Pertti Kosunen
Basic Input/Output System
Tele Finland tietenkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan operaattorin MMS, tai APN asetukset. Ei ne tekstiviestinä nykyisin tule, vaan ilmoituksena.Tuli tänään ilmoitus, siis ei tekstiviesti: Valmisteluviesti, haluatko käyttää näitä asetuksia. Mikäköhän tää oli?
Itse vaihtamalla tulee kaikkein halvimmaksi. Noissa malleissa näytön vaihto on vielä suhteellisen helppoa. Ohjeita löytyy netti pullollaan:Omistan iPhone 5s, iPhone SE ja iPhone 6s ja ikävä kyllä kaikissa näyttö rikki, muuten toimii hyvin. Onko vinkkiä missä voi edullisesti nämä vaihtaa/korjauttaa? iTapsalla hintaa tulee lähemmäs 300€.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Itse tilasin näytön aiemmin eBaystä yootool nimiseltä myyjältä Briteistä (22,87€) mutta kyseisellä myyjällä ei näyttänyt olevan enää iPhone 6S:n näyttöjä myytävänä. Puoliso ei ole ainakaan valittanut näytön laadusta ja asentaessa vaikutti olevan kaikki muutenkin kunnossa. Jos eBaystä tilailee, niin kannattaa tilata suoraan Euroopasta. Lyhyemmät toimitusajat ja jostain vikaa ilmenee, niin refund menemään ja uutta matoa koukkuun. En tiedä, saako niitä aitoja näyttöjä muualta kuin Applen huollosta?
Ostaa sellaisen kuoren missä ei ole sitä "magneettis/sensoria" etukannessa.Oneplus 5t, kuoret päällä sammuttaa/käynnistää kun laittaa kannen päälle, mistä tuohon löytyy asetus että ei säätäisi tuota lepotilaa?
Ostaa sellaisen kuoren missä ei ole sitä "magneettis/sensoria" etukannessa.
Nokun ei ole rahaa. Joku virransäästöominaisuus ilmeisesti, ei vaan löydy.
Siis jos nyt tarkoitat sitä että näyttö sammuu kun kansi menee kiinni niin sille ei ole mitään asetusta olemassa
Magneettisen sensorin disabloiminen saattaa onnistua rootin avulla jollakin Xposed moduulilla. Tosin voi olla, että ne eivät toimi Oreossa.No tätä juuri. Ei voi mitään, pitää vaan tottua.
Magneettisen sensorin disabloiminen saattaa onnistua rootin avulla jollakin Xposed moduulilla. Tosin voi olla, että ne eivät toimi Oreossa.
Vakiona sensorin hallintaan ei kuitenkaan ole säätöä, kuten Juha tuossa ylempänä totesi. Yksi vaihtoehto kaivaa se pieni magneetti pois sieltä suojasta, jos ei halua uutta ostaa. Ei ne uudet tosin paljoa maksa ebaystä tilatessa.
https://play.google.com/store/apps/details?id=me.piebridge.breventOnko mahdollista estää jonkun apin taustalla käynnissä olo?
Onko mitään kätevämpää? Adb jokaisessa rebootissa ei siltä kuullosta
Asetukset - Laitteen Ylläpito - Akku - Aina lepotilassa olevat sovellukset. Tuollaisesta polusta näyttäisi ainakin Samsungista löytyvän. Varmaan kaikissa Oreoissa voi päättää mitkä sovellukset saa olla taustalla.
En kyllä löydä vastaavaa vaikka on tuo resurection remix käytössä, missä on todella kattavasti säätöjä.
wuchjun/magisk-module-brevent-autorunOnko mitään kätevämpää? Adb jokaisessa rebootissa ei siltä kuullosta
Asetukset - Sovellukset - Celotronxxx - Akku - Salli taustatoiminnot?
Tuo vain pakottaa vanhat sovellukset toimimaan Oreon sääntöjen mukaan, ei varsinaisesti estä toimintoja. uusilla sovelluksilla tuota säätöä ei edes ole, koska on automaattisesti kunnossa ja Pie taitaa automaattisesti pakottaa tuon kaikille.Asetukset - Sovellukset - Celotronxxx - Akku - Salli taustatoiminnot?
Tuo vain pakottaa vanhat sovellukset toimimaan Oreon sääntöjen mukaan, ei varsinaisesti estä toimintoja. uusilla sovelluksilla tuota säätöä ei edes ole, koska on automaattisesti kunnossa ja Pie taitaa automaattisesti pakottaa tuon kaikille.
Juuri päinvastoin. Asetus löytyy vain jos sovellus on alle Oreon APIn.Minä sain tuosta sellaisen käsityksen, että tuo asetus löytyy vain mikäli sovelluksen tekijä tukee vähintään Android Oreon API 26:tta. Oreota vanhemmalle Androidille kehitetyistä sovelluksista ei ylipäätään löytyisi tuota asetusta, kuten nyt ei löytynyt Celotronista.
How to limit app background activity in Android Oreo
Juuri päinvastoin. Asetus löytyy vain jos sovellus on alle Oreon APIn.
Asenna vaikka Light Flow, niin voit itse määrittää miten ilmoitusledi toimii. Saat säädettyä värit ja vilkkumiset haluamaksesi.Puhelimessa (Cat S41) on merkkivalo näytön yläpuolella. Ohjeessa sitä ei edes mainita. Se palaa tai vilkkuu eri värisenä tilanteesta riippuen. Miten sitä tulkitaan?
Kai valon vakiotoiminnallekin jostain löytyy selitys? Itse en ole vastaavaa valoa koskaan nähnyt, mutta se vaikuttaa olevan ihan yleinen ominaisuus. Ilmeisesti siitä syystä tarkkoja ohjeita ei löydykään.Asenna vaikka Light Flow, niin voit itse määrittää miten ilmoitusledi toimii. Saat säädettyä värit ja vilkkumiset haluamaksesi.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rageconsulting.android.lightflowlite
Jos ei valmistajalta tai vaikka youtubesta löydy selitystä, niin sitten sen toiminta pitää vain itse tutkia. Eri laitteilla se ilmoitusledi voi toimia eri tavalla, että ei ole mitään nyrkkisääntöä sen toiminnalle.Kai valon vakiotoiminnallekin jostain löytyy selitys? Itse en ole vastaavaa valoa koskaan nähnyt, mutta se vaikuttaa olevan ihan yleinen ominaisuus. Ilmeisesti siitä syystä tarkkoja ohjeita ei löydykään.
Original Xiaomi Foldable Tripod Monopod Selfie Stick Bluetooth With Wireless Button Shutter Selfie Stick For iOS/Android/Xiaomi-in Selfie Sticks from Consumer Electronics on Aliexpress.com | Alibaba GroupOnko jollakin kokemuksia puhelimen jalusta-adaptereista? Kolme olen ostanut ja kaikki menneet rikki lyhyessä ajassa. Jos jotakin parempia olisi suositella, tällaiset eivät ainakaan kestä:
RAM Mounts - Mobile Mounting SolutionsSiis pelkkä teline kiinnitettäväksi kolmijalkaan hakusessa. Vielä jos olisi mahdollisimman paljon metallia eikä muovia.
Käytän ChromeaMitä käytätte internet linkkien, www-sivujen tallennukseen niin että niihin pääsee luurilla tai tietokoneella vaikka laitteet tai käyttikset vaihtuu?
Nyt alkaa olla hetki vuonna 2018 alkaa tallentaa hyvät sivut johonkin palveluun mutta mihin?
Google Family Link ‑ AloitusnäyttöMitä kaikkea lapsen uuden Android-puhelimen kanssa kannattaa ja voi säätää, jotta silmille ei hyppää sopimatonta tavaraa? Myös pelirajoitukset, Youtube yms olisivat tapetilla.