Vaihdettu *PERUTTU*Powercolor RX 6750 XT Red Devil —> deshroud kelpoiseen korttiin *ESPOO*

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
655
Vaihdetaan otsikon näyttis deshroud kelpoiseen vastaavanlaiseen malliin (deshroud kelpoinen=täysin flat heatsink sekä helposti pois otettava shroudi, ilman että koko jäähyä tarvitsee ottaa pois)
Äkkiseltään mieleen tulee esim Gigabyte Gaming OC sekä XFX Merc kortit. Nvidian puolella ainakin ASUS Dual, mutta 8 gigan kortteja en huoli.

Tässä takuu voimassa, ostettu foorumilta (alunperin Jimmsiltä), tarkan takuuajan varmistan vielä.

Espoossa majailee ja f2f vaihdot ensisijalla, jos postitukseksi menee niin vaihdokki ensin minulle, tarkistan että toimii ja laitan omani matkaan
 
Liittynyt
13.01.2021
Viestejä
243
Rtx 3070? (Asus Dual) Takuullinen.

EDIT: lukihäiriö iski näköjään ja ehdin kommentoimaan ennen kuin luin tuon 8gb kommentin!!:cry:
 
Liittynyt
17.03.2021
Viestejä
5
Minulta löytyisi RTX 2080 TI Asuksen turbo -malli. Sopisiko sellainen modattavaksi? Kyseessä blower-kortti.
 

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
655
Liittynyt
19.09.2018
Viestejä
874
Muuten kyllä ainakin tuo Eagle ja 319 Qick(?) on deshroud kandidaatti, mutta vähän pelottaa louhintakorttia ottaa käyttöön. Onko ihan maltillisilla asetuksilla ajettu?
Oon toinen omistaja, kuulemma ensimmäinen omistaja ajanut matillisilla lämmöillä eikä ole rääkätty. Itse ajanut myös melko perus asetuksilla. Eaglessa takuuta Jimmssille 5/24 asti, XFX korteissa ei takuuta. Mun puolesta voit kokeilla lämpöjä omas konees ja vaihdellaan takas jos näyttää pahalta.
 

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
655
Oon toinen omistaja, kuulemma ensimmäinen omistaja ajanut matillisilla lämmöillä eikä ole rääkätty. Itse ajanut myös melko perus asetuksilla. Eaglessa takuuta Jimmssille 5/24 asti, XFX korteissa ei takuuta. Mun puolesta voit kokeilla lämpöjä omas konees ja vaihdellaan takas jos näyttää pahalta.
Pohdin asiaa vielä hetken, ilmoittelen miten eden. Kiitos tarjouksesta!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 994
Viestejä
4 209 249
Jäsenet
71 001
Uusin jäsen
zeekil

Hinta.fi

Ylös Bottom