Pilvitallennuspalvelut

Toimii normaalisti itselläni.
Data-region lienee EU? Näkeeköhän mistään missä datakeskuksessa omat tiedostot sijaitsee, olettaisin että niitä on EU-alueella useampia? Itse en vieläkään pääse tiedostohin käsiksi.

[edit] Nyt näyttäisi taas toimivan.

Viimeksi muokattu:
Data-region lienee EU? Näkeeköhän mistään missä datakeskuksessa omat tiedostot sijaitsee, olettaisin että niitä on EU-alueella useampia? Itse en vieläkään pääse tiedostohin käsiksi.

[edit] Nyt näyttäisi taas toimivan.

No… tämähän nyt sitten selittää :)
Oli US ja siirto EU maksaisi $19,9, mikä lienee samaa luokkaa mitä tämä lifetime maksoi 9 vuotta sitten.

pCloud:in siis saisi hankittua niin, että tallennusmaa olisi aina Euroopassa?

Mikä on ikuisuushinta nykyisin?

Onko se muuten hyvä palvelu?

Haluaisin yksinkertaisen käyttää, kuten Dropbox, en oudosti ryhmiteltyä kansiorakennetta kuten OneDrive. Yksinkertaisuudella tarkoitan sitä, että näen heti oman kansiolistan, ja päätän itse kaikesta ja löydän kaiken tallentamani samasta polusta, ja vain sieltä, kuin mihin ne laitoin. Vihaan sitä, että puolestani näytetään kansio, jota en ole itse luonut, ja joka sisältää esim kaikki kuvat, jotka eivät mitenkään liity toisiinsa.

Vaihtoehtoina pCloud:ille olisivat Nextcloud ja Internxt.

Nextcloud lienee muuten hieno, mutta sen käyttöönotto vaikuttaa työläältä/mutkikkaalta/perehtymistä vaativalta...

Onko kukaan testannut onko Gigantti cloudin ja Jottacloudin välillä eroa?
En tunne kumpaakaan "cloudia", mutta ihan lonkalta vedettynä: Gigantti Cloud omistaa ja jälleenmyy kaiken tiedon mitä se saa Gigantti Cloudiin tallentamistasi tiedoista vs. Jottacloud "diilissä", Jottacloud on se omistaja ja Gigantti joutuu ostamaan ne samat tiedot Jottacloudilta markkinahintaan ja sen jälkeen vasta pääsee jälleenmyymään ne samat datat. Tää on vain valistunut arvaus...

Statistiikka

Viestiketjuista
310 424
Jäsenet
83 809
Uusin jäsen
pitkanne

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom