• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Philips OLED+ 55OLED935, Verkkokauppa.com, 999€ (-47%)

Max Cherry

Team Retro
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
538
Tuote: Philips 55OLED935 55" Smart Android 4K Ultra HD OLED -televisio
Tarjoushinta: 999€
Normaalihinta: 1899€
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: 21.11.2021 asti tai kunnes tarjouserä loppuu
Linkki: Philips 55OLED935 55" Smart Android 4K Ultra HD OLED -televisio 999,00
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Plussaa: Oled tv, josta löytyy hyvät kaiuttimet. Tunnelmaa lisäksi luo teeveetä ympäröivä Ambilight. Huonoa: Ei twich pelikäyttöön, 37ms syöttöviive ja laitteessa ei HDMI 2.1 liitäntöjä.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 192
Vieläkö oled-näytöissä kuva palaa kiinni muutaman vuoden jälkeen?
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
634
Soundbarilla viskasin vesilintua, mutta tonnin hintaan sain rahalle vastinetta ilman sitäkin
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 949
Vieläkö oled-näytöissä kuva palaa kiinni muutaman vuoden jälkeen?
Riippuu paljon käytöstä. Itsellä ja porukoilla ollut TV ja leffakäytössä OLED jotain kolme vuotta. Itse lähinnä katselen silloin tällöin suoratoistosta leffoja ja porukoilla töllö melkein kokoajan päällä. Vielä ei ole ainakaan mitään palanut. Jossain tietokoneen työpöytäkäytössä saattaisi sitten palaakin jos kokoajan työpöytää tai tehtäväpalkkia polttaa.
Ymmärtääkseni näissä on myös nuo paneelit kehittyneet, ettei enää niin pahasti pala kuin ennen.

Ja juu minulla ja porukoilla Philipsit. Näytönsäästäjähän näissä on todella aggressiivinen jos jää sama kuva päälle. Toki jos kuvassa jotain liikkuu hiemankin niin sitten ei lähde päälle.

Toki sinällään tämä viime vuoden malli huono valinta jos tarvetta HDMI 2.1:lle. Se löytyy sitten tuolta LG:n leiristä jo 2019 mallista.
Itse vaan ei pystyisi olemaan enää ilman Amblightia :tup:

Toki oledeissa ei tuo kirkkaus ole vieläkään sitä luokkaa mitä esim. Samsungin qledeissä.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 949
Ja tuossahan on sitten vähän totuttelua myös kuvaan koska se kontrasti on niin suuri tai no ääretön.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
726
Vieläkö oled-näytöissä kuva palaa kiinni muutaman vuoden jälkeen?
Tavallaan mahdoton kysymys, koska kukaan ei ole käyttänyt sanotaan tämän vuoden mallia kahta vuotta.
Kyllähän se riippuu vähän tuuristakin millainen paneeli itselle sattuu. Osassa näkyy heti enemmän jälkikuvaa staattisesta kuvasta, ja se kertoo alttiudesta kuvan palamiselle kiinni. Mutta vähemmistössä ne kai nykyään on. Omassa 77" 2020 CX:ssä ei saa oikein mitään näkymään haamukuvana, vaikka olisi tunteja sama kuva. Ainakin nykykunnossa ei siis saa mitenkään kuvaa palamaan kiinni.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 242
Enpä oikeastaan. Voisin omassa käytössä kuvitella konsolilla (ps4/switch) pelaavani, mutta toki tästä ne HDMI2.1:n kilkkeet puuttuvat.
Jos tarkoitus pelata nyt tai tulevaisuudessa niin ei kannata enää ostaa sellaista josta HDMI 2.1 liitäntää ei löydy.
 
Liittynyt
03.08.2019
Viestejä
371
Jos tarkoitus pelata nyt tai tulevaisuudessa niin ei kannata enää ostaa sellaista josta HDMI 2.1 liitäntää ei löydy.
Ymmärrän toki että jos vaihtoehto on, niin ehkä se kannattaa ottaa tuoreemmalla tekniikalla, mutta väite on kyllä melko jyrkkä. Onko todella realistista odottaa minkään graafisesti missään määrin merkittävän teoksen pyörähtävän 4K 120FPS nyt tai tulevaisuudessa, kun nyt kumminkin oletetusti konsolipeleistä tässä yhteydessä puhutaan.

Olen hyvin vakuuttunut että aika pitkään metsästään vielä edes natiiveja 4K 30fps teoksia, tai "kikkailu 4k" 60fps niin ikään. Mutta 4K 120fps? Se on utopiaa. Epäilen, että korkeammat ruudunpäivitysnopeudet valahtavat väistämättä 1080p 120Hz laariin hamaan tulevaan. Tämän vuoksi nykyiset HDMI2.0 ruudut riittävät kyllä vallan mainiosti PS5/Series X kavereiksi pitkään. Vai kuinka monta teosta todella tulee koskettamaan peruteltava paremmuus 4K120Hz tilassa. Pääseeköhän edes yhteen prosenttiin koko PS5/XBSX elinkaaren aikana?

Luulen, että HDMI2.1 tuki nykykonsoleissa jää yhtälailla kuriositeettitason speksaukseksi kuin vaikkapa originaalin Xboxin teräväpiirtotilat. Mutta tietysti jos PC-juttuja miettii tai tulevaisuutta vielä nykyistä konsoligeniä pidemmälle. Silti noin ehdotonta suositusta en välttämättä jakelisi itse.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
802
Ymmärrän toki että jos vaihtoehto on, niin ehkä se kannattaa ottaa tuoreemmalla tekniikalla, mutta väite on kyllä melko jyrkkä. Onko todella realistista odottaa minkään graafisesti missään määrin merkittävän teoksen pyörähtävän 4K 120FPS nyt tai tulevaisuudessa, kun nyt kumminkin oletetusti konsolipeleistä tässä yhteydessä puhutaan.

Olen hyvin vakuuttunut että aika pitkään metsästään vielä edes natiiveja 4K 30fps teoksia, tai "kikkailu 4k" 60fps niin ikään. Mutta 4K 120fps? Se on utopiaa. Epäilen, että korkeammat ruudunpäivitysnopeudet valahtavat väistämättä 1080p 120Hz laariin hamaan tulevaan. Tämän vuoksi nykyiset HDMI2.0 ruudut riittävät kyllä vallan mainiosti PS5/Series X kavereiksi pitkään. Vai kuinka monta teosta todella tulee koskettamaan peruteltava paremmuus 4K120Hz tilassa. Pääseeköhän edes yhteen prosenttiin koko PS5/XBSX elinkaaren aikana?

Luulen, että HDMI2.1 tuki nykykonsoleissa jää yhtälailla kuriositeettitason speksaukseksi kuin vaikkapa originaalin Xboxin teräväpiirtotilat. Mutta tietysti jos PC-juttuja miettii tai tulevaisuutta vielä nykyistä konsoligeniä pidemmälle. Silti noin ehdotonta suositusta en välttämättä jakelisi itse.
Enemmän tuossa varmaan puutteiksi näkisin Earc, VRR sun muiden puuttumisen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 159
Viestejä
4 214 030
Jäsenet
71 010
Uusin jäsen
vembula

Hinta.fi

Ylös Bottom