Pikaruoka™ - kuvia ja jutustelua burgereista, kebabeista, pizzoista jne

Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
103
Mistäs tässä on kyse? Jotain spaghetti bolognese tyylistä reilulla salaatilla tms?
Kävin sukulaisen luon itikses 4€ salaatin hakemas, konkkaa mennyt lafka (Möi liian halvalla ja toimi mihin aikoihin kiinnosti ja liian pienessä putiikissa huomaamattomana, toinenkin taksi firma konkassa). Sain tupakan ja reilusti kokista kaupan päälle. Tossa on Tunisialaisittain-Italialainen salaatti meksikolaisella tyylillä ja kiusan vuoksi hapanta spagehttia, jotta vietnamilaisia kävis. Eli alla hieman happamampaa spaghettia kanapaloilla ja päällä kana caesarsalaattia mexico natsoilla, juustokastikkeella. Oli hyvää.
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 602
Testasin Hesen Halloumi-burgerin:


Maku oli tyypillistä heseä eli majoneesipulla, itsellä ei sitä mitään vastaan. Mutta mutta, ulkoasu oli niin epäilyttävä että alkoi etoa aina kun tuota katsoi. Koko hampparin alas saaminen vaati ponnistelut. Ei kiitos, en ota enää samaa uudestaan. 1/5
Hyh hyh. Kuka ihminen pystyy tollasta syömään?
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Testasin Hesen Halloumi-burgerin:


Maku oli tyypillistä heseä eli majoneesipulla, itsellä ei sitä mitään vastaan. Mutta mutta, ulkoasu oli niin epäilyttävä että alkoi etoa aina kun tuota katsoi. Koko hampparin alas saaminen vaati ponnistelut. Ei kiitos, en ota enää samaa uudestaan. 1/5
Paksu pulla ainakin.
 
Liittynyt
23.09.2020
Viestejä
287
Näyttää olevan tyypillinen kaupan valmis pulla tuossa. Kuiva ja paksu.
Sekään ei olisi mikään ongelma, jos ne pullatkin paistettaisiin. Tullut ikävä entisaikojen snagareita, joissa pullatkin pyöräytettiin ritilällä ja tuli oikein rapsakoita.
 
Liittynyt
25.04.2020
Viestejä
24
Pitkästä aikaa tuli käytyä hesellä ja napattua juustohampurilainen. Oli kyllä aika surkea esitys. Pihvi paperinohut, mutta pahinta oli, että sen päälle oli laitettu älyttömästi sitä suolaista ja pahanmakuista grillimaustetta. Miksi ihmeessä? Tykkääkö joku muka tuosta? Macin suola & mustapippuri on paljon parempi.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 938
Pitkästä aikaa tuli käytyä hesellä ja napattua juustohampurilainen. Oli kyllä aika surkea esitys. Pihvi paperinohut, mutta pahinta oli, että sen päälle oli laitettu älyttömästi sitä suolaista ja pahanmakuista grillimaustetta. Miksi ihmeessä? Tykkääkö joku muka tuosta? Macin suola & mustapippuri on paljon parempi.
Missä vaiheessa tota on ruvettu maustamaan jollain grillimausteella?
Ei ainakaan viel pari kk sit.
 
Liittynyt
25.04.2020
Viestejä
24
Näköjään ainakin nyt listattuna. En kyl tosiaan ole aikasemmin kiinnittäny huomiota että ois mitenkään erityisen maustettu ns. ketjuburgeriks.
Joo, en itsekään ole aikaisemmin tuohon huomiota kiinnittänyt, reilu pari vuotta varmaan viime käynnistä. Oisko kesähessulta lipsahtanut vähän liikaa, mut turhaa joka tapauksessa.
 
Liittynyt
12.10.2017
Viestejä
67
Hesestä tulee aina tilattua appin kautta, silloin voi myös valita mitä hampparin väliin laitetaan. Toki voi myös kassalla todeta, että ei halua grillimaustetta väliin.

C4CC8E8F-DF4A-43E5-A282-1E00906938A7.jpeg
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
Missä vaiheessa tota on ruvettu maustamaan jollain grillimausteella?
Ei ainakaan viel pari kk sit.
Lapsille kun on tilannut Hesestä hampparin pelkällä ketsupilla, niin joka kerta viimeiset viisi vuotta on kyselty "saako olla grillimaustetta?" No ei saa, vai onko se ketsuppia hä?

Kaikista kauheinta tuossa juustohampurilaisessa on rään makuinen kurkkumajoneesi. Ilman menettelee.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 352
Lapsille kun on tilannut Hesestä hampparin pelkällä ketsupilla,
Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäisille lapsille tällaisia tilataan? Itse muistelen että kun joskus kolmosluokalla tuli kovaksi jutuksi käydä mäkkärissä syömässä, niin meillä pikemminkin kerskailtiin sillä että kuka jaksaa syödä isoimman aterian. Jos joku jaksoi syödä plus-aterian niin sitä pidettiin että kyllä on kova jätkä.

En muista kyllä että omat porukat olisi ikinä tilannut hamppareita lapsille vajailla mausteilla, niin kauan kuin muistan olen syönyt kaikilla mausteilla. Joskus 12v ikäisenä pyöräilin itse snägärille (joka oli muuten lähempänä kuin mäkkäri), ja sieltä vakiotilaus oli hampurilainen kaikilla mausteilla. Maksoi muistaakseni 3€ tuohon maailmanaikaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 844
Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäisille lapsille tällaisia tilataan? Itse muistelen että kun joskus kolmosluokalla tuli kovaksi jutuksi käydä mäkkärissä syömässä, niin meillä pikemminkin kerskailtiin sillä että kuka jaksaa syödä isoimman aterian. Jos joku jaksoi syödä plus-aterian niin sitä pidettiin että kyllä on kova jätkä.

En muista kyllä että omat porukat olisi ikinä tilannut hamppareita lapsille vajailla mausteilla, niin kauan kuin muistan olen syönyt kaikilla mausteilla. Joskus 12v ikäisenä pyöräilin itse snägärille (joka oli muuten lähempänä kuin mäkkäri), ja sieltä vakiotilaus oli hampurilainen kaikilla mausteilla. Maksoi muistaakseni 3€ tuohon maailmanaikaan.
Mulla on esiteininä vielä kaveri joka nakkarilta tilas aina lihapiirakan kahdella nakilla ja ketsupilla. Ei mitään muuta. Mun mielestä tollainen on todella mauton.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäisille lapsille tällaisia tilataan? Itse muistelen että kun joskus kolmosluokalla tuli kovaksi jutuksi käydä mäkkärissä syömässä, niin meillä pikemminkin kerskailtiin sillä että kuka jaksaa syödä isoimman aterian. Jos joku jaksoi syödä plus-aterian niin sitä pidettiin että kyllä on kova jätkä.

En muista kyllä että omat porukat olisi ikinä tilannut hamppareita lapsille vajailla mausteilla, niin kauan kuin muistan olen syönyt kaikilla mausteilla. Joskus 12v ikäisenä pyöräilin itse snägärille (joka oli muuten lähempänä kuin mäkkäri), ja sieltä vakiotilaus oli hampurilainen kaikilla mausteilla. Maksoi muistaakseni 3€ tuohon maailmanaikaan.
Alle kouluikäisiä ovat, että eivät ihan vielä lähde omin päin ostelemaan mitään.

Minä muistan kun Mäkkäristä sai jonain kesänä tarjouksesta hampurilaisen markalla.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 603
Hamppari pelkällä ketsupilla tuntuu kyllä siltä että vegeperheestä kyse, kyllä meillä lapset on aina sen pihvin ottaneet mukaan ketsupin ja juuston lisäksi, nykyään menee (6v+8v) kaikilla mausteilla.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 386
Hamppari pelkällä ketsupilla tuntuu kyllä siltä että vegeperheestä kyse, kyllä meillä lapset on aina sen pihvin ottaneet mukaan ketsupin ja juuston lisäksi, nykyään menee (6v+8v) kaikilla mausteilla.
Joo, useissa perheissä pelätään antaa mausteita lapsille.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
Hamppari pelkällä ketsupilla tuntuu kyllä siltä että vegeperheestä kyse, kyllä meillä lapset on aina sen pihvin ottaneet mukaan ketsupin ja juuston lisäksi, nykyään menee (6v+8v) kaikilla mausteilla.
Olet melkein yhtä terävä kuin Hesen myyjät. Ainakin kolme kertaa on tiedusteltu, että "ai eiks tuu pihvii vai?" Vaikka siis olen aina sanonut: "lasten ateria hampurilaisella, mausteeksi vain ketsuppia".


Joo, useissa perheissä pelätään antaa mausteita lapsille.
On noille tarjottu pari kertaa vahingossa täytteillä. Palautetta annettiin allekirjoittaneelle virheellisestä tilauksesta varsin äänekkäästi.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Tärkeä tarjota lapsille monipuolista ruokaa heti alusta asti. Niin ei sitten fobiat vaivaa aikuisenakaan.
 
Viimeksi muokattu:

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Olen käynyt viimeksi Hesessä n. 10 vuotta sitten ja nyt tekisi mieli kunnon majoneesiburgeria. Onko mega ateriaan saatavilla alennuskuponkeja yms? Ei viitsi noita hesen kalliita normihintoja maksaa.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 352
Täytyy kyllä ihastella toisten vaivannäköä että säästää mahdollisesti euron tai kaksi kun 10v välein käy Hesessä..
Itse käyn tyyliin viikoittain hesessä, enkä silti käytä kuponkeja. Joskus aikoinaan käytin, mut sit siirryin tilauksiin joita ei kupongeissa ole. Kanatortilla-ateriaa harvemmin taitaa kupongeissa olla?

Mulla on myös se jäsenyys ja keräsin joskus pisteitä, mut lopetin ku tajusin et 100 vierailun jälkeen saldoa oli tyyliin 4€. Ei maksa vaivaa.

Subway on ainoa jonka kantis-järjestelmässä on jotain järkeä. Taitaa olla joka 11 subi ilmainen aina.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Mulla kaverin veli oli aikoinaan Carrolsilla töissä niin sain ilmaiseksi aterioita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 844
Itse käyn tyyliin viikoittain hesessä, enkä silti käytä kuponkeja. Joskus aikoinaan käytin, mut sit siirryin tilauksiin joita ei kupongeissa ole. Kanatortilla-ateriaa harvemmin taitaa kupongeissa olla?

Mulla on myös se jäsenyys ja keräsin joskus pisteitä, mut lopetin ku tajusin et 100 vierailun jälkeen saldoa oli tyyliin 4€. Ei maksa vaivaa.

Subway on ainoa jonka kantis-järjestelmässä on jotain järkeä. Taitaa olla joka 11 subi ilmainen aina.
En tiedä onko enää, mutta mäkissä oli jossain välissä lounaspassi josta sai ateriasta leiman ja joka kymmenes ilmainen. Se tuli leimattua ja ilmainen ateria vaikka siinä se puolisentoista vuotta menikin :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 844
Noissa hesen jä mäkin itsepalveluhärpäkkeissä on yks aika suuri vika.
Itellä entisajan mäkeissä sai tiskiltä aina juoman ja ranut (ja euron juustot jos tilas) aina suoraan mukaan. Sitten loput tuotiin pöytään kuin valmis. Siinä oli hyvä tarjottimen kanssa sitten hakea ketsupit ja mausteet ja aloitella ranujen tai euron juustojen kanssa ennen "päähampparia". Mutta nykyään jos tilaa pöytiin tarjoilun niin pitää mennä pöytään pönöttämään kunnes kaikki on valmiina ja sitten lähtee tarjottimen kanssa hakemaan ketsuppia ja systeemejä ja osa ehtii jopa alkaa jäähtyä kun kaikki on yhtäaikaa.
Mäkissä käyntikin on ruokiksella vähentyny ku puolet ajasta menee pippeliä venytellessä ja ruokaa odotellessa ja sitten kaikki tulee kerralla ja joutuu hotkimaan entistä pahemmin.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 352
Kulta-tasolla joka ei kovin paljoa ostoja vaadi saa jo "pieni kahvi/tee/kaakao
Niin joo tää. Oon vissiin ikuisesti kulta-tasolla kun aina kun näytän korttia tarjotaan tuota.
Harvemmin vaan tarvin samalla mitään noista niin harvoin tulee otettua. Työpaikalla esim ilmaiset kahvit niin parempi juoda siellä rauhassa.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
1 460
Noissa hesen jä mäkin itsepalveluhärpäkkeissä on yks aika suuri vika.
Itellä entisajan mäkeissä sai tiskiltä aina juoman ja ranut (ja euron juustot jos tilas) aina suoraan mukaan. Sitten loput tuotiin pöytään kuin valmis. Siinä oli hyvä tarjottimen kanssa sitten hakea ketsupit ja mausteet ja aloitella ranujen tai euron juustojen kanssa ennen "päähampparia". Mutta nykyään jos tilaa pöytiin tarjoilun niin pitää mennä pöytään pönöttämään kunnes kaikki on valmiina ja sitten lähtee tarjottimen kanssa hakemaan ketsuppia ja systeemejä ja osa ehtii jopa alkaa jäähtyä kun kaikki on yhtäaikaa.
Mäkissä käyntikin on ruokiksella vähentyny ku puolet ajasta menee pippeliä venytellessä ja ruokaa odotellessa ja sitten kaikki tulee kerralla ja joutuu hotkimaan entistä pahemmin.
Kyllä mä ainakin kämmenelläni saan ne 3 ketsuppitötsää ja servettejä valmiiksi pöytään odottamaan aterian saapumista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 844
Kyllä mä ainakin kämmenelläni saan ne 3 ketsuppitötsää ja servettejä valmiiksi pöytään odottamaan aterian saapumista.
Tossa on vaan pari muuttujaa.
a) ne pikkutörpöt on tarkoitus avata että saa kunnon kupin ketsupille koska..
b) ketsuppiin sotketaan parikymmentä pussia pippuria joten pikkutörpöt ei ole kovin käteviä
c) käteen ei mahdu levitettyä täyttä törppöa, serviettejä sekä pariakymmentä pippuripussia
d) vaikka mahtuisikin niin pippurien sekoittaiminen ei onnistu pikkupurkkeihin koska..
e) ei ole ranskalaisia. Ja vaikka olisikin, ei tuhanteen pikkupurkkiin sekoittamine silti onnistu

Ennen oli parempi:
Tilaus, ranut ja juoma (ja euron juusto) mukaan suoraan tiskiltä, ketsuppipurkin levitys, kilo ketsuppia purkkiin, parikymmentä pippuripussia sekoitetaan YHTEEN ketsuppilautaseen ja sekoitetaan ranulla. Sitten voi jo aloitella ranuilla ja euron juustoilla. Aika hyvin käytetty. Ei onnisu enää.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
Noissa hesen jä mäkin itsepalveluhärpäkkeissä on yks aika suuri vika.
Itellä entisajan mäkeissä sai tiskiltä aina juoman ja ranut (ja euron juustot jos tilas) aina suoraan mukaan. Sitten loput tuotiin pöytään kuin valmis. Siinä oli hyvä tarjottimen kanssa sitten hakea ketsupit ja mausteet ja aloitella ranujen tai euron juustojen kanssa ennen "päähampparia". Mutta nykyään jos tilaa pöytiin tarjoilun niin pitää mennä pöytään pönöttämään kunnes kaikki on valmiina ja sitten lähtee tarjottimen kanssa hakemaan ketsuppia ja systeemejä ja osa ehtii jopa alkaa jäähtyä kun kaikki on yhtäaikaa.
Mäkissä käyntikin on ruokiksella vähentyny ku puolet ajasta menee pippeliä venytellessä ja ruokaa odotellessa ja sitten kaikki tulee kerralla ja joutuu hotkimaan entistä pahemmin.
Tästä syystä menen aina tiskille tilaamaan. Burger Kingillä ranskalaiset saa vasta hampurilaisen kanssa, mutta saapa sentään mukin juomalle etukäteen, mikä ei maatilta tilatessa onnistu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 844
Tästä syystä menen aina tiskille tilaamaan. Burger Kingillä ranskalaiset saa vasta hampurilaisen kanssa, mutta saapa sentään mukin juomalle etukäteen, mikä ei maatilta tilatessa onnistu.
Mäkissä ei onnistu. Ei saa tiskiltä mitään mukaan. Hesessä muistaakseni sai vielä tarjottimen ja ranut ja juoman jos tiskiltä tilas.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
Mäkissä ei onnistu. Ei saa tiskiltä mitään mukaan. Hesessä muistaakseni sai vielä tarjottimen ja ranut ja juoman jos tiskiltä tilas.
No jopas. Missä kaupungissa tällaista on? Vaasassa - ainakin vielä kesäkuussa kun aiempi Mäkkäri oli auki ennen uuden valmistumista - sai kyllä aina tiskiltä vähintään juoman mukaan. Yleensä ranskalaiset ja valmiina olevat hampurilaisetkin, vaikka osa olisi pitänyt tuoda pöytään. Samoin Hesessä saa osan ruoista kyllä mukaan tiskiltä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 844
No jopas. Missä kaupungissa tällaista on? Vaasassa - ainakin vielä kesäkuussa kun aiempi mäkkäri oli auki ennen uuden valmistumista - sai kyllä aina tiskiltä vähintään juoman mukaan. Yleensä ranskalaiset ja valmiina olevat hampurilaisetkin, vaikka osa olisi pitänyt tuoda pöytään.
Hyvinkäällä. Kolme kertaa käyny rempan jälkeen. Kerran automaatilla, kaks tiskillä. Aina sama juttu. Mitään ei saa mukaan vaan pelkän standin missä tilausnumero.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
Hyvinkäällä. Kolme kertaa käyny rempan jälkeen. Kerran automaatilla, kaks tiskillä. Aina sama juttu. Mitään ei saa mukaan vaan pelkän standin missä tilausnumero.
