Pettymyksen aiheuttaneet pelit

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 428
Mikä peli tuotti julkaisun jälkeen pettymyksen? Olivatko odotukset vain liian korkealla, vai oliko peli täysin floppi?

Muutama peli nousee erityisesti mieleen:

Mafia 3

Screenshotit ja ensimmäiset trailerit näyttivät graafisesti upealta. Erityisesti houkutteli pelin maailma, joka oli aiempiin verrattuna täysin avoin. Odotukset olivat muutenkin korkealla, kun aiemmat Mafiat olivat tarinaltaan ja tehtäviltään rautaa.

Julkaisussa selvisi, että tekninen toteutus oli surkea. Peli oli todella raskas ja oma siihen aikaan suht kova kone ei saanut edes 1080p Low -asetuksilla 60 FPS. Peli kuitenkin näytti paikoin PS3-peliltä ja etenkin valaistus oli usein täysin pielessä. Graafisesti näyttävästä ja raskaasta pelistä ei ollut kyse. Lisäksi bugeja riitti aivan älyttömästi. En saanut edes ensimmäistä tehtävää tehtyä yhden bugin takia.

Pahin ongelma selvisi aika äkkiä. Päätarinan tehtävät olivat todella pitkälti samanlaisia ja toistivat itseään pahasti. Peli oli yksinkertaisesti todella tylsä ja tuo on asia, mitä ei patcheilla korjata. Lisäksi äkkiseltään hieno maailma oli todellisuudessa pelkkää kuollutta kulissia. Kaikesta huokui kiire saada peli julkaistavaksi.

Starfield

Peli tuli näytönohjaimen mukana, niin omaa rahaa ei sentään tullut käytettyä. En aiemmin tajunnutkaan, miten vanhanaikaiselta Creation Engine tuntuu. Vielä vuonna 2023 sai kärsiä lataustauoista joka huoneen ja mökin nurkalla. Avaruusaluksella lentäminen ei ollut teknisesti mahdollista, taistelut olivat tylsiä ja hahmot kankeita sekä jäykkiä. Myös graafisesti peli vaikutti paikoin todella karulta.

Tehtävien ja hahmojen käsikirjoitus ei ollut kummoista. Tehtävät olivat aika usein tylsiä ja hahmojen puheet herättivät kysymyksiä. Esimerkiksi yksi hahmo puhui edelleen toisesta jo aiemmin kuolleesta hahmosta kuin tämä olisi edelleen elossa. Tässäkin pelissä ilmeisesti taisi tulla kiire käsikirjoituksen suhteen. Myös eri kaupungit olivat jotenkin todella staattisia ja kärsivät yksityiskohtien puutteesta.

Pelistä nousi myös huoli siitä, millainen pettymys tuleva Elder Scrolls 6 tulee olemaan. Pelimoottori tuntui ikääntyneeltä jo 2015 Fallout 4:n julkaisussa ja todella pahasti vanhanaikaiselta 2023 Starfieldin julkaisussa. Jos Elder Scrolls 6 tulee vaikka 2026, niin kuinka kivikautiselta se tuntuu silloin? Muut pelifirmat menevät joka puolelta ohi.

Dying Light 2

Tämän pelin sentään jaksoin pelata läpi ja ei se kouluarvosanana ollut kasia huonompi. Suuri pettymys tuli sen takia, että alkuperäinen Dying Light on yksi kaikkien aikojen lempipelejä ja kakkosessa todella moni asia meni huonompaan suuntaan.

Aika äkkiä selvisi, että maailmassa oli käytetty todella paljon copy-pastea. Motivaatio tutkimiseen ja seikkailuun kärsivät, kun kaikki paikat alkoivat tuntumaan samanlaisilta ja tyhjiltä. Yöt oli myös mielestäni pilattu täysin! Alkuperäisessä pelissä yöt olivat oikeasti säkkipimeitä ja vaarallisia. Kun aurinko laski, tuli kiire etsiä suojaa. Jos joutui kulkemaan yöllä, oli jatkuvasti jännäkakat tulossa housuun. Kakkosessa yöllä oli liian valoisaa ja helppoa.

Kiire tuntui copy-pasten lisäksi tehtävien käsikirjoituksessa ja paikkojen suunnittelussa. Moni asia oli tehty vähän sinne päin miettimättä yhtään, miten se vaikuttaa immersioon. Esimerkiksi hullu on saanut jotenkin katedraalin korkeille sisäparvekkeille auton kokoisia generaattoreita ilman nosturia. Tai skriptatussa taistelussa ihmis-vihollinen palaa elävältä ja lävistetään metallilla monesta kohtaa, mutta palaa aina taistelemaan uuden kierroksen täysillä voimilla. Vaikka alkuperäinen Dying Light ei ollut käsikirjoitukseltaan mitään CDPR-tasoa, tuntui se ylipäätään paljon laadukkaammalta ja viimeistellymmältä peliltä tässäkin.

Ubisoftin kaikki pelit ainakin viimeisen 5 vuoden ajalta

Okei, en ole ostanut läheskään kaikkia uusia pelejä, mutta arvostelut ja aiemmat kokemukset puhuvat puolestaan. Odotan, että Ubisoft uudistaa vanhan jokaisessa pelissä olevan kaavansa, panostaa määrän sijaan laatuun ja yksityiskohtiin sekä edes yrittäisi käsikirjoittaa hienon tarinan tehtävineen. Pessimisti ei enää myöskään pety.
 
Starfield oli kyllä suuri pettymys. Oblivioniin, Skyrimiin, Fallout 3/4:ään tuli upotettua satoja tunteja ja mikään ei kuulostanut hienommalta kuin vastaava peli scifi-teemalla. Taisin maksimissaan puoli tuntia pelata eikä vain enää pystynyt antiikkisen pelimoottorin ja mekaniikkojen takia jatkamaan. Baldurs Gate 3:n ja Phantom Libertyn jälkeen kaikki tuntui vaan niin vanhentuneelta pelisuunnittelun osalta. Ensimmäisen tyhjiä puhuvan pään ladellessa merkityksetöntä "dialogia" päälimmäinen ajatus oli, että ei taas tätä.

Aika vähän on kyllä pelejä, joilta olisi odottanut paljon, ja jotka näitä odotuksia eivät olisi pystyneet lunastamaan. Ehkä jos GTA VI olisi ihan paska, niin siinä voisi olla yksi sellainen peli.
 
RDR2 tulee ensimmäisenä mieleen viime vuosilta.

Muut pelaamani olleet siedettäviä vähintään.
 
Mafia 3

Ja tässäki tiesi että ei ooo nero missään tekemissä niin onko sekään pettymys.

Hyvä topikki ilman rolleja, mut ei silleen tuu mieleen mikä ois silleen paska .

Gta 4 ootti vaan niin perkelees.

Pes 7
 
Viimeksi muokattu:
Cyberpunk 2077.

Kokeilin julkaisussa ja se oli ihan ripulia. Olen tasaisin väliajoin aina kokeillut sitä jospa se olisi korjattu. Viimeksi kokeilin pari viikkoa sitten ja se on edelleen aivan rikki.

Ihan käsittämätöntä.
 
Cyberpunk 2077.

Kokeilin julkaisussa ja se oli ihan ripulia. Olen tasaisin väliajoin aina kokeillut sitä jospa se olisi korjattu. Viimeksi kokeilin pari viikkoa sitten ja se on edelleen aivan rikki.

Ihan käsittämätöntä.
Oletko mahdollisesti kokeillut jotain tiettyä tallenusta joka olisi ehkä rikki kun peli itse kyllä nyt on aivan kunnossa
 
Starfield ehkä lähihistoriassa semmoinen peli joka oli kyllä täysi pettymys. Bethesdan pelit iskeneet pääsääntöisesti täysillä ja Skyrim, Oblivion ja fallout pelejä tullut hakattua satoja ja taas satoja tunteja. Starfieldissä paistoi liian vahvasti se fakta että pelistudio ei ole tehnyt mitään kehitystä sisäisesti tekniikan tai tarinankerronnan saralla. Niin kuin olisi pelannut Oblivionia mutta avaruudessa. Siis Oblivion oli aikoinaan ihan timanttia... mutta hei camoon! Vuonna 2025 ei helvetti nyt sentään enää.
 
Starfield ehkä lähihistoriassa semmoinen peli joka oli kyllä täysi pettymys. Bethesdan pelit iskeneet pääsääntöisesti täysillä ja Skyrim, Oblivion ja fallout pelejä tullut hakattua satoja ja taas satoja tunteja. Starfieldissä paistoi liian vahvasti se fakta että pelistudio ei ole tehnyt mitään kehitystä sisäisesti tekniikan tai tarinankerronnan saralla. Niin kuin olisi pelannut Oblivionia mutta avaruudessa. Siis Oblivion oli aikoinaan ihan timanttia... mutta hei camoon! Vuonna 2025 ei helvetti nyt sentään enää.
Kylläpä vaan camoon, kun ihmiset maksaa 2020 hienoista graffoista pskalla/olemattomalla suunnittelulla.

Niin ja eipä ole tullut itselleni pettymyksiä, kun ostan vain kivoja pelejä. Yleensä vuosi julkaisun jälkeen vasta, että beta vaihe on kerennyt loppua.
 
Tuo ketju on kyllä aina hyvä selailla läpi kun joku uusi suosikkipeli on tulossa niin osaa pitää odotukset oikealla tasolla, ja varsinkin olla ennakkotilaamatta mitään peliä ikinä :D
 
Oletko mahdollisesti kokeillut jotain tiettyä tallenusta joka olisi ehkä rikki kun peli itse kyllä nyt on aivan kunnossa

En kyllä näe miten tallennus aiheuttaisi vihollisten juoksentelua tavaroiden sisälle tai niiden teleporttaamista parin metrin päähän kun kuolema animaatio lähtee rullaamaan. Tallennus ei ole julkaisun ajoilta. Aloitin sen kun lisäri tuli.

Voihan sitä kokeilla. Aivan pelin on bugi joka pahimmassa tapauksessa vaatii koko pelin uudelleen aloittamisen. Katsotaan onko sekin vielä olemassa.
 
RDR2. Äärimmäisen harvinainen länkkäriaiheinen peli, joka on kaikenlisäksi massiivinen ja vaikka mitä, mutta voi mikä pettymys!

Osasin varautua kankeaan liikkumiseen kun sellaisiahan Rockstarin pelit ruukaa olla, mutta senkin voi tehdä näköjään vielä tylsistyttävämmin. Erittäin hitaat animaatiot olivat täyttä myrkkyä aivoille. Tiedän jo mitä tulee tapahtumaan, silti pitää tuijottaa yli pitkää animaatiota. Toinen kuolin isku oli surkea räiskintä, enkä ole hyvä tähtäämään gamepadilla. Alkupään tehtävässä ammutaan joku 50 ukkelia pienellä alueella ja kaiken lisäksi ne juoksevat juuri samoja reittejä ja ampuvat samoista suojista. Ympäristöstä tai juonesta en osannut nauttia, mutta yritin ihan tosissani ja pelasin sinnillä 10h, kunnes PS4Pro-versiosta katosivat äänet. En saanut niitä korjattua ja vikojen takia en jaksanut selvittää bugia enempää.

Nyt kun googlettelin niin löytyi peli vauhdittavia modeja, esim. Just Loot Already ja Remove Speed Limits. PC:n hiiritähtäys myös tuo varmaan vähän hauskuutta lisää. Vois kai tuon ostaa toisen kerran joskus.

Cyberpunk 2077 ei mulla bugittanu juuri yhtään ja pyörikin hyvin. Pelasin jonku 80h aivan innoissaan. Totaalinen kiinnostuksen katoaminen tapahtui loppupuolella kun löytyi lämpökameralla varustettu seinien läpi ampuva sniperi. Mitähän pelintekijät ovat miettineet kun lisäsivät tuollaisen pelintappajan? Löytyykö tuollaista yhdestäkään toisesta pelistä? Tehtävän alussa istuin vain nurkkaan piiloon ja sitten sieltä ammuin kaikki seinien läpi. Voi vitti. Aika raju veto ensin tehdä ihan jees pelimekniikat ja sitten suunnitella joka tehtävä huolellisesti eri pelityylille, ja lopulta lisätä asia joka tekee kaikesta turhaa. Pettymyskyllästymisen jälkeen yritin tehdä melee ukkelia, mutta ei sitä enää jaksanut.

Fallout3 oli aikoinaan iso pettymys, enkä ole sen jälkeen Bethesdan pelejä pelannut. No okei Skyrimiä taisin jaksaa 20h, kunnes kaikki mitä pelissä teki alkoi tuntua turhalta. Modien kanssa siitä saisi varmaan hauskan muttei jaksa säätää. Eiku olenhan Fallout New Vegasin aloittanut kolme kertaa, kun sitä aina säännöllisin väliajoin netissä kehutaan, mutta mm. surkea inventaario on vienyt kiinnostuksen. Lopulta kaikki Bethesdan pelit ovat vain uusia versioita Oblivionista minimaalisilla uudistuksilla.
 
Aika paljon on edellisissä viesteissä avoimen maailman pelit esillä. Osannut nykyään jo välttää sitä kategoriaa. Nuo pelit vie niin julmetusti aikaa ja käyvät nopeasti pitkäveteisiksi. Viime vuosina ainoastaan Elden ring on jaksanut innostaa.

Pettymyksistä täytyy mainita Witcher 3. En jaksanut millään pelata sitä, vaikka odotukset oli hypen takia kovat.
 
Battlefield 2042
Peli oli julkkarissa niin karmea läjä höyryävää, että en usko että sitä oli/on mahdollista korjata pelattavaan kuntoon. Grafiikat, äänet, squad systeemi, aseet, mappidesign, lentokoneiden kontrollit, jne. kaikki jotka teki aiemmistä bäfistä mahtavan oli menty muuttamaan / ryssimään / paskomaan. Ennakkotilasin pelin hetken ennen julkaisua ja refundasin n. 10h pelailun jälkeen. Onneksi Steam teki poikkeuksen tässä ja antoi refundata vaikka oli pelattu yli 2h.

edit: ja unohdin jo ne aivan vitun rumat hahmoanimaatiot mapin loppuscreenissä :sick:

Command & Conquer 4
Aikanaan odotin tätä kovasti koska pelin piti olla päätös Tiberian saagalle. Noh, olivat sitten menneet tekemään "uudistuksia" ja pelissä ei nyt enää mm. rakennettu basea tai kerätty resursseja. Vieläkin vituttaa että menin ostamaan pelin.

Hogwarts Legacy
Pelin lootti/gearaussysteemi on kopioitu Ubisoftilta. Gearilla ei ole mitään virkaa, kun seuraavalla levelillä ne aiemman levelin "legendary gearit" on jo vanhoja. En käsitä miksi joku firma ajattelee että on hyvä idea tehdä yksinpeliin kamoille ilvl ja skaalata se pelaajan levelin mukaan? MMO:ssa ymmärtää, mutta ei näissä story pohjaisissa peleissä. Ylenmäärinen woketus ei edes haitannut tässä, peli oli muilta osin ihan viihdyttävä.
 
Viimeksi muokattu:
ainoo iso pettymys on ollut Master of Orion 3 (2003)

Orion 2:n jälkeen odotukset oli kovat

tota uudempiin peleihin ei niinkään oo pettynyt kun ei niiltä mitään oikeen odotakaan
 
The Last of Us. Kokeilin aikoinaan PS3:lla ja myöhemmin PS4:llä, eikä jaksanut kummallakaan loppuun asti pelata. Tylsä ja ennalta-arvattava peli.
 
Mikä peli tuotti julkaisun jälkeen pettymyksen? Olivatko odotukset vain liian korkealla, vai oliko peli täysin floppi?

Muutama peli nousee erityisesti mieleen:

Mafia 3

Screenshotit ja ensimmäiset trailerit näyttivät graafisesti upealta. Erityisesti houkutteli pelin maailma, joka oli aiempiin verrattuna täysin avoin. Odotukset olivat muutenkin korkealla, kun aiemmat Mafiat olivat tarinaltaan ja tehtäviltään rautaa.

Julkaisussa selvisi, että tekninen toteutus oli surkea. Peli oli todella raskas ja oma siihen aikaan suht kova kone ei saanut edes 1080p Low -asetuksilla 60 FPS. Peli kuitenkin näytti paikoin PS3-peliltä ja etenkin valaistus oli usein täysin pielessä. Graafisesti näyttävästä ja raskaasta pelistä ei ollut kyse. Lisäksi bugeja riitti aivan älyttömästi. En saanut edes ensimmäistä tehtävää tehtyä yhden bugin takia.

Pahin ongelma selvisi aika äkkiä. Päätarinan tehtävät olivat todella pitkälti samanlaisia ja toistivat itseään pahasti. Peli oli yksinkertaisesti todella tylsä ja tuo on asia, mitä ei patcheilla korjata. Lisäksi äkkiseltään hieno maailma oli todellisuudessa pelkkää kuollutta kulissia. Kaikesta huokui kiire saada peli julkaistavaksi.

Mafia 3:n tarinatehtäväthän oli kyllä oikeasti hyviä. Pari ekaa tuntia peli iskikin todella lujaa, kun tehtiin lähinnä niitä. Ne oli ne päätehtävien välissä olevat "Racket" paskat, mitkä oli ihan yhtä ja samaa toistoa, ja niitä piti tehdä ihan hemmetisti liikaa, että pääsi etenemään siinä tarinassa. Sääli kun hyvä peli/tarina oli pilattu täysin tuolla pakollisella ja puuduttavalla grindaamisella. Semmonen 8-10h tiivis paketti, ilman turhaa grindaamista olis ollut oikea tapa tehdä tuo peli, ja olisi varmasti saanut huomattavasti paremman vastaanoton ja arviot. Teknisesti peli oli kyllä melkoinen purkkaviritys ja dynaaminen ajan juoksu ei toiminut yhtään ja vlaistus tosiaan bugitti aika rumasti usein.
 
BioShock:

Oli hirveä hype ja hehkutus, kuinka nyt tulee uusi System Shockin henkinen jatko-osa tms. Ostin tästä oikein sen Steelbox version, mikä on edelleen tuolla hyllyssä. Lopputulemana oli keskinkertainen FPS räiskintä kököllä pelattavauudella, ja teknisillä ongelmilla ryyditettynä. Hieno maailma/ympäristö meni kyllä tuossa pelissä ihan hukkaan, enkä tänä päivänäkään voi ymmärtää Bio Shock pelien suosiota... No itse odotin toki System Shockin tasoista immersive simiä, mutta ihan FPS-pelinäkään tuo ei mikään kummoinen ole kyllä.
 
Command & Conquer 4 tuhosivat pelin täysin poistamalla esim. tukikohdan rakentamisen. Ja hämärät muistikuvat, että taisi tarinakin muuttua sekä härvääntyä, väänsivät jonkinlaisen lopetuksen. Ostin tuon varmaan 10 vuotta sitten yhdellä (1) eurolla Keskisen/Tuurin kyläkaupasta ja se on muoveissa pysynyt siitä lähtien. Eikä todennäköisesti edes toimisi, koska EA ja pelien/studioiden tappaminen.

Diablo 4 pelasin sen avointa beta versiota, molemmilla kerroilla kun sen avasivat ja en tajua miten saivat tehtyä siitä niin surkean. Voi osittain johtua siitä etten kauheasti pidä Diablo 2:sta vaikka olen sitäkin joku pari sataa tuntia pelannut julkaisusta tänne nykypäivään asti, pelattiin kaverin kanssa remaster versio co-oppina läpi, hell vaikeustason loppuun asti. Tuo nelonen oli vain omaan makuun älyttömän tylsä, eikä kiinnostanut yhtään alkaa opiskelemaan uusia systeemeitä. Ja tarina lisäksi oli vaihteeksi ennalta arvattava ja todella plääh, samat sanat lisärille sen perusteella kun olen Youtubesta lore videot katsellut. Ne vähät cinematicit joita oli, niin oli taas laadukkaasti tehty, niin kuin yleensä Blizzardilla.

Starfield tämä sai pientä hypeä aikanaan aikaan ja odotin kiinnostuneena sekä näytönohjain oli tarkoitus päivittää kunhan julkaisevat pelin. Kun sitten julkaisu tuli ja näin testit miten surkeasti tuo olisi pyörinyt omalla R5 5600 prosessorilla, melkein se ja sama mikä näytönohjain oli koneessa, niin siihen kuoli aika täysin koko hype ja kiinnostus. Eikä tietenkään auttanut siihen lisäksi kun katseli arvosteluita ja lore videoita. Nythän tuotakin on optimoitu, mutta pläääh.
 
BioShock:

Oli hirveä hype ja hehkutus, kuinka nyt tulee uusi System Shockin henkinen jatko-osa tms. Ostin tästä oikein sen Steelbox version, mikä on edelleen tuolla hyllyssä. Lopputulemana oli keskinkertainen FPS räiskintä kököllä pelattavauudella, ja teknisillä ongelmilla ryyditettynä. Hieno maailma/ympäristö meni kyllä tuossa pelissä ihan hukkaan, enkä tänä päivänäkään voi ymmärtää Bio Shock pelien suosiota... No itse odotin toki System Shockin tasoista immersive simiä, mutta ihan FPS-pelinäkään tuo ei mikään kummoinen ole kyllä.
Nuo Bioshockit olivat kyllä hirveitä putkijuoksuja System Shockeihin verrattuna. Sinänsä maailman rakentamiseen oli nähty vaivaa mutta tuntuivat jotenkin totaalisen sieluttomilta ja konsolityhmennetyiltä joka latisti tunnelmaa. Ykkönen ja Infinite vedetty läpi pikaisesti ja suora uninstall perään, kakkosta ei jaksanut edes puoleenväliin asti. Vertaa esim. SS1, SS2 ja Deus Ex joita on jaksanut vetää uudestaan puolen tusinaa kertaa kutakin.
 
Death Stranding

Oli ehkä vähän ehkä enempi action-tyylinen peli odotuksissa, niin ei mikään UPS-simulaattori oikein iskeny.
 
Mafia 3 ja Death Stranding jäivät kesken, toisaalta en odottanut noiltakaan mahdottomia.

Suurimman pannukakun tittelin voittaa Assassins Creed Valhalla: En ole ikinä rukoillut pelin loppuvan ja se vain jatkui ja jatkui vaikka grindasin pelkkää pääquestia. Puutava miljöö yhdistettynä puutaviin tehtäviin sekä velli-perse viikingit jotka eivät saa raidissa vahingoittaa siviilejä tai peli vetää tehtävän poikki ja toisekseen nämä päästävät sota-vangitkin vapaaksi kotia..uuuuf.
 
Itselle viime vuosikkymmenen pahin pettymys oli Chris Robertsin Star Citizen, taitaa olla myös tämän vuosikymmenen suurin pettymys kerta ei ole vieläkään valmista. Hyppäsin hypejunaan ja tungin rahaa heti alussa, enkä koe saaneeni mitään vastinetta niille muutamille kympeille. Beta - testaajaksi en ala, etenkään vuosikymmenien aikajänteelle.

Mielipide voi muuttua kun pelin saa lopulta ostettua, mutta nykyisin vähän pidän jo vaatimuksena että peli on Steamissa, tai en pelaa. Käsittääkseni peli ei ole Steamiin tulossa edes. Olisiko Robertsilla mahdollisuuksia tehdä sama kuin Epic teki, eli aloittaa oma pelipalvelunsa? Hmm.

Summa summarum, melkoinen saavutus peliltä, parin vuosikymmenen vakaata pettymystä vaikka en edes ole pelaamaan päässyt.
 
Baldur's Fake 3 on kirkkaasti se suurin pettymys. Alkuperäisiin uponnut joku 5k tuntia ja ovat vieläkin täyttä rpg-rautaa. Kun jatko-osan tekemistä myytiin oli unelmissa vielä oikea sellainen, mutta sitten se paljastuikin rahastukseksi, vuoropohjaiseksi DOS-kopioksi "modernille" yleisölle.

Toisena voisi mainita Skyrimin, mikä Oblivionin jälkeen oli pettymys. Oblivion toi aikonaan täyden fysiikka-enginen 3D-ropeihin, ja siinä on vieläkin parhaat BGS:n vanilla tehtävät yhdessä Starfieldin kanssa. Skyrim ei taas parantanut pelisarjaa mitenkään, ja vain tyhmensi tarinankerronnan ja tehtävät. Esimerkkinä vaikka Universityn intro-tehtävä, mikä Oblivionissa vaati suositukset kaikista kaupungeista ja siinä oikeasti tunsi saavuttaneen jotain. Skyrimin versio: osta 30 kultarahan loitsu ja saat 1000 kultarahan vaatteet, pari tehtävää ja olet pääjehu. Thieves-guild, mikä oli oikeasti fighters-guild. Keisarin voi tappaa tosta vaan, kun sitä vartioi vain muutama väsynyt merimies. Skyrimin kuitenkin pelasti modit, ja Steam-pelikello näyttääkin 1500 tuntia nykyään. Mutta jos joku väittää sitä hyväksi julkaisupeliksi, niin väittää mitä väittää.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
263 363
Viestejä
4 570 793
Jäsenet
75 144
Uusin jäsen
JayHo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom