Myyty Pimax 8K VR-lasit

Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
18
Myytävä tuote: Pimax 8K ja oheislaitteet
Hinta: 999 799e Pimax-paketti (999e sis. Lisäksi täydellinen Htc Vive- paketti)

Tuote ostettu (mistä ja milloin): Kickstarter. Saapui Huhtikuu 2019.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): On takuu
Muuta huomioitavaa:
Myynnissä uudenveroiset Pimax 8K VR-lasit. Uskallan sanoa, että kyseiset lasit ovat selvästi markkinoiden parhaat VR-lasit tällä hetkellä. Pelkästään speksit ovat Vive Pro:ta ja muita kilpailijoitaan selvästi paremmat. 2*3840x2160 näytöt, 200 asteen näkökentän laajus jne. Tarkemmat speksit löytyvät Pimax 8K VR Headset.

Itsellä on vertailukohtaa perus Viveen, Oculus Riftiin ja Oculus Go:hon. Resoluutio on Pimaxissa selkeästi edellämainittuja laitteita edelle ja varsinkin näkökentän laajuus on aivan eri maata.

Kauppaan kuuluu täydellinen setti eli itse lasit ja myöhemmin saapuvat Pimaxin omat liikeohjaimet ja 2 kpl liikeantureita. Lisäksi kauppaan kuuluu Kickstarter-kampanjasta saadut bonukset (mm. parempi pääpanta integroiduilla kuulokkeilla ja silmienseurantamoduuli. Katso kuva.). Lasit saa mukaan saman tien (pelkkien lasien hinta Pimax-kaupassa 899$ + postit), mutta oheistarvikkeet toimitetaan myöhemmin niiden saapuessa (Ohjaimien ja anturien arvioitu tuloaika Q3).

Itse olen ennen Pimaxin omien lisävarusteiden saapumista käyttänyt täysin yhteensopivia Viven ohjaimia ja antureita parhaan kokemuksen saavuttamiseksi. Täydellisen Vive-paketin saa laseineen, ohjaimineen ja liikeantureineen Pimaxin mukaan 200e lisähinnalla. Vive setin saa sitten myytyä pois kun Pimaxin omat lisävarusteet saapuu.

Vastailen mielelläni kysymyksiin ja laseja pääsee kokeilemaan tarvittaessa Helsingissä. Myös postitus onnistuu. Lasit myynnissä myös tori.fi.

Sijainti: Helsinki
Toimitustapa: Nouto, Posti
Maksutapa: Tilisiirto jne.


Kuva:

IMG_20190423_194208.jpg 84dd67da1a0a9c92e1f95b042697bfbb_original.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
18
Hintaa laskettu. Nyt on hyvä mahdolisuus ostaa markkinoiden parhaat VR-lasit. Näitä ei montaa Suomessa ole.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
18
Nostellaas. Mun mielestä on hyvä diili näistä VR-laseista. Pimax on edelläkävijä monessa suhteessa. Varsinkin näkökentän laajuus on tosi iso juttu immersion kannalta. Ei tunnu enää kiikareiden läpi katsomiselta. Pimaxin omassa kaupassa lasien hinta 899$. Ohjaimet ja majakat yht. 300$. Tohon päälle tulee vielä muut bonukset kuten parempi pääpanta ja silmienseurantamoduuli. Kokonaisarvo lienee jossain 1400-1500$ + postit jos saman setin ostaisi itse. Lasit edellisen ostajan jäljiltä jo valmiiksi postipaketissa eli saan paketin matkaan samantien jos postitukselle on tarvetta. Nyt myös koko Vive-setti halutessa mukaan 200e lisähintaan. Viven saa myytyä sitten pois kun Pimaxin omat lisävarusteet saapuu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
18
999e on tiukka hinta tällä hetkellä Viven kanssa. Pimax on uutta vastaava ja Vivekin hyväkuntoinen. Pelkkää Viveä myydään yli 300e käytettynä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 611
Viestejä
4 235 858
Jäsenet
71 234
Uusin jäsen
aivot-on

Hinta.fi

Ylös Bottom