Pitkäkestoinen kone peruspelailuun ja pelien tekemiseen (1000-1500 e)

Liittynyt
29.12.2023
Viestejä
1
Ajattelin vaihtaa nykyisen nuhapumppuni uuteen koneeseen. Koneella pääosin tehdään ja pelataan pelejä 1440p resolla. Itselle Ultra-tasoiset graffat ei oo ikinä olleet tärkeitä. Haen koneelta pitkäaikaisuutta, paljon tallennustilaa ja nopeutta/sujuvuutta pelieditorin (Unity) käyttöön.

10 vuotta oon vedelly samoilla osilla ja yhdellä näytönohjaimen päivityksellä, niin en välttämättä tarvitse sitä kaikista tehokkainta rautaa.

Ketjuja tutkimalla ja osien benchmarkkeja vilkuilemalla olen apinoinut kasaan tälläsen paketin:

Datatronic-ostoskori

Parannusehdotuksia haen seuraaviin:
  • Saako emoon kiinni lisää SSD-tallennustilaa ja mitä lisäystä suosittelet?
  • Keksitkö osiin parannuksia esim. hiljaisuuden/pitkäaikaisuuden/laadun saralta?
  • Oliko tää koppa hyvä? Näistä mulla ei oo mitään hajua.
  • Puuttuuko tästä jotain oleellista? Esim. lisätuuletin koppaan?
Kiitos!
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
9
Katso valitsemasi tuotteittesi lisätiedot ja saat vastaukset kysymyksiisi. Valitsemasi SSD:ssä on aika alhaiset luku, ja -kirjoitusnopeudet. Vertaileppa uudestaan ja katso lisätiedoista nopeuksia esim kingstonin 20€ kalliimpi (129.90), mutta luku, ja -kirjoitusnopeus melkein kolmikertainen. Näyttis voi myös olla rx6700 powercolorin tällöin jää rahaa reilusti nopeamaan ssd:hen.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 900
Datatronic-ostoskori

Parannusehdotuksia haen seuraaviin:
  • Saako emoon kiinni lisää SSD-tallennustilaa ja mitä lisäystä suosittelet?
  • Keksitkö osiin parannuksia esim. hiljaisuuden/pitkäaikaisuuden/laadun saralta?
  • Oliko tää koppa hyvä? Näistä mulla ei oo mitään hajua.
  • Puuttuuko tästä jotain oleellista? Esim. lisätuuletin koppaan?
Kiitos!
Emossa on 3 m.2 paikkaa, ja 4 sata liitintä eli 7 tallennusmediaa saa kytkettyä ilman lisähankintoja.
Kotelo on suuri tuntematon, jos tuo nyt on vain sattuman valinta eikä mikään sen tarkempi analyysi niin ns miljoona kärpästä ei ole väärässä:
Sitten hieman halvempi vaikka:
https://endorfy.com/en/product/regnum-400-air/ Niin ei tarvi maksaa valoista ellei niistä nyt välitä.

Mutta valitsemassa kotelossa näyttää silti olevan perusasiat ihan hyvällä tolalla 3x 140mm pwm tuuletin, kaksi edessä, yksi takana. Ja usb c liitininkin niin ei tuokaan luultavasti huono valinta ole :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 015
Viestejä
4 210 232
Jäsenet
71 004
Uusin jäsen
ZappaX

Hinta.fi

Ylös Bottom