Jos Vaasan uudessa paikassa on sama meno, niin taidan viedä vatsani jatkossa Burger Kingiin :dead:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 844
Joo. Kuka hullu haluaa vastatehdyn hampurilaisen. Kyllä sen pitää ainakin viis minsaa maata ensin tiskillä.
Paitti että ne euron juustot kuitenkin makaa siellä pöydällä ranujen kanssa odottamassa Big Mackiä ku mä pönötän pöydässä. On nimittäin ranut ja juustot ollu poikkeuksetta jäähtyneitä kun ovat pöytään saapuneet.
Ei siinä mitää, vähemmän hävikkiä ja tuoreita purilaisia ja sillai, mutta ennen mulle riittäny että saanu juoman ja ranut tilatessa että voi hoitaa rituaalit ennen pääruokaa. Ja yleensä ruokiksen aikaan on jokunen juustokin ollut valmiina. Niinkuin sanottu, karsii mun ruokiksella käynnit tehokkaasti. Jos ei ole aika tiukoilla niin mikä ettei, mutta empä henkilökohtaisesti taas oikein muulloin mäkissä käykkään.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 967
Paitti että ne euron juustot kuitenkin makaa siellä pöydällä ranujen kanssa odottamassa Big Mackiä ku mä pönötän pöydässä. On nimittäin ranut ja juustot ollu poikkeuksetta jäähtyneitä kun ovat pöytään saapuneet.
Mä tilaan sen euron juuston BM:n seuraksi kahdesta syystä. En syö ranuja, ja käärin sen BM:n siihen euron juuston paperiin. Siistimpi syödä. Eli aina se juusto alkuruuaksi. BM toki venaa siinä boksissa sen pari minsaa. Silti tykkään tiedosta, että se luultavasti oli tuore tuodessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 844
Mä tilaan sen euron juuston BM:n seuraksi kahdesta syystä. En syö ranuja, ja käärin sen BM:n siihen euron juuston paperiin. Siistimpi syödä. Eli aina se juusto alkuruuaksi. BM toki venaa siinä boksissa sen pari minsaa. Silti tykkään tiedosta, että se luultavasti oli tuore tuodessa.
Juu mä kanssa käytän juuston paperin BM:iin. Kumma ettei siinä ole omaa kunnon käärettä mukana. Vaihtaisivat sen paskantärkeen pahvirasian kääreeseen.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 967
Mulla tosin loppui Mäkkärissä käynti lounaalla, kun uuden konttorin lähistöllä ei ole kuin Hese. Ja siellähän mä en käy, oon mieluummin ilman.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 844
Mulla tosin loppui Mäkkärissä käynti lounaalla, kun uuden konttorin lähistöllä ei ole kuin Hese. Ja siellähän mä en käy, oon mieluummin ilman.
Oikein. Hese ei kyllä sovi omaankaan makuun. Pienet ranut ja aina liikaa majoneesia. Tosin Se kebabpitamikälie oli hyvä mutta sitäkään ei enää saa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 386
Oikein. Hese ei kyllä sovi omaankaan makuun. Pienet ranut ja aina liikaa majoneesia. Tosin Se kebabpitamikälie oli hyvä mutta sitäkään ei enää saa.
Hesessä on myöskin todella mauttomat ranskalaiset. Mäkkärin ranskalaisissa on todella hyvä maku.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 135
Viestejä
4 196 790
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom