- Liittynyt
- 10.03.2017
- Viestejä
- 4 482
Ei Google pay bluetooth käytä. Mobilepay käyttää bluetooth.Varmaan siksi että tarvitsee Bluetoothin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei Google pay bluetooth käytä. Mobilepay käyttää bluetooth.Varmaan siksi että tarvitsee Bluetoothin.
Ei Google pay bluetooth käytä. Mobilepay käyttää bluetooth.
Siis Google Pay toimii ihan vastaavasti ilman nettiä ainoastaan NFC:tä käyttäen kuin Pivo, sillä erotuksella että toimii huomattavasti paremmin ja nopeammin.Nää nyt on niin epäselviä että mieluummin käytän PIVOa vaikka ei toimisikaan, jota se on nyt toiminutkin ilman nettejä, riittää kun on NFC päällä.
Eikö se OP kertonut ottavansa lähiaikoina käyttöön Google payn vai muistanko ihan väärin? Jossain puhuttiin loppuvuodesta, mutta se alkaa kohta olla...
Itselläni Pivo toimii hyvin lähinnä K-kaupoissa. Muuten on usein ongelmia. En jaksa yleensä edes yrittää enää.
Mielestäni lähinnä kaikki muu on epäselvää paitsi Google pay. Se sentään toimii pelkällä NFC:llä ja todella nopeasti ja ennenkaikkea varmasti.Nää nyt on niin epäselviä että mieluummin käytän PIVOa vaikka ei toimisikaan, jota se on nyt toiminutkin ilman nettejä, riittää kun on NFC päällä.
Eroa mitenkään apple paystä.Mielestäni lähinnä kaikki muu on epäselvää paitsi Google pay. Se sentään toimii pelkällä NFC:llä ja todella nopeasti ja ennenkaikkea varmasti.
Ei taida pivossa onnistua, pitää aina poistaa ”väärä” maksupuoli ja lisätä oikea.
Lähimaksulla? Ei ainakaan minulla pysty vaihtamaan.Nyt kun katsoin niin ihan asetuksista voi määrittää mistä puolelta maksu lähtee, jopa eri tiliä myöten. Myös siis Credit-puolelta.
Lähimaksulla? Ei ainakaan minulla pysty vaihtamaan.
Eikai Pivolla muuta pysty tekemäänkään kuin lähimaksamaan.
Asetukset - Maksuvälineet
Kyllä saa liitettyä ja Apple Pay toimii tästä päivästä lähtien CurvellaNyt Curve ilmoitti että tukee Apple Payta. Ja mitä ilmeisemmin OP:n Debit kortin saa Curveen liitettyä?
Minulla toimii ihan normaalisti, siis aina. Versio 3.5.2PIVO ollut taas täysin mykkä maksamisen kanssa sitten viime päivityksen.
Minulla toimii ihan normaalisti, siis aina. Versio 3.5.2
Ei kai Pivo milloinkaan reagoi plussaan, ei sitä saa Pivoon liitettyä.Viikonlopun jälkeen taas sovellus täysin mykkä. Ei toimi missään, ei edes plussa-pisteille reagoi. Luulisin että liittyy siihen, että yksi korteista oli poistunut OP:n verkkopalvelusta ja tuo sekoitti koko jutun. Poistin "tunnuksen" ja asentelin uudestaan pankkitunnuksien kautta. Kohta testaamaan kuinka käy.
Ei kai Pivo milloinkaan reagoi plussaan, ei sitä saa Pivoon liitettyä.
Minulla ei ole yhdessäkään kortissa Plussaa, pelkästään Pivossa.Niin tosiaan, sehän on op:n kortissa valmiina
Kai sinä olet jonkun kortin määritellyt maksuvälineeksi Pivossa. Jos pankkikortissa on plussa valmiina, niin se on silloin tietysti myös PivossaMinulla ei ole yhdessäkään kortissa Plussaa, pelkästään Pivossa.
Kai sinä olet jonkun kortin määritellyt maksuvälineeksi Pivossa. Jos pankkikortissa on plussa valmiina, niin se on silloin tietysti myös Pivossa
Eipä tietenkään. Pivoakaan ei ole pakko käyttää, tai edes ladata puhelimeenEi sitä pivoon ole pakko lisätä.
Itsehän en taaskaan saa lisättyä debittiä Pivoon. Huoh.
Miksi et saa?
Kyse vaikuttaisi olevan jo teknisen tiimimme tiedossa olevasta ongelmasta, jossa Pivon ulkopuolisen järjestelmän virheen vuoksi varsinkin vastikään uusittujen maksukorttien aktivointi Pivon lähimaksuun ei välttämättä onnistu. Odotamme korjaustoimenpiteitä kyseiseen ongelmaan niinikään Pivon ulkopuolelta lähiaikoina, joten voimme ottaa sinuun yhteyttä kun niitä on saatu tehtyä ja aktivoinnin pitäisi vihdoin onnistua. Ilmoitathan mikäli tilanteessasi tapahtuu muutosta ennen sitä!
Tottakai maksukortti on määritetty, mutta siihen ei ole liitetty Plussaa. Pelkästään Pivossa on aktivoitu Plussa.Kai sinä olet jonkun kortin määritellyt maksuvälineeksi Pivossa. Jos pankkikortissa on plussa valmiina, niin se on silloin tietysti myös Pivossa
Eilen tuli kolme ilmotusta pivosta maksunpalautuksista verkkokauppaostoksesta, jonka olin pivolla maksanut. Tilillä oli myös 3x kyseisen verkko-ostoksen summa palautettuna.. Kyseisestä ostosta yli kk aikaa, enkä ole sitä aikonutkaan palauttaa.. Outoa.
Laitoin tästä viestiä verkkokaupan aspaan ja sieltä sanottiin, että selvitellään asiaa. Kuulemma muutamalla muullakin ollut samaa ongelmaa ko verkkokaupassa ja pivolla maksaessa. Nyt viikon päästä lähti rahat pois tililtä.Viime viikolla kävi ihan sama kahdesta verkkokauppaostoksesta urheiluseuralta. Aika ikävää, jos seura jää ilman rahoja. Pitää varmaan ottaa yhteyttä jonnekin.
Lähimaksut menee oletuksena credit-puolelta, eikä tätä voi mistään muuttaa?
Kyllä sen pitäis onnistua. Poistaa sen luottopuolen Pivon lähimaksusta ja ottaa lähimaksun debit puolelta käyttöön. Ei voi tietenkään olla mitään helppoa ratkaisua, että vois vaan valita kummalta maksellaan.
Ei vaan riittää, että Pivon asetuksista lähimaksu kohdasta (kortit ja tilit) poistaa kortin ja lisää tilalle uudestaan debitin. Pivo on kyllä todella typerä tuonkin vuoksi kun molempia puolia ei voi liittää lähimaksuun, onneksi on Curve ja Google Pay.Vaatiiko tämä uudelleen asennuksen ja mahdollisesti asetusvalikosta että poista PIVO-tunnus ja sitten uudelleen asennettaessa kysyisi tuota?
Ei tuossa lähimaksun korttilisäyksessä voi valita kumman puolen lisää, valikossa vain OP-Visa credit/debit credit. Itseasiassa mulla näkyy siinä valittavana myös vanha luottokortti ja siinä on taasen OP-Visa credit/debit debit. Eli vanhalla kortilla voisi maksaa debitiltä jos se olisi voimassa.
Miten tuon vanhan kortin voi poistaa Pivosta, en ole sitäkään keksinyt??
Täällä sama ongelma tammikuusta alkaen. Uskomatonta ettei 8kk aikana ole saatu korjattua ongelmaa. Kai se on vaihdettava pankkia kun olisi kiva saada lähimaksaminen käyttöön, kun näyttää siltä ettei ole mitään takeita että edes tulee koskaan toimimaan. Jos tuo Pivo on pakko olla olemassa, niin miksei rinnalle voisi tuoda esim. Google pay:ta, joka taitaa olla melkeinpä kaikilla muilla kotimaisilla pankeilla käytössä.Pivon aspan vastaus:
Kyse vaikuttaisi olevan jo teknisen tiimimme tiedossa olevasta ongelmasta, jossa Pivon ulkopuolisen järjestelmän virheen vuoksi varsinkin vastikään uusittujen maksukorttien aktivointi Pivon lähimaksuun ei välttämättä onnistu. Odotamme korjaustoimenpiteitä kyseiseen ongelmaan niinikään Pivon ulkopuolelta lähiaikoina, joten voimme ottaa sinuun yhteyttä kun niitä on saatu tehtyä ja aktivoinnin pitäisi vihdoin onnistua. Ilmoitathan mikäli tilanteessasi tapahtuu muutosta ennen sitä!