

* Ostin spigenin lasin sillä asennusjigillä, se oli jopa yllättävän hyvä kun lasissa ei ole mitään erityisiä muotoja millä keskittää niin tuolla keskitys meni erinomaisesti. Se on sitten toinen asia onko lasin, lukijan vai sormien syytä tämä toimimattomuus :shifty:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 233
Just lähti tulemaan Pixel 6a luuriin (20Mb)...


Mielenkiintoista, että tuo "Google Play system update" oli edelleen syyskuu 2022, kun kävin tarkistaa tuolta Settings->About phone->Android version takaa, että tietoturvapäivitykset pävittyi toukokuulle (hauska että tulevaisuuteen 5 May 2023). En tiennyt että tuokin pitää manuaalisesti käydä päivittämään (1 april 2023) ja vaatii uudelleenkäynnistyksen kaikenlisäksi.

Vaikka minulla on tuolla vakiona, että asenna kaikki tietoturvapäivitykset automaattisesti, niin tuo "Google Play system update" ei ole päivittynyt taustalla, outoa, onko muilla sama kenties?

Edit1: Tarkistimpa huvikseen tuon Samsung Tab S8 ja sielläkin oli tuo "Google Play system update" marraskuu 2022, piti manuaalisesti päivittää (1 march 2023, eli vanhempi ku pixeliin) ja boottia perään.
Edit2: Pitipä painaa uudestaan manuaalisesti tuolle että tarkista päivitykset ja löytyi sitten uudempi, mutta edelleen 1 March bootin jälkeen. Kolmannen kerran manuaalisesti tsekkaa päivitykset, taas uusi päivitys ja nyt tuli uusin 1 april.
Edit3: Kokeilinpa huvikseen painaa vielä kerran ja taas löytyi päivitys tabletilla! On tää ny jännä, että pitää yksi kerrallaan päivitellä. Neljä kertaa piti manuaalisesti päivittää ja bootata joka kerta, ny on uusin versio tabletissakin, vaikka tuolla Googlen asetuksissa on aktiivisena tuo automaattisesti asenna tietoturvapäivitykset.
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
On kyllä tuskaista tämän Pixel 7:n ja sormenjäljen kanssa. Spigenin lasi* päällä ja ollaan jossain lähellä 1/10 kerrasta sisään sormenjäljellä ja 9/10 pin-koodilla. Ja kun sormella saa yrittää kolmesti tms. niin luvut aika hirveät. Sormi koitettu lisätä uudestaan pariin otteeseen ja yleensä lisäämisen jälkeen "nyt pääsin kerralla sisään" ja kaksi tuntia myöhemmin ei onnistukaan. Ehkä pitää ottaa naamantunnistus käyttöön.
Edelliset Huawei ja LG (molemmissa erilliset lukijat) niin ei mitään ongelmia...

* Ostin spigenin lasin sillä asennusjigillä, se oli jopa yllättävän hyvä kun lasissa ei ole mitään erityisiä muotoja millä keskittää niin tuolla keskitys meni erinomaisesti. Se on sitten toinen asia onko lasin, lukijan vai sormien syytä tämä toimimattomuus :shifty:
Mulla on vuodesta 2011 ollut älypuhelimia (varmaan sen 15 erilaista), yhdestä on mennyt näyttö rikki kun putosi 40km/h vauhdista asfalttiin ja yhdessäkään puhelimessa ei ole ollut näytönsuojaa, korkeintaan suojakuori.

Eli ota se näytönsuoja pois...
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 031
Mulla on vuodesta 2011 ollut älypuhelimia (varmaan sen 15 erilaista), yhdestä on mennyt näyttö rikki kun putosi 40km/h vauhdista asfalttiin ja yhdessäkään puhelimessa ei ole ollut näytönsuojaa, korkeintaan suojakuori.

Eli ota se näytönsuoja pois...
On se näytönsuoja kätevämpi vaihtaa kuin näytön lasi kun aina ne käytössä naarmuuntuu. Pixelin sormenjälki lukija ei parantunut ainakaan itsellä ilman panssarilasiakaan.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
54
On kyllä tuskaista tämän Pixel 7:n ja sormenjäljen kanssa. Spigenin lasi* päällä ja ollaan jossain lähellä 1/10 kerrasta sisään sormenjäljellä ja 9/10 pin-koodilla. Ja kun sormella saa yrittää kolmesti tms. niin luvut aika hirveät. Sormi koitettu lisätä uudestaan pariin otteeseen ja yleensä lisäämisen jälkeen "nyt pääsin kerralla sisään" ja kaksi tuntia myöhemmin ei onnistukaan. Ehkä pitää ottaa naamantunnistus käyttöön.
Edelliset Huawei ja LG (molemmissa erilliset lukijat) niin ei mitään ongelmia...

* Ostin spigenin lasin sillä asennusjigillä, se oli jopa yllättävän hyvä kun lasissa ei ole mitään erityisiä muotoja millä keskittää niin tuolla keskitys meni erinomaisesti. Se on sitten toinen asia onko lasin, lukijan vai sormien syytä tämä toimimattomuus :shifty:
Minulla sama puhelin ja suojalasi, ei ole ollut ongelmia. Onhan sulla se screen protector mode päällä?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 415
Mulla on vuodesta 2011 ollut älypuhelimia (varmaan sen 15 erilaista), yhdestä on mennyt näyttö rikki kun putosi 40km/h vauhdista asfalttiin ja yhdessäkään puhelimessa ei ole ollut näytönsuojaa, korkeintaan suojakuori.

Eli ota se näytönsuoja pois...
Näytöt naarmuuntuvat ilman suojaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 415
Eipä ole mulla niin naarmuuntunut että käyttöä haittaisi, saatikka näkisi muuta kuin näyttö pois päältä.

Älä pidä puhelinta avaimien ym. kanssa samassa taskussa...
Riittää että käsissä tai taskussa on hiekkaa. Eihän nuo avaimista jne. kovinkaan helposti naarmuunnu.
 
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
380
En ymmärrä mitä timantteja pidätte taskussa naarmuttamassa,yhdessäkään puhelimessa ei ole naarmuja näkynyt vaikka kuinka peilannut puhdasta näyttöä valoa vasten.
Pelkällä silikonikuorella menty vuosia.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
479
En kyllä tiedä miten paljon soraa te siellä taskuissa kuljetatte jos saatte näytön jotenkin merkittävällä tavalla naarmuuntumaan tavan käytössä. Noihinhan tungetaan toinen toistaan hienompia gorillapleksejä nimenomaan ettei ne naarmuuntuisi. Vai onko kokemus peräisin jostakin viime vuosikymmeneltä ja siitä lähtien on sitten laitettu kalvo ruutuun "varmuuden vuoksi", koska näyttö joskus back in the day naarmuuntui...

Itsellä ei ole ollut ongelmia viime vuosina vaikka ei ole ollut kalvoaja tai läppäkoteloita käytössä, nykyinen Pixel 4a ollut 2020 syksystä käytössä eikä näytössä ole havaittavia naarmuja. Tätä ennen oli Samsung ja sitä ennen erilaisia nexuksia, eikä niissäkään merkittäviä ongelmia tämän asian kanssa...
 

cman

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 761
Työpuhelin Samsung S8 vuodelta 2018 (Gorilla 5) ja näytössä vain pari hiusnaarmua ja tämäkin siitä syystä, että aina samassa taskussa avain-nipun kanssa
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 031
Tuo näytön naarmuuntuminen tuntuu olevan suhteellinen asia, useamman käytetyn ostanut missä "ei naarmuja" ja lasi on kuin hiekkapaperilla vedetty. Itse yritän pitää vehkeet priima kunnossa kun ne todennäköisesti menee kiertoon muutamassa kuukaudessa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 360
Minulla sama puhelin ja suojalasi, ei ole ollut ongelmia. Onhan sulla se screen protector mode päällä?
On päällä.

Onko kokemusta auttaako vai huonontaako tilannetta jos on samasta sormesta useampi sormenjälki? Voi olla että sitä kokeilen seuraavaksi.

Itse kun yleensä käytän puhelinta vuosia, niin olen todennut lasisen näyttösuojan hyväksi. Lasin vaihdolla puhelin on siltä osin kuin uusi ja tässä & edellisessä puhelimessa olen käyttänyt myös ohutta muovi/silikonisuojaa, ovat olleen sen verran liukkaita malleja että tuntuvat tulevan lavuaarin reunalta tms. alas kun vibra pörähtää. Nyt kun on tuo reilu 1,5 vuotias taloudessa niin muutenkin iskunsuojaus tuo mielenrauhaa :whistling:

Edellisestä puhelimesta sain kyllä pariin otteeseen suojalasin paskaksi, vaikea sanoa olisiko näyttö kestänyt ehjänä ilman ja millä naarmumäärällä.
Sitä edellinen oli ilman suojaa, onhan tuo näyttö reilusti pintanaarmuilla, mutta ei estä käyttöä.
Ja vielä sitä edellsestä (edit. ilman suojaa siis) meni näytön lasi halki, itse näyttö toimi niin pystyi jatkamaan käyttöä melko normaalisti...

En ole kokenut taskussa naarmuuntumista ongelmaksi, mutta autotallissa betonilattiaan tai pihalla asfalttiin tms. tulee yleensä aika hirveät jäljet. Toki tämähän ratkeaa sillä että pitää puhelin aina suljetussta taskussa ja ei tiputtele :cigar2:

Edit. poistin nyt kaikki sormenjäljet ja tein peukalolle kaksi uutta. toisessa on keskeltä oikeaan laitaan ja toisessa keskeltä vasempaan laitaan. Katsotaan miten auttaa. Nythän tunnistukset toimivat ihan hyvin, mutta jos menee kuten ennen niin illalla en meinaa enää päästä sisään ja huomenna en pääse juuri koskaan sisään :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 329
Enpä ole kyllä itsekään ikinä kännykän näyttöä varsinaisesti naarmuille saanut. Toisaalta enpä kyllä jaksa muutenkaan hirveästi kiinnostua, koska pysyn näissä suhteellisen edullisissa about 300€ luureissa joiden käyttöikä on muutenkin korkeintaan sen pari vuotta ja risat. Käyttötavaraahan nämä. Yleensä on vaihtunut luuri siinä vaiheessa kun saa ruudun halki jollain kädetyksellä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 004
Viestejä
4 209 808
Jäsenet
71 003
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